خبر جدید شیبا امروز
اخبار ارز دیجیتال

خبر جدید شیبا امروز

شیبا اینو (SHIB) یکی از سه میم کوین بسیار محبوب است که به محض راه‌اندازی در تابستان 2020، قاتل دوج کوین نام گرفت. این ارز رشد سریعی را تجربه کرد و اکنون در لیست 20 ارز بزرگ از لحاظ ارزش بازار جای دارد. شیبا اینو جامعه بسیار بزرگی دارد و اخیراً فالوورهای توییترش از مرز 3 میلیون نفر عبور کرده است. ما در بخش ارز دیجیتال وب سایت دنیای ترید، مهم ترین اخبار روز شیبا را انعکاس می‌دهیم. با دنبال کردن صفحه ثابت اخبار شیبا اینو، از آخرین اتفاقات SHIB با خبر شوید تا بتوانید به موقع در پوزیشن خرید یا فروش قرار گیرید.

شما همچنین می توانید نمودار، قیمت لحظه ای، جدول رنک و ارزش بازار شیبا اینو را در بالای این صفحه ملاحظه فرمایید.

اخبار شیبا اینو(SHIB): استقبال از شیباریوم در 24 ساعت بیش از 530 درصد افزایش می یابد

بلاکچین لایه 2 شیباریوم که اخیراً راه‌اندازی شده است، شاهد رشد معاملات و دستیابی به نقاط عطف جدید است. در آخرین آمارهای منتشر شده، شیباریوم شاهد افزایش 530 درصدی قراردادهای تأیید شده جدید بود. طبق داده‌های Shibariumscan، تعداد کل قراردادهای تازه تأیید شده در عرض 24 ساعت تقریباً 533 درصد افزایش یافته است. چنین قراردادهایی در 17 سپتامبر تنها 3 مورد بود، در حالی که این رقم در روز بعد به 19 افزایش یافت.

علاوه بر این، رشد قراردادهای تایید شده به 416 عدد رسیده است. در مقایسه، این تعداد در ابتدای سپتامبر تنها 55 بود.

راه حل مقیاس بندی لایه 2 که در پایان ماه اوت منتشر شد، با اشتیاق زیادی از سوی جامعه ارزهای دیجیتال روبرو شد. تعداد کلی کیف پول ها در شبکه تقریباً دو هفته پیش از مرز 1 میلیون گذشت و این رقم در حال حاضر به 1,247,000 میلیون رسیده است.

مجموع تراکنش‌های شیباریوم به مرز 3 میلیون نزدیک می‌شود.

اخبار شیبا اینو: توییت جنجالی شیتوشی باعث پامپ  توکن بن شیبا سواپ شد! (17 تیر 1402)

شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama) توسعه دهنده‌ی شیبا اینو در یکی از آخرین توییت‌های خود، از آغاز فعالیت بلاک چین لایه 2 شیباریوم (Shibarium) پس از کنفرانس تورنتو، در آگوست سال جاری خبر داد.

مدتی است جامعه‌ی شیبا منتظر راه‌اندازی این بلاکچین است. بلاک چین شیباریوم از توکن هایی مانند BONE، شیبا اینو (SHIB) و دوج کیلر (LEASH) استفاده می‌کند. پس از این انتشار این توییت:

  • قیمت توکن شیباسواپ بن با نماد Bone،  تنها در 24 ساعت، بیش از 22 درصد افزایش یافت.
  • بازار شیبا، با نماد SHIB نیز امروز سبز بود. قیمت این کریپتو پس از افزایش 1.41 درصدی به 0.000007347 دلار رسید.
  • ارز LEASH پس از افزایش بیش از 13 درصدی در 24 ساعت گذشته، با 345.40 دلار معامله شد.

در این میان، ارز Bone بیشترین رشد را داشت. در هفته‌ی گذشته، با 50 درصد رشد، عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است.

نمودار تحلیل تکنیکال بن شیباسواپ

نمودار تحلیل تکنیکال بن شیباسواپ به تتر (BONEUSDT) - صرافی کوینکس - تایم فریم روزانه - منبع: TradingView

همان طور که در نمودار روزانه جفت ارز بن شیبا سواپ به تتر مشاهده می‌کنید، این ارز دیجیتال خط روند نزولی بلند مدت خود را شکسته و تشکیل خط روند صعودی کوتاه مدت داده است.

سیگنال‌های صعودی ارز BONE:

  1. شکست SMA 50، 100 و 200،
  2. شکست مقاومت 1.194،
  3. RSI بالای 50.
  • ⚠️ توجه داشته باشید این ارز در منطقه اشباع خرید قرار دارد. بنابراین، انتظار داریم، پس از اصلاح قیمت تا سطح 1.193، ارز BONE به صعود خود تا سطح 2 دلار ادامه دهد.

اخبار (1 اردیبهشت) شیبا اینو

در 24 ساعت گذشته، شیبا اینو بسیار خبرساز شده است. در ادامه مهم‌ترین اخبار این میم کوین محبوب را بخوانید.

راه اندازی شبکه آزمایشی شیباریوم و هجوم سرمایه گذاران

  •  نهنگ‌های شیبا اینو در 24 ساعت گذشته، 30 میلیارد واحد SHIB خریداری کرده‌اند. 17 میلیارد واحد فقط در دو تراکنش خریداری شده‌اند. این خریدهای بزرگ نشان از علاقه نهنگ ها به شیبا پس از راه اندازی شبکه‌ی آزمایشی شیباریوم بتا، پاپی نت (Puppynet) است. با این حال، این خریدهای بزرگ تأثیر مثبتی بر بازار شیبا نداشته‌اند. در هفته گذشته، با اصلاح بیت کوین، شیبا نیز افت قیمت حدود 7 درصدی را ثبت کرده است. حجم معاملات روزانه SHIB از 196 میلیون دلار در 7 روز گذشته به 284 میلیون دلار در 24 ساعت گذشته رسیده است که نشان دهنده فشار فروش احتمالی است.
  • تعداد کیف پول‌های شیباریوم به 14 میلیون رسید.
  •  استقبال پروژه‌ها از شیباریوم: سرپرست تیم در جامعه‌ی شیبا اینو، در مورد کلاهبرداری‌های احتمالی به کاربران هشدار داد.
  • پس از راه‌اندازی تست نت شیباریوم بتا، موسوم پاپی نت، کاربران از نرخ توکن سوزی سالانه بسیار پایین آن (500 میلیارد شیبا) انتقاد کردند. با این نرخ توکن سوزی، سوزاندن 50 درصد از عرضه‌ی شیبا 1000 سال طول می‌کشد!

راه اندازی دو پروژه بزرگ : بریج شیباریوم - اتریوم و پروتکل SERP 

 بریج شیباریوم – اتریوم راه‌اندازی شد. این پل به کاربران اجازه می‌دهد، توکن‌ها را بدون خطرات شخص ثالث یا تأثیر نقدینگی بین دو شبکه انتقال دهند.

پس از راه اندازی این بریج، پروتکل SERP نیز راه اندازی شد. این پروتکل مخفف ShibaSwap Ethereum Recovery Protocol، به معنای «پروتکل بازیابی اتریوم شیباسواپ» است. SERP به منظور ارائه راه حلی برای کاربرانی طراحی شده است که به اشتباه اتریوم (ETH) خود را به صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap در شبکه اتریوم ارسال کرده‌اند. در گذشته، این تراکنش‌ها از دست رفته تلقی می‌شدند، زیرا با بلاک چین بومی ShibaSwap سازگار نیستند. با این حال، با معرفی SERP در شیباریوم، کاربران اکنون این فرصت را دارند تا ETH از دست رفته خود را بازیابی کنند و آنها را به کیف پول اصلی خود بازگردانند.

سرتیک تأیید کرد: شیبا یکی از  ایمن‌ترین توکن‌ها

پلتفرم سرتیک، یک پروتکل برای حسابرسی امنیتی قراردادهای هوشمند، پس از بازرسی‌های امنیتی رتبه‌ی 90 را به شیبا اینو داد و بدین ترتیب تأیید کرد SHIB یکی از ایمن‌ترین توکن است. این رتبه شیبا اینو را در رده‌ی 5 درصد ارزها با بهترین ضریب امنیتی قرار داد.


آخرین خبر شیبا (28فروردین) | انتقال شیبا از بخش نوآوری به بخش ترید رسمی صرافی بایننس

صرافی بایننس در یک اعلامیه رسمی خبر داد، 29 فروردین (17 آوریل) چند توکن‌ را از بخش نوآوری به بخش ترید رسمی منتقل می‌کند:

  1. شیبا اینو (SHIB)
  2. فراکس (FXS)
  3. تراست ولت (TWT)
  4. اینچ (1Inch)

بایننس ارزهای جدید یا مارکت کپ پایین را پس از آزمودن در بخش نوآوری، به بخش رسمی ترید منتقل می‌کند.

معیارهای بررسی برای احراز شرایط انتقال به این بخش، موارد زیر است:

  1. تعهد تیم به نقشه راه پروژه
  2. سطح و کیفیت فعالیت و توسعه
  3. حجم معاملات و نقدینگی
  4. پایداری و ایمنی شبکه در برابر حملات
  5. پایداری قرارداد هوشمند شبکه 
  6. پشتیبانی از کاربران
  7. پاسخگویی به درخواست‌های بررسی‌های دوره‌ای صرافی 
  8. عدم مشاهده رفتار غیراخلاقی، متقلبانه یا سهل انگاری
  9. کمک به یک اکوسیستم رمزنگاری سالم و پایدار

💎 این یه رویداد مثبت از نظر فاندامنتال برای اینشیبا اینو است که به رشد قیمت آن کمک می‌کند.

عوامل فاندامنتالی مثبت در این هفته برای ارز دیجیتال SHIB 

اعلامیه بایننس برای انتقال این ارز از بخش نوآوری به بخش رسمی ترید.
تحرک نهنگ‌ها، بخصوص یه نهنگ جدید که در 16 ساعت گذشته، 3.8 تریلیون واحد SHIB به ارزش 39.93 میلیون دلار خرید. این خرید بسیار خبر ساز شد.
شیباریوم در 24 ساعت گذشته به نقطه عطف خودش رسید.
در 24 ساعت گذشته، تعداد کیف‌پول‌های در حال تعامل در شیباریوم Puppynet، تقریباً دو میلیون آدرس افزایش داشته و به 5 میلیون و 800 آدرس رسیده است. شیباریوم به توکن شیبا کاربرد بخشید.

 

سوالات متداول (FAQ)

 شیبا اینو (Shiba Inu) چیست؟

شیبا اینو با علامت اختصاری SHIB یک توکن ERC-۲۰ مبتنی بر اتریوم است؛ این ارز دیجیتال، بلاک‌چین اختصاصی ندارد و به‌عنوان یک توکن روی بلاک‌چین اتریوم راه‌اندازی شده است. SHIBA یکی از ارزان‌ترین ارز‌های دیجیتال است و به همین دلیل، خرید و سرمایه‌گذاری در آن برای اکثر افراد امکان‌پذیر است. به طور کلی رمزارزها ازجنبه‌های مختلفی، به گروه‌های گوناگونی طبقه‌بندی می‌شوند. می‌توان از میان این دسته بندی‌ها به آلت کوین‌ها، استیبل کوین‌ها و میم کوین‌ها (Meme Coin) اشاره کرد. باید بدانید که شیبا یک میم کوین است.

میم کوین چیست؟

میم کوین‌ها با الهام‌گیری از شوخی‌های تصویری در فضای مجازی با تاثیر از اینفلوئنسرها ایجاد شدند. چهار سال پس از ظهور بیت کوین، قیمت این رمزارز به بالای هزار دلار رسید و بحث ارز‌های دیجیتال کاملا جدی دنبال می‌شد. توسعه‌دهندگان بر این باور بودند که موضوع کریپتو، بیش از حد جدی گرفته شده‌ است و نگاه به رمزارز‌ها صرفا به عنوان پول اشتباه است. همین دلیل کافی بود تا میم کوین‌ها متولد شوند.

شیبا اینو در لغت به چه معناست؟

 شیبا اینو نام یک نژاد ژاپنی سگ است. سگ شیبا اینو به خاطر داشتن چهره بانمک و خندان خود، خارج از دنیای ارزهای دیجیتال و در فضای مجازی شهرت و محبوبیت ویژه‌ای پیدا کرده و به یک میم اینترنتی تبدیل شده است که از آن برای ابراز احساسات در رویارویی با یک اتفاق عجیب استفاده می‌کنند.

با توضیحات ذکر شده و با به بهره‌گیری از نام و تصویر این سگ، شیبا اینو به عنوان یک «میم‌ کوین» شناخته می‌شود. 

از کدام صرافی شیبا بخریم؟

خرید و فروش شیبا در حال حاضر به وسیله صرافی‌های خارجی و ایرانی امکان‌پذیر است. تقریباً تمام صرافی‌های ایرانی ارز شیبا را در لیست خود قرار داده‌اند. در لیست زیر، بهترین صرافی‌های مناسب برای ایرانیان به منظور خرید شیبا را مشاهده می‌کنید.

    1. CoinEx
    2. KuCoin
    3. Bitfinex
    4. Gate.io
    5. Kraken
    6. Huobi Global

کیف پول‌های ارز دیجیتال شیبا اینو

    1. Trust Wallet
    2. MetaMask

آینده SHIB: پیش بینی قیمت شیبا اینو

تمامی سایت‌های پیش‌بینی قیمت، تا پایان سال 2022 و همچنین تا 5 سال آینده برای شیبا رشد مثبت پیش‌بینی می‌کنند. در زیر پیش‌بینی عددی مهم‌ترین سایت‌های ارز دیجیتال را ببینید:

وب سایت پرایس پردیکشن (Price prediction): با توجه به پیش‌بینی قیمت شیبا اینو و تحلیل تکنیکال آن، در سال 2022 انتظار می‌رود قیمت SHIB از سطح متوسط 0.00001359 دلار عبور کند. حداقل ارزش مورد انتظار شیبا اینو تا پایان سال جاری باید 0.00001307 دلار باشد. علاوه بر این SHIB می‌تواند به حداکثر سطح قیمتی 0.00001501 دلار برسد.

وب سایت ولت اینوستر (walletinvestor): از نظر وب سایت ولت اینوستر، SHIB می‌تواند یک گزینه سرمایه‌گذاری سودآور باشد. بر اساس پیش‌بینی‌های این وب سایت، افزایش قیمت در بلندمدت انتظار می‌رود و پیش‌بینی قیمت برای سال 2027، 0.000121 دلار آمریکا است. با سرمایه‌گذاری 5 ساله، انتظار می‌رود این مبلغ حدود +916.81٪ افزایش قیمت پیدا کند. 

 

 

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام