صرافی کریپتو چیست؟ همه چی درباره صرافی crypto.com
ارز دیجیتال

صرافی کریپتو چیست؟ همه چی درباره صرافی crypto.com

یکی از مقدمات خرید و فروش و یا سرمایه گذاری در رمزارزها، انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال خوب است. یک صرافی که امن و مطمئن باشد و خدمات خوبی را ارئه دهد. صرافی کریپتو CRYPTO یکی از این صرافی‌هاست. این صرافی(که سهام دار اصلی کوین کریپتو هم هست) به ارائه خدمات عالی معروف است. هرچند که این صرافی را به افراد مبتدی پیشنهاد نمی‌کنیم، اما معامله گران حرفه‌ای می‌توانند از این صرافی برای خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده کنند. اگر تصمیم دارید وارد دنیای کریپتوکارنسی شوید، حتما این مقاله را مطالعه کنید تا با صرافی کریپتو بیشتر آشنا شوید.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: صرافی ارز دیجیتال

همه چی درباره صرافی کریپتو

اگر به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال هستید، صرافی کریپتو برای شما مناسب است.

این صرافی سهام دار اصلی ارز دیجیتال CRO  است. همین امر باعث شده این صرافی نرخ تراکنش‌های هر کاربر را متناسب با دارایی کوین کریپتو آن کاربر در نظر بگیرد.

به این معنی که هرچقدر در کیف پول خود ارز دیجیتال کریپتو داشته باشید، کارمزدی کمتر پرداخت خواهید کرد. به شکلی که گاهی اوقات می‌توانید بدون کارمزد تراکنش خود را انجام دهید.

این صرافی برای هرکسی که تصمیم به تجارت ارز دیجیتال دارد، مناسب است. این صرافی به شما امکان می‌دهد طیف مناسبی از ارزهای رمزپایه را با نرخ مقرون به صرفه خرید و فروش کنید.

صرافی کریپتو - crypto.com

تاریخچه صرافی کریپتو

صرافی کریپتو در تاریخ 14/11/2019 تاسیس شد. این صرافی به دلیل ارائه خدمات مناسب به کاربران ارزهای دیجیتال، از همان روزهای اول مورد استقبال معامله‌ کنندگان قرار گرفت.

این صرافی یک صرافی متمرکز واقع در جزایر کیمن است. کریپتو رمزارزهایی مانند اصلی بیت کوین، اتریوم، لایت کون، ترون و ... را پشتیبانی می‌کند.

نقدینگی بالا و کارمزد پایین از جمله مزایای این صرافی است.

مزایا صرافی کریپتو

طرفداران و کاربران این صرافی روز به روز در حال افزایش است. به شکلی که حجم معاملات در این صرافی تا امروز بیش از 600 میلیون دلار بوده است.

کارمزد تراکنش در این صرافی بسیار پایین است. شما می‌‌توانید با کمترین هزینه، ارزهای خود را به حساب صرافی کریپتو واریز کنید و با آن خرید و فروش انجام دهید.

تجربه کاربری خوب این صرافی باعث شده کاربران به راحتی پول‌های خود را تبدیل کنند. شما می‌توانید در صرافی Crypto.com (مانند اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال) ارز‌های فیات خود را به راحتی به رمزارز تبدیل کنید.

این صرافی از بیش از 20 ارز فیات از جمله USD ، GBP و EUR پشتیبانی می‌کند. در این صورت شما مجبور به پرداخت هزینه‌های سنگین نخواهید بود.

صرافی Crypto.com پنج کارت اعتباری ارائه می‌دهد. با این کارت‌ها می‌توانید هر کالایی را خریداری کنید (به شرطی که فروشگاه مد نظر با صرافی کریپتو همکاری داشته باشد). این کارت مانند کارت‌های بانکی باید از قبل شارژ شوند. این کارت‌ها حاوی یک کلید خصوصی (به عنوان رمز شخصی) و یک کلید عمومی ( به عنوان شماره کارت) هستند.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: کلید عمومی و کلید خصوصی

یکی از کارت‌های اعتباری صرافی کریپتو، کارت Obsidian است. تراکنش کارت اعبتاری Obsidian هشت درصد است و جهت دریافت این کارت اعتباری باید پنج میلیون ارز دیجیتال کریپتو (CRO) داشته باشید.

دیگر کارت اعتباری این صرافی، Midnight Blue است. جهت دریافت این کارت اعتباری باید 5000 ارز CRO داشته باشید.

از دیگر خدمات ویژه این صرافی شارژ تلفن همراه از طریق ارز دیجیتال است.

شما می‌توانید تلفن همراه خود را با ارز دیجیتال کریپتو شارژ کنید و از خدمات شرکت‌های معروف دنیا مانند Airbnb ،بارنز، میسی و ... استفاده کنید.

در حال حاضر این کارت اعتباری فقط در ایالات متحده پشتیبانی می‌شود.

صرافی کریپتو - crypto.com

معایب صرافی کریپتو

یکی از معایب این صرافی عدم پشتیبانی از تمامی توکن هاست. صرافی کریپتو تمامی ارزهای دیجیتال برتر مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ترون و ... را پشتیبانی می‌کند. اما مانند صرافی بایننس از تمامی توکن‌ها و کوین‌ها پشتیبانی نمی‌کند.

لیست ارزهایی که کریپتو از آنها پشتیبانی می‌کند به شرح زیر است:

  1. Bitcoin (BTC)
  2. Litecoin (LTC)
  3. Ethereum (ETH)
  4. Crypto.com Coin(CRO)
  5. Enjin Coin (ENJ)
  6. Basic Attention Token (BAT)
  7. Paxos Standard (PAX)
  8. USD Coin (USDC)
  9. OMG Network (OMG)
  10. Kyber Network (KNC)
  11. 0x (ZRX)
  12. Chainlink (LINK)
  13. Origin Protocol (OGN)
  14. Algorand (ALGO)
  15. Elrond (eGLD)
  16. Band Protocol (BAND)
  17. XSGD (XSGD)
  18. Filecoin (FIL)
  19. Polkadot (DOT)
  20. Bali Coin (BAL)
  21. Dogecoin (DOGE)
  22. UMA (UMA)
  23. TrueAUD (TAUD)
  24. TrueCAD (TCAD)
  25. TrueGBP (TGBP)
  26. PAX Gold (PAXG)
  27. TrueUSD (TUSD)
  28. Ontology Gas (ONG)
  29. Ethereum Classic (ETC)
  30. Waves (WAVES)
  31. BigONE Token (ONE)
  32. Dash (DASH)
  33. Ravencoin (RVN)
  34. Komodo (KMD)
  35. Ark (ARK)
  36. Ardor (ARDR)
  37. Stratis (STRAX)
  38. Nano (NANO)
  39. Golem (GLM)
  40. Ontology (ONT)
  41. Qtum (QTUM)
  42. ICON (ICX)
  43. Neo (NEO)
  44. Stellar (XLM)
  45. Cardano (ADA)
  46. Bitcoin Cash (BCH)
  47. VeChain (VET)
  48. Tezos (XTZ)
  49. Bitcoin Atom (ATOM)
  50. EOS (EOS)
  51. Maker (MKR)
  52. Dai (DAI)
  53. Decentraland (MANA)
  54. Fetch.ai (FET)
  55. Celer Network (CELR)
  56. Matic Network (MATIC)
  57. Binance Coin (BNB)
  58. USDM (USDM) (not available in Texas either)
  59. Golden Ratio Token (GRT)
  60. Bitcoin & Company Network (COMP)

علی رغم ارائه پشتیبانی 24 ساعته در تمام روزهای هفته (از طریق چت درون برنامه‌ای و تماس تلفنی) این صرافی از شکایات زیاد مردم نسبت به عدم پاسخگویی رنج می‌برد. این امر برای خیلی از علاقه‌مندان ارز دیجیتال ناامید کننده است.

سایت  Crypto.com، مناسب سرمایه گذاران مبتدی نیست. این صرافی هیچ مرکز آموزشی در خصوص ارزهای دیجیتال ندارد و سرمایه گذاران Crypto.com باید یادگیری‌های خود را در سایت و موسسه دیگری پیگیری کنند.

در این صرافی یک معادله وجود دارد؛ و آن این است که هرچقدر ارز کریپتو بیشتری را خریداری کنید، این صرافی خدمات بیشتری را به شما ارائه می‌دهد.

به این معنی که اگر ارز دیجیتال کریپتو زیادی در کیف پول خود داشته باشید، کارمز معاملاتتان کم‌تر خواهد شد.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: تفاوت کوین و توکن چیست؟

فروشگاه های صرافی کریپتو

بهتر است صرافی کریپتو را به عنوان یک بانک ارز دیجیتال در نظر بگیریم! این صرافی با کارت اعتباری خود این امکان را به کاربران می‌دهد که از فروشگاه‌های طرف قرارداد خود، به راحتی خرید و فروش کنند.

شما هم می‌توانید ارزهای خود را در این صرافی خرید و فروش کنید و هم از کارت اعتباری این صرافی استفاده کنید و وام ارز دیجیتال دریافت کنید!

مطالعه این مقاله توصیه می‌شود: عرضه اولیه ارز دیجیتال

نحوه کار  با صرافی کریپتو  Crypto.com

این صرافی، نرم افزار مربوط به خرید، فروش و سرمایه گذاری در ارز دیجیتال را در نسخه‌های موبایل و دسکتاپ عرضه کرده است.

هنگامی که حساب خود را راه اندازی و هویت خود را تأیید کردید، می‌توانید از آن صرافی برای تجارت رمزارزها استفاده کنید.

اگر ارز دیجیتال را خریداری کنید و آن را بیش از شش ماه بلوک کنید، می‌توانید سود کسب کنید و از مزایای آن استفاده کنید. در اینجا به برخی از مزایا اشاره کرده ایم:

نوع کمتر از 5000 CRO 5،000 CRO تا 49،999 CRO 50,000 CRO تا 499,999 CRO 500,000 CRO تا 4,999,999 CRO 5,000,000 CRO
کارت اعتباری Midnight Blue (1٪ برگشت نقدی)    Ruby Steel (2٪ برگشت نقدی بعلاوه اعتبار Spotify)  Royal Indigo & Jade Green (3٪ پول نقد به همراه اعتبارات Spotify و Netflix)   Frosted Rose Gold & Icy White card (5٪ برگشت نقدی به همراه Spotify ، Netflix ، اعتبارات Expedia و سایر امتیازات) Obsidian card (8٪ برگشت وجه به همراه Spotify ، Netflix ، Expedia ، اعتبارات Airbnb و سایر امتیازات)
سرمایه گذاری -- تا 2٪ سود کسب کنید تا 4٪ سود کسب کنید تا 4٪ سود کسب کنید تا 4٪ سود  کسب کنید
ترید -- 10٪ - 20٪ تخفیف در کارمزد تراکنش 40٪ - 60٪ تخفیف در کارمزد تراکنش 70٪ - 80٪ تخفیف در کارمزد تراکنش تخفیف 90٪ در کارمزد تراکنش

 

آیا استفاده از صرافی کریپتو Crypto.com  بی خطر است؟

کاربران این صرافی از تمام ویژگی‌های امنیتی بهره‌مند می‌شوند. از احراز هویت چند عاملی گرفته تا اقدامات ضد فیشینگ. امنیت کاربران یکی از خطوط قرمز این صرافی است و کریپتو سعی کرده آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

مدیران این صرافی اذعان داشتند که امنیت در همه جنبه‌های این صرافی تعبیه شده است و سیستم‌ها توسط شرکت‌های امنیتی پیشرو آزمایش می‌شوند.

همچنین برای شناسایی نقاط ضعف از Hacker One (یک برنامه پیشگویی اشکال) استفاده می‌شود.

دانلود صرافی کریپتو Crypto.com

همانطور که گفته شد صرافی کریپتو یکی از صرافی های محبوب دنیا است. این صرافی برای سیستم عامل های اندروید و IOS در دسترس قرار گرفته و شما می‌توانید با نصب آن بر روی تلفن همراه خود از این صرافی استفاده کنید.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: دانلود صرافی کریپتو

نتیجه گیری

صرافی کریپتو برای افرادی که می‌خواهند ارز فیات خود را به رمز ارز تبدیل کنند و یا تصمیم به خرید و فروش ارز دیجیتال دارند یک گزینه مناسب است.

صرافی کریپتو crypto در برابر سرقت 360 میلیون دلار بیمه شده است و به همین دلیل می‌توانید به این صرافی اعتماد کنید و از آن برای معاملات خود استفاده کنید. پس اگر تصمیم دارید یکی از کاربران این صرافی شوید همین حالا نسبت به ثبت نام در کریپتو اقدام کنید.

در ضمن، شما می‌توانید جهت مطالعه سایر مطالب آموزشی به صفحه آموزش ارز دیجیتال رایگان دنیای ترید هم سر بزنید.

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


15 دیدگاه

    • comments

      Masoud
      ، 23 تیر 1400

      با درود فراوان همه چیز خوب الی یک چیز البته جسارت و رک گویی من را به بزگی خود ببخشید؛ منی که میخوام پول بریزم در صرافی شما نمیدونم آدرستون کجاست چطور اعتماد کنم این ایراد خیلی مهم البته بازم نیگم جارت من را ببخشید

    • comments

      کارشناس وبسایت دنیای ترید ، 16 بهمن 1400

      سلام مسعود عزیز بدون شک نظرات شما برای ما سازنده خواهد بود؛ به همین دلیل گفتن بی پرده نظراتتان برای ما خوشحال کننده است. اما در خصوص نکته ای که فرمودید: آنچیزی که لازم است بدانیم این است که ما در نظر داریم با انتشار مطالب مفید (مانند همین مطلب درباره صرافی کریپتو) به آگاهی و دانش کاربران عزیزمان کمک کنیم. پس نتیجتاً تصمیم نداریم به عنوان یک صرافی و یا حتی یک واسطه تراکنش های مالی در حوزه ارز دیجیتال فعالیت کنیم. به همین دلیل نکته ای که شما فرمودید در خصوص دنیای ترید صدق نمیکند. چراکه ما صرفا در نظر داشتیم یکی از صرافی های مهم و بزرگ دنیای ارز دیجیتال را به شما معرفی کنیم. اگر فکر میکنید این صرافی نتوانسته است اعتماد شما را جلب کند، از شما میخواهیم حتما در پاسخ این کامنت نظر خود را بگویید. چراکه نظر شما در خصوص صرافی کریپتو برای خوانندگان عزیز سازنده خواهد بود. ممنونم از لطفتون و ممنونم از زمانی که برای مطالعه این مقاله گذاشتید. روزتون خوش