قیمت امروز ارز دوج زیلا؛ نمودار تحلیل و معرفی گودزیلای میم کوین ها
اخبار ارز دیجیتال

قیمت امروز ارز دوج زیلا؛ نمودار تحلیل و معرفی گودزیلای میم کوین ها

به گزارش بخش اخبار ارز دیجیتال دنیای ترید، دوج زیلا که برخی آن را به اشتباه رمز ارز دوج زیبا و یا بیبی دوج زیبا نیز نامیده‌اند؛ همانطور که از نامش پیداست، بزرگ‌ترین دوجی که می‌شناسیم و گودزیلای میم‌کوین‌ها‌ست و به طرز شگفت‌انگیزی تا به امروز، رفتارش به نامش شباهت داشته است. حالا دیگر می‌توانیم دوج زیلا را به‌راحتی در دسته ارزهای دیجیتال در حال رشد بازار کریپتوکارنسی قرار دهیم.

ارز DogeZilla

ارز دوج زیلا چیست و از کجا آمده؟

سازنده آن شخصی اهل ایالات متحده آمریکا، بله یک آمریکایی‌، با نام مستعار 9ZEROES است. او در ابتدا می‌خواست توکنی قابل اعتماد برای خانواده و دوستان خود ایجاد کند تا تاثیر توکن‌های کلاهبرداری و اسکم را در فضای رمزارزها کاهش دهد، اما اکنون، این توکن، به یک پدیده جهانی تبدیل شده و جوامع ارز دیجیتال کشورهایی مانند چین، اندونزی، فیلیپین، روسیه، هند و به‌طور کلی سراسر جهان، در مورد آن صحبت می‌کنند.

DogeZilla با مارکت کپی (ارزش بازار) بسیار کوچک (50000 دلاری) شروع به کار کرد و تنها پس از 8 روز از شروع معاملاتش، مارکت کپ آن به بالای 500 میلیون دلار رسید. از نظر حجم معاملات به بالاترین قله‌هایی که می‌شناسیم رسیده و در زمینه عرضه اولیه و عملکرد ماه اول، از همه میم‌کوین‌هایی که می‌شناسیم بهتر عمل کرده است.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: متاورس چیست؟

مقایسه دوج زیلا با شیبا اینو

توکن‌هایی مانند ارز بیبی دوج (BabyDoge)، ارز فلوکی (Floki) و سیف‌مون (SafeMoon)، ماه‌ها و سال‌ها طول کشید تا به حجمی به این بزرگی برسند، و حتی شیبا اینو هم نتوانست اعدادی که از دوج زیلا شاهد بودیم را به ثبت برساند.

امروز که این یادداشت را می‌خوانید، DogeZilla تنها در 2 هفته به 160000 هولدر (Holder) رسیده است. اتفاقی که آن را به یکی از سریع‌ترین توکن‌های در حال رشد دنیای میم‌کوین‌ها تبدیل کرده است، شاید هم سریع‌ترین!

به‌طور تکان‌دهنده‌ و عجیب و غریبی، دوج زیلا می‌تواند از نظر حجم معاملات نسبت به زمان، رکورددار جهانی باشد. این ارز تنها در 8 روز به بیش از 500 میلیون دلار ارزش بازار دست یافته و بیش از 1,000,000 درصد از قیمت اولیه بازدهی داشته که به معنی بازدهی عظیم 10,000 برابری نسبت به سرمایه‌ اولیه است!

ارز DogeZilla

کسانی که عرضه اولیه DogeZilla را خریدند چقدر سود کردند؟

قیمت پیش فروش توکن دوج زیلا از 356,121,783,636,255,240,000 واحد به ازای هر BNB شروع می‌شد. در آن زمان بی‌ان‌بی (BNB) تقریباً 480 دلار قیمت داشت. از حدود 180 نفری که توانسته‌اند در پیش‌فروش "بلیت طلایی" شرکت کنند، اکنون بسیاری از آنها میلیونر (دلار) شده‌اند یا به اوج درآمدهای میلیون دلاری رسیده‌اند. در حالی که برخی ازین دارندگان ارزهای خود را فروختند، به عقیده بعضی این قیمت‌ها می‌توانند همچنان نقطه ورود خوبی باشند و این تنها شروع ماجراست.

آینده ارز دوج زیلا (DogeZilla)

دوج زیلا قصد دارد چند اتفاق هیجان‌انگیز را در هفته‌ها و ماه‌های آینده رقم زند، از جمله Merch، محلی برای فروش اقلامی خاص که از 15 نوامبر عملیاتی خواهد شد. فروش این کالاها شامل هودی‌ها، تی‌شرت‌ها و موارد دیگر خواهد بود. با این حال، جنبه جالب این ماجرا در واقع خود این محصولات نیستند، بلکه تاثیری است که بر آگاهی از برند دوج زیلا و افزایش ارزش توکن خواهند داشت. مدل بازخرید درآمدی (Revenue-Buybacks) که 9ZEROES در نظر دارد، از نظر تئوری باید ارزش توکن‌های دوج‌ویلا را از طریق خرید توکن و تزریق نقدینگی بیشتر افزایش دهد. به گفته خود او، این تلاش‌ها برای ایجاد ارزی بهتر با عملکردی خوب در فضای رمزنگاری‌ست.

یکی دیگر از پروژه‌های هیجان انگیز دوج زیلا بازار NFT است که زیلاورس (ZillaVerse) نام دارد. این بازار برای NFT‌های میم (Meme) ساخته خواهد شد و البته سری موردانتظار Invasion از سری NFTهای دوج زیلا نیز در آن معرفی خواهد شد. این بازار مخصوص NFTها، قرار است در اوایل سال 2022 عرضه شود. اکثر درآمدهای حاصل از تراکنش های زیلاورس (ZillaVerse) در پلت‌فرم آن‌ها، مجدداً بین دارندگان توکن دوج زیلا توزیع می‌شود.

ارز DogeZilla

و در آخر البته، به‌روزرسانی‌هایی برای آزمایش بتای Vault برای دارندگان توکن و توسعه‌دهندگان به طور یکسان ارائه خواهد شد. این Vault مانند یک پلت‌فرم dox (فرایندی برای سنجش تعهد افراد به یک پروژه) خصوصی برای توسعه‌دهندگان بکار می‌رود و دارندگانی که توکن های دوج زیلا را خریده‌اند، از بابت کلاهبرداری و دستکاری بازار خیالشان راحت‌تر خواهد شد. هرگونه خرید خدماتی که از Vault انجام می‌شود بین همه دارندگان ارز دوج زیلا نیز توزیع می‌شود.

بازی P2E ارز دوج زیلا (DogeZilla)

در 2 هفته‌ای که از عرضه عمومی دوج زیلا گذشته، بسیاری از اعضای این کامیونیتی (جامعه) درخواست یک بازی با مدل P2E (بازی کن و پول در بیار) کرده‌اند که فضایی هیجان‌انگیز برای سرگرمی و توسعه یک پروژه است. در ماه‌های آینده، پس از تکمیل محصولات پرچمداری مانند Vault و ZillaVerse، دوج زیلا قصد دارد امکان راه‌اندازی یک بازی مبتنی بر بلاک‌چین را برای دارندگان توکن‌های دوج زیلا یا حتی دوج‌کوین بررسی کند و حتی NFTهای درون این بازی را ارزش‌گذاری کند تا بازیکنان از فضای اقتصادی بصرفه‌تری بهره‌مند شوند.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: ارزهای دیجیتال آینده دار

فروش و خرید ارز دوج زیلا

در پاسخ به سوال ارز دوج زیلا (DogeZilla) را از کدام صرافی بخریم؟ در حال حاضر، دوج زیلا در صرافی هات بیت، صرافی پنکیک سواپ و صرافی BKEK  لیست شده است و برنامه‌هایی برای لیست شدن آن در صرافی‌های کوکوین، صرافی هیوبی گلوبال و Gate.io وجود دارد.

اعضای جامعه دوج زیلا حتی درخواست‌هایی (Petition) را در Change.org  برای لیست شدن این ارز در صرافی کریپتو دات کام و سایر صرافی‌های بزرگ مانند Robinhood و WeBull آغاز کرده‌اند.

سایر بروزرسانی‌های مهم از جمله بازبینی کد (Auit) بلاک‌چینی نیز در راه است. انجام بازبینی Certik برای Vault و زیلاورس در حال تصمیم‌گیری است و اقدامات حسابرسی دقیقی برای اطمینان از ایمنی برای استفاده عمومی انجام خواهد شد. اما مطمئناً، همه چیز دقیقا قبل از آماده شدن نسخه‌های عمومی اعمال خواهد شد.

نتیجه گیری

ارقام و دستاوردهای حیرت‌انگیزی که توسط دوج زیلا ثبت شده‌اند، دلیلی برای همه ما و تمام میم‌توکن‌های موجود است، تا قبول کنیم که دوج زیلا (DogeZilla) یک توکن معمولی نیست. به عقیده ما تحلیل دوج زیلا اینگونه خواهد بود: در مسیر تبدیل شدن به بزرگ‌ترین میم‌توکن بعدی که جهان تابه‌حال به خود دیده است!

اگر دوج زیلا به نحوی راه خود را برای شراکت با دوج‌کوین و جلب توجه یک فرد خاص (شاید بتوانید حدس بزنید که در مورد چه کسی صحبت می‌کنیم) پیدا کند، بقیه ماجرا قابل‌پیش‌بینی خواهد بود. به نظر می‌رسد که اتحاد دوج، برای همیشه به رشد خود مانند یک نیروی غیرقابل توقف ادامه خواهد داد.

تا به امروز که اینچنین بوده!

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام