نمودار و قیمت لحظه‌ای ارز لیدیز - معرفی، بررسی و آینده ارز Ladys
ارز دیجیتال

نمودار و قیمت لحظه‌ای ارز لیدیز - معرفی، بررسی و آینده ارز Ladys

بی شک سه ماهه‌ی اول سال 2023، فصل میم کوین‌هاست. در این بازه‌ی زمانی میم کوین‌های زیادی ظهور پیدا کردند و میم کوین‌های زیادی با سودهای بیش از 1000 درصد دیده شد! ارز دیجیتال Ladys از این دسته میم کوین‌ها است که با توییت ایلان ماسک رشد 5000 درصدی پیدا کرد. آیا باید هرچه سریع تر در این ارز سرمایه گذاری کنیم؟ در این مقاله با ارائه‌ی اطلاعات مهم در مورد این توکن، به این پرسش پاسخ داده می‌شود.

ارز لیدز چیست؟

ارز دیجیتال میلادی (milady)، با علامت اختصاری ladys، یک میم کوین است که در تاریخ 10 می 2023 راه‌اندازی شد. این میم کوین روز دوم کاری خود، بیش از 8000 درصد افزایش قیمت یافت. توکن ladys در چند روز اول پیدایش خود، به سرعت به شهرت رسید و در چند صرافی معروف لیست شد.

جدول اطلاعات جامع ارز ladys LADYS icon
🌐 نام انگلیسی ارز  Milady
📌 نماد ارز   LADYS
آدرس پلتفرم https://milady.gg
📃 وایت پیپر ⚠️ندارد
📍 عرضه کل  888,000,888,000,888  واحد LADYS
📍 عرضه در گردش  734,366,023,232,083 واحد LADYS
📁 دسته بندی ارز میم کوین
📝 استاندارد ارز  ERC20
آدرس قرارداد در کاوشگر Ether scan 0x12970e6868f88f6557b76120662c1b3e50a646bf
توییتر توییتر  https://twitter.com/miladymemecoin
 تلگرام تلگرام https://t.me/miladymemecoin

توییت ایلان ماسک در مورد ارز لیدز

اگر در جریان توئیت‌های ایلان ماسک باشید، حتماً می‌دانید که تنها یک توئیت این کارآفرین محبوب برای پامپ یک ارز کافیست. سابقاً ایلان ماسک فقط در مورد ارز دوج کوین توئیت می‌زد، اما اخیراً ارزهای دیگری را نیز به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کرده است. روز 10 می، ماسک در یک توئیت، تصویر ارز ladys را با 140 میلیون فالوور خود به اشتراک گذاشت و باعث پامپ 5000 درصدی این ارز در یک روز شد.

توئیت ایلان ماسک در مورد ارز ladys

این توئیت پس از یک هفته، 31.5 هزار بار باز نشر داده شده و 256.6 هزار لایک دریافت کرده است. اما آیا توکن ladys همان ارزی است که قرار است شما را پولدار کند؟ در ادامه، این ارز بررسی می‌شود.

نکات قابل توجه در مورد ارز لیدز

رمز ارز ladys:

  • ❌یک میم کوین است و هیچ کاربرد، وایت پیپر و هدفی برای آن در نظر گرفته نشده است. این ارز صرفاً برای سرگرمی ایجاد شده است. 
  • ❌دارای عرضه در گردشی عظیم، حدود 888 تریلیون واحد است. 
  • ❌بدون پیش فروش، بدون ایردراپ، بدون عرضه‌ی اولیه، بدون تبلیغات راه اندازی شد.
  • ❌به فاصله کمی پس از راه‌اندازی، با یک توییت ایلان ماسک به شهرت رسید.
  • ❌ تیم توسعه این ارز نامشخص است.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: جدیدترین ایردراپ‌های معتبر

آیا در ارز ladys سرمایه گذاری کنم؟

برای سرمایه‌گذاری بلند مدت در دنیای رمزارزها، ارزی را انتخاب کنید که در یک پروژه هدفمند کاربرد داشته باشد. سپس با بررسی پروژه، نقشه‌ی راه و اهداف آن می‌توانید پیش‌بینی کنید که سرمایه‌گذاری در آن احتمالاً برای شما سودده است. اما سرمایه گذاری در میم کوین‌ها که صرفاً برای سرگرمی ایجاد می‌شوند مشابه قمار است. همه چیز به شانس و بخت و اقبال بستگی دارد. پس به هیچ عنوان به ارز ladys به دید سرمایه گذاری بلند مدت نگاه نکنید.

مدت کمی از راه‌اندازی توکن ladys می‌گذرد و یک ارز پامپی و دامپی است، هیچ هدف مشخصی فراتر از معاملات سوداگرانه ندارد، کاربرد خاصی برای آن تعریف نشده و به علت تازه تأسیس بودن، ریسک سرمایه‌گذاری در آن بسیار بالاست. این ارز را می‌توان به‌راحتی در دسته‌ی شت کوین‌ها جای داد.

 

 میم کوین‌ یکی از انواع پرریسک ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود؛ زیرا تنها علت افزایش قیمت آن، تبلیغات است. اگر روزی تبلیغات قطع شود یا مسیر آن تغییر یابد، این ارز به شدت افت قیمت پیدا می‌کند. چون ارزش ذاتی ندارد. بنابراین ما در دنیای ترید در مورد سرمایه گذاری بلند مدت در این ارز هشدار می‌دهیم.

  • ⚠️ بسیاری از معامله گران تمایل دارند از نوسانات بالای رمزارز ladys استفاده کنند. اگر قصد سرمایه گذاری در این ارز را دارید حتماً در بازه‌ی چند روزه و برای نوسان گیری باشد. سرمایه گذاری در ارز ladys باید با مدیریت ریسک بالا و مراقبت زیاد همراه باشد. 

 

آیا خرید ارز ladys خطرناک است؟

بر اساس داده‌های وبسایت gopluslabs، اثری از اقدامات کلاهبردارانه در کدهای این ارز دیده نمی‌شود. بنابراین از لحاظ بررسی اسکم، ارز خطرناکی نیست. با این حال، دو هشدار برای این ارز وجود دارد:

  1. ⚠️ارز ladys مکانیزم ضد نهنگ دارد، به این معنا که محدودیت تراکنش برای هر فرد در نظر گرفته است، اما این قابلیت قابل ویرایش است. این یعنی ممکن است سازنده، برای جلب اعتماد سرمایه‌گذاران مکانیزم ضد نهنگ را فعال کرده باشد، ولی از آنجایی که این قابلیت قابل ویرایش است، امکان دارد صرفاً یک تله برای ترغیب به خرید ارز باشد.
  2. ⚠️ ارز ladys قابلیت لیست سیاه را فعال کرده که می‌تواند تراکنش‌های همه‌ی سرمایه‌گذران را به یکباره لغو کند.

هشدار: 3 هولدر برتر ارز ladys در لیست سیاه!

توزیع نامتوازن ارز ladys، یکی از نکاتی است که توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. 10 هولدر برتر رمزارز لیدیز، به استثنای صرافی‌ها، حدود 180 تریلیون واحد توکن، معادل 23.3 درصد از عرضه در گردش این ارز را در اختیار دارند. 

 

  • ⚠️وقتی آدرس یک دارنده در لیست سیاه قرار می‌گیرد، دیگر قادر نخواهد بود ارزهای خود را انتقال دهد یا به فروش برساند. 
  • ⚠️ اگر قصد سرمایه‌گذاری در این ارز را دارید، این نکته را در نظر داشته باشید که خالق این رمزارز می‌تواند با قرار دادن آدرس شما در لیست سیاه، به‌راحتی تمام دارایی شما را بلوکه کند.

 

به تازگی، آدرس 3 دارنده‌ی نهنگ که جزو 10 هولدر برتر هستند، در بلک لیست قرار گرفته‌ است. جالب است بدانید یکی از این سه دارنده‌ی بلک لیستی، جزو نهنگ‌های پپه کوین نیز است و آدرس پپه کوین وی نیز در لیست سیاه قرار گرفته است. به همین علت شک و شبه‌ وجود دارد که رمز ارز ladys به دست خالق پپه کوین ایجاد شده؛ زیرا مکانیزم آن درست مشابه پپه کوین است. به نظر می‌رسد، خالق پپه کوین پس از این که سود زیادی از این ارز به دست آورده، با مشاهده‌ی دامپ‌های سنگین، آن را رها کرده و به ارز دیگری روی آورده است. با نگاهی به نمودار این ارز، دامپ‌های سنگین آن به وضوح قابل مشاهده است.

سؤالات متداول (FAQ)

در صورت داشتن سؤالات بیشتر، آن را در بخش نظرات مطرح کنید.

1- ارز لیدز چیست؟

ارز دیجیتال milady با علامت اختصاری ladys یک دارایی دیجیتال از دسته‌ی میم کوین است. این ارز با هدف سرگرمی در ماه می 2023 راه‌اندازی شد.

2- بلاکچین ارز ladys چیست؟

ارز دیجیتال ladys در بلاکچین اتریوم و آربیتروم راه‌اندازی شده است و استاندارد erc20 دارد.

3- ارز ladys در کدام صرافی‌ها خرید و فروش می‌شود؟

رمزارز لیدیز در صرافی‌های بزرگی از جمله هوبی گلوبال، کریپتو دات کام و گیت آیو لیست شده است. در حال حاضر، صرافی یونی سواپ (Uniswap v3) با 35 میلیون دلار حجم معاملات 24 ساعته، فعال‌ترین صرافی برای معاملات این توکن است.

4- بهترین صرافی برای ایرانیان به منظور خرید ارز ladys

در حال حاضر، صرافی غیر متمرکز یونی سواپ (v3) بهترین صرافی برای خرید و فروش ارز ladys است.

5- بهترین کیف پول ارز ladys چیست؟

بهترین کیف پول برای ارز ladys، کیف پول تراست ولت است. شما می‌توانید از طریق این کیف پول به صرافی یونی سواپ متصل شده و این ارز را خرید و فروش کنید.

6- آیا ارز لیدز ارزش سرمایه گذاری دارد؟

ارز ladys یک میم کوین است و ارزش ذاتی برای سرمایه‌گذاری ندارد. در وبسایت اصلی به وضوح اشاره شده که این ارز هیچ کاربردی ندارد و فقط برای سرگرمی ایجاد شده است. به علت نوسانات بالا این ارز فقط برای نوسان گیری پیشنهاد می‌شود.

7- آیا ارز ladys در صرافی بایننس لیست شده است؟

خیر. ارز لیدیز در صرافی بایننس لیست نشده است.

 

 

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


0 دیدگاه