نمودار و قیمت لحظه ای ارز پپه؛ معرفی، بررسی و تحلیل pepecoin
ارز دیجیتال

نمودار و قیمت لحظه ای ارز پپه؛ معرفی، بررسی و تحلیل pepecoin

ارز pepe چیست؟

ارز دیجیتال پپه، با علامت اختصاری PEPE، یک میم کوین است که در 16 آوریل 2023 راه‌اندازی شد. این میم کوین که با الهام از پپه قورباغه، کاراکتر کارتونی یک انسان با سر قورباغه‌ای طراحی شد، در سه روز اول کاری خود بیش از 1 میلیون درصد افزایش یافته است، به‌طوری که حجم معاملات در Uniswap به 86 میلیون دلار رسید.

نکات قابل توجه در ارز پپه:

  • ❌دارای عرضه در گردشی عظیم، حدود 420 تریلیون واحد است. PEPE در چند روز اول پیدایش خود، به سرعت به شهرت رسید.
  • ❌به صورت مخفیانه، بدون پیش فروش، بدون ایردراپ، بدون عرضه‌ی اولیه، بدون تبلیغات راه اندازی شد.
  • ❌به فاصله کمی پس از راه‌اندازی، یک ویدیو از یک سرمایه‌گذار وایرال شد که ادعا می‌کرد با خرید این ارز سرمایه‌ی خود را چند صد برابر کرده. با بررسی سابقه‌ی تراکنش‌های کیف پول وی، مشخص شد این کیف پول غیرفعال بوده و بنابراین به احتمال زیاد، این یک ویدیوی تبلیغاتی بود است.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: جدیدترین ایردراپ‌های معتبر

جدول اطلاعات جامع ارز پپه کوین pepe icon
🌐 نام انگلیسی ارز  Pepe
📌 نماد ارز   PEPE
آدرس پلتفرم  pepe.vip
📃 وایت پیپر ⚠️ندارد
📍 عرضه کل  420,690,000,000,000 واحد PEPE
📍 عرضه در گردش  420,690,000,000,000 واحد PEPE
📁 دسته بندی ارز میم کوین
📝 استاندارد ارز  ERC20
آدرس قرارداد در کاوشگر Ether scan 0x6982508145454ce325ddbe47a25d4ec3d2311933
توییتر توییتر  https://twitter.com/pepecoineth
 تلگرام تلگرام https://t.me/pepecoineth

آیا در ارز pepe سرمایه گذاری کنم؟

مدت کمی از راه‌اندازی  توکن PEPE می‌گذرد و یک ارز پامپی - دامپی است، هیچ هدف مشخصی فراتر از معاملات سوداگرانه ندارد، کاربرد خاصی برای آن تعریف نشده و به علت تازه تأسیس بودن، ریسک سرمایه‌گذاری در آن بسیار بالاست. این ارز را می‌توان به‌راحتی در دسته‌ی شت کوین‌ها جای داد.

 

 میم کوین‌ یکی از انواع پرریسک ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود؛ زیرا تنها علت افزایش قیمت آن، تبلیغات است. اگر روزی تبلیغات قطع شود یا مسیر آن تغییر یابد، این ارز به شدت افت قیمت پیدا می‌کند. چون ارزش ذاتی ندارد. بنابراین ما در دنیای ترید در مورد سرمایه گذاری بلند مدت در این ارز هشدار می‌دهیم.

⚠️ سرمایه گذاری در ارز pepe باید با مدیریت ریسک بالا و مراقبت زیاد همراه باشد. اگر قصد سرمایه گذاری در این ارز را دارید حتماً در بازه‌ی چند روزه و برای نوسان گیری باشد.

 

آیا سرمایه گذاری در پپه کوین خطرناک است؟

بر اساس داده‌های وبسایت gopluslabs، اثری از اقدامات کلاهبردارانه در کدهای این ارز دیده نمی‌شود. بنابراین از لحاظ بررسی اسکم، ارز خطرناکی نیست. با این حال، دو هشدار برای این ارز وجود دارد:

  1. ⚠️pepe مکانیزم ضد نهنگ دارد، به این معنا که محدودیت تراکنش برای هر فرد در نظر گرفته است، اما این قابلیت قابل ویرایش است. این یعنی ممکن است سازنده، برای جلب اعتماد سرمایه‌گذاران مکانیزم ضد نهنگ را فعال کرده باشد، ولی از آنجایی که این قابلیت قابل ویرایش است، امکان دارد صرفاً یک تله برای ترغیب به خرید ارز باشد.
  2. ⚠️ pepe قابلیت لیست سیاه را فعال کرده که می‌تواند تراکنش‌های همه‌ی سرمایه‌گذران را لغو کند.

سؤالات متداول (FAQ)

در صورت داشتن سؤالات بیشتر، آن را در بخش نظرات مطرح کنید.

1- پپه کوین چیست؟

پپه کوین با الهام از یک میم معروف، به نام پِپه قورباغه (به انگلیسی: Pepe the Frog ) ایجاد شده است. این میم محبوب نخستین بار توسط مت فیوری (Matt Furie) در سال 2005 معرفی شد.

2- ارز دیجیتال pepe چیست؟

ارز دیجیتال پپه، با علامت اختصاری PEPE، یک میم کوین است که در 16 آوریل 2023 راه‌اندازی شد. این میم کوین دارای عرضه در گردشی عظیم، حدود 420 تریلیون واحد است.

3- بلاکچین پپه چیست؟

ارز دیجیتال PEPE در بلاکچین اتریوم راه‌اندازی شده است و استاندارد erc20 دارد.

4- ارز pepe در کدام صرافی‌ها خرید و فروش می‌شود؟

پپه کوین در صرافی‌های بزرگی از جمله هوبی گلوبال، کوینکس و بینگ ایکس لیست شده است. در حال حاضر، Uniswap v2 با 30 میلیون دلار حجم معاملات 24 ساعته، فعال‌ترین صرافی برای معاملات توکن پپه است.

5- بهترین صرافی برای ایرانیان به منظور خرید پپه کوین

در حال حاضر، صرافی بینگ ایکس با حدود 2 میلیون دلار حجم معاملات، بهترین صرافی برای خرید ارز PEPE است. گزینه‌ی دیگر، صرافی غیر متمرکز یونی سواپ است.

6- بهترین کیف پول پپه کوین چیست؟

بهترین کیف پول برای ارز PEPE، کیف پول تراست ولت است. شما می‌توانید از طریق این کیف پول به صرافی یونی سواپ متصل شده و این ارز را خرید و فروش کنید.

7- آیا پپه کوین توزیع متعادلی دارد؟

بله. به غیر از دو آدرس برتر که حدود 8 درصد توکن‌ها را در اختیار دارند، الباقی توکن‌ها توزیع متعادلی دارند. با این حال، تمرکز بیش از 1 میلیون دلار PEPE در میان تنها 6 کیف پول هشدار دهنده است زیرا ممکن است شرایطی پیش بیاید که کمبود نقدینگی بر قیمت این توکن تأثیر قابل توجهی بگذارد.

8- جایگاه پپه کوین در بازار ارزهای دیجیتال چیست؟

پپه کوین، یک میم کوین است. میم کوین‌ها توکن‌های کاربردی نیستند و رشد آن‌ها تابعی است از هیجانات بازار ارز دیجیتال.

9- آیا پپه کوین ارزش سرمایه گذاری دارد؟

ارز pep یک میم کوین است و ارزش ذاتی برای سرمایه‌گذاری ندارد. در وبسایت اصلی به وضوح اشاره شده که این ارز هیچ کاربردی ندارد و فقط برای سرگرمی ایجاد شده است.

10- آیا ارز pepe در صرافی بایننس لیست شده است؟

بله. صرافی بایننس ارز پپه را روز 5 می 2023 در بخش نوآوری‌ها لیست کرد.

 

 

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


0 دیدگاه