اخبار جدید بیبی دوج: لیست شدن بیبی دوج در بایننس🚀🚀🚀
اخبار ارز دیجیتال

اخبار جدید بیبی دوج: لیست شدن بیبی دوج در بایننس🚀🚀🚀

در شبکه‌های اجتماعی توجه‌ها به ارز بیبی دوج همچنان ادامه دارد. این میم‌کوین پر سروصدا که خود را از نوادگان دوج‌کوین می‌داند، اخیرا محور بسیاری از حواشی و صحبت‌های جامعه رمزنگاری بوده است. در صفحه پیش رو که به‌صورت مداوم به‌روزرسانی می‌شود، اخبار جدید بیبی دوج را پوشش خواهیم داد.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: معرفی، نمودار و قیمت لحظه ای بیبی دوج کوین

جدول آخرین اطلاعات بیبی دوج کوین (آپدیت فروردین 1402)
تعداد دارندگان  1.725 میلیون
عرضه کل  420.0 Q
عرضه در گردش  115.13 Q
تعداد توکن‌های سوزانده شده  420 Q

آخرین خبر بیبی دوج (9 اردیبهشت) | با بیبی دوج تو شبکه‌های اجتماعی پرداختتو انجام بده!

تیم پشتیبانی بی بی دوج خبر از ادغام با درگاه پرداخت ارز دیجیتال PIP داد. با این ادغام، کاربران پلتفرم‌های اجتماعی محبوب توییترآیکن توییتر، ردیتآیکن ردیت، دیسکوردآیکن دیسکورد، توییچ آیکن توییچ و گیت هابآیکن گیت هاب می‌توانند در فضای این برنامه‌ها به یکدیگر بی بی دوج ارسال کنند.

این قابلیت جدید، به کاربران توییتر این امکان را می‌دهد که از طریق افزونه‌ی Social Pay، رمزارز BabyDogeCoin را در پلتفرم‌های اجتماعی ارسال و دریافت کنند.

PIP تنها شرکت پرداختی نیست که پشتیبانی از Baby Doge را آغاز کرده است. درگاه پرداخت کریپتو، NOWpayments نیز قبلاً پذیرش این ارز را آغاز کرده بود.

آخرین خبر بیبی دوج (7 اردیبهشت)| بیبی دوج اکنون در دسترس 60 میلیون کاربر تراست ولت

روز گذشته تیم پشتیبانی بی بی دوج خبر از لیست شدن این ارز در کیف پول تراست ولت داد.

این ادغام خرید و فروش رمز ارز babydoge در صرافی داخلی تراست ولت را در دسترس کاربران قرار داد.

از آنجایی که تراست ولت 60 میلیون کاربر از سراسر جهان دارد، این ادغام خبری فاندامنتال خوبی برای این ارز است.

پیش از این، بی بی دوج فقط از طریق صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ و اتصال تراست ولت به این صرافی قابل معامله بود.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: اتصال تراست ولت به بایننس اسمارت چین

آخرین خبر (26 فروردین) | لیست شدن بیبی دوج در 5 صرافی بزرگ 🚀🚀🚀

صفحه توییتر رسمی بیبی دوج دیروز توییت زد تیم بیبی دوج در حال مذاکره با 5 صرافی برتر است و به زودی صرافی‌های بایننس، کوین بیس، کراکن، کوکوین و بیتفینکس این میم کوین محبوب را در لیست خود قرار می‌دهند. با لیست شدن بیبی دوج در صرافی‌های برتر انتظار یک رالی صعودی می‌رود.

پشتیبانی سرتیک از بیبی دوج

سرتیک (CertiK) یک شرکت بررسی امنیت بلاکچین و بازبینی قراردادهای هوشمند، این هفته بیبی دوج استاندارد bep20 را با 4 فاکتور ممیزی امنیتی بررسی می‌کند. بیبی دوج در حال حاضر، با دارا بودن رتبه‌ی 273 امنیتی در پلتفرم سرتیک، در میان 10% ارز با بهترین فاکتورهای امنیتی جای دارد.

اخبار مثبت در سه ماه اخیر، به همراه بهبود نسبی در بازار آلت کوین‌ها باعث شده که تعداد آدرس‌های دارنده بیبی دوج افزایش قابل توجهی پیدا کند. 

در حال حاضر، هولدرهای بیبی دوج اتریومی (استاندارد ERC20)، با یک رشد 20 درصدی در سه ماه گذشته، از مرز 10 هزار آدرس رد شد.

بیبی دوج استاندارد BEP20 نیز، به رکورد 1 میلیون و 725 هزار هولدر رسید.


آخرین اخبار | لیست شدن بیبی دوج در صرافی بای بیت

بیبی دوج کوین تا 4 روز دیگر در صرافی بزرگ بای بیت لیست می‌شود.

به گزارش دنیای ترید، روز گذشته (11 فروردین)، تیم بیبی دوج با اعلام این خبر در توییتر رسمی خود، لیست شدن این ارز در پنجمین صرافی بزرگ جهان را جشن گرفت. بدین ترتیب، چهارشنبه 16 فروردین معاملات babydoge در بخش اسپات صرافی بای بیت به طور رسمی فعال می‌شود و این ارز در دسترس  بیش از 6 میلیون کاربر احراز هویت شده، قرار می‌گیرد.

صرافی بای بیت با تأیید این خبر در صفحه‌ی توییتر اعلام کرد:

«همزمان با لیست شدن بیبی دوج کوین در این صرافی، یک استخر پاداش با 32 تریلیون واحد ارز babydoge آغاز به کار می‌کند. به کاربرانی که ارزهای خود را در این استخر سپرده‌گذاری کنند، پاداش استیکینگ تعلق می‌گیرد.»

گفتنی است از روز گذشته، 11 فروردین، واریز بیبی دوج در صرافی بای بیت فعال شده است. همچنین 16 فروردین همزمان با لیست شدن این ارز، قرار است قابلیت برداشت و خرید و فروش این ارز در بخش اسپات و در ربات اسپات گرید نیز فعال شود.

توزیع بیبی دوج در جشن بزرگ لیست شدن بیبی دوج

صرافی Bybit در مجموع میزبان 32 تریلیون واحد Baby Doge در جشن لیست شدن خواهد بود.

 بر اساس اطلاعیه‌ی این پلتفرم معاملاتی، کاربران می توانند از 11 الی 29 فروردین 1402، با استیک حجم مشخصی از Baby Doge Coin در استخری با موجودی 20 میلیون واحد babydoge، پاداش سپرده‌گذاری دریافت کنند.

همچنین بر اساس اطلاعیه تیم بیبی دوج، کاربران می توانند از 16 الی 29 فروردین، با توکن سواپ  این ارز، از 12 تریلیون واحد BabyDoge در استخر پاداش صرافی کسب درآمد کنند.

تیم توسعه همچنین از پاداش 500 دلاری به کاربران واجد شرایط در روز جشن خبر داد.

 

 

⚠️ توجه داشته باشید، صرافی بای بیت ایرانیان را احراز هویت نمی‌کند، بنابراین شما نمی‌توانید در این صرافی بیبی دوج خرید و فروش کنید یا ارز خود را در استخرهای آن استیک کنید. اما نکته‌ی قابل توجه این است که با شروع لیست شدن بیبی دوج در 10 صرافی برتر، قطعاً حجم معاملات و قیمت این ارز بالا می‌رود. بنابراین می‌توانید با خرید پله‌ای این ارز در بازه‌های کوتاه مدت کسب سود کنید.

 

 

تحیل بیبی دوج فروردین 1402

ارز بیبی دوج از تاریج 5 فروردین، با برخورد با سطح حمایت 0.000000001932 دلار، وارد روند صعودی شده است. در حال حاضر، قیمت سطح مقاومت 0.000000002615 دلار را به سمت بالا شکسته و در حال تثبت بالای منطقه‌ی مقاومتی است.

نمودار تحلیل تکنیکال ارز بیبی دوج

عوامل زیر نشان از ادامه‌ی روند صعودی در این ارز دارد:

  • شکست سطح مقاومت و پول بک قیمت به آن،
  • شکل گیری روند صعودی کوتاه مدت،
  • RSI بالای 50،
  • حرکت قیمت بالای میانگین متحرک نمایی 20، 50 و 100 روزه،

با تشکیل سه کندل صعودی بالای سطح 0.000000002709 دلار در تایم فریم چهار ساعته، معامله‌ی لانگ با تارگت 0.000000003086 دلار معتبر است. با شکست این سطح، قیمت می‌تواند تا سطح 0.000000003405 بالا برود. با شکست این سطح، سطح بعدی، 0.000000004409 دلار است.


پذیرش بیبی دوج توسط کیف پول OKX | آیا باید منتظر رشد 500 درصدی باشیم؟ (بروزرسانی 18 بهمن)

5 فوریه بیبی دوج کوین، با رشد ناگهانی نزدیک به 60 درصد، یکی از صعودی ترین میم کوین‌های تم سگ بود.

روند صعودی بیبی دوج از 29 ژانویه شروع و به مدت هفت روز متوالی حفظ شد. بدین ترتیب، این ارز دیجیتال در 7 روز گذشته، 120 درصد افزایش یافته و سود بیشتری نسبت به میم‌کوین‌های تم سگ، مانند شیبا اینو و دوج کوین نصیب هولدرهای خود کرده است.

نمودار بیبی دوج کوین در تریدینگ ویوو

گفتنی است Baby Doge Coin از ابتدای سال 2023 به طور پیوسته صعود کرده و این صعود با اخبار مثبت این اکوسیستم تقویت شده است. اما علت این رشد چیست و تا کی ادامه دارد؟ آیا هنوز می‌توانیم روی پوزیشن لانگ در بیبی دوج کوین حساب کنیم؟

اولین خبر مثبت: ادغام BabyDogeSwap در کیف پول OKX

روز گذشته (6 فوریه) صرافی OKX  اعلام کرد که صرافی غیرمتمرکز BabyDogeSwap را با کیف پول OKX ادغام کرد و در لیست صرافی‌های غیرمتمرکز تحت پوشش این کیف پول قرار داد. کیف پول OKX یک افزونه برای مرورگر وب است که امکان اتصال به صرافی‌های غیرمتمرکز و توکن سواپ را دارد. با قرار گرفتن صرافی بیبی دوج سواپ در لیست صرافی های غیرمتمرکز این کیف پول، امکان تبدیل ارزهای BEP-20 به یکدیگر در زنجیره‌ی هوشمند بایننس فراهم شد.

تیم توسعه‌ی بیبی دوج کوین در صفحه‌ی رسمی توییتر خود، با اشاره به 20 میلیون کاربر صرافی اوکی اکس افزود: " این ادغام ممکن است BabyDogeSwap را در دسترس میلیون کاربر  قرار دهد."

صرافی بیبی دوج سواپ پس از این ادغام، رکورد جدیدی را در حجم معاملات بر جای گذاشت. در روز 6 فوریه، میزان کل ارزش قفل شده (TVL) این صرافی از مرز 50 میلیون دلار عبور کرد. برخی کارشناسان اعتقاد دارند احتمال رشد 500 درصدی بیبی دوج تا پایان فوریه وجود دارد.

دومین خبر مثبت: توکن سوزی ماهانه بیبی دوج کوین?

در 24 ساعت گذشته، حجمی معادل 145,569,114,045,151 واحد BabyDoge  به ارزش 418,137 دلار توکن سوزی شده است. در این توکن سوزی، در مجموع، بیش از 202 کوادریلیون توکن به ارزش تخمینی 502 میلیون دلار سوزانده شده است.

انتظار می‌رود پورتال رایت Baby Doge Coin در 13 فوریه راه‌اندازی شود. به نظر می‌رسد رشد قیمت بیبی دوج کوین همچنان ادامه داشته باشد. ?

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: سیگنال رایگان ارز دیجیتال


افزایش چشمگیر هولدرهای بیبی دوج| آخرین اخبار بیبی دوج (به روز رسانی 3 شهریور)

حساب توییتری _babydogeburn@ اعلام کرده است که بیبی دوج (BabyDoge)، توکن رتبه 232 مارکت کپ، از لحاظ تعداد هولدر، نقطه عطف جدیدی را از آن خود کرده است. علاوه بر این، رقم شگفت‌انگیز دیگری از این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته به کیف پول‌های مرده ارسال و بلافاصله سوزانده شده است. می‌توان گفت که، نزدیک به نیمی از کل عرضه بیبی دوج در حال حاضر سوخته است. بر اساس توییت منتشر شده توسط _babydogeburn@، در ۲۴ ساعت گذشته، در مجموع ۶،۱۵۹،۷۸۱،۹۴۲،۸۷۹ توکن بیبی دوج از چرخه حذف شده و تعداد کل توکن‌های بیبی دوج سوزانده‌شده 198,559,701,264,492,704 می‌باشد که به بیش از ۴۷ درصد از کل عرضه آن رسیده است.

ثبت نقطه عطف جدید برای بیبی دوج

خبر خوب دیگر برای ارتش بیبی دوج این است که تعداد هولدرهای این رمزارز به طور مداوم در حال افزایش است. بر اساس توییت دیگری از منبع فوق، تعداد کل هولدرهای بیبی دوج از ۱،۶۰۸،۶۰۰ آدرس فراتر رفته است. با رسیدن به این نقطه عطف جدید، بیبی دوج از میم کوین محبوب دیگر بازار یعنی شیبا اینو از لحاظ تعداد هولدرها پیشی گرفته است. گزارشات حاکی از آنند که، تعداد هولدرهای شیبا ۱،۲۱۲،۰۴۴ می‌باشد. در صورتی که در یک ساعت گذشته تعداد هولدرهای بیبی دوج به مقدار 1،608،673 نفر رسیده است. اوایل ماه آگوست، بیبی دوج در صرافی ارز دیجیتال پولونیکس (Poloniex) لیست شد. قبل از آن نیز این رمزارز به عنوان یک گزینه پرداخت به پلتفرم‌های FCF Pay و NOWPayments اضافه شده بود.


راه اندازی صرافی غیرمتمرکز بیبی دوج | آخرین اخبار بیبی دوج (به روز رسانی 26 مرداد)

تیم توسعه‌دهنده بیبی دوج (BabyDoge)، خبر از راه‌اندازی شبکه آزمایشی پروتکل مبادلاتی خود، با نام بیبی دوج سواپ (BabyDogeSwap) داده‌ است.
به اعتقاد تیم، بیبی دوج سواپ اولین صرافی است که امکان سواپ و مبادله توکن‌ها با کارمزد صفر را برای کاربران امکان‌پذیر می‌سازد. از مزیت‌های این پروتکل، می‌توان به فارمینگ و استیکینگ اشاره کرد.
 داده‌های ارائه‌شده در و‌ب‌سایت بیبی دوج سواپ حاکی از آنند که، این صرافی به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به ثبت نام، هر توکنی را در زنجیره هوشمند بایننس معامله کنند. همچنین، حجم معاملاتی بیبی دوج سواپ از زمان آغاز به کار آن در تاریخ ۱۶ آگوست (25 مرداد)، حدود 8/63 میلیارد دلار بوده است. لازم به ذکر است که، بیشترین معاملات انجام‌شده از طریق این صرافی، به ترتیب مربوط به تتر (USDT)، رپد بایننس کوین (WBNB)، بایننس یو اس دی (BUSD)، بیبی دوج کوین و اتریوم (ETH) بوده است.


رونمایی از پوشاک متاورسی بیبی دوج | (به روز رسانی ۲۰ تیر)

اولین پوشاک متاورس بیبی دوج کوین (BabyDoge) دوشنبه ۲۰ تیر (۱۱ جولای) در دیسنترالند (Decentraland) منتشر خواهد شد. تمام دارندگان این توکن می‌توانند به دیسنترالند وارد شده و با بیبی دوج بازی کنند. انتشار این خبر در توییتر بیبی دوج، موجب خوشحالی و هیجان بسیار از طرفداران این بازی شده است. اولین بیانیه در مورد انتشار این گجت در ۱۵ اردیبهشت (۵ می ۲۰۲۲) در توییتر منتشر شد. این گجت پوشیدنی که توسط دیسنترالند تأیید شده، یک مجموعه با ۱۰ هزار اثر هنری NFT را در بر دارد. 
برنامه‌نویسان این پروژه، به مناسبت سالروز یکسالگی بیبی دوج کوین در یکم ژوئن (۱۱ خرداد)، پیش‌نمایش جدیدی از پوشاک متاورس منتشر کردند. میم کوین بیبی دوج در ابتدا قرار بود رقیبی برای دوج کوین باشد، هرچند که مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس است.


رونمایی 10.000 NFT بیبی دوج+راه اندازی اولین صرافی غیرمتمرکز BabyDoge (به روز رسانی ۲۰ تیر)

 ساعت 1 بامداد، منتظر رشد انفجاری قیمت nft بیبی دوج باشید.

مطابق برنامه از پیش اعلام شده، امروز در  ساعت 16:20 به وقت شرق آمریکا (20:20 به وقت جهانی) ، 12:45 بامداد به وقت ایران، اولین NFT بیبی دوج در پلتفرم اپن سی (opensea) راه اندازی می شود.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود: آموزش ساخت NFT

بدین ترتیب، آندسته از آدرس های ثبت نامی در وایت لیست nft بیبی دوج که آدرس کیف پولشان روز 15 اوریل توسط تیم بیبی دوج اعلام شده، می توانند بدون نوبت، اقدام به خرید nft جدید بیبی دوج کنند. استقبال خوبی از سوی ارتش 1.5 میلیونی بیبی دوج پیش بینی می شود.

کسانی که در وایت لیست ثبت نام نکرده اند نیز می توانند در این عرضه اولیه شرکت کنند.

همچنین 11 آوریل، بیبی دوج کوین با اعلام خبر رونمایی از اولین NFT خود در صفحه رسمی توییتر، افزود: همزمان با راه اندازی 10.000 NFT بیبی دوج، صرافی غیرمتمرکز "BabyDoge Swap" به طور رسمی آغاز به کار می کند.

توییت راه  اندازی صرافی غیرمتمرکز بیبی دوج

بیبی دوج اولین میم کوینی است که اقدام به راه اندازی صرافی کرده است. صرافی غیرمتمرکز بیبی دوج سواپ در دامنه مون رادار (moonradar) راه اندازی شده و در آدرس  https://babydoge.moonradar.finance/ قابل دسترسی است.

راه اندازی صرافی  غیرمتمرکز بیبی دوج

تبدیل ارز در صرافی های غیرمتمرکز (Dex) نیازی به ثبت نام ندارد و کاربران می توانند با اتصال کیف پول به زنجیره هوشمند Binance، بیبی دوج کوین خود را به یایننس کوین تبدیل کنند.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود: نحوه اتصال تراست ولت به زنجیره هوشمند بایننس

همانطور که در توییت بیبی دوج آمده است، Swap یا تبدیل ارز دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند افزایش کاربرد و توکن سوزی است. با اینحال، جزئیات بیشتری در مورد BabyDoge Swap و ویژگی های خاص آن هنوز در دسترس نیست.

این پلتفرم همچنین درگاه خرید bnb با کارت بانکی را نیز فعال کرده است.


قرار گرفتن آموزش نحوه خرید بیبی دوج در صرافی بایننس (بروز رسانی 28 فروردین)

17 آوریل مقاله آموزشی نحوه خرید بیبی دوج در صرافی بایننس قرار گرفت. مدتی است که شایعاتی مبنی بر امکان لیست شدن بیبی دوج در صرافی بایننس در ماه می در جامعه بیبی دوج پیچیده است. بیبی دوج یکی از محبوبترین میم کوین هایی است که نزدیک 1.5 میلیون آدرس ارز دیجیتال آن را هولد می کنند و این نشاندهنده بزرگی جامعه بیبی دوج است. جامعه ای که در صورت لیست شدن این میم کوین در صرافی بایننس، انتظار  رشد هزار درصدی قیمت و کسر سه صفر اعشاری از بیبی کوین دارد.

صرافی بایننس یک صفحه ثابت برای بیبی دوج با قیمت لحظه ای و سایر اطلاعات این ارز دارد. شایان ذکر است، پس از قرار گرفتن راهنمای خرید بیبی دوج، در صفحه مخصوص این ارز در صرافی بایننس، در روز 20 آوریل این راهنما از سایت حذف شد!


ارتش بیبی دوج از دو میم کوین دیگر پیشی گرفت (بروز رسانی 21 فروردین)

10 آوریل بیبی دوج به نقطه عطف 1.5 میلیون هولدر رسید. طبق داده های بایننس اسمارت چین، تعداد آدرس های دارنده توکن بیبی دوج از مرز 1.5 میلیون کیف پول عبور کرد. این نشان می دهد که BabyDoge، توکن در مقایسه با دوج کوین و شیبا اینو میم کوین محبوبتری است.

عبور تعداد دارندگان بیبی دوج از مرز 1.5 میلیون آدرس

طبق داده‌های BscScan تعداد 619670 آدرس کیف پول منحصربه‌فرد دارای DOGE هستند، همچنین داده‌های Etherscan.io نشان می دهند، تعداد دارندگان شیبا اینو  1،127،347 (1.12 میلیون) است. بنابراین، در حال حاضر، ارتش بیبی دوج با 1.5 میلیون توکندار در مقایسه دو میم کوین رقیب قدرتمندتر است. شما می توانید هولدرهای بیبی دوج را درپلتفرم بایننس اسکن، مرورگر زنجیره هوشمند ببینید.

مطالعه مقاله بایننس اسمارت چین پیشنهاد میشود.


لیست شدن بیبی دوج در درگاه پرداخت PayBolt (به روز رسانی 6 فروردین)

درگاه پرداخت ارز دیجیتال پی بولت (PayBolt) بیبی دوج را به لیست ارزهای خود اضافه کرد. به گزارش دنیای ترید، پی بولت، درگاه پرداخت سنگاپوری مبتنی بر Web3 در صفحه توییتر خود اعلام کرد:

" پشتیبانی از یکی از محبوب ترین میم کوین های زنجیره هوشمند بایننس به نام بیبی دوج  را آغاز کرده ایم."

این بدان معناست که زین پس، دارندگان BabyDoge می‌توانند از تمامی فروشگاه‌های اینترنتی که درگاه پرداخت PayBolt دارند، با استفاده از توکن بیبی دوج، کالا یا خدمات دریافت کنند.

PayBolt یک اکوسیستم پرداخت ارز دیجیتال Web3 است که منحصراً برای تجارت ساخته شده است. رمز اصلی این اکوسیستم PAY نام دارد که در اسمارت چین بایننس راه اندازی شده است.

نقشه راه شرکت پی بولت خدمت رسانی برای 1 میلیون کسب و کار و ارتقای حجم تراکنش تا 100 میلیارد دلار  تا پایان سال 2025 است.


مشارکت بیبی دوج با سیمپلکس: امکان خرید baby doge با کارت اعتباری (به روز رسانی 17 اسفند 1400)

BabyDoge به تازگی اعلام کرد که به طور رسمی با سامانه پرداخت پیشرو Simplex، یک قرارداد شراکت به امضا رسانده است. اکنون کاربران می توانند با استفاده از کارت اعتباری، مستقیماً بیبی دوج را از وب سایت رسمی آن خریداری کنند.

پیش از این، کاربران می توانستند توکن بیبی دوج را از طریق صرافی های غیرمتمرکز پنکیک سواپ و یونی سواپ یا صرافی های متمرکز مانند Gate.io، OKX و Lbank، کوینکس و ... خریداری کنند.

با استفاده از سامانه Simplex، کاربران می‌توانند بیش از 130 ارز دیجیتال را از طریق شبکه ای متشکل از صدها شریک Simplex خریداری کنند. این پلتفرم  دائماً در حال بروز رسانی و افزودن ارزهای محبوب بوده و تاکنون بیش از 115 ارز فیات را وارد لیست خود کرده است.

Simplex، یک موسسه مالی مجوزدار است که با شبکه ای گسترده از صاحبان صنایع و مشاغل قرارداد همکاری دارد. این مؤسسه با شرکای خود، در زمینه پذیرش گسترده‌ترین روش‌های پرداخت، از جمله مستر کارت، ویزا کارت، اپل پی، سوییفت و ... همکاری می کند.

Simplex به همراه صد شریک خود، در زمینه گسترش پذیرش رمز ارز فعالیت می کند. این مؤسسه قبلاً با صرافی‌های برتر مانند بایننس، کوکوین و هوبی گلوبال برای تحقق این هدف، همکاری کرده است.

افزودن بیبی دوج به درگاه پرداخت ارزی شاپی فای: پذیرش baby doge توسط هزاران کسب و کار 

NOWPayments، یک سامانه اصلی و فراگیر برای پرداخت ارزهای دیجیتال، بیبی دوج را به لیست پرداخت ارزی خود در وبسایت شاپی فای (Shopify) اضافه کرد.

پس از افزودن شیبا اینو به درگاه پرداخت آنلاین، اکنون نوبت رقیب اصلی آن، بیبی دوج است که به عنوان روش پرداخت به شاپی فای اضافه شود.

nowpayment بیبی دوج را به عنوان روش پرداخت در شاپی فای اضافه کرد

بیش از یک میلیون نفر صاحبان مشاغل، از 175 کشور مختلف از شاپی فای برای عرضه محصولات و خدمات خود استفاده می کنند. هم اکنون افزودن بیبی دوج به عنوان روش پرداخت بدین معناست که تمامی این مشاغل BabyDoge را به عنوان یک روش پرداخت در ازای محصولات یا خدمات خود می پذیرند. قطعاً این اقدام در رشد هولدرهای بیبی دوج و رواج محبوبیت این ارز تأثیر بسزایی خواهد داشت.

 Shopify یک سامانه تجارت الکترونیک است که در آن صاحبان کسب و کار می توانند محصولات یا خدمات خود را عرضه کنند. این پلتفرم به صاحبان مشاغل آنلاین خدمات گسترده ای از قبیل پرداخت، بازاریابی، حمل و نقل و غیره ارائه می دهد.

پلتفرم NOWPayments در سال 2019 توسط تیم سازنده ChangeNOW، به عنوان یک سرویس مبادله ارزهای دیجیتال، راه اندازی شد. هدف این پلتفرم ارائه خدمات درگاه پرداخت ارز دیجیتال است. این پلتفرم به راحتی در وب سایت ها راه اندازی و استفاده می شود. NOWPayments ابزارهای مختلفی را در اختیار صاحبان مشاغل  قرار می‌دهد: API، فاکتور فروش، ویجت کمک مالی، دکمه‌ها، و همچنین پلاگین‌هایی برای WooCommerce، ZenCart، و ...

تاکنون NOWPayments بیش از 100 ارز دیجیتال را به عنوان روش پرداخت پوشش داده است. بهترین مورد درباره خدمات این پلتفرم، ارائه کارمزد تراکنش پایین است.

بیبی دوج کین جزو 5 میم کوین برتر

داده های اسمارت چین بایننس نشان می دهد، تعداد آدرسهای دارنده توکن بیبی دوج کوین بسیار بیشتر از آدرسهای دارای شیبا اینو و دوج کوین است. در حال حاضر، 1,416,499 (1.4 میلیون) آدرس موجودی بیبی دوج کوین دارند. این در حالیست که ارز پر طرفدار شیبا اینو 1,179,514 (1.1 میلیون) و ارز محبوب دوج کوین فقط 563,482 هولدر دارد. این امر نشان می دهد که بیبی دوج کوین در مسیر تحقق نقشه راه خود، بسیار موفق بوده و حتی از تارگت هایی که تعیین کرده، پیشی گرفته است.

فالوورهای توییتر بیبی دوج از مرز یک میلیون نفر گذشت!

در حالیکه دوج کوین، پادشاه میم کوین ها، برای حفظ تسلط خود بر میم کوین ها تقلا می کند، تعداد فالوورهای توییتر و ارزش بازار شیبا اینو بسیار نزدیک به این ارز محبوب ایلان ماسک شده است. تعداد فالوورهای صفحه رسمی توییتر دوج کوین، 3 میلیون نفر است و شیبا اینو اکنون با 2.8 میلیون دنبال کننده، در رقابت تنگاتنگ با دوج کوین قرار دارد.

در لیست میم کوین ها بیبی دوج  با بیش از 1 میلیون فالوور توییتر در جایگاه سوم محبوبترین میم کوین در توییتر قرار دارد.


لیست شدن بیبی دوج در صرافی هوبی گلوبال (به روز رسانی 1اسفند 1400)

در 18 فوریه (1 اسفند) در حالی که بیشتر ارزهای دیجیتال در روند نزولی به سر می بردند، Baby Doge یک رشد دو رقمی را تجربه کرد.این افزایش 35 درصدی زمانی اتفاق افتاد که صرافی بزرگ هوبی گلوبال از اضافه شدن این توکن به لیست پلتفرم خود خبر داد.

لیست شدن بیبی دوج در صرافی هوبی گلوبال

ظرف تنها چند ساعت، قیمت بیبی دوج کوین از 0.00000000295 به بالاترین سقف کوتاه مدت خود در قیمت  0.000000004 دلار دست یافت.

نمودار 4 ساعته babydoge/usdt+ منبع تریدینگ ویونمودار جفت ارز Baby Doge Coin/ Tether- منبع تریدینگ ویوو

اکنون جفت ارز Baby Doge/USDT در صرافی هوبی گلوبال در دسترس است.


احتمال لیست شدن ارز بیبی دوج در صرافی بایننس (به روز رسانی 19 دی 1400)

میم‌کوین محبوب جامعه ارز دیجیتال، ارز دیجیتال بیبی دوج، سال جدید را با حدس و گمان‌های تازه آغاز کرده است. از اخبار جدید بی بی دوج می‌توان به یک پست توسط صرافی بایننس در مورد بیبی دوج کوین اشاره کرد که جامعه این میم‌کوین را وارد چرخه جدیدی از شایعات در مورد لیست شدن احتمالی در بایننس کرده است.

چند ساعت پس از آغاز سال 2022، بایننس یک صفحه قیمت زنده برای ‘Baby Doge’ در بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان باز کرد. حتی این واقعیت که این صفحه دارای یک هشدار است مبنی بر اینکه این کوین "برای معامله در بایننس فهرست نشده است"، باعث کاهش شور و شوق جامعه بیبی‌دوج در مورد احتمال لیست شدن بیبی دوج در بایننس نشد!

ارز بیبی دوج 

فرشاد یکی از طرفداران دو آتیشه‌ی بیبی دوج کوین

به‌دنبال این اخبار بیبی دوج صفحه توییتر Baby Doge Coin نیز هیجان‌زده نوشت: "بیبی دوج دیگر یک شت‌کوین نیست. یک آلتکوین کوچک است!".

بیبی دوج کوین

در حال حاضر، اینکه بایننس بیبی دوج کوین را لیست کند یا نه و این که چقدر زود ممکن است اتفاق بیفتد، هنوز مشخص نیست. برخی از کاربران توییتر اشاره کرده‌اند که بایننس نمودارهای قیمت مشابهی برای سایر میم‌کوین‌هایی که در صرافی فهرست نشده‌اند نیز دارد.

قیمت بیبی دوج هنوز فاصله زیادی تا سقف تاریخی خود دارد. این کوین در حال حاضر با قیمت 0.000000002882 دلار معامله می‌شود که 50 درصد تا سقف تاریخی ثبت شده در جولای 2021 فاصله دارد.

قدرت کامیونیتی (جامعه) بیبی دوج

رشد جامعه طرفداران بیبی دوج هنوز هیچ نشانه‌ای از کند شدن را نشان نمی‌دهد که می‌تواند نکته امیدوارکننده‌ای در مورد آینده ی بیبی دوج باشد. براساس داده‌های ‘WhaleStatsBSC’، ارز بیبی دوج برای اولین بار اتریوم را به‌عنوان کوینی که بیش از همه توسط نهنگ‌های بزرگ BSC معامله شده، پشت سر گذاشته است.

ارز دیجیتال بیبی دوج

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که بیبی دوج به‌تازگی رکورد جدیدی از 1115000 دارنده توکن را به ثبت رسانده است. علاوه بر همه اینها، اخیراً جامعه بیبی‌ دوج کوین از 200 هزار نفر نیز فراتر رفته است. دومین گروه تلگرامی این میم‌کوین به‌تازگی برای پذیرش اعضای جدید افتتاح شده است. جامعه این میم‌کوین واقعا در حال انفجار به‌نظر می‌رسد! به هر تقدیر، جامعه و کامیونیتی بزرگ این میم‌کوین دوست‌داشتنی در بسیاری از دستاوردهای آن نقش داشته است.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام