قیمت لحظه ای بیبی دوج + معرفی، آینده و فیلم آموزشی نحوه خرید
ارز دیجیتال

قیمت لحظه ای بیبی دوج + معرفی، آینده و فیلم آموزشی نحوه خرید

بیبی دوج کوین (Baby Doge Coin) ترند این روزهای بازار ارز دیجیتال است و این‌بار، طرفداران میم‌کوین از نام دوج‌کوین برای ایجاد یک میم‌کوین جدید به نام «بیبی دوج کوین» بهره‌برداری کرده‌اند. اگر از کیف پول متامسک یا کیف پول تراست‌ولت استفاده می‌کنید، می‌توانید به‌راحتی بیبی دوج خود را از صرافی پنکیک‌سواپ خریداری کنید.

آموزش خرید بیبی دوج از صرافی پنکیک سواپ با تراست ولت

مدت زمان فیلم آموزشی نحوه‌ی خرید بیبی دوج از صرافی پنکیک سواپ: 4 دقیقه و 37 ثانیه


آموزش گام به گام نحوه‌ی خرید و فروش بیبی دوج کوین:

جهت خرید بیبی دوج از تراست ولت، ابتدا باید کیف پول خود را به اسمارت چین بایننس و بعد به صرافی پنکیک سواپ متصل کنید و سپس اقدام به خرید بیبی دوج کنید.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: اتصال کیف پول تراست ولت به بایننس اسمارت چین

آموزش نحوه خرید ارز بیبی دوج با تراست ولت 

نکات مهم در خرید ارز بیبی دوج کوین

  • برای خرید بیبی دوج کوین با تراست ولت، باید به منظور پوشش کارمزد، در کیف پول خود توکن اسمارت چین (BNB) داشته باشید.
  • در کادر “from” ارزی را که موجودی دارید، انتخاب کنید.
  • در کادر “to” نام توکن baby doge coin  را تایپ کنید.
  • اسلیپیج را روی 12 قرار دهید.
  • دکمه swap را بزنید.

 

بیبی دوج چیست؟

بیبی دوج کوین با علامت اختصاری BABYDOGE یک ارز دیجیتال بسیار ارزان قیمت و یکی از محبوب‌ترین میم‌کوین‌هاست که اخیراً در رسانه‌های اجتماعی، بخصوص توییتر سر و صدای زیادی به پا کرده است.

در این مطلب از مقالات ارز دیجیتال دنیای ترید، با ارز دیجیتال بیبی دوج کوین آشنا می‌شوید و در انتها درمی‌یابید که آیا ارز بیبی دوج کوین برای سرمایه‌گذاری مناسب است یا خیر.

مطالعه این خبر پیشنهاد می شود: اخبار جدید بیبی دوج

اطلاعات کامل ارز بیبی دوج کوین

آدرس قرارداد بیبی دوج در بایننس اسمارت چین 

0xc748673057861a797275CD8A068AbB95A902e8de   

آدرس قرارداد بیبی دوج در شبکه‌ی اتریوم 0xac57de9c1a09fec648e93eb98875b212db0d460b  
سایت رسمی بیبی دوج کوین https://www.babydogecoin.com/  

اینستاگرام بیبی دوج

https://www.instagram.com/accounts/login/   

دیسکورد بیبی دوج https://discord.com/invite/babydogecoin   
صفحه ردیت بیبی دوج https://www.reddit.com/user/Baby_doge_coin   
کانال تلگرامی بیبی دوج https://t.me/joinchat/BmOvV67R_2w1ZjJh   
صفحه توییتر بیبی دوج کوین https://twitter.com/babydogecoin   

ارز دیجیتال Baby Doge در تاریخ 1 ژوئن 2021 در بایننس اسمارت چین ایجاد شده است. اگرچه هیچ اطلاعاتی در مورد تیم توسعه‌ی بیبی دوج در وبسایت یا وایت‌پیپر بیبی دوج وجود ندارد، گزارش شده است که بنیانگذار آن فردی به نام کریستین کامپیسی (Christian Campisi)، بنیانگذار دو شرکت سیولندز ( Save Lands) و پاوز (Pawz) است. کامپیسی در ژوئیه 2021 ویدئویی را منتشر کرد که در آن، جامعه‌ی بیبی دوج کوین را با عنوان "ارتش من" مورد خطاب قرار داد و خود را بنیانگذار این ارز دیجیتال نامید.

 

بیبی دوج کوین یک ارز استاندارد BEP20 است. نسخه‌ی اتریومی (ERC20) این ارز نیز به تازگی راه‌اندازی شده است. 

 

 

مطالعه‌ی این مطلب پیشنهاد می‌شود: bep20 چیست؟

با وجودیکه مدت زمان زیادی از راه‌اندازی بیبی دوج نمی‌گذرد، این ارز موفق به ایجاد جامعه‌ای بزرگ با هزاران توکندار شده است. در زمان نگارش این مطلب، بیبی‌دوج کوین با 1.4 میلیون فالوور توییتر، از دو رقیب میم کوینی خود، یعنی دوج کوین و شیبا اینو پیشی گرفته است.

دلایل محبوبیت بیبی دوج کوین میان سرمایه گذاران

شایان ذکر است که نقشه‌ی راه پروژه‌ی بیبی دوج بسیار بلندپروازانه و شامل تلاش‌های بیشتر به منظور جذب کمک‌های خیریه و با هدف بهبود سطح زندگی حیوانات خانگی، ایجاد توکن غیرمثلی (NFT)، گیم فای و موارد دیگر است. از زمان راه‌اندازی پروژه‌ی بیبی دوج در سال گذشته، این نقشه‌ی راه با جدیت پی گرفته شده است. بطوریکه مجموعه‌ی NFT «ارتش بیبی دوج»، چندی پیش، در هفته‌ی اول ماه می 2022 ایجاد شد.

در وبسایت Baby Doge Coin آمده که این ارز دیجیتال از دوج کوین مدلسازی کرده است و تجربه‌های زیادی را از دوران Dogecoin اندوخته است:

«بیبی دوج با نشان دادن سرعت تراکنش‌ها و جذابیت‌های جدید و بهبود یافته‌اش، به دنبال تحت تأثیر قرار دادن پدرش [دوج کوین] است».

اما باید دید که این «جذابیت های جدید بهبود یافته» چیست و تا چه حد موفق شده که دوج کوین را تحت تأثیر قرار دهد.

ویژگی ارز بیبی دوج

تعداد دارندگان بیبی دوج کوین چقدر است و به عبارت دیگر چند تریدر در ارز دیجیتال، در ارز بیبی دوج کوین سرمایه گذاری و این ارز را هولد کرده‌اند؟

 

با توجه به داده‌های کاوشگر BSC، ارز دیجیتال بیبی دوج در واچ لیست بیش از 250 هزار سرمایه‌گذار وجود دارد و تاکنون بیش از 1 میلیون و 585 هزار دارنده بر روی این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده‌اند.

 

 

 

مشخصات کامل ارز بیبی دوج کوین در زنجیره‌ی هوشمند بایننس
نماد ارز  BABYDOGE
عرضه‌ی کل 420,000,000,000,000,000
عرضه‌ی در گردش 159,278,394,658,793,747 
بالاترین قیمت تاریخی 0.000000006345 (16 ژانویه 2022)
پایین‌ترین قیمت تاریخی 0.000000000095 (9 ژوئن 2021) 

بیبی دوج کوین با ساز و کاری طراحی شده که به صورت خودکار در بلند مدت بر ارزش آن افزوده شود. این ساز و کار بدین صورت است:

4 دلیل اصلی رشد ارز بیبی دوج کوین

  • بیبی دوج کوین یک ارز از پیش استخراج‌شده است، یعنی به طور کامل استخراج شده و به صورت دوره‌ای توکن‌سوزی می‌شود.
  • با هر تراکنش، قسمتی از ارزهای دیجیتال به صورت خودکار سوزانده می‌شوند. 41% از بیبی دوج کوین بدین صورت به کیف پول مرده ارسال و سوزانده می‌شود. همچنین فرایند توکن سوزی دستی نیز به‌صورت دوره‌ای انجام می‌شود.
  • دارندگان بیبی دوج به طور خودکار، 5٪ از هر تراکنش در اکوسیستم بیبی دوج را به عنوان پاداش دریافت می‌کنند؛ این یعنی، دارندگان بلند مدت بیبی دوج می‌توانند به مرور زمان، از دو محل افزایش قیمت و توزیع کارمزد تراکنش کسب سود کنند.
  • بیبی دوج کوین یک کیف پول مخصوص امور نیکوکاری دارد. مقداری از توکن‌های بیبی دوج برای امور خیریه به آن کیف پول ارسال شده و صرف کمک به حیوانات می‌شود.

 

نقشه راه بیبی دوج کوین

در سایت رسمی بیبی دوج کوین یک نقشه‌ی راه 5 مرحله‌ای گنجانده شده است. اکنون این ارز در مرحله اول یا فاز پیدایش قرار دارد. اهداف فاز اول و دوم تبلیغاتی است. نکته‌ی قابل توجه اینکه تاریخ‌ها نامعلوم بوده و تنها ترتیب این فازها در سایت مشخص شده است. از مهمترین اهداف این 5 فاز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • قرار گرفتن در لیست کوین گکو (coin gecko) و کوین مارکت کپ در فاز 2 (محقق شده)
  • انتشار NFT در فاز 2 (محقق شده)
  • دو ایردراپ در فاز 3 
  • صدور کارت اعتباری در فاز 3
  • راه اندازی صرافی غیرمتمرکز بیبی دوج کوین در فاز 5
  • لیست شدن در بیشتر صرافی های متمرکز
  • دستیابی به 300 هزار سرمایه گذار بلند مدت تا فاز 5
  • افزایش کمک های خیریه تا مرز 350 الی 750 هزار دلار برای کمک به پناهگاه‌های سگ در فاز 5

 

علت رشد بیبی دوج

بیبی دوج کوین از بدو ورود، این شانس را داشت که مورد حمایت قدرتمندترین شخص دنیای کریپتو، یعنی ایلان ماسک قرار گیرد.

به‌طور کلی، از عمده دلایلی که در پیشرفت و افزایش محبوبیت بیبی دوج دخیل هستند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. حمایت ایلان ماسک از بیبی دوج کوین؛
  2. توکن‌سوزی جنجالی بیبی دوج کوین؛
  3. بحث‌های داغ در توییتر حول محور بیبی دوج کوین؛
  4. راه‌اندازی بریج اتریوم ارز بیبی دوج کوین و راه‌اندازی نسخه‌ی اتریومی این ارز؛
  5. شایعات لیست شدن بیبی دوج کوین در صرافی بایننس.

تمامی این موارد موجب شد که ارز بیبی دوج کوین به دفعات، تبدیل به پر مبادله‌ترین ارز دیجیتال میان نهنگ‌های اسمارت چین بایننس شود. به گزارش بخش اخبار ارز دیجیتال دنیای ترید، به نقل از یاهو فایننس، روز دوشنبه، 10 ژانویه 2022 ارز دیجیتال baby doge از نظر حجم معاملات نهنگ‌های زنجیره‌ی هوشمند بایننس (BSC)، اتریوم را پشت سر گذاشت و تبدیل به پرمعامله‌ترین ارز دیجیتال معامله شده به دست نهنگ‌های بایننس اسمارت چین شد.

در ادامه، در مورد هر یک از این موارد توضیحات کوتاهی ارائه می‌دهیم.

مهم‌ترین علت رشد بیبی دوج: حمایت ایلان ماسک 

بیبی دوج کوین در تاریخ 1 ژوئن 2021 به بازار عرضه شد و زمانی که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، به فاصله یکماه از راه اندازی این ارز، در تاریخ 1 ژوئیه، در مورد آن توییت زد، بسیار مورد توجه قرار گرفت.

حمایت ایلان ماسک از بیبی دوج کوین

همان روز، پس از توییت ماسک، قیمت بیبی دوج 1000 درصد افزایش یافت! نرخ سرچ کلمات کلیدی «چگونه بیبی دوج بخریم» در گوگل ده برابر شد و سرمایه‌های کلانی به سوی بازار بیبی دوج سرازیر شد. بدون شک، بیبی دوج کوین یک شبه تبدیل به بحث داغ فضای مجازی شد و تقریباً هیچ کس نمی‌خواست از ضیافت بیبی دوج کوین جا بماند.

مشارکت ایلان ماسک در Dogecoin باعث شد تا در سال 2021 قیمت دوج کوین به اوج برسد و سرمایه‌گذاران امیدوار بودند که توییت او در مورد Baby Doge Coin نیز نتایج مشابهی را رقم بزند.

علت رشد بیبی دوج: توکن سوزی جنجالی بیبی دوج کوین

بر اساس گزارش سایت کوین مارکت کپ، عرضه‌ی کل بیبی دوج کوین 420 کوادریلیون Baby Doge است. بیش از نیمی از این میزان، با توکن‌سوزی از چرخه خارج شده است و در حال حاضر، سرمایه در گردش بیبی دوج کوین 145 کوادریلیون است. 

پاداش های جذاب بیبی دوج کوین یکی از علت های محبوبیت این ارز

همچنین تیم پشتیبانی ارز دیجیتال بیبی دوج در ابتدای سال نوی میلادی (2022) با یک توکن سوزی بزرگ به میزان پنج کوادریلیون توکن Baby Doge، کادوی سال نوی خوبی به جامعه‌ی بیبی دوج هدیه داد. تیم پشتیبانی بیبی دوج اعلام کرده است که قصد دارد ابتدای هر ماه 4 کوادریلیون را از چرخه خارج کند.

علت رشد بیبی دوج: راه اندازی بریج یا پل ارتباطی با اتریوم

بیبی دوج کوین پس از ارتقا در انتهای آبان ماه (نوامبر 2021)، با راه‌اندازی بریج اتریوم، برای خرید در یونی سواپ، بزرگترین صرافی غیرمتمرکز اتریومی در دسترس قرار گرفت. یک روز قبل از راه‌اندازی این پل، تعداد هولدرهای ارز Baby Doge در بایننس اسمارت چین، به مرز یک میلیون نزدیک شد.

علت رشد بیبی دوج: احتمال لیست شدن در صرافی بایننس

چند ساعت پس از آغاز سال 2022، یک صفحه‌ی قیمت لایو برای ‘Baby Doge’ در بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان باز شد. حتی این واقعیت که این صفحه دارای یک هشدار است مبنی بر اینکه این کوین "برای معامله در بایننس فهرست نشده است"، باعث کاهش شور و شوق جامعه‌ی بیبی‌دوج در مورد احتمال لیست شدن بیبی دوج در بایننس نشد!

گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال لیست شدن بیبی دوج کوین در بزرگترین صرافی جهان، موجب افزایش گردش مالی و به دنبال آن، افزایش محبوبیت این ارز شده است.

آیا سرمایه گذاری در ارز بیبی دوج گزینه خوبی است؟

بیبی دوج کوین یک ارز دیجیتال بسیار جدید است و با وجود محبوبیت زیادی که در بازار ارز دیجیتال دارد، شاید بهتر باشد قبل از به خطر انداختن سرمایه خود، اجازه دهید این ارز خود را در آزمون زمان ثابت کند.

آیا سرمایه گذاری در ارز بیبی دوج کوین خوب است؟ پاسخ به این پرسش به چند عامل بستگی دارد.

  1. تیم توسعه کیست؟ 
  2. کاربرد بیبی دوج چیست؟ (بیبی دوج یک میم کوین است، ارزش بخصوصی در ارز دیجیتال ایجاد نکرده و کاربردی جز حمایت از سگ ندارد! بنابراین بسیار جامعه محور است و گزینه‌ی امنی برای سرمایه‌گذاری بلند مدت نیست.)
  3. آیا پروژه، نقشه‌ی راه قابل اعتنایی دارد؟
  4. چقدر تیم بیبی دوج کوین فعال است؟
  5. چه مقدار از حجم در گردش بیبی دوج کوین در کیف پول نهنگ‌های این ارز ذخیره شده است؟ به‌عبارت دیگر آیا بیبی دوج یک ارز غیرمتمرکز است؟
  6. میزان طرفداران بیبی دوج‌کوین چقدر است؟
  7. رشد دارندگان بیبی دوج در طول زمان چگونه بوده است؟
  8. رشد رتبه‌ی بیبی دوج در یکسال گذشته چگونه بوده است؟

این 8 سؤال پارامترهای اصلی در تعیین موفقیت یک ارز در چند سال آینده است. در ادامه، با پاسخ به این پرسش‌ها پروژه‌ی بیبی دوج را اعتبار سنجی می‌کنیم.

بررسی فاندامنتال ارز بیبی دوج: تیم توسعه‌ی ارز بیبی دوج

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد، تیم توسعه‌ی ارز بیبی دوج ناشناس است. هویت و سابقه‌ی تیم توسعه‌ی بیبی دوج مبهم است. شناخت هویت و بررسی سابقه‌ی تیم توسعه بسیار مهم است، زیرا در صورتی که تیم توسعه سابقه‌ی مرتبط نداشته باشد، به احتمال زیاد بیشتر در بخش تبلیغات تمرکز می‌کند و احتمال کلاهبرداری در آن بالاست.

فعالیت تیم توسعه‌ی ارز بیبی دوج بیشتر در بخش تبلیغات بوده است و با جذب سرمایه از این طریق، توانسته از رتبه‌ی بالای 2000 به رتبه‌ی 231 در زمان بروزرسانی مقاله برسد.

بررسی فاندامنتال ارز بیبی دوج: آیا بیبی دوج یک ارز غیرمتمرکز است؟

قبل از تصمیم به خرید و سرمایه‌گذاری در یک ارز، حتماً هولدرهای ان را بررسی کنید. اگر توزیع ارز دیجیتال به صورت متناسب صورت گرفته باشد، آدرس خاصی کنترل ارز را در اختیار ندارد و بنابراین ریسک دستکاری قیمت بسیار کم می‌شود. برای پی بردن به غیرمتمرکز بودن یک ارز، کافی است به میزان ارزی که در آدرس هولدرهای برتر وجود دارد، توجه کنیم. اگر بیش از 50 درصد یک ارز در آدرس 10 یا 20 هولدر برتر ذخیره شده باشد، این یعنی ارز غیرمتمرکز نیست. 

نمودار 100 دارنده برتر ارز بیبی دوجحال با بررسی 100 دارنده‌ی برتر ارز بیبی دوج، می‌توان به این نتیجه رسید که به رغم آمار ارائه شده توسط کاوشکر BSC که بیش از 90 درصد ارز را در اختیار 100 دارنده‌ی برتر نشان می‌دهد، ارز بیبی دوج غیرمتمرکز است. برای این موضوع توضیح ساده‌ای وجود دارد: 50 درصدی که در آمار کاوشگر بایننس اسمارت چین قید شده است، آدرس توکن‌سوزی است. در واقع، اولین هولدر ارز بیبی دوج که بیش از 50 درصد ارز بیبی دوج را در خود جای داده، چیزی نیست جز آدرس مرده یا گورستان بیبی دوج‌هایی که با روش توکن‌سوزی از چرخه خارج شده‌اند.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: توکن سوزی چیست؟

پس از این آدرس، دومین آدرس برتر، 16 درصد از کل عرضه در گردش بیبی دوج را در اختیار دارد.

تحلیل موجودی 5 هولدر برتر بیبی دوج کوین

به جز دو آدرس دیگر که هریک کمتر از 4 درصد عرضه کل بیبی دوج را در اختیار دارند، موجودی بقیه آدرس‌ها کمتر از یک درصد از عرضه کل بیبی دوج است. نتیجه اینکه 22.5 درصد عرضه در گردش بیبی دوج تنها در 3 آدرس ذخیره شده و این نشان می‌دهد که بیبی دوج ارز ارز غیرمتمرکزی نیست.

بررسی فاندامنتال ارز بیبی دوج: بررسی محبوبیت ارز بیبی دوج

خبرهایی از بازار می‌رسد مبنی بر این‌که در حال حاضر، بیبی دوج کوین بسیار مورد توجه نهنگ‌های بایننس اسمارت چین قرار گرفته و چندین بار، تبدیل به پرمعامله‌ترین ارز شده است. توجه داشته باشید که سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال نظیر دوج کوین و بیبی دوج کوین که تحت تأثیر توییت سلبریتی‌ها گام‌های بزرگ در نمودار برمی‌دارند، می‌تواند به شرط هشیاری و دنبال کردن اخبار بنیادین، یک سرمایه‌گذاری خوب باشد.

قیمت Baby Doge درست مانند دوج کوین، به دلیل توییت‌های ماسک رشدهای خوبی داشته است. بنابراین اگر قصد دارید در ارز دیجیتال بیبی دوج سرمایه‌گذاری کنید، یکی از عوامل مورد توجه شما باید صفحه‌ی توییتر ایلان ماسک باشد.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود: کندل شناسی

ممکن است تعداد طرفداران بیبی دوج شما را تحت تأثیر قرار دهد. در حال حاضر، بیبی دوج بیش از 1.5 میلیون فالوور توییتر دارد و تعداد دنبال‌کننده‌هایش از دو میم کوین مارکت کپ بالا، یعنی دوج کوین و شیبا بیشتر است. اما به این نکته توجه کنید که می توان با روش‌های کلاهبردارانه به تعداد بالایی از دنبال‌کننده‌ی فیک در توییتر دست یافت؛ بنابراین می‌توانید به راحتی از تبلیغاتی که پیرامون جامعه‌ی ارز بیبی دوج کوین می‌شود، صرفنظر کنید.

بررسی فاندامنتال ارز بیبی دوج: بررسی رشد دارندگان بیبی دوج

همانطور که در قسمت‌های پیشین ذکر شد، بیبی دوج در دو شبکه‌ی بایننس اسمارت چین و اتریوم راه‌اندازی شده و دو پروژه‌ی جداگانه با دو آدرس مختلف است. با نگاهی نمودار یکساله‌ی هولدرهای بیبی دوج در هر دو شبکه، رشد مثبت دارد.

مطابق تصویر زیر، طبق داده‌های وبسایت کوین کارپ (coincarp) دارندگان بیبی دوج نسخه‌ی ERC20 بیش از 3700 هولدر گزارش شده است.

رشد دارندگان بیبی دوج در شبکه اتریوممطابق تصویر زیر، طبق داده‌های وبسایت کوین کارپ (coincarp) دارندگان بیبی دوج نسخه‌ی BEP20 بیش از 1.5 میلیون هولدر گزارش شده است.

رشد دارندگان ارز بیبی دوج در زنجیره هوشمند بایننس

افزایش تعداد هولدرهای بیبی دوج در طول زمان یک عامل مثبت و نشان‌دهنده‌ی محبوبیت این ارز است.

بررسی فاندامنتال ارز بیبی دوج: بررسی تغییرات رتبه بیبی دوج کوین در یکسال

رشد ارزش بازار بیبی دوج کوین از ابتدای راه‌اندازی تاکنون، منفی بوده است. در طول یکسال، ارز بیبی دوج بیش از 60 درصد از ارزش بازار خود را از دست داده است.

نمودار یکساله ارزش بازار ارز بیبی دوج

اما آیا این امر نشان‌دهنده‌ی پسرفت این پروژه است؟ بی‌شک توجه به شرایط کلی بازار در این مورد، نقش کلیدی را ایفا می‌کنند. باید توجه داشت شرایط کل بازار ارز دیجیتال در نیمه‌ی اول سال 2022، ریزشی بوده است. در این دوره، بسیاری از ارزهای دیجیتال، از جمله بیت کوین، بیش از 50 درصد از ارزش بازار خود را از دست داده‌اند. ارزیابی درست، بررسی رشد ارزش بازار ارز بیبی دوج در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال است. بیبی دوج کوین توانسته با مکانیسم توکن‌سوزی و سایر فعالیت‌هایش، خود را در میان 250 ارز برتر جای دهد.

قیمت بیبی دوج

بیبی دوج کوین با سیستم سهامداری هوشمند و یکپارچه‌ای که برای پاداش در نظر گرفته است، یک کوین ضد تورمی به‌شمار می‌آید. بیبی دوج کوین 5 درصد از مبلغ هر تراکنش را به حساب کاربر واریز می‌کند و در صورتیکه کاربر این ارز را استیک کند 5% دیگر نیز بر دارایی‌اش افزوده می‌شود.

 

در نتیجه، بیبی دوج کوین در اصل برای پاداش به دارندگان بلند مدت طراحی شده است و این ویژگی، بیش از پیش بر محبوبیت آن افزوده و آن را تبدیل به کوینی بسیار مناسب برای تبدیل ارزها به یکدیگر کرده است. 

 

 

تحلیل تکنیکال ارز بیبی دوج

نمودار ارز بیبی دوج در بالای مقاله قرار داده شده است.

با نگاهی کلی به عملکرد بیبی دوج کوین، مشاهده می‌کنیم این ارز از ابتدای پیدایش، روند صعودی ملایمی را در پیش گرفته است. اما از ماه می 2022، در پی ریزش عمومی بازار ارز دیجیتال، نمودار بیبی دوج کوین نیز ریزشی شد. در نیمه اول ماه می 2022، بیبی دوج کوین به یکی از کف‌های کلیدی خود رسید. در این دوره، ارتش بیبی دوج کوین برای حفظ این سطح حمایت بسیار تلاش کرد و این سطح به خوبی جلوی ریزش بیشتر قیمت را گرفت.

از 10 آگوست 2021 که تریدینگ ویوو ارز بیبی دوج را به رسمیت شناخت و نمودار آن را پوشش داد، قیمت 0.000000001210 برای این ارز ثبت شده است. ممکن است با خود بگویید که این ارز بسیار کمتر از یک دلار است و رشد چندانی نداشته است. اما با نگاهی به یکی از سقف‌های این ارز 0.000000005246 در می‌یابیم که بیبی دوج از 10 آگوست تا 30 اکتبر، یعنی تنها در فاصله‌ای سه ماهه، موفق شده 333 درصد سود بسازد. 

در صورت بهبود کلی در بازار ارز دیجیتال، پروژه‌ی بیبی دوج کوین یکی از مستعدترین پروژه‌ها برای رشد و شکوفایی است.

 

آیا سرمایه گذاری در بیبی دوج خوب است؟

این موضوع که بیبی دوج، یک ارز بسیار ارزان قیمت است، دارای مزایا و معایب خاص خود است. از مزایای پایین بودن قیمت این است که یک تریدر می‌تواند برای سرمایه‌گذاری بلند مدت، سهم‌های بسیاری از این ارز را تهیه کند و در دراز مدت سود خوبی نصیبش شود.

اما بیبی دوج یک ایراد مهم دارد: قرابت زیادی با عدد صفر دارد و این خطر وجود دارد که هر لحظه، با هیجانات بازار، تمامی سهم‌های شما نابود شود. توجه داشته باشید که ارزش بازار این ارز از زمان اوج تاریخی، بیش از 50 درصد افت کرده است.

همانطور که در نمودار مشخص است این ارز دیجیتال دو مرتبه در یکماه، یعنی در تاریخ های 8 و 28 سپتامبر سقوط خطرناکی را تا قیمت 0.000000000487 تجربه کرده است. همچنین کف تاریخی این ارز 0.000000000095 دلار است که موجب می‌شود در سرمایه‌گذاری در این ارز، اصول مدیریت ریسک را با جدیت رعایت کنید.

 

 

نتیجه اعتبارسنجی ارز بیبی دوج

بنا به علت‌های زیر سرمایه‌گذاری در ارز بیبی دوج کوین پیشنهاد نمی‌شود:

  1. نامشخص بودن تیم توسعه؛
  2. نقشه‌ی راه غیرجدی؛
  3. عدم تعریف کاربرد و ارزش قابل دفاع در ارز دیجیتال؛
  4. استفاده از ابزار تبلیغاتی عوام فریب مانند توکن سوزی‌های ماهانه، در حالی که علت عرضه این حجم عظیم از توکن از آغاز نامشخص است.
  5. انباشت حدود 23 درصد از حجم در گردش، در سه کیف پول.

با توجه به موارد ذکر شده، اگر علاقه‌مند به میم کوین‌ها هستید، جوانب احتیاط را رعایت کنید!

مقایسه شیبا اینو با بیبی دوج

از آغاز سال جدید، محبوبیت ارز دیجیتال Baby Doge افزایش یافته است و یکی از محوری‌ترین علت‌های این افزایش محبوبیت، توکن‌سوزی‌های مرتب، افزایش جهشی رتبه و همچنین افزایش بحث‌های داغ سرمایه‌گذاران خرده‌فروش حول محور بیبی دوج در فضای مجازی، بخصوص در توییتر است. پس از توکن‌سوزی ابتدای سال نوی میلادی (2022)، بیبی دوج کوین بیشتر مورد توجه سرمایه‌گذاران خرده‌فروش قرار گرفت. 

مقایسه شیبا اینو با بیبی دوج کوین

شکی نیست که شیبا اینو از لحاظ فاندامنتال از ارز دیجیتال بیبی دوج بهتر و قوی‌تر است. زیرا از یکسو عرضه‌ی Shiba Inu در مقایسه با Baby Doge Coin بسیار کمتر است و از سوی دیگر، تیم توسعه‌ی شیبا اینو بلاک چین خود با عنوان «شیباریوم» را راه‌اندازی کرده است. مدتی است که شیبا اینو به عنوان یک روش پرداخت در کسب و کارهای زیادی پذیرفته شده است. با این‌حال، باید به بیبی دوج نیز فرصت داد تا خود را ثابت کند.

پیش بینی قیمت و آینده بیبی دوج

در بیشتر مواقع، وقتی شاهد افت قیمت میم‌کوین‌هایی محبوبی مانند شیبا اینو Shiba Inu و فلوکی اینو (Floki Inu) بوده‌ایم، قیمت بیبی دوج کوین به طور پیوسته در حال افزایش بوده است.

در ادامه، پیش بینی سایت‌ها و کارشناسانان محبوب جهانی در مورد آینده‌ی بیبی دوج را بخوانید. پیش‌بینی‌های مثبت و منفی انعکاس داده شده تا دید روشنی در مورد آینده‌ی بیبی دوج کوین به دست بیاورید.

 پیشبینی قیمت دیجیتال بیبی دوج برای 2023

به عقیده کارشناسان سایت DigitalCoinPrice، ارز Baby Doge از پتانسیل کافی برای دستیابی به یک رشد قیمت 50 و 80 درصدی برخوردار است. طبق پیش بینی سایت دیجیتال کوین پرایس، قیمت دوج کوین به چنین رشدی دست می یابد:

  • در پایان سال 2022: 0.0000000562 دلار
  • در پایان سال 2023: 0.0000000636 دلار

بر طبق الگوی پیشبینی سایت دیجیتال کوین پرایس، به احتمال زیاد، بیبی دوج کوین تا سال 2029 پا را از مرزهای 0.00000001691 دلار فراتر خواهد گذاشت. علت این پیشبینی نیز تجمیع فاکتورها و سیگنالهای صعودی است که سایت دیجیتال کوین پرایس از اندیکاتورهای خود دریافت کرده است و احتمال دارد به مرور زمان این پیشبینی دستخوش تغییر شود.

پیشبینی قیمت بیبی دوج برای 2024

کریپتو آکادمی (Crypto Academy) آینده‌ی امیدوار کننده‌ای را برای Baby Doge Coin پیش بینی می‌کند و طیف گسترده‌ی برنامه‌های این پروژه و "حمایت پررنگ جامعه" بیبی دوج کوین را دو عامل کلیدی در موفقیت این ارز معرفی می‌کند. طبق پیش بینی سایت کریپتو آکادامی، به احتمال زیاد، قیمت بیبی دوج کوین تا پایان سال 2022 به 0.000000006 دلار برسد. با اینحال، تردید دارد که بیبی دوج کوین موفق شود تا پایان سال 2022 پا را از مرزهای این قیمت فراتر ببرد. اما پیش بینی این سایت، رشد در سال‌های آینده است.

پیش بینی سایت کریپتو آکادمی در مورد رشد قیمت بیبی دوج کوین:

  • تا پایان 2023 : رشد 2070 درصدی و دستیابی به قیمت 0.00000012 دلار
  • تا پایان 2024: رشد 3500 درصدی و دستیابی به 0.00000015 دلار

 

پیشبینی قیمت بیبی دوج برای 2027

و اما سایت Wallet Investor، بیبی دوج را به عنوان «سرمایه گذاری نه چندان مطلوب برای بلندمدت (1 ساله)» طبقه بندی می‌کند، اما با این‌حال، ولت اینوستر همچنان احتمال رشد مثبت بیبی دوج را رد نمی‌کند. طبق الگوی پیشبینی سایت ولت اینوستر، این ارز تا سال 2027 می‌تواند به راحتی 150 درصد سود عاید تریدر کند. اما این سایت هشدار می‌دهد که نمودارها و اخبار این ارز را زیر نظر داشته باشید.

پیشبینی قیمت بیبی دوج برای 2025

سایت Telegaon نیز برای بیبی دوج کوین چشم‌اندازی صعودی ترسیم و تأکید می‌کند که اگرچه این توکن بی‌ثبات به نظر می‌رسد، انتظار نمی‌رود این روند ادامه یابد. تلگان در مورد قیمت‌ بیبی دوج کوین این آینده را پیشبینی می کند:

تا سال 2025 : رشد 12 هزار درصدی! و دستیابی به قیمت 0.0000005 دلار

بررسی بیبی دوج 1 دلاری: آیا بیبی دوج به یک دلار می‌رسد؟

در فضای مجازی، بحث‌ها و شایعاتی حول محور یک دلاری شدن بیبی دوج شکل گرفته است. بسیاری از تریدرها تصور می‌کنند با قرار گرفتن ارز بیبی دوج در لیست صرافی بایننس، بیبی دوج 8 صفر اعشاری خود را از دست می‌دهد و به احتمال زیاد، به قیمت یک دلار دست می‌یابد. 

بیبی دوج یک دلاری تا چه حد محتمل است؟ 

رد این فرضیه، نیازی به تحلیل تکنیکال و فاندامنتال خاصی ندارد. تنها با یک محاسبه‌ی ریاضی می‌توان دریافت که چنین ادعایی بسیار دور از ذهن و باورنکردنی است.

قیمت فعلی ارز بیبی دوج 0.00000000139      
ارزش بازار فعلی ارز بیبی دوج 165.78 میلیون دلار     
ارز بیبی دوج برای رسیدن به قیمت 0.00001 دلار نیاز به چقدر رشد دارد؟ رشد 10 هزار برابری    
ارز بیبی دوج برای رسیدن به قیمت 0.001 دلار نیاز به چقدر رشد دارد؟ رشد یک میلیون برابری    
ارز بیبی دوج برای رسیدن به قیمت 1 دلار نیاز به چقدر رشد دارد؟ رشد 100 میلیون برابری    

آیا در فضای ارز دیجیتال تاکنون چنین رشدی دیده شده است؟

بیبی دوج را از کدام صرافی بخریم؟

ارز بیبی دوج کوین در کدام صرافی لیست شده است؟

بیبی دوج کوین در بیش از 15 صرافی لیست شده است، ولی بهترین پلتفرم برای خرید این ارز، دو صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ و یونی سواپ و صرافی متمرکز کوینکس است. به تازگی، با انعقاد قرارداد میان Simplex و بیبی دوج، می‌توان با استفاده از کارت اعتباری، این ارز را مستقیماً از سایت اصلی بیبی دوج کوین خریداری کرد.

جدول بهترین صرافی‌های مناسب برای ایرانیان جهت خرید ارز بیبی دوج

 صرافی

جفت ارز

لگو صرافی Gate.io

صرافی گیت

BabyDoge/USDT

لگو صرافی یونی سواپ

صرافی یونی سواپ Uniswap (V2)

BabyDoge/WETH

coinex logo

صرافی کوینکس

BabyDoge/USDT

صرافی پنکیک سواپ+لگو

صرافی پنکیک سواپ PancakeSwap (V2))

BabyDoge/USDT

BabyDoge/BUSD

BabyDoge/WBNB

خرید بیبی دوج در کوینکس

ارز بیبی دوج کوین هنوز در لیست صرافی بایننس، کوین بیس و کوکوین قرار نگرفته است. بهترین صرافی که از آن می‌توانید ارز بیبی دوج کوین را خریداری کنید، صرافی پنکیک سواپ است. آموزش خرید ارز بیبی دوج از صرافی پنکیک سواپ در ابتدای مقاله قرار داده شده است.

اما در پاسخ به این پرسش که آیا بیبی دوج در صرافی ایرانی قابل معامله است یا خیر، باید بگوییم بیبی دوج یک ارز بسیار نوظهور است و این ارز در تعداد معدودی از صرافی‌های خارجی لیست شده است. با اینحال به علت محبوبیت روز افزون بیبی دوج میان ایرانیان، در حال حاضر این ارز دیجیتال در لیست بیشتر صرافی‌های ایرانی از جمله "بیت پین"،  "آبان تتر" و "کیف پول من" قرار گرفته و قابل معامله هستند.

تفاوت دوج کوین و بیبی دوج

شباهت بارز بیبی دوج کوین و دوج کوین این است که هر دو ارز تحت تسلط و حمایت با نفوذترین شخص وال استریت، ایلان ماسک قرار دارند و بنابراین گوش به فرمان توییت‌های  این سلبریتی هستند. اما بپردازیم به تفاوت این دو ارز دیجیتال.

مقایسه-دوج-کوین-و-بیبی-دوج-کوین

 

  • در حالی که Dogecoin، همراه با بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال، سقفی برای استخراج ندارد، Baby Doge از قبل استخراج شده است، به این معنی که مفهومی به نام استخراج بیبی دوج وجود ندارد. به گزارش وب سایت Baby Doge، این باعث می‌شود بیبی دوج در دراز مدت کمیاب شده و بنابراین ارزش آن افزایش یابد.
  • دارندگان Baby Doge به ازای هر تراکنش در شبکه‌ی بیبی دوج که با ارز بیبی دوج پرداخت شود،  5% از کارمزد تراکنش را به عنوان پاداش دریافت می‌کنند. 5 درصد دیگر حاصل از کارمزد هر تراکنش، توسط شبکه به منظور تأمین نقدینگی استخرهای بیبی دوج در پنکیک سواپ جمع آوری می‌شود.

 

کیف پول مناسب بیبی دوج

بهترین کیف پول برای هولد کردن بیبی دوج کوین چه خصوصیاتی دارد؟

 

بهترین کیف پول‌ها برای پس انداز هر ارزی کیف پول‌های سخت افزاری هستند. کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند Trezor، BitBox و Ledger امن‌ترین مکان برای ذخیره‌ی ارزهای شما هستند، اما دسترسی به این سطح از امنیت رایگان نیست. 

 

 

بیبی دوج کوین یک ارز استاندارد BEP-20 است و از آنجایی که این استاندارد با ماشین مجازی اتریوم سازگاری دارد، بهتر است در یک کیف پول اتریومی نگهداری شود که به راحتی قابل معامله نیز باشد. بدیهی است که این کیف پول‌ها برای نسخه‌ی Erc-20 بیبی دوج نیز مناسب هستند. نکته‌ی مهم در انتخاب کیف پول نرم‌افزاری، توجه به امنیت این کیف پول‌ها نیز هست.

مطالعه‌ی این مطلب پیشنهاد می‌شود: کیف امنیتی چیست؟

کیف پول‌های نرم‌افزاری با اینکه به اندازه‌ی نمونه‌های سخت افزاری امنیت ندارند، اما رایگان، کاربرپسند و قابل دانلود برای دسکتاپ یا اندورید هستند.

اگر به دنبال بهترین کیف پول‌های نرم افزاری برای پس انداز بیبی دوج کوین هستید، لیست سه کیف پول مناسب برای بیبی دوج کوین را در اینجا ببینید. 

لیست سه کیف پول مناسب برای بیبی دوج کوین

بهترین کیف پول برای بیبی دوج کوین

 

  • تراست ولت: نسخه‌ی اندروید موجود است
  • متامسک: نسخه‌ی اندروید، iOS و دسکتاپ موجود است
  • سیف پل: نسخه‌ی اندروید، iOS و دسکتاپ موجود است.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود: کیف پول اکسودوس

و اما سخن پایانی

در این مطلب، به طور کامل ارز دیجیتال بیبی دوج کوین را معرفی کردیم. حال خود را در برابر یک سؤال مهم و اساسی می یابیم: آیا بیبی دوج بخریم یا نه؟

در پاسخ باید گفت تصمیم به خرید یک ارز و بخصوص یافتن نقطه ورود مناسب تصمیمی است که باید به تنهایی و پس از انجام تحقیقات لازم و تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بگیرید. همانطور که در مقاله توضیح داده شد، BabyDoge دارای عرضه‌ی محدود است و بیش از 50٪ از آن، قبلاً توکن سوزی شده است. با هر تراکنش بیبی دوج، 5٪ بیبی دوج میان تمامی کیف پول‌های دارای BabyDoge، توزیع می‌شود. این یعنی عرضه‌ی بیبی دوج به مرور زمان، با کاهش جدی روبرو می‌شود و این امر به خودی خود، موجب افزایش ارزش BabyDoge خواهد شد.

BabyDoge دارای جذابیت زیاد و جامعه‌ای بزرگ است، سرعت بالای تراکنش و محبوبیت این ارز، بزرگترین نقطه‌ی قوت آن است. این میم کوین تحت تأثیر ایلان ماسک گام‌های بزرگی روی نمودار برمی‌دارد که می‌تواند از سویی به نفع دارندگان باشد و از سوی دیگر این ارز را تبدیل به توکنی بی‌ثبات کند.

فراموش نکنید که برای ورود به بازار ارز دیجیتال پیش از هر چیز، آموزش لازم است. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه آموزش ارز دیجیتال رایگان دنیای ترید و مطالعه‌ی مقالات مهم و کلیدی ارز دیجیتال، از آگاهی و آمادگی لازم برای ورود به بازار پرسود ارزهای دیجیتال برخوردار شوید.

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


3 دیدگاه

    • comments

      عبدالمجید ابکار
      ، 11 تیر 1401

      سلام چرا خرید و فروش نیست ک انجام بدیم ارز و تتر ووووووو؟

    • comments

      کارشناس وبسایت دنیای ترید ، 21 تیر 1401

      سلام عبدالمجید ابکار عزیز؛ خرید و فروش ارز دیجیتال مانند روال معمول در صرافی‌ها انجام می شود. لطفاً پرسش خود را با جزئیات بیشتری مطرح کنید. شما قصد خرید تتر از کدام صرافی ها دارید؟

    • comments

      کارشناس وبسایت دنیای ترید ، 21 تیر 1401

      سلام عبدالمجید ابکار عزیز؛ خرید و فروش ارز دیجیتال مانند روال معمول در صرافی‌ها انجام می شود. لطفاً پرسش خود را با جزئیات بیشتری مطرح کنید. شما قصد خرید تتر از کدام صرافی ها دارید؟