آخرین اخبار نات کوین: لیست شدن در صرافی و نحوه فروش
اخبار ارز دیجیتال

آخرین اخبار نات کوین: لیست شدن در صرافی و نحوه فروش

در این صفحه، آخرین اخبار نات کوین به محض انتشار در مرجع رسمی نات کوین در تلگرام، پوشش خبری داده می‌شود. در این مطلب همچنین، راهنمای خرید و فروش نات کوین، لیست شدن نات کوین در صرافی MEXC، بایننس و سایر صرافی‌ها اطلاع رسانی می‌شود. راهنمای کامل و قدم به قدم نحوه فروش نات کوین را در این مقاله مطالعه کنید. این راهنمای صفر تا صد برای افرادی است که در این مدت نات کوین های خود را استخراج کرده‌اند، اما با ارز دیجیتال آشنایی ندارند و نمی‌دانند چطور این نات کوین های استخراجی را به تومان تبدیل کنند. در صورت هر گونه سوال در بخش "دیدگاه ها" پایین صفحه ثبت کنید. مطمئن باشید تک تک سوالات شما پاسخ داده می شود.

 

پروژه‌ی نات کوین در تاریخ ارز دیجیتال ثبت شد!

بر طبق آمار تلگرام، حدود 24 میلیون نفر، یعنی 5 درصد از کاربران فعال تلگرام، بازی نات‌کوین را انجام داده‌اند. در حالی که اپلیکیشن کسب درآمد با ورزش استپن فقط 700 هزار و بازی معروف اکسی اینفینیتی Axie Infinity فقط 2.78 میلیون کاربر فعال ماهانه آن هم در روزهای اوج داشت. به تازگی اکانت رسمی نات کوین مطلبی را منتشر کرده که در آن توضیح داده در پروژه‌ی آزمایشی نات کوین قصد داشته به این سوال پاسخ دهد که امید انسان‌ها برای دسترسی یه یک پاداش ناموجود و وعده داده شده چقدر قوی است؟ چه مقدار کاربران حاضر هستند در امید دستیابی به پاداش نامعلوم، وقت خود را برای کلیک روی یک تصویر متحرک وقف کنند، در حالیکه امکان دارد این تلاش هایشان به جایی نرسد.

همانطور که دیدیم، نات کوین توانست در کمتر از یک ماه از زمان راه اندازی ربات، میلیون‌ها کاربر تلگرام را جذب کند. طبق آخرین آمار تلگرام، 35 میلیون نفر در سراسر دنیا نات کوین استخراج کردند. برای دریافت پاداش در بازی نات کوین، 8.8 تریلیون بار ضربه به صفحه گوشی زده شده! 

 

آخرین اخبار نات کوین (13 فروردین 1403)

از تاریخ 1 آوریل 2024 مصادف با 13 فروردین 1402، استخراج نات کوین به پایان رسید و نات کوین در کانال رسمی خود اعلام کرد که وارد مرحله‌ی جدید شده است.

این یعنی:

  1. دیگر نات کوین قابل استخراج نیست و شما نمی توانید با کلیک کردن نات کوین بدست آورید
  2. افرادی که در ربات تلگرامی نات کوین داشتند، دیگر نمی‌توانند موجودی نات کوین خود را در ربات مشاهده کنند.
  3. قابلیت بارگذاری نات کوین به عنوان کوپن که قبلاً فعال شده بود، غیرفعال شده

پس از این تغییرات برای بسیاری از کاربران نات کوین که با این ربات کار و نات کوین استخراج کرده‌اند، این پرسش پیش آمده که آیا موجودی نات کوین آن‌ها از بین رفته و بالاخره تکلیف چیست؟

ربات نات کوین نقشه راه خود را منتشر کرده که به طور دقیق ادامه‌ی مسیر را توضیح داده است. در آخرین خبر نات کوین به این موضوع می‌پردازیم.

آخرین وضعیت نات کوین: برنامه ها و تکلیف دارندگان

وقتی شما وارد ربات نات کوین می‌شوید، پس از ضربه روی “Mine notcoin” و سپس “Launch” رو می‌زنید، دیگر موجودی و سکه‌های شما نمایش داده نمی‌شود و به جای آن، پیام پایان مرحله‌ی قبلی و فاز ماین نات کوین ظاهر می‌شود، در انتهای پیام وقتی شما “Oh, Notcoin” را می‌زنید، وارد پنل زیر می‌شوید که در آن، نقشه‌ی راه نات کوین در آن نمایش داده می‌شود.

برنامه های نات کوین - لیست شدن نات کوین در صرافی - نحوه تبدیل مستقیم توکن

برنامه نات کوین برای لیست شدن در صرافی و فعال کردن خرید و فروش

همان‌طور که در تصویر بالا با رنگ قرمز مشخص شده است، مهم‌ترین بخش این نقشه‌ی راه، “NOT tokens and listing” و “Balance conversion to NOT” است که به ترتیب به «لیست شدن نات کوین در صرافی» و "نحوه تبدیل موجودی حساب به نات کوین» اشاره دارد. در ادامه مطالب موجود در هر یک از این بخش‌ها توضیح داده می‌شود.

لیست شدن نات کوین در صرافی

در بخش مربوط به لیست شدن نات کوین در صرافی، برنامه‌ی زمانی خاصی ارائه نشده است. ترجمه این بخش:

هیچ کس نمی‌داند قیمت $NOT پس از لیست شدن چقدر خواهد بود.

ما فرآیند استخراج را پایان داده و برای لیست کردن آماده می‌شویم: برنامه زمانی تبادل توکن را تنظیم می‌کنیم و در حال هماهنگی با شرکای خود هستیم.  

نات کوین در کدام صرافی لیست شده؟

پاسخ ساده و سریع اینکه نات کوین در کدام صرافی لیست شده این است: با توجه به تحقیقات ما، نات کوین هنوز در هیچ یک از صرافی های ارز دیجیتال لیست نشده است.

طبق داده های کوین مارکت کپ و کوین گلکو، دو وبسایت معتبر که اطلاعات صرافی های معتبر در مورد یک ارز را به نمایش می‌گذارند، ارز نات کوین در هیچ یک از صرافی ها لیست نشده است.

نات کوین در کدام صرافی لیست شده؟

وضعیت لیست شدن نات کوین در پلتفرم کوین گکو 

  • ⚠️ نکته جالب این که هنوز ارز نات کوین منتشر نشده، ولی با این وجود، بر طبق داده های وبسایت کوین مارکت کپ، 420 واحد توکن در حال دست به دست شدن است که نشان از یک کلاهبرداری دارد. حتماً مراقب باشید که هیچ توکنی به نام نات کوین را پیش از لیست شدن نخرید. در حال حاضر فقط ووچر یا کوپن های 10 میلیون واحدی نات کوین در مارکت پلیس Getgems قابل خرید و فروش هستند. بنابراین اگر کسی در تلگرام لینکی برای خرید ارز نات کوین یا کوپن نات در پنکیک سواپ به شما داد، کلاهبرداری است، روی آن کلیک نکنید. 

آخرین وضعیت لیست شدن نات کوین در کوین مارکت کپ

  • ⚠️ حتماً به این نکته توجه داشته باشید، خریداری یک ارز دیجیتال که هنوز در هیچ یک از صرافی ها لیست نشده و نقشه راه مشخصی هم ندارد، حاوی ریسک بالاست. 

آیا نات کوین در صرافی بایننس لیست شده؟

در حال حاضر هیچ ارزی منتشر نشده است، طبق آخرین اخبار، نات کوین در هیچ یک از صرافی های معتبر لیست نشده است. 

صرافی بایننس در یک صفحه اختصاصی برای نات کوین به صورت رسمی اعلام کرده که نات کوین در صرافی بایننس لیست نشده. 

نات کوین در صرافی بایننس لیست شده؟

لیست شدن نات کوین در صرافی بایننس

اگر ارز نات کوین منتشر شود، ممکن است درست مانند پپه کوین که یک میم کوین است و پایه‌های فاندامنتال مناسبی نداشت، به علت پرطرفدار بودن، لیست شود که به معنای موفقیت ارز نیست و شما باید همچنان محتاط باشید.

نات کوین کی لیست میشود؟

هنوز هیچ اعلامیه‌ای مبنی بر تاریخ احتمالی انتشار توکن نات کوین و لیست شدن آن در صرافی منتشر نشده است. همچنین هیچ برنامه‌ی زمانی مشخصی وجود ندارد. بسیاری از گمانه‌زنی ها در مورد زمان لیست شدن نات کوین مطرح می‌شود که به 20 آوریل مصادف با 1 اردیبهشت اشاره دارد؛ اما این تاریخ توسط حساب رسمی نات کوین تأیید نشده.

آیا نات کوین لیست میشود؟

با توجه به اینکه در حال حاضر، کوپن‌های 10 میلیون واحدی نات کوین در مارکت پلیس کت جمز خرید و فروش می‌شود، به احتمال زیاد، در آینده‌ی نزدیک توکن نات کوین در صرافی‌های معتبر لیست می‌شود. اما تاریخ دقیق و برنامه زمانی مشخصی از سوی کانال رسمی نات کوین در این مورد منتشر نشده است.

چرا نات کوین هنوز در صرافی لیست نشده؟

پروسه‌ی حرکت آرام دارندگان توکن به سمت لیست شدن، عکس برداری در بلاکچین و راه‌اندازی جفت‌های معاملاتی، فعالسازی واریز و برداشت در صرافی‌ها زمان بر است.

راه‌اندازی توکن در بلاکچین TON، ادغام سریع با یک اکوسیستم قابل اعتماد و برجسته فراهم می‌شود.

تکلیف سکه‌ها قبل از لیست شدن چیست؟

تا زمان لیست شدن نات کوین در صرافی، توکن‌هایی که تبدیل به ووچر نشدن، در حساب کاربری ربات قفل می‌شوند.

معامله ووچرهای Notcoin بین کاربران در اپلیکیشن‌های Getgems و Shardify بدون محدودیت در دسترس است.

اطلاعات لیست شدن نات کوین در صرافی کی و کجا اعلام خواهد شد؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیست شدن نات کوین در صرافی‌ها و شروع خرید و فروش نات کوین در صرافی‌ها به رسانه‌های معتبر نات کوین مراجعه کنید. لیست شدن نات کوین در همین صفحه هم اطلاع رسانی خواهد شد.

قیمت نات کوین

در بخش مربوط به لیست شدن نات کوین در صرافی آمده که «هیچ کس نمی‌داند قیمت $NOT پس از لیست شدن چقدر خواهد بود.» در روزهای آغازین لیست شدن نات کوین، هر ووچر 10 میلیون واحدی نات کوین به قیمت 40 تون کوین خرید و فروش می‌شد. با توجه به قیمت TON در آن زمان (2.5 دلار)، در واقع 10 میلیون واحد نات کوین به قیمت 100 دلار خرید و فروش می‌شد؛ اما اکنون پس از گذشت حدود 15 روز از بارگذاری اولین ووچرها، قیمت هر ووچر 10 میلیون واحدی نات کوین حدود 10 دلار است که با قیمت فعلی TON (4.5 دلار)، در واقع هر 10 میلیون واحد نات کوین 45 دلار خرید و فروش می‌شود.

امکان دارد پس از لیست شدن نات کوین در صرافی مجدداً شاهد افزایش قیمت باشیم. اما در حال حاضر با توجه به اینکه پروژه نات کوین زمانی برای لیست شدن، تعیین نکرده، خرید این ووچرها حاوی ریسک است.

تبدیل موجودی به توکن نات کوین

سوالی که در حال حاضر ذهن کاربران نات کوین را به خود مشغول کرده، این است که آیا می‌توانند در خود بازی، نات کوین را تبدیل کنند؟ در اطلاعیه جدید نات کوین آمده که به زودی این قابلیت فعال می‌شود. یعنی احتمالاً به زودی دارندگان نات کوین می‌توانند در ربات نات کوین که سابقاً در آن کلیک می‌کردند، به راحتی نات کوین را به تون کوین تبدیل کنند.

برای تبدیل بی‌واسطه‌ی Notcoin، ربات نات کوین که یک مینی اپلیکیشن است، به طور کامل از مزایای تکنولوژی بلاک‌چین TON که ابتدا توسط تلگرام توسعه داده شده، استفاده می‌کند.


آخرین خبر نات کوین پیش گشایش نات کوین فعال شد! (21 اسفند 1402)

در تاریخ 11 مارس مصادف با 21 اسفند، پیش گشایش نات کوین فرصتی است که در اختیار معامله‌گران قرار می‌گیرد تا سفارشات خرید و فروش خود را ثبت کنند.

سرانجام شما می توانید برای اولین بار، خرید و فروش نات کوین را قبل از راه اندازی این توکن انجام دهید.

نحوه معامله‌ی موجودی نات کوین

تیم نات کوین در حساب تلگرامی با مژده به اعضای فعال این ارز، یک دستورالعمل برای معاملات نات کوین منتشر کرد. بر اساس این دستورالعمل، دارندگان نات کوین در این ربات تلگرامی می‌توانند نات کوین‌های خود را پس از تبدیل به بسته های 10 میلیون واحدی نات کوین در پلتفرمی به نام گت جمز (Getgems)، به فروش برسانند. به هر یک از بسته های 10 میلیون واحدی نات کوین یک بسته یا کوپن یا ووچر می گویند.

اکنون شما می‌توانید در بازار گت جمز به راحتی نات کوین های خود را به فروش برسانید.

در حال حاضر هنوز توکن نات کوین راه اندازی نشده و شما تنها پس از راه اندازی توکن می‌توانید خرید و فروش مستقیم نات کوین را آغاز کنید.

هنوز کشف قیمت صورت نگرفته، بنابراین قیمت این ارز مشخص نیست. شما پس از تبدیل نات کوین های خود به nft می توانید قیمت مورد نظر خود را پیشنهاد دهید.

بازه قیمتی پیشنهادی برای فروش نات کوین

قیمت گذاری روی نات کوین با توکن بومی تلگرام به نام تون کوین انجام می‌شود.

قیمت فروش نات کوین

جدول قیمت فروش نات کوین در تاریخ 22 اسفند 1402

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، متوسط قیمت پیشنهادی برای یک بسته 10 میلیون واحدی نات کوین حدود 5.7 الی 7.2 ton قیمت گذاری شده است. با توجه به قیمت روز تون کوین، 3.61 دلار در زمان نگارش مقاله، قیمت 10 میلیون واحد تون کوین 20.5 الی 26 دلار معادل 1 میلیون و 230 الی 1 میلیون و 560 هزار تومان است.

چطور نات کوین را بفروشم؟ (آموزش قدم به قدم)

  • بازیکنان نات کوین می توانند با مراجعه به مارکت پلیس اختصاصی تون کوین (Getgems) ووچرهای خود را قیمت گذاری کنند.
  • هر بسته 10 میلیون واحدی نات کوین یک ووچر به حساب می‌آید.
  • تنها بازیکنان نات کوین می‌توانند بسته های nft را ایجاد کنند. زیرا  این یک مسیر همتا به همتاست بنابراین هر گونه ادعای برای فروش ووچرهای نات کوین تقلبی و کلاهبرداری است. 
  • پس از راه‌اندازی توکن نات کوین با نماد NOT، دارندگان ووچر می‌توانند آن‌ها را به توکن‌های NOT تبدیل کنند.

برای تبدیل نات کوین به ووچرهای nft و به فروش گذاشتن آن مراحل زیر را طی کنید:

  1. به ربات http://t.me/notcoin_bot بروید.
  2. ربات نات کوین را اجرا کنید و روی دکمه " Trade" کلیک کنید.
  3. بسته به موجودی خود (چند واحد نات کوین دارید؟) یک بسته ووچر را انتخاب کنید.
  4. با زدن کلید “connect wallet” کیف پول تون کوین خود را به پلتفرم متصل کنید. اگر کیف پول تون کوین ندارید، اپلیکیشن را از وبسایت https://tonkeeper.com/ دانلود کنید.
  5. برای پرداخت کارمزد تراکنش باید ارز تون کوین را خریداری کنید.
  6. برای خریداری ارز تون کوین به صرافی نوبیتکس مراجعه کنید. در آنجا ثبت نام و احراز هویت کنید. این کار در 20 دقیقه انجام می شود.
  7. بعد از خریداری ارز تون کوین (برای اطمینان 5 واحد تون کوین خریداری کنید)، برای پرداخت کارمزد تراکنش، انتقال ارز از نوبیتکس به کیف پول خود را انجام دهید. 
  8. پس از پرداخت کارمزد، در عرض چند دقیقه، ووچر شما در تون ولت شما نمایان می شود.

گزارش کلاهبرداری از دارندگان نات کوین

در آستانه‌ی پیش گشایش نات کوین بسیاری از کاربران گزارش پیشنهادات کلاهبرداری با NFT های جعلی را در برخی از چت های خصوصی را ثبت کرده‌اند.

توجه داشته باشید، هرکس می‌تواند بدون نیاز به هزینه‌س خاصی، در بلاک چین، یک NFT ایجاد کند.

این روزها کلاهبرداران با روش‌های مختلف سعی دارند  NFT های جعلی خود را به افراد ناآگاه تلگرامی به فروش برسانند. معمولاً پیشنهادات بدین صورت است که کلاهبردار برای شما یک لینک جعلی در تلگرام ارسال می‌کند و با تبلیغ این فرصت استثنایی از شما درخواست پول می‌کند. بنابراین به موارد زیر توجه کنید.

  • اعلانات نات کوین را فقط از کانال رسمی نات کوین یا مراجع معتبر دنبال کنید.
  • به پیشنهادات فروش از افراد ناشناس توجه نکنید.
  • برای خرید و فروش نات کوین روی هیچ لینکی در تلگرام کلیک نکنید.

در بلاک چین وقتی یک تراکنش تأیید شد، غیرقابل برگشت است و شما نمی‌توانید برای بازیابی وجود خود ادعایی ثبت کنید. در صورت خرید یک NFT جعلی تون کوین، مسئولیت آن متوجه شماست.

آیا نات کوین معتبر است؟

حتماً شما اخبار از دست دادن سرمایه‌های کلان در ربات‌های تلگرامی را شنیده‌اید. بنابراین پیش از اقدام به راه اندازی یک ربات، حتماً آن را اعتبار سنجی کنید.

  • ❌ هرگز اطلاعات کیف پول خود را در اختیار اشخاص غیر قرار ندهید.
  • ❌ در صورتی که یک ربات، در یک فرم تلگرامی اطلاعات کیف پول شما مانند رمز یا واژگان امنیتی را از شما درخواست کرد، از پر کردن فرم خودداری کنید.
  • ❌ یکی از ترفندهای کلاهبرداران اشتراک لینکهای فیشینگ در کانال هاست. روی لینک های ناشناس کلیک نکنید. کیف پول خود را به پلتفرم ناشناس متصل نکنید.
  • ❌ یکی دیگر از ترفندهای کلاهبرداری اشتراک لینک برای خرید از پنکیک سواپ است. برای خرید هیچ ارزی از پنکیک سواپ یا پوکوین، روی هیچ لینکی کلیک نکنید.

بسیاری بر این باور هستند که چون ربات notcoin تیک آبی دارد، بنابراین توسط تلگرام بررسی شده و امن است. بهتر است بدانید که تیک آبی در نسخه‌ی پریمیوم تلگرام موجود است و هر کس به شرط داشتن تیک آبی در یکی از سوشیال مدیاها مانند اینستاگرام، فیس بوک، توییتر، یوتیوب، تیک تاک و ... می‌تواند به راحتی آیکن تیک آبی را برای پروفایل خود فعال کند. پس تلگرام به خودی خود، کار خاصی برای اعتبارسنی انجام نمی‌دهد.

تیم دنیای ترید به شما هشدار می‌دهد. وقتی چیزی میان مخاطبان وایرال می‌شود، بلافاصله مورد توجه سودجویان قرار می‌گیرد و امکان کلاهبرداری فراهم می‌شود.

 

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: استعلام سایت ها و برنامه‌های کلاهبرداری

کدام بسته های نات کوین معتبر هستند؟

  1. فقط NFTهای متعلق به مجموعه رسمی io/notcoin معتبر هستند.
  2. در موارد مشکوک با ربات @nfton_bot در تلگرام که متعلق به تیم نات کوین است تماس بگیرید.

سوالات متداول (FAQ) در مورد خرید و فروش نات کوین

در این قسمت به تمامی سوالات شما در زمینه خرید و فروش نات کوین پاسخ داده شده. در صورت داشتن سوالات بیشتر در قسمت دیدگاه‌ها در پایین صفحه مطرح کنید.

لینک معتبر ربات نات کوین چیست؟

https://t.me/notcoin_bot

لینک معتبر کامیونیتی نات کوین چیست؟

https://t.me/notcoin

لینک معتبر محل فروش نات کوین چیست؟ (لینک پیش گشایش نات کوین)

پیش گشایش نات کوین منحصراً در مارکت پلیس گت جمز انجام می‌شود.

https://getgems.io/notcoin

لینک معتبر ربات پشتیبان نات کوین چیست؟

در صورت مشاهده موارد مشکوک کلاهبرداری به ربات پشتیبان گت جمز اطلاع دهید تا حساب کلاهبردار در مارکت پلیس مسدود شود.

https://t.me/nfton_bot

تاریخ های راه اندازی توکن نات کوین

http://t.me/notcoin_bot و http://t.me/notcoin تنها مراجع معتبر اطلاع رسانی برای تاریخ راه اندازی توکن نات کوین است. در صورت اعلام تاریخ ها در همین صفحه اطلاع رسانی می شود.

نات کوین چگونه به فروش می رسد؟

هنوز نات کوین در مرحله پیش گشایش قرار دارد. اگر از دارندگان نات کوین هستید، برای فروش نات کوین وارد پلتفرم گت جمز شود و نات کوین های خود را در بسته های 10 میلیون واحدی برای فروش عرضه کنید. در این مقطع هنوز نمی توانید مستقیماً نات کوین های خود را به تتر یا تومان تبدیل کنید. فقط می‌توانید قیمت پیشنهادی خود را ارائه دهید. در ادامه با عرضه توکن این امکان فراهم می شود. شما می توانید اخبار را در همین صفحه دنبال کنید.

چطور می توانم نات کوین را به تومان تبدیل کنم؟

برای تبدیل نات کوین به تومان باید در یک صرافی ایرانی حساب داشته باشید. 

پس از اینکه ووچر خود را برای فروش گذاشتید، در صورت به فروش رفتن ووچر شما، پول آن به  کیف پول تون کوین شما واریز می شود. پس از آن شما می توانید موجودی خود را از کیف پول تون کوین به صرافی نوبیتکس خود انتقال دهید و آن جا تبدیل به ریال کنید. برای اینکه ووچر شما به فروش برود یک قیمت رقابتی انتخاب کنید.

بهترین کیف پول برای تبدیل موجودی نات کوین به nft چیست؟

شما می‌توانید از دو کیف پول تون کیپر (tonkeeper) استفاده کنید. برای دانلود به لینک https://tonkeeper.com/ مراجعه کنید.

کارمزد تبدیل نات کوین به ووچر یا کوپن چقدر است؟

برای تبدیل نات کوین به بسته های ووچر باید از تون کوین استفاده کنید. با توجه به تعداد بسته ها کارمزد تراکنش در زمان تبدیل ووچر قابل نشاهده است.

Getgems چیست؟

Getgems یک بازار و محل تولید و فروش nft است. برای به فروش گذاشتن نات کوین باید به این پلتفرم مراجعه کنید. آدرس این پلتفرم بالاتر قرار داده شده.

نحوه اتصال کیف پول تون کیپر به گت جمز

ابتدا کیف پول خود را با تون کوین با نماد (ton) شارژ کنید. (نحوه تهیه اون کوین بالاتر آمده)

در داخل ربات نات کوین، تب معامله را باز کرده و پس از انتخاب تعداد ووچرها، اتصال کیف پول در دسترس قرار می‌گیرد. انتخاب خود را بررسی کنید، تأیید کنید و معامله را تکمیل کنید تا واچر صادر شود.

پس از تبدیل موجودی نات کوین به یک ووچر NFT و پرداخت کارمزد تولید، ووچر را در کیف پول خود دریافت خواهید کرد.

چگونه ووچر نات کوین خود را به فروش بگذاریم؟

برای شروع معامله، کیف پول خود را به پلتفرم Getgems متصل کرده و مجموعه Notcoin Pre-Market را باز کنید. https://getgems.io/notcoin

اگر می خواهید Notcoin Voucher را بفروشید، فیلتر " My NFTs" را در مجموعه تنظیم کنید.

دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کرده و واچرها را برای فروش لیست کنید!

می توانید با کلیک بر روی آیکون در گوشه بالا وسط به پروفایل خود دسترسی پیدا کنید. تمام NFT های خود را خواهید دید.

به صفحه NFT بروید و بر روی دکمه " Put on Sale" کلیک کنید.

پس از اطمینان از انجام صحیح دستورالعمل، تراکنش را در کیف پول تأیید  و کارمزد تراکنش را پرداخت کنید. اکنون nft شما ساخته و برای فروش در بلاک چین قرار داده شد.

قابل توجه دارندگان نات کوین

در اولین روز اعلام پیش گشایش نات کوین حدود 500 هزار بسته 10 میلیون واحدی نات کوین در پلتفرم گت جمز ایجاد شده است.

اگر شما برای ایجاد یک کلکسیون 10 میلیون واحدی اقدام و سپس لغو عملیات را با دکمه کنسل زدید، حدود 15 دقیقه زمان برای بازگردانی نات کوین‌های شما لازم است. در صورت عدم بازگردانی موجودی، تا اپدیت روز بعدی و رفع مشکل صبور باشید.

برخی از کاربران از افزایش ناگهانی موجودی نات کوین در ربات خبر داده‌اند که تیم پشتیبانی اعلام کرد، این خطا در آپدیت بعدی رفع می‌شود. 


نات کوین چیست؟

حتماً شما هم به دنبال notcoin و پروژه‌ی رویایی لمس کن، سکه بگیر هستید. اما نات کوین چیست؟

  • نات کوین یک کوین یا توکن نیست؛ بلکه یک ربات تلگرامی است که این روزها به شدت در ایران ترند شده است.
  • Notcoin یک ربات بازی کلیکی است که در آن با ضربه زدن پیاپی روی صفحه موبایل، سکه به دست می آورید.

نمای بازی نات کوین

  • قاعده‌ی بازی آسان است: هرچه نات کوین بیشتری کسب کنید، رتبه بالاتری در لیگ ها خواهید داشت.
  • برای دریافت نات‌کوین بیشتر باید در جامعه نات کوین عضو شوید. می توانید با دریافت لینک رفرال دوستانتان را دعوت کنید و هر دو پاداش بگیرید.
  • در صورتی که در گروه های نات کوین در تلگرام به صورت گروهی بازی کنید، پاداش بیشتری می گیرید.

دانلود نات کوین 

توجه داشته باشید، نات کوین یک ربات تلگرامی است. در حال حاضر هیچ نسخه‌ای برای دانلود نات کوین ارائه نشده است. در صورت ارائه‌ی اپلیکیشن بازی نات کوین در همین پست اطلاع رسانی می‌شود.

برداشت نات کوین

کامیونیتی نات کوین به تازگی اسکرین شاتی به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد این ربات بیش از 1.2 تریلیون کلیک "جمع‌آوری" کرده است.

تعداد کلیک های جمع آوری شده توسط نات کوین

اما هنوز هیچ کوین یا توکنی به اسم نات کوین روی بلاک چین منتشر نشده، در هیچ یک از صرافی ها لیست نشده، هنوز هیچ قیمتی ندارد و در نتیجه بازیکنان قادر به برداشت پول نیستند. 

⛔هشدار!

  • ⚠️ توجه داشته باشید، اگر کسی برای نقد کردن و یا برداشت توکن نات کوین از شما درخواست پول کرد، قطعاً کلاهبردار است. اگر این توکن منتشر شود، اخبار آن در رسانه‌های معتبر مانند رسانه‌ی دنیای ترید درج می‌شود.

ایردراپ نات کوین

هنوز خبری از عرضه‌ اولیه یا ایردراپ نات کوین نشده. در صورت اعلام ایردراپ در همین مطلب اطلاع رسانی می‌شود.

 

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: آپدیت جدیدترین ایردراپ های معتبر و رایگان

تیم توسعه نات کوین

آیا نات کوین تیم پشتیبانی خود را معرفی کرده است؟ در یک بیانیه از بنیاد TON اشاره شده است که پلتفرم اوپن بیلدر (Open Builders) قرار است در صورت انتشار این توکن، آن را پشتیبانی کند. اوپن بیلدر که یک پلتفرم تولید ابزار برای توسعه دهندگان نرم افزار است، تاکنون اعلامیه‌ی رسمی خاصی برای تأیید یا رد این موضوع منتشر نکرده است.

بنابراین نات کوین تا بدین لحظه، تیم پشتیبانی رسمی ندارد.

آینده نات کوین

کارشناسان ارز دیجیتال اعتقاد دارند که نات کوین پروژه ای است که برای افزایش قیمت تون کوین طراحی شده. چون برای فروش نات کوین باید کارمزد تراکنش پرداخت شود و این کارمزد فقط با تون کوین قابل پرداخت است.

رسانه دکریپت (decrypt) در گزارشی به این موضوع پرداخت و تأکید کرد: نات کوین در حال حاضر فقط یک ایده است. ممکن است در آینده در بلاکچین TON راه‌اندازی شود، اما اکنون، این پروژه بیشتر شبیه به یک ابزار بازاریابی اینترنتی است تا یک رمز ارز واقعی. نات‌کوین در حال حاضر ماین یا استخراج نمی‌شود، بلکه در جامعه، فقط عبارت "استخراج نات کوین" به اشتباه، استفاده می‌شود.

حتی در ابتدا خود ربات به صورت اتوماتیک این پیغام ها را نمایش می‌دهد:

 

هیچ کس نمی‌داند که آیا وقتی نات‌کوین ساخته می‌شود یا خیر.

هیچ کس نمی‌داند که ارزش دارد یا خیر.

آموزش ورود مستقیم به نات کوین

برای ورود به نات کوین دستورالعمل زیر را دنبال کنید:

  • با کلیک بر سه خط موازی در گوشه‌ی سمت چپ، به setting بروید و با زدن دکمه‌ی آپدیت، تلگرام خود را به آخرین نسخه، به روز رسانی کنید.
  • در سرچ باکس تلگرام عبارت “notcoin” را تایپ کنید. 
  • همینطور که مشاهده می‌کنید، رباتها و کانالهای زیادی با این کار شروع به فعالیت کرده‌اند ولی فقط یکی از این رباتها حساب اصلی است. آدرس این حساب، notcoin_bot است. آن را لمس کنید.

مرحله 1 ورود به نات کوین در تلگرام

  • برای شروع دکمه [شروع] را بزنید. همان طور که در تعریف ربات نوشته، این ربات شاید هیچ کار خاصی انجام نمی‌دهد!

مرحله 2 ورود به نات کوین در تلگرام

  • اکنون روی دکمه [let’s go] کلیک کنید.

مرحله3 ورود به نات کوین در تلگرام

  • مرحله آخر لمس [راه اندازی] یا [Launch] است.

مرحله 4 ورود به نات کوین در تلگرام

  • حالا کلیک کنید! شاید با انتشار این کوین زحمات شما بی‌پاداش نماند. شاید هم هیچ وقت هیچ چیزی به شما نرسد. به هر حال این ریسکی است که هر کاربر قبول می کند.

و اما سخن پایانی...

در این مقاله نات کوین نقد و بررسی شد. اگر در یک صرافی ارز دیجیتال حساب دارید، می توانید با خرید تون کوین از هیاهوی نات کوین کسب سود کنید. 

اگر از دارندگان نات کوین هستید، هم اکنون می توانید آن را در مارکت پلیس تون کوین به فروش بگذارید و نتیجه تلاش های خود را دریافت کنید.

برای تبدیل نات کوین به تومان حتما باید در یک صرافی معتبر ایرانی حساب داشته باشید. پیشنهاد ما به شما نوبیتکس است.

در این مقاله راهنمای کامل نحوه فروش تون کوین آمده است. شما می توانید با مراجعه به این راهنما اقدام به فروش تون کوین های خود کنید.

  1.  

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام