قیمت لحظه ای بلاک توپیا؛ معرفی کامل، تحلیل و آینده bloktopia+فیلم
ارز دیجیتال

قیمت لحظه ای بلاک توپیا؛ معرفی کامل، تحلیل و آینده bloktopia+فیلم

این روزها اخبار بلاک توپیا تبدیل به ترند روز در فضای ارز دیجیتال شده است. حال سؤال اصلی برای ما، به عنوان سرمایه‌گذارانی که به دنبال پروژه‌های آینده‌دار هستیم، این است: آیا bloktopia یک پروژه‌ی آینده‌دار است؟ آیا ارز آن ارزش خریدن دارد؟ در پنج سال آینده، ارز دیجیتال BLOK چه قیمتی خواهد رسید؟ در این مطلب یک بررسی کامل و خلاصه از پروژه‌ی بلاکتوپیا ارائه می‌شود. شما با خواندن این مقاله و تحلیل ارز blok درمی‌یابید که چطور می‌توان با خرید و استیک ارز، بازی و خرید زمین در بلاک توپیا پولسازی کرد.

ویدیوی معرفی بلاک توپیا

?مدت زمان ویدیو: 9 دقیقه و 17 ثانیه???


ارز بلاک توپیا چیست؟

بلاک توپیا با علامت اختصاری (BLOK) یک ارز دیجیتال حاکمیتی و متعلق به پلتفرم متاورسی Bloktopia است. به دارندگان ارز BLOK، بلاک توپیایی می‌گویند که می‌توانند با ارزهای BLOK خود، کارهای زیادی در اکوسیستم این پروژه انجام دهند. کارهایی مانند خرید ویترین فروشگاه، فضای تبلیغاتی در آسمانخراش مجازی و رأی دادن در مسائل حاکمیتی. هر واحد ارز بلاک توپیا، یک امتیاز برای رأی‌دهی در DAO یا سازمان غیرمتمرکز این پلتفرم محسوب می شود.

اطلاعات فاندامنتال ارز بلاک توپیا

اطلاعات فاندامنتال ارز BLOK  - منبع: وبسایت کوین گکو (Coingecko)
✔️نام پروژه بلاک توپیا (Bloktopia)
✔️نماد ارز بلاک (BLOK) 
〽️قیمت لحظه‌ای  مراجعه شود به نمودار ابتدای مقاله
⚡دسته‌بندی متاورس 
✔️بلاکچین  پالی‌گان
✔️ حداکثر عرضه 200,000,000,000  
✔️عرضه کل  200,000,000,000   
⚡عرضه در گردش  8.34B BLOK 
?بالاترین قیمت  0.178281 دلار   
?پایین‌ترین قیمت  0.00285068  دلار  
صفحه‌ی توییتر  Twitter
آیکن تلگرام کانال تلگرام Telegram Channel
آیکن ورود به سایت آدرس سایت رسمی  Official Website
?آدرس قرارداد در کاوشگر شبکه‌ی پالی گان BLOK | Polygonscan

پروژه بلاک توپیا چیست؟

بلاکتوپیا یک پلتفرم غیرمتمرکز است که بر روی شبکه پالیگان راه اندازی شده و قرار است خانه‌ی ارزهای دیجیتال باشد. چطور؟

Bloktopia در محیط واقعیت مجازی، یک آسمان خراش 21 طبقه ساخته است. هر طبقه به یک منظور اختصاص داده شده است. توسعه‌دهندگان مختلف، به ازای پرداخت ارز BLOK، می‌توانند در طبقات این آسمان خراش فروشگاه، نمایشگاه و یا محل نصب بنر و بیلبورد اجاره یا خریداری کنند و با تجهیز این مکان‌ها به تبلیغ محصول خود بپردازند. 

آسمان خراش بلاک توپیا

 آسمانخراش بلاکتوپیا مانند یک پاساژ است که چندین فروشگاه، ویترین و دفتر کار دارد. فعلاً فقط طبقه‌ی همکف فعال شده و شامل ویترین‌ها و بیلبوردهایی برای تبلیغات ارزهای دیجیتال است. کاربران ارز دیجیتال می‌توانند پس از ساخت یک آواتار، در فضای داخل این ساختمان قدم زده و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این آسمانخراش، از ربات‌هایی که در اطراف مشغول گشت‌زنی هستند، کمک بگیرند.

معرفی طبقات اصلی بلاک توپیا

  • طبقه‌ی اول: هاب اصلی و شامل نقشه‌ی آسمانخراش، میز راهنما، تقویم رویدادهای مهم در دنیای ارز دیجیتال، آفیس مرکزی بلاک توپیا و تغییرات قیمت ارزهای دیجیتال است. 
  • طبقه‌ی 6:محل قرارگیری سالن سمینارها و سخنرانی‌های برخی از افراد مؤثر در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال است. این طبقه تاکنون رونمایی نشده است.
  • پنت‌هاوس: فقط مختص بازی‌های متاورسی است که در آن بازیکنان با رقابت در بازی‌های چند نفره، ارز بلاک BLOK جایزه می‌گیرند. این طبقه تاکنون رونمایی نشده.

در حال حاضر، صرافی‌های مشهوری مانند بایننس و کوکوین بیلبورد تبلیغاتی خود را در طبقه‌ی اول این برج، نصب کرده‌اند.

ویژگی‌های متفاوت بلاک توپیا چیست؟

چیزی که بلاک توپیا را از سایر پروژه‌های متاورسی متمایز می‌کند، این است که یک محفل، نمایشگاه دائمی و پاتوق بسیار بزرگی برای تمامی ارزهای دیجیتال است. اگر تیم توسعه از قدرت کافی برای عملی کردن وعده‌های خود برخوردار باشد، طرح اولیه‌ی این پروژه بسیار جذاب است. قرار است تمامی اپلیکیشن‌های پروژه‌های مختلف در ارز دیجیتال در فضای متاورسی این پلتفرم جمع شوند و دفتر یا قسمتی برای اطلاع‌رسانی داشته باشند. به‌طوری که کاربران بتوانند فقط با گشت زنی با آواتار خود، چندین برنامه، وب‌سایت، پلتفرم را همزمان مشاهده و بررسی کنند. متاورس محیطی جذاب، محدود و سهل الوصول است که در آن کاربران به راحتی می‌توانند به اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کنند.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود: ارزهای آینده‌دار ارزان

 

شعار بلاک توپیا آموزش، بازی، آفرینش و کسب درآمد است. جهان کریپتوکارنسی بسیار بزرگ و گسترده است. اطلاعات آموزشی زیادی در توییتر، یوتیوب، اینستاگرام و رسانه‌های دیگر به صورت پراکنده وجود دارند که در برخورد اول، ممکن است موجب سردرگمی کاربران مبتدی شوند. هدف بلاک توپیا گردآوری اطلاعات کلیدی ارز دیجیتال در یک فضای جذاب است. کاربران بلاک توپیا حین بازی و سرگرمی کسب درآمد می‌کنند و در کنار آن بر اطلاعاتشان در مورد کریپتوکارنسی افزوده می‌شود.

کاربران هنگام ایجاد آواتار خود، جعبه ابزاری در اختیار دارند که با استفاده  از آن، می‌توانند آواتار دلخواه خود را ایجاد کنند و از خلاقیت خود لذت ببرند. همچنین در بلاک توپیا امکان خلق و راه‌اندازی بازی نیز وجود دارد.

ورود به بلاک توپیا

فعلاً متاورس بلاکتوپیا فقط در مرحله‌ی آزمایش است و بنابراین هنوز ورود برای همگان آزاد نیست. اما از نسخه‌های تست شده چنین پیداست که این پلتفررم فقط در مرورگر اینترنت در دسترس است و نسخه‌ی نرم افزاری ندارد. احتمالاً تنها لوازم سخت افزاری که نیاز خواهید داشت، کامپیوتر یا لپ‌تاپ و اتصال به اینترنت است. 

در آخرین نسخه‌ی آزمایشی، روند بدین منوال بود که کاربر ابتدا آواتار می‌ساخت. ایجاد آواتار نیز پولی بود و کاربر باید ارز بومی پلتفرم را پرداخت می‌کرد. ویژگی‌های آواتارها، مثل رنگ پوست و البسه، انتخابی است و کاربر با انتخاب ویژگی‌های مختلف آواتار خود را می سازد. در زیر نمونه‌ای از آواتارهای بلاکتوپیا را می‌بینید. 

آواتارهای بلاک توپیا

در وبسایت رسمی Bloktopia به غیر از موارد سخت افزاری، دو مورد کریپتویی زیر به عنوان ملزومات ورود قید شده است.

  1. ارز blok برای خرید آواتار
  2. کیف پول ارز blok

آواتار نماینده‌ی شما در دنیای متاورس است. شما با کلیدهای کنترل، آواتار را در فضای متاورس به حرکت در می‌آورید.

ورود به بلاک توپیا

تصاویر بالا، همگی تصاویر نسخه‌ی آزمایشی این آواتارها هستند. تعدادی از کاربران با ثبت نام در فاز آزمایشی، توانستند وارد این برج شوند و با اواتار خود در آن گشتی بزنند و بازی کنند. ولی تا زمانی که کیف پول بلاکتوپیا راه‌اندازی و عرضه‌ی عمومی نشود، ایجاد آواتار برای اشخاص عادی ممکن نخواهد بود.

فرصت‌های کسب درآمد در بلاک توپیا

درست مانند سایر متاورس‌های دیگر، در بلاکتوپیا هم سه ابزار کسب درآمد وجود دارد:

  1. خرید و فروش ارز
  2. اجاره، خرید و فروش زمین یا فضای تبلیغاتی
  3. بازی برای کسب درآمد

کسب درآمد از ارز بلاک توپیا

ارز BLOK یک ابزار قابل توجه برای خرید زمین در بلاک توپیا محسوب می‌شود. هر واحد ارز blok که برای خرید فضای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد، توکن سوزی می شود و این امر، فرایند عرضه‌ی توکن‌های BLOK را تا 22% کاهش می‌دهد و در واقع موجب ایجاد ثبات در قیمت این ارز می‌شود.

همچنین پروژه‌ی بلاک توپیا دو نوع NFT مهم به نام‌های Reblok و Adblok دارد. این دو محصول نقش‌های محوری در اکوسیستم ایفا می‌کنند و فقط با ارز blok قابل خریداری هستند. 

کسب درآمد از بازی بلاک توپیا 

اولین نکته‌ی مهم در مورد بازی بلاک توپیا این است که در حال حاضر، همه‌ی گیمرها دسترسی به بازی ندارند. تیم توسعه هنوز در مراحل تست بازیهای متاورسی خود قرار دارد و با انتشار فراخوان و فرم داوطلبی، بازیهای را میان جامعه‌ی محدودی از داوطلبان، آزمایش و بازخوردها را ثبت می‌کند. 

بازی بلاک توپیا- بازی آلفا

از فیلم‌هایی که از عرضه‌ی آزمایشی آن در دسترس است، می‌توان دریافت که بازی‌ها بسیار ساده هستند. یکی از این بازی‌ها به نام «آلفا» آنلاین و شامل یک پازل سه بعدی 12 قطعه‌ای است. گیمر باید در طبقه‌ی اول قدم بزند، قطعه‌های مکعبی را جمع‌آوری کند و پس از حل پازل، ارز دیجیتال بلاک جایزه بگیرد. این بازی بر پایه‌ی وب‌تری طراحی شده است. نیاز به تجهیزات خاصی ندارد. شما می‌توانید با استفاده از کامپیوتر، بروزر گوگل کروم و کلیدهای ترکیبی Ctrl+shift براحتی بازی کنید و جایزه بگیرید.

با دنبال کردن اخبار بلاک توپیا در صفحه‌ی توییتر این پروژه، می‌توانید جزو اولین کاربرانی باشید که نمونه‌های اولیه‌ی بازیها این پلتفرم را امتحان می‌کنید.

کسب درآمد با خرید زمین در بلاک توپیا

REBLOK مخفف "Real Estate BLOK" به معنای «املاک بلاک» است. خرید املاک و مستغلات در بلاک توپیا با ریبلاک REBLOK انجام می‌شود و قیمت زمین و فضای تبلیغاتی، به جایگاه آن در طبقات بستگی دارد.

دو نوع مالکیت REBLOK وجود دارد:

  1. مالکیت انحصاری زمین: در مالکیت انحصاری REBLOK، یک NFT واحد برای یک زمین وجود دارد. مالک این NFT، حق کامل برای توسعه‌ی فضای مجازی به دلخواه خود را دارد.
  2. مالکیت چندگانه زمین: در این نوع مالکیت، چند NFT برای یک زمین وجود دارد. شما یکی از 100 مالک مجازی هستید که مدیریت زمینی را در اختیار دارید. شما می‌توانید با اجاره‌ی زمین خود به مستأجران REBLOK، کسب درآمد کنید. در نوع مالکیت چندگانه، زمین‌ها در طبقه‌ی اول و در مرکز خرید واقع هستند، مستأجران شما، برندهای مختلف ارز دیجیتال، در فروشگاه‌های مجازی خواهند بود. به تازگی در صفحه‌ی توییتر بلاکتوپیا راه‌اندازی مالکیت چندگانه با عنوان "JOB" اعلام شده است. هر یک از این JOBها استخرهای استیکینگ دربردارنده‌ی چندین NFT ریبلاک هستند.

اخبار بلاک توپیا را دنبال کنید. اگر میان اولین افراد برای خرید این NFT‌ها قرار گیرید، با قیمتی مناسب، صاحب یک محصول تجاری ارزشمند خواهید بود.
بر طبق اطلاعات ارائه شده، در مدل مالکیت چندگانه، دارندگان ان‌اف‌تی REBLOK، عضو شورای حاکمیتی در دائوی بلاک توپیا خواهند بود و نقش مهمی در تصمیمات اصلی دائو و انعقاد قراردادهای تجاری و استیجاری در پلتفرم ایفا خواهند کرد. هر NFT ریبلاک، یک حق رأی به شمار می‌رود. 

در اخبار، راه‌اندازی پورتال فروش زمین ریبلاک در کیف پول exodus اعلام شده است. برای اتصال به پورتال، احتیاج به راه‌اندازی کیف پول اکسودوس و برای خرید زمین، ارز blok مورد نیاز است.

کسب درآمد در بلاک توپیا با ریبلاک

به ادعای تیم توسعه، مدل مالکیت چندگانه‌ی REBLOK درآمدزایی مستمر دارد، زیرا 10٪ از اجاره‌بها به مالک ان‌اف‌تی تعلق می‌گیرد. در واقع صاحبان NFTهای ریبلاک، مانند صاحبخانه هستند که به صورت مستمر اجاره‌‌ی زمین خود را دریافت می‌کنند.

کسب درآمد روزانه با تبلیغات در بلاک توپیا: معرفی ارز ادبلاک

تبلیغات نقش کلیدی در تولید درآمد در بلاکتوپیا دارد و با nft ادبلاک (ADBLOK) انجام می‌شود.

شما می‌توانید دو نوع تبلیغات در فضای برج بلاک توپیا داشته باشید:

  • استفاده از بیلبورد و بنرهای تبلیغاتی؛
  • استفاده از توتم‌های تبلیغاتی: توتم‌های تبلیغاتی ستون‌های بزرگ استوانه‌ای هستند که در 5 نقطه از طبقه اول کار گذاشته می‌شوند و حاوی بنرهای تبلیغاتی هستند. شما می‌توانید این توتم‌ها را با محتوی صوتی و تصویری پر کنید.

ساز و کار درآمدزایی با ادبلاک چگونه است؟

اگر کسب و کار بین المللی دارید، می‌توانید با تبلیغات در بلاک توپیا، کسب و کار خود را معرفی کنید. اگر کسب و کار بین المللی ندارید، می‌توانید فقط با خرید توتم کسب درآمد کنید. مجری تبلیغات در بلاک توپیا، شرکت آنزو (Anzu) است. این شرکت سطح توتم‌ها را با بنرهای تبلیغاتی پر می‌کند. سفارش‌دهندگان، برندهای بزرگ جهانی هستند و هزینه‌ی تبلیغات را با ارز بلاک پرداخت می‌کنند. به همان میزان که بازدیدها از بلاک توپیا بیشتر باشد و توتم شما بیشتر توسط آواتارها دیده شود، درآمد بیشتری کسب می‌کنید. برداشت‌های روزانه به تعداد بازدیدکنندگان روزانه بستگی دارد.

Bloktopia در حال ایجاد زیرساختی است که در نهایت میلیون‌ها نفر بتوانند بطور روزانه وارد برج منحصر بفرد آن شوند. با گذر زمان انتظار می‌رود یک واحد ADBLOK، بازدهی قابل توجهی داشته باشد.

کسب درآمد با استیک ارز بلاک توپیا

اگر از سرمایه‌گذاران ارز بلاک توپیا هستید و قصد هولد بلندمدت این ارز را دارید؛ اگر در سال گذشته بلاک توپیا خریداری کرده‌اید و از قافله‌ی فروش جامانده‌اید و اکنون در ضررید، حتماً تردید دارید که آیا ارز بلاک توپیا را با ضرر بفروشم و از بازار خارج شوم یا منتظر بمانم بازار برگردد و حداقل اندازه‌ی سرمایه‌گذاری خود، برداشت کنم.

گزینه‌ی بهتری در این شرایط وجود دارد. ما به شما پیشنهاد استیک ارز بلاک توپیا را می‌دهیم. بلاک توپیا استخرهایی دارد که بسته به دوره‌ی سپرده‌گذاری از 20 الی 60 درصد سود قطعی! می‌دهد که هیچ بانکی چنین سودی به شما نمی‌دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه‌ی استیک ارز بلاک توپیا، آموزش قدم به قدم و تصویری استیک ارز بلاک توپیا (با پول واقعی)، بررسی مزایا و معایب استیک ارز بلاک توپیا، از مقاله‌ی آموزشی استیک ارز بلاک توپیا دیدن کنید.

تحلیل ارز بلاک توپیا

در این قسمت تحلیل تکنیکال ارز بلاک توپیا را خواهیم داشت.

در زمان نگارش این مطلب، میزان همبستگی ارز بلاک توپیا با بیت کوین، 0.97 است. در اسکیل بزرگتر، با نگاهی به نمودار هفتگی ارز بلاک توپیا، مشاهده می‌شود که قیمت کنونی بلاک توپیا حدوداً با قیمت زمان عرضه‌ی اولیه آن برابر است.

نمودار همبستگی جفت ارز blok usdt با btc usdt (بلاک توپیا و بیت کوین)

نمودار ضریب همبستگی بیت کوین با بلاک توپیا

در پی ریزش کلی بازار ارز دیجیتال در ماه می، همه‌ی ارزهای دیجیتال از جمله ارز بلاک توپیا دچار ریزش‌های جدی شدند. در تاریخ 18 ژوئن 2022، جفت ارز بلاک توپیا به تتر (BLOKUSDT) پایین‌ترین سطح تاریخی خود در قیمت 0.002850675036 تتر را ثبت کرد. پس از این تاریخ، ارز بلاک توپیا وارد یک روند سایدوی (خنثی) شده است. سطح 0.002993 به‌خوبی از عهده‌ی حمایت قیمت برآمده. این سطح سد مستحکمی در برابر ریزش قیمت ایجاد کرده و در 40 روز گذشته، سه مرتبه قیمت را به بالا باز گردانده است.

نمودار روزانه ارز blok usdtنمودار روزانه جفت ارز BLOK USDT - منبع TradingView

با اینکه در حال حاضر، این ارز با قیمت 0.003317 بهبود زیادی نسبت به این کف تاریخی به دست آورده، همچنان وضعیت رضایت بخشی ندارد.

برای روشن شدن روند بلاک توپیا در چند روز آتی، به جدول تحلیل تکنیکال ارز BLOK زیر در نمودار روزانه توجه کنید:

تحلیل تکنیکال ارز بلاک توپیا در نمودار روزانه

شرایط تکنیکال ارز بلاک توپیا

نتیجه

ارز بلاک توپیا زیر هر چهار مووینگ خود (میانگین متحرک نمایی 20،50، 100 و 200) حرکت می‌کند.

نزولی

اندیکاتور استوک استیک RSI زیر خط سیگنال و در حال خروج از منطقه اشباع خرید قرار دارد

نزولی

نتیجه

نزول کوتاه مدت

پیش‌بینی قیمت ارز بلاک توپیا 

انتظار می‌رود ارز بلاک توپیا تا رسیدن به سطح حمایت کلیدی خود در 0.003142، به نزول خود ادامه دهد. در این سطح باید منتظر رفتار خریداران و فروشندگان ماند. در صورتی که خریداران وارد عمل شوند، قیمت BLOK می‌تواند به سرعت، تا سطح 0.003582 افزایش یابد. در صورت شکست این سطح، درهای صعود تا قیمت 0.006145 باز می‌شود. در صورت شکستن این سطح، گاوها برای فتح قلمروی 0.008720 تلاش خواهند کرد. اما همه‌ی این موارد در صورت بهبود وضعیت کلی بازار و صعود بیت‌کوین میسر خواهد شد.

پیش بینی آینده ارز دیجیتال بلاک توپیا

در سناریوی نزولی، در صورت از دست رفتن ناحیه‌ی مقاومتی 0.003142 الی 0.002993، احتمال نزول صد در صدی قیمت بلاکتوپیا و آزمایش سطح 0.000285 وجود دارد.

اما نباید این نکته را دور از ذهن داشت که با توجه به نقشه‌ی راه و اهدافی که پروژه‌ی بلاک توپیا تعیین کرده، در صورت تحقق اهداف، این ارز رشد بسیار چشمگیری خواهد داشت.

سطوح مقاومت ارز بلاک توپیا

  • 0.003877
  • 0.006145
  • 0.008720

در ادامه به پیش بینی آینده رمز‌ ارز بلاک توپیا از دیدگاه سایت‌های برتر پیش‌بینی قیمت بپردازیم.

پیش بینی قیمت ارز بلاک توپیا : آینده ارز blocktopia در سال 2022، 2023، 2024، 2025، 2026

اینده رمز ارز بلاک توپیا، از نظر بهترین سایت‌های پیشبینی قیمت ارز دیجیتال، مثبت ارزیابی می‌شود.

پیش بینی قیمت ارز بلاک توپیا: آینده ارز blocktopia از نظر سایت پرایس پردیکشن (priceprediction)

سال

حداقل رشد

میانگین رشد

حداکثر رشد

درصد حداکثر رشد

2022

0.008

0.008

0.009

185%

2023

0.011

0.012

0.014

344%

2024

0.016

0.017

0.020

534%

2025

0.023

0.024

0.028

788%

2026

0.035

0.036

0.041

1201%

در نتیجه، با توجه به تحلیل ارز blok در سایت پرایس پردیکشن، آینده ارز بلاک توپیا با رشد قیمت همراه خواهد بود. پرایس پردیکشن برای ارز دیجیتال blok حداکثر رشد 1201 درصدی و رسیدن به قیمت 0.041 را در 4 سال آینده پیش‌بینی کرده است.

پیش بینی قیمت ارز بلاک توپیا از نظر سایت ولت اینوستر

پیش بینی قیمت ارز بلاک توپیا سایت walletinvestor: آینده‌ ارز بلاک توپیا از نظر ولت اینوستر چندان جالب نیست. سایت ولت اینوستر سرمایه‌گذاری یکساله در ارز بلاک توپیا را بد ارزیابی کرده‌است. بنا به تحلیل ارز بلاک توپیا در این سایت، امکان دارد تا سال آینده، قیمت ارز بلاک توپیا کاهش 85 درصدی داشته باشد.

آیا بلاک توپیا یک دلار می‌شود؟

برخی از بلاک توپیایی‌ها می‌پرسند، چه زمانی بلاک توپیای 1 دلاری خواهیم داشت؟ آیا احتمال یک دلاری شدن بلاک توپیا وجود دارد؟

با یک بررسی ریاضی به شما نشان خواهیم داد که احتمال یک دلاری شدن بلاک توپیا چقدر است.

قیمت کنونی ارز بلاک توپیا

0.00315

قیمت ارز بلاک توپیا در صورت رشد 100 درصدی

0.0,063

قیمت ارز بلاک توپیا در صورت رشد 1000 درصدی

0.03,465

قیمت ارز بلاک توپیا در صورت رشد 10 هزار درصدی

0.31,815

رشد مورد نیاز قیمت ارز بلاک توپیا برای رسیدن به 1 تتر

31,646

در واقع بلاک توپیا برای رسیدن به قیمت 1 دلار، باید حدود 31 هزار درصد رشد کند. این رشد حتی با وجود بهبود کلی و بلند مدت بازار ارز دیجیتال به چند سال زمان نیاز دارد.

خرید و فروش ارز بلاک توپیا

ارز بلاک توپیا در کدام صرافی‌ها خرید و فروش می‌شود؟ از کدام صرافی ارز بلاکتوپیا بخریم؟

شاید در دید نخست، بهترین صرافی برای ایرانی‌ها به منظور خرید ارز بلاک توپیا، صرافی‌های ایرانی به نظر برسد؛ زیرا ارز bloktopia ارز محبوبی است و در صرافی‌های ایرانی مانند بیت پین و ارز اکس لیست شده است. ولی همانطور که می‌دانید، این صرافی‌ها ثبت نام و احراز هویت دارند و ممکن است شما در این صرافی‌ها حساب نداشته باشید. اگر اینطور است، به بخش بهترین صرافی‌ها برای ایرانیان به منظور خرید ارز بلاک توپیا مراجعه کنید. به احتمال زیاد، در یکی از این صرافی‌ها حساب دارید. اگر از کیف پول متامسک یا تراست ولت هم استفاده می‌کنید، با این کیف پول‌ها نیز امکان خرید آسان و سریع ارز بلاک توپیا وجود دارد. برای جمع بندی، راه‌های خرید ارز بلاک توپیا را در لیست زیر ارائه می‌دهیم تا شما متناسب با شرایط خود، یک روش را انتخاب کنید.

روش‌های خرید ارز بلاک توپیا

  1. خرید ارز بلاک توپیا از صرافی‌های ایرانی: صرافی بیت پین و صرافی ارز اکس.
  2. خرید ارز بلاک توپیا از صرافی‌های خارجی: مراجعه شود به بخش بعدی.
  3. خرید آسان ارز بلاک توپیا با کیف پول‌های معروف تراست ولت و متامسک. (آموزش کامل و تصویری در ادامه‌ی همین مقاله ارائه شده)

بهترین صرافی‌ها برای خرید ارز بلاک توپیا

در حال حاضر، بلاک توپیا در 10صرافی لیست شده است و شما می‌توانید از این صرافی ها ارز بلاک توپیا را خریداری کنید. روز به روز بر تعداد صرافی‌هایی که ارز بلاک توپیا را در لیست خود قرار می‌دهند، افزوده می‌شود، اما از مشهورترین و معتبرترین صرافی های مناسب برای ایرانیان برای خرید و فروش بلاک توپیا موارد زیر را می‌توان نام برد:

بهترین صرافی برای ایرانیان به منظور خرید ارز بلاک توپیا صرافی کوینکس و کوکوین است.

در ماه اکتبر صرافی کوکوین با راه اندازی دفتر متای خود در برج بلاک توپیا، اولین قدم برای ورود به دنیای متاورس را برداشت.

راه اندازی دفتر صرافی کوکوین در بلاک توپیا

بدین ترتیب صرافی کوکوین بنرهای خود را در بلاک توپیا نصب و بازی سایبرپانک خود را راه اندازی کرد. این صرافی همچنین فضایی برای چت گروهی کاربران در آفیس مجازی خود ایجاد کرد.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود: آموزش کار با ربات کوکوین

نحوه افزودن ارز بلاک توپیا به کیف پول تراست ولت

  • تراست ولت کیف پول دیگری است که در آن شما می‌توانید، بی‌دغدغه ارز بلاک توپیا را پس‌انداز یا خرید و فروش کنید، اما نسبت به کیف پول متامسک در اولویت دوم قرار دارد.
  • برای پس‌انداز و آغاز خرید و فروش بلاک توپیا، ابتدا باید این ارز را به کیف پول تراست ولت اضافه کنید. برای این کار دستورالعمل زیر را دنبال کنید:
  1. مطابق شماره‌ی 1 در تصویر زیر، در صفحه‌‌ی اصلی تراست ولت، به لیست توکن‌ها بروید.
  2. اسکرول کنید پایین تا جایی‌که لیست توکن‌ها تمام شود. در آخرین ردیف، مطابق شماره‌ی 2، گزینه‌ی “Add Custom Token” را انتخاب کنید.
  3. در صفحه‌ی جدید، مطابق شماره‌ی 3، روی عبارت "Ethereum" بزنید تا لیست شبکه‌ها باز شود.
  4. مطابق شماره‌ی 4، از میان شبکه‌ها، گزینه‌ی پالی گان "Polygon" را انتخاب کنید.

 

مرحله اول آموزش افزودن ارز بلاک توپیا به کیف پول تراست ولت

  1. حال در مرورگر اینترنت، به سایت کوین مارکت کپ بروید و مطابق شماره‌ی 1 در تصویر زیر، نام "BLOK" را در کادر جستجو سرچ کنید. به جای این کار می‌توانید خیلی ساده، به صفحه‌ی بلاک توپیا در کوین مارکت کپ بروید.
  2. وقتی صفحه‌ی ارز بلاک باز شد، مطابق شماره‌ی 2، آدرس قرارداد را کپی کنید.
  3. حال بازگردید به تراست ولت و مطابق شماره‌ی 3، آدرس قرارداد را در کادر مخصوص پیست کنید. اگر فیلترشکن شما روشن باشد، تمامی فیلدها به‌طور اتوماتیک پر می‌شوند.
  4. مطابق شماره‌ی 4، گزینه‌ی “Done” را بزنید.
  5. شما با موفقیت ارز بلاک توپیا را، به لیست ارزهای خود در تراست ولت اضافه کردید.

 

مرحله دوم آموزش افزودن ارز بلاک توپیا به کیف پول تراست ولت

حال می‌توانید ارزهای بلاک توپیای خود را در کیف پول تراست ولت نگهداری کنید یا آن‌ها را انتقال دهید، به فروش برسانید یا توکن‌های بلاک توپیای جدیدی خریداری کنید.

خرید ارز بلاک توپیا در تراست ولت

 

نکات پیش‌نیاز خرید و فروش بلاک توپیا در تراست ولت

  • شما می‌توانید با اتصال کیف پول تراست ولت به زنجیره‌ی پالیگان، اقدام به خرید و فروش ارز بلاک توپیا در صرافی غیرمتمرکز کوئیک سواپ کنید.
  • برای خرید ارز بلاک توپیا از صرافی کوئیک سواپ نیاز به ثبت نام و احراز هویت نیست؛ زیرا این صرافی غیرمتمرکز است.
  • برای خرید ارز بلاک توپیا از تراست ولت باید در کیف پول خود، یک ارز استاندارد پالی‌گان، برای مثال ارز ماتیک داشته باشید.

 

 

مراحل خرید ارز بلاک توپیا با کیف پول تراست ولت

  • قبل از هرچیز، با طی مراحل مشابه بخش قبلی، ارز ماتیک را به تراست ولت اضافه کنید.
  •  از یکی از صرافی‌های ایرانی یا خارجی ارز ماتیک را تهیه کرده و به کیف پول تراست ولت انتقال دهید.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: آموزش انتقال ارز از نوبیتکس به تراست ولت

  • همواره هنگام کار با تراست ولت، فیلترشکن خود را روشن نگهدارید.
  • مطابق شماره‌ی 1، در صفحه‌ی نخست کیف پول تراست ولت، به بخش DApps بروید.
  • مطابق شماره‌ی 2، در کادر جستجوی بالا عبارت QuickSwap را جستجو کنید.
  • مطابق شماره‌ی 3، به سایت QuickSwap.echange بروید.

 

نحوه خرید بلاک توپیا از کیف پول تراست ولت

  • مطابق شماره‌ی 1، 2 و 3 در تصویر زیر، تراست ولت را به شبکه پالیگان متصل کنید.
  • مطابق شماره‌ی 4، در کادر اول، ارز ماتیک و در کادر دوم، ارز blok را انتخاب کنید.
  • تراکنش را نهایی کنید.

 

مرحله دوم خرید بلاک توپیا از کیف پول تراست ولت

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: نحوه‌ی اتصال تراست ولت به بایننس اسمارت چین

خرید ارز بلاک توپیا در کیف پول متامسک

شما می‌توانید در کیف پول متامسک ارز متیک خود را به بلاک توپیا تبدیل یا سواپ کنید.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: توکن سواپ چیست؟

همانطور که ذکر شد، بلاک توپیا یک ارز پالی گانی است؛ در نتیجه برای خرید ارز بلاک توپیا از متامسک، ابتدا باید متامسک را به شبکه‌‌ی پالیگان متصل کنید. 

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: آموزش اتصال متامسک به پالیگان 

برای خرید از شبکه‌ی پالیگان، باید یکی از ارزهای شبکه‌ی پالیگان را داشته باشید. بهترین ارز متیک (Matic) است که براحتی در صرافی‌های ایرانی قابل خریداری است. شما می‌توانید این ارز را به کیف پول متامسک انتقال دهید و با طی مراحل زیر، در متامسک اقدام به تبدیل متیک به بلاک توپیا کنید.

  • فیلترشکن خود را روشن کنید. (متامسک ایران را تحریم کرده و باید برای استفاده از آن، از فیلترشکن استفاده کنید.) 
  • مرورگر گوگل کروم و سپس کیف پول متامسک را باز کنید.
  • شبکه را روی پالیگان قرار دهید تا موجودی ارز متیک شما نمایش داده شود. متامسک را به شبکه‌ی پالیگان متصل کردید؟ اگر پاسخ مثبت است، مراحل زیر را انجام دهید.
  1. مطابق شماره‌ی 1، در تصویر زیر، روی "Swap" کلیک کنید. 
  2. مطابق شماره‌ی 2، در کادر "Swap to" نام "BLOK" را وارد کنید.
  3. مطابق شماره‌ی 3، اسلیپیج را روی 2 تنظیم کنید.
  4. مطابق شماره‌ی 4، دکمه‌ی "Review Swap" را بزنید. 

مرحله اول خرید ارز بلاک توپیا در متامسک

مرحله‌ی اول نحوه‌ی خرید ارز بلاکتوپیا از متامسک

  • در صفحه‌ای که باز می‌شود، متامسک اطلاعات تراکنش را برای شما نمایش می‌دهد تا در صورت لزوم، تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید. 
  • دکمه "Swap" را بزنید. 
  • ممکن است تأیید تراکنش چند دقیقه طول بکشد. در صورت موفقیت آمیز بودن تراکنش، پیغام "Transaction complete" نمایش داده می‌شود.

مرحله دوم خرید بلاک توپیا از متامسک

مرحله‌ی دوم خرید ارز بلاکتوپیا از متامسک

ارز بلاک توپیا با موفقیت خریداری شد. اگر قصد سرمایه‌گذاری در بلاک توپیا را دارید، یک پیشنهاد عالی برای شما در بخش «استیک ارز بلاک توپیا» در انتهای همین مطلب، مطرح شده است.

بهترین و مناسب ترین کیف پول ارز Bloktopia چیست؟

در لیست بهترین کیف پول‌های بلاک توپیا، نام کیف پول متامسک خودنمایی می‌کند. متامسک یکی از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال است که نه تنها توکن بلاک توپیا را پوشش می‌دهد، بلکه از بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر نیز پشتیبانی می‌کند.

شما همچنین می‌توانید برای نگهداری این ارز، از سایر کیف پول‌های اتریومی که از شبکه‌ی پالی گان پشتیبانی می‌کنند استفاده کنید.

بهترین کیف پول ارز bloktopia چیست؟

از بهترین کیف پول‌های اتریومی برای هولد و خرید و فروش بلاک توپیا، کیف پول متامسک و کیف پول تراست ولت را می‌توان نام برد.

تاریخچه و معرفی تیم بلاک توپیا

تیم اصلی Bloktopia متشکل از 4 متخصص در حوزه‌های مختلف است. راس توکلی (Ross Tavakoli) مدیر عامل و بنیانگذار این پلتفرم است. توکلی با حضور در حوزه‌ی ارز دیجیتال از سال 2015، یکی از فعالان قدیمی به شمار می‌آید. راس طراح اصلی ایده‌ی بلاک توپیا، مسئول ایجاد یک تیم تخصصی برای توسعه‌ی پروژه و تبدیل آن به آرمانشهر کریپتو کارنسیبق است.

معرفی اعضای تیم توسعه ارز بلاک توپیا

سایمون بنسون (Simon Benson): مدیر ارشد پروژه، عهده دار توسعه‌ی تجاری پلتفرم. بنسون سابقه مدیریت بخش تکنولوژی همه جانبه (Immersive Technology) در شرکت سونی را در کارنامه‌ی کاری خود دارد. 

لیبی راثول (Libby Rothwel):  مدیر بازرگانی مجموعه، فعال در صنعت فیلم و ایجاد قراردادهای تجاری. وی به علت شرکت در جشنواره های آمریکا و فستیوال کن، درک خوبی از اهمیت شبکه و رویدادهای حضوری و مجازی دارد.

پدی کرول (Paddy Carrol): هم‌بنیانگذار و مدیر ارشد مارکتینگ. وی با برندهای بزرگی همچون BT Group و Sky کار کرده است. کرول علاوه‌ بر تعیین استراتژی‌های مارکتینگ، مسئولیت پیشبرد فرصت‌های گسترده تبلیغاتی برای بلاکتوپیا را برعهده دارد.

بررسی وایت پیپر بلاک توپیا 

به جای وایت پیپر بلاک توپیا، یک لایت پیپر در وبسایت این پروژه قرار گرفته است. با توجه به این لایت پیپر، این پروژه‌ در سه ماهه‌ی دوم سال 2021 فعالیت خود را آغاز و نقشه‌ی راه خود را تا پایان سال 2021 در لایت پیپر خود منتشر کرد.

نقشه‌ی راه Bloktopia بسیار موجز و خلاصه مطرح شده، با این حال، این تیم اهداف سال 2021 خود را که در زیر آمده، به موقع عملی کرده است.

  • برگزاری فروش اولیه‌ی قطعات زمین NFT؛
  • برگزاری دومین دور فروش قطعات زمین NFT؛
  • ایجاد مدلهای سه بعدی از فضای محیطی؛
  • ایجاد طرح اولیه یا «وایرفریم» (wireframe)؛
  • توسعه‌ی زیر ساخت؛
  • توسعه فرانت اند و ساخت وبسایت.

 

بررسی اهداف بلاک توپیا برای سال 2022

نقشه‌ی راه Bloktopia برای سال 2022، شامل آغاز و تکمیل نسخه‌ی بتای بلاک توپیا منتشر است.

بررسی اهداف بلاک توپیا در 2022

نظر به اینکه سال 2022 به پایان رسیده، عملکرد بلاک توپیا بررسی می‌شود. آیا تیم این پلتفرم به تارگت‌هایی که در نقشه‌ی راه خود، برای سه ماه‌ی دوم تعیین کرده، دست یافته یا خیر؟ در جدول زیر به این پرسش پاسخ داده می‌شود.

ارزیابی تیم بلاک توپیا در زمینه پیشبرد نقشه‌ راه
هدف وضعیت
راه اندازی نسخه‌ی 2 بازی برای کسب درآمد آلفا ✔️
راه‌اندازی استانداردهای مختلف ارز BLOKدر بلاکچین‌های مختلف ✔️ (فقط در بایننس اسمارت چین)
راه‌اندازی مارکت پلیس برای NFT ✔️
راه‌اندازی کیف پول
ایجاد قابلیت مولتی پلیر برای بازیهای متاورس
افزودن جعبه ابزار ایجاد و فروش NFT

اهداف بلاک توپیا برای سه ماهه‌ی سوم سال 2022 (جولای تا سپتامبر)

برنامه‌های سه ماهه‌ی سوم در سال 2022، در واقع تثبت برنامه‌های سه ماهه‌ی دوم است مانند ارتقای کیف پول ارز bloktopia برای پذیرش nft، راه‌اندازی سرویس چت صوتی برای کاربران، ایجاد قابلیت چت صوتی با دستیار مجازی در فضای برج، راه‌اندازی مارکت پلیس nft برای ایجاد و خرید و فروش ان‌اف‌تی‌های قابل استفاده در پلتفرم، ایجاد بازی‌های لایو برای کسب درآمد.

ولی تا زمانی که برنامه‌های سه ماهه‌ی دوم تحقق نیابند، این برنامه‌ها نیز عملی نخواهند شد.

  ⚠️ عملکرد تیم توسعه در عملی کردن نقشه‌ی راه بسیار مهم است. در صورت عدم اجرا یا تأخیر در رسیدن به اهداف تعیین شده، پلتفرم در معرض افت محبوبیت و ریزش دارندگان قرار می‌گیرد. 

 

اهداف بلاک توپیا برای سه ماهه‌ی چهارم سال 2022 (اکتبر تا دسامبر)

  • افزودن قابلیت دعوت دوستان برای ملاقات صوتی و تصویری.
  • طراحی پوشاک مختلف در قالب nft برای آواتار
  • ایجاد قابلیت چت خصوصی 
  • تکمیل فاز بتا.

این اهداف عملاً اهدافی کوچک است که مدت ها قبل توسط بسیاری از رقبای بلاکتوپیا مانند دیسنترالند عملی شده است.

 

سوالات متداول (FAQ)

بلاک توپیا چیست؟

بلاک توپیا با علامت اختصاری (BLOK) یک ارز دیجیتال حاکمیتی و متعلق به پلتفرم بلاک توپیا است. این ارز در بلاک چین پالیگان راه‌اندازی شده است.

راه‌های کسب درآمد از بلاک توپیا چیست؟

بلاک توپیایی‌ها می‌توانند از طریق مالکیت زمین، تبلیغات، انجام بازی‌های متاورسی، ایجاد شبکه و موارد دیگر کسب درآمد کنند.

قیمت روز بلاک توپیا چقدر است؟

برای مشاهده‌ی قیمت روز ارز بلاک توپیا، به نمودار و قیمت لحظه‌ای بلاک توپیا در ابتدای مقاله مراجعه فرمایید.

آیا بلاک توپیا در بایننس لیست شده است؟

خیر. هنوز ارز bloktopia در لیست صرافی بایننس قرار نگرفته است. در صورت لیست شدن ارز بلاک توپیا در صرافی بایننس در این مقاله اطلاع رسانی می‌شود؛ زیرا این یک رویداد مهم است و در صورت تحقق صد در صد شاهد افزایش قیمت ارز BLOK خواهیم بود. 

بهترین کیف پول ارز bloktopia برای خرید، هولد و استیک ارز blok چیست؟

کیف پول متامسک مناسب‌ترین کیف پول برای انجام تمام امور مربوط به ارز بلاک توپیاست.

آیا بازی بلاک توپیا نسخه اندروید عرضه شده؟

خیر. هیچ یک از نسخه‌های بازی بلاک توپیا عرضه عمومی نشده. از سویی احتمال عرضه‌ی این بازی برای اندروید ضعیف است؛ زیرا با توجه به ماهیت تبلیغاتی پروژه‌، به نظر می‌رسد هدف تیم توسعه، ورود کاربران به پورتال این پلتفرم و نمایش بیلبوردها و توتم‌های تبلیغاتی در ابعاد بزرگ است. 

راه‌های خرید ارز بلاک توپیا چیست؟

  1. خرید از صرافی‌های ایرانی
  2. خرید از صرافی‌های خارجی
  3. خرید آسان با کیف پول‌های معروف تراست ولت و متامسک.

آیا قیمت بلاک توپیا ریزش می‌کند؟

احتمال ریزش قیمت ارز BLOK تا سطح 0.000461 دلار وجود دارد.

آیا احتمال انحلال ارز بلاک توپیا وجود دارد؟

احتمال انحلال ارز بلاک توپیا ضعیف است، اما این احتمال وجود دارد.

آیا بلاک توپیا در سال 2023 به یک دلار می‌رسد؟

احتمال 1 دلاری شدن قیمت BLOK در یک سال نزدیک به صفر است.

آیا ارز بلاک توپیا سرمایه‌گذاری خوبی است؟

از زاویه دید رسانه فارکس و ارز دیجیتال دنیای ترید، پروژه بلاک توپیا از دلایل کافی بنیادین برای رشد و کسب اعتبار طولانی مدت برخوردار بوده و توکن بومی آن، یک توکن آینده‌دار است. ما این توکن را که هنوز در ابتدای راه قرار دارد، معرفی می کنیم و این صرفاً معرفی یک توکن آینده‌دار است.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: سیگنال رایگان ارز دیجیتال

 

 

و اما سخن پایانی

بلاک توپیا یک پروژه‌ی خلاقانه و آینده‌دار است. در زمان نگارش این مطلب، بلاک توپیا در میان 600 ارز برتر از لحاظ ارزش بازار قرار دارد. پروژه‌ی بلاک توپیا طیف بزرگی از مصرف‌کنندگان را هدف قرار داده است. این پروژه معامله‌گرانی را که به دنبال کسب درآمد از بازی‌های متاورسی، خرید و فروش زمین، استیک ارز و ترید هستند، به خود جذب می‌کند. همچنین اگر کسب و کاری مرتبط با ارز دیجیتال دارید، می‌توانید با نصب بنر تبلیغاتی خود، به طور هوشمندانه، پروژه‌ی خود را به میلیون‌ها طرفدار ارز دیجیتال معرفی کنید. 

در این مقاله، یک معرفی جامع از ارز بلاک توپیا، تحلیل ارز بلاک توپیا (تکنیکال و فاندامنتال)، همچنین قیمت لحظه‌ای و رنک این ارز ارائه شده است. این مطلب شامل پیشنهاد سرمایه گذاری در بلاک توپیا نیست. برای ورود به بازار ارز بلاک توپیا و اصولاً هر ارز دیگری، باید آموزش‌های کافی را دریافت کرده و تسط کافی به تحلیل چارت (تکنیکال) و تحلیل اخبار بازار سرمایه (فاندامنتال) داشته باشید یا از مراجع ذیصلاح سیگنال دریافت کنید. 

مطالعه این بخش پیشنهاد می‌شود: آموزش ارز دیجیتال رایگان

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


20 دیدگاه

    • comments

      hamed
      ، 08 دی 1400

      با سلام ارز bloktopia توی صرافی کوینکس هم چندروز قبل لیست شده و من از اونجا خریداری کردم اگه خواستید اضافه کنید به لیست صرافی ها چون فقط اسم 4 صرافی رو نوشتید

    • comments

      کارشناس وبسایت دنیای ترید ، 09 دی 1400

      سلام حامد عزیز؛ بله از تاریخ 21 دسامبر ارز بلاک در صرافی پرطرفدار کوینکس لیست شده است. به محض افزوده شدن نام صرافی کوینکس به لیست کوین مارکت کپ، مقاله به روز رسانی می شود. با تشکر از یادآوری شما.