اتصال متامسک به پالیگان (آموزش قدم به قدم و تصویری)
ارز دیجیتال

اتصال متامسک به پالیگان (آموزش قدم به قدم و تصویری)

اتصال کیف پول متامسک (MetaMask) به شبکه‌ی پالیگان (Polygon) دستورالعمل بسیار ساده‌ای دارد که در این مطلب، به صورت قدم به قدم و تصویری آموزش داده می‌شود. با انجام این دستورالعمل، پالیگان به متامسک شما اضافه می‌شود و می‌توانید توکن‌های این زنجیره مانند متیک، بلاک توپیا و ... را به این کیف پول انتقال دهید. همچنین با اتصال متامسک به پالیگان می‌توانید اقدام به استیک ارزهای شبکه‌ی پالیگان کنید.

مطالعه‌ی این مقاله پیشنهاد می‌شود: استیک ارز بلاک توپیا در متامسک

 

متامسک یکی از بهترین کیف پول‌های نرم افزاری است که افزونه‌ی مرورگر کروم آن در دسترس است و به طور رایگان دانلود می‌شود. برای آشنایی بیشتر با کیف پول اتریومی متامسک، همچنین آموزش نحوه‌ی دانلود و نصب آن، مقاله‌ی کیف پول متامسک را مطالعه کنید.

 

 

راهنمای قدم به قدم اتصال کیف پول متامسک به شبکه‌ پالیگان

 کیف پول متامسک به صورت پیش‌فرض به شبکه‌ی اتریوم متصل است. برای اتصال متامسک به شبکه‌ی پالیگان، باید اطلاعات شبکه‌ی پالیگان را به کیف پول متامسک اضافه کنیم.

روی افزونه‌ی گوگل کروم کیف پول متامسک (با علامت روباه)، یکبار چپ کلیک کنید تا متامسک باز شود. حال می‌توانید براحتی، در 5 مرحله‌ی زیر، شبکه‌ی پالیگان را به متاسک اضافه کنید:

  1. در کیف پول متامسک، مطابق شماره‌ی 1 در تصویر زیر، بالا، کنار آیکن روباه، روی کادر کلیک می‌کنیم تا کشویی باز شود. (در تصویر ما در این کادر Binance Smart Chain نوشته شده، ممکن است در متامسک شما، Ethereum نوشته شده باشد.)
  2. مطابق شماره‌ی 2، در کشویی، روی گزینه‌ی "Add Network" کلیک کنید.
  3. مطابق شماره‌ی 3، به صفحه‌ی جدیدی در مرورگر منتقل می‌شوید. فیلدهای خالی را با استفاده از جدول "اطلاعات شبکه پالیگان" پر کنید.  شما می‌توانید اطلاعات را از جدول زیر کپی و داخل فیلدها پیست کنید.

جدول "اطلاعات شبکه پالی گان" برای اتصال کیف پول متامسک به شبکه‌ی پالی گان

Polygon

Network Name   

https://polygon-rpc.com

New RPC URL   

137

 ChainID  

MATIC

Symbol   

https://polygonscan.com/

Block Explorer URL   

    4.  مطابق شماره‌ی 4، پس از تکمیل فیلدها و حصول اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده، روی "Done" کلیک کنید.

    5.  حال برگردید به کیف پول. همانطور که مشاهده می‌کنید، مطابق شماره‌ی 5، Polygon در متامسک شما فعال شده است.

اتصال متامسک به پالیگان

و اما سخن پایانی

افزودن شبکه‌های مختلف به کیف پول متامسک، دستورالعمل ساده‌ای دارد که با یک بار یادگیری، می‌توانید بر روی سایر شبکه‌ها نیز اعمال کنید. کافیست اطلاعات شبکه‌ی مورد نظر خود را از مراجع معتبر استخراج و سپس در بخش تنظیمات کیف پول متامسک اضافه کنید. با این‌حال، اگر قصد افزودن شبکه‌ای دیگر به کیف پول متامسک را دارید، در کامنت‌ها مطرح کنید. 

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: اتصال متامسک به زنجیره هوشمند بایننس

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


0 دیدگاه