کیف پول اکسودوس: معرفی، دانلود، آموزش نصب و کار با exodus+فیلم آموزشی
ارز دیجیتال

کیف پول اکسودوس: معرفی، دانلود، آموزش نصب و کار با exodus+فیلم آموزشی

کیف پول اکسودوس EXODUS، یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های‌ ارز دیجیتال است. این کیف پول چند ارزی است، به این معنا که می‌توانید انواع ارزهای دیجیتال را در آن ذخیره و مدیریت کنید. در این مطلب از سری مقالات ارز دیجیتال دنیای ترید قصد داریم هر آنچه را که درباره کیف پول اکسودوس نیاز دارید، توضیحات کاملی ارائه دهیم. مواردی مانند ویژگی‌های اصلی کیف پول اکسودوس، ارزهای دیجیتالی که پشتیبانی می‌کند، امنیت، مزایا و معایب، لینک دانلود اکسودوس برای دسکتاپ، اندروید و iOS، آموزش نصب کیف پول exodus و ساخت راه اندازی آن.

بنابراین اگر به دنبال یک کیف پول خوب هستید، کیف پول نرم افزاری اکسودوس یکی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال است و ویژگی های جذابی دارد که در ادامه با آن آشنا می شوید. 

معرفی کیف پول اکسودوس
نام کیف پول اکسودوس (Exodus)
نوع کیف پول نرم افزاری و غیرمتمرکز
ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده بیش از صد نوع
توکن بومی ندارد ❌
صرافی داخلی صرافی (ShapeShift)
قابلیت اتصال با کیف پول سخت افزاری ترزور - مدل تی
آیا ایران تحریم است؟  بله ❌ - استفاده با فیلتر شکن 
زبان  انگلیسی 
 کارمزد کارمزد تراکنش ندارد ✔️، فقط کارمزد شبکه از حساب کسر می‌شود 
اپلیکیشن موبایل  دارد ✔️
قابلیت ذخیره ابری  ندارد ❌
قابلیت ذخیره آفلاین (سرد)  دارد، قابلیت ادغام با کیف پول ترزور ✔️
خدمات مشتریان  شبانه روزی - ایمیل ✔️

دانلود کیف پول اکسودوس برای اندروید و iOS

برای دانلود کیف پول اکسودوس نسخه اندروید و اپل همانند مراحل بالا، به سایت اکسودوس مراجعه کنید و این بار گزینه های سمت راستی را که مخصوص موبایل است انتخاب کنید.

همچنین می توانید از لینک های مستقیم زیر استفاده کنید:

لینک های مستقیم دانلود کیف پول Exodus برای اندروید و iOS

دانلود نرم افزار برای اندرویددانلود برای آیفون

لینک‌های بالا برگرفته از سایت اصلی اکسودوس هستند. اما به طور کلی توصیه می‌شود هنگام بارگیری هر برنامه کیف پول تلفن همراه از فروشگاه Google Play یا سایر فروشگاه‌های اپلیکیشن، تعداد دانلود برنامه، کامنت‌ها و رتبه بندی را بررسی کنید. به این ترتیب، از افتادن در دام فیشینگ جلوگیری می‌کنید.

دانلود کیف پول اکسودوس برای ویندوز، لینوکس و مکینتاش

اگر تا به حال متقاعد شده‌اید که کیف پول اکسودوس مناسب نیازهای شماست، برای شروع، آن را دانلود کنید.

در ادامه لینک های مستقیم دانلود Exodus و همچنین راهنمای قدم به قدم دانلود اکسودوس برای افرادی که مایلند این کیف پول را از سایت اصلی دریافت کنند، قرار داده شده است.

برای دانلود کیف پول اگزودوس مراحل زیر را طی کنید:

  • فیلتر شکن خود را روشن کنید.
  •  به سایت اصلی Exodus به نشانی https://www.exodus.com/ مراجعه کنید.
  • روی کلید "GET EXODUS NOW" کلیک کنید.

مرحله اول دانلود کیف پول اکسودوس برای کامپیوتر

  • در صفحه ای که باز می شود به سمت پایین اسکرول کنید و در سمت چپ، روی کلید "DOWNLOAD EXODUS 22.2.11" کلیک کنید تا کشویی آن باز شود.

مرحله دوم دانلود کیف پول اگزودوس

  • اولین گزینه را " Download Windows app (64-bit)" انتخاب کنید. این گزینه مخصوص ویندوز 64 بیتی است و قابل نصب روی تمامی ویندوزها است. گزینه های بعدی مخصوص لینوکس و مکینتاش است.

مرحله سوم دانلود کیف پول اکسودوس

لینک مستقیم دانلود کیف پول اکسودوس برای ویندوز

شما می توانید نسخه 64 بیتی کیف پول اکسودوس برای ویندوز را از لینک زیر دریافت کنید.

لینک دانلود کیف پول دسکتاپ exodus:

دانلود نسخه دسکتاپ

فیلم آموزشی نحوه دانلود، نصب و راه اندازی کیف پول اکسودوس نسخه ویندوز

در ویدیوی آموزشی زیر، تمامی نکات دانلود و نصب کیف پول اکسودوس نسخه دسکتاپ به زبان ساده بیان شده است.

مدت زمان ویدیوی آموزشی کیف پول اکسودوس: 00:06:06 👇


مزایا و معایب کیف پول اکسودوس

هر آنچه در مورد ویژگی‌های کیف پول اکسودوس لازم دارید، در جدول زیر مشاهده کنید. 👇

معرفی کیف پول اکسودوس
مزایا ✔️ معایب ❌
دانلود رایگان بدون نیاز به ثبت نام مسدود بودن سایت کیف پول اکسودوس برای ایرانیان. (باید نرم افزار با VPN دانلود و اجرا شود و بنابراین سرعت اجرای آن پایین است )
پشتیبانی از بیش از 100 ارز  عدم دسترسی کاربر ایرانی به صرافی داخلی این کیف پول،
امکان اتصال با کیف پول‌ سخت‌افزاری ترزور (Trezor) فاقد اقدامات امنیتی جانبی مانند تأیید دومرحله‌ای یا ویژگی چند امضایی
قابلیت ذخیره کلیدهای خصوصی روی دستگاه کاربر و امکان دسترسی و کنترل کامل دارایی توسط کاربر عدم امکان فروش ارز در کیف پول
تبدیل ارز تنها با یک کلیک  
طراحی ساده مناسب برای کاربر مبتدی  
امکانات متنوع برای کاربر حرفه‌ای  
دارا بودن صرافی داخلی و امکان خرید و فروش ارز بدون نیاز به اتصال با صرافی خارجی  
قابلیت تجمیع تمامی ارزهای دیجیتال در یک کیف پول  
 پشتیبانی قوی هم در سایت و هم در اپلیکیشن  

آیا Exodus ایران را تحریم کرده؟

اکسودوس یک کیف پول آمریکایی است و ایران را تحریم کرده است. بنابراین برای ورود به سایت اکسودوس باید از فیلترشکن استفاده کنید. بدون استفاده از vpn نمی توانید از گوگل پلی اپلیکیشن این موبایل را دریافت کنید و با خطای محدودیت دسترسی مواجه می شوید.

آیا ساکنین ایران باید نگران وجوه خود بر روی کیف پول اکسودوس باشند؟ پاسخ منفی است. شما پس از دانلود، می توانید بدون نگرانی از مزایای این کیف پول استفاده کنید. به هیچ عنوان امکان بلوکه شدن وجوه ایرانیان روی نرم افزارهای کیف پول وجود ندارد. 

تنها باید به این نکته توجه کنید که هنگام استفاده از کیف پول اکسودوس، از فیلتر شکن استفاده کنید.

آیا اکسودوس به ایرانیان سرویس دهی دارد؟

کیف پول اکسودوس به دلیل دارا بودن صرافی داخلی، تابع قوانین رگولاتوری جهانی است؛ بدین ترتیب به برخی از نقاط جهان مانند ایران و کره شمالی سرویس دهی ندارد. بنابراین در مواقع استفاده از این کیف پول، این ارور در صفحه نمایش داده می‌شود:

عدم سرویس دهی کیف پول اکسودوس به ساکنین ایران

عدم سرویس دهی کیف پول اکسودوس به ساکنین ایران

این کیف پول به غیر از ایران به کره شمالی، ایالات آلاباما، هاوایی، لوئیزیانا، نیویورک، اورگان، و واشنگتن در ایالات متحده آمریکا نیز سرویس دهی ندارد.

دلیل این ارور، آی پی آدرس این مناطق است و نحوه حل این مشکل استفاده از VPN است. به این علت که کلید‌های خصوصی روی دستگاه کاربر ذخیره می‌شود، در صورت استفاده از VPN این کیف پول قادر به بلوکه کردن دارایی کاربر نخواهد بود.

کیف پول Exodus چیست؟ (آشنایی با کیف پول اکسودوس)

اکسودوس (Exodus) کیف پول نرم‌افزاری کاربرپسند است. این کیف پول از بیش از 100 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند، نحوه کار با آن آسان است و گزینه مناسبی برای تازه‌کارهای دنیای ترید محسوب می‌شود. نسخه اندروید، iOS و دسکتاپ آن نیز موجود است.

اکسودوس والت از بیشتر ارزها پشتیبانی می‌کند و می‌توان بدون ثبت نام از آن استفاده کرد. ساز و کار این کیف پول به گونه‌ای است که از چندین سرور برای رهگیری موجودی کیف پول‌های کاربر بهره می‌برد. 

نحوه ذخیره ارز دیجیتال در اکسودوس، ذخیره آنلاین است و بنابراین یک کیف پول گرم محسوب می‌شود. برخلاف آنچه سایت‌های آموزشی می‌نویسند، گرم بودن کیف پول یک نقیصه نیست. بلکه یک ویژگی است که باید به آن توجه بیشتر کرد و با روش هایی مانند انتخاب یک رمز عبور قوی از هر گونه هک کیف پول جلوگیری کرد.

علت اصلی محبوبیت این کیف پول، در طراحی ساده و پشتیبانی آنلاین فوق‌العاده آن نهفته است. با اینحال، این کیف پول برخلاف کیف پول‌های پیشرو مانند متاماسک، متن باز نیست و این را می‌توان یکی از معایب اصلی آن به شمار آورد.

تاریخچه کیف پول اکسودوس

شرکت اکسودوس موومنت (.Exodus Movement INC) در سال ۲۰۱۵ توسط جی‌پی ریچاردسون (JP Richardson) و دنیل کاستانیولی (Daniel Castagnoli) تاسیس شد و اکنون دفتر مرکزی آن در نبراسکای آمریکا قرار دارد.

بنیانگذاران این کیف پول از سابقه درخشانی برخوردار هستند. کاستانیولی برنامه نویس است و در کارنامه کاری خود برنامه‌نویسی در چند پروژه ارز دیجیتال را ثبت کرده است؛ ریچاردسن نیز سابقاً با شرکت‌های بزرگی مانند بی ام و، اپل و نایکی همکاری نزدیک داشته است.

مدت زیادی از تأسیس و راه اندازی کیف پول اکسودوس نمی‌گذرد، با اینحال، در همین مدت کوتاه توانسته شهرت و اعتبار خوبی کسب کند.

ویژگی‌های اکسودوس

  1. اولین ویژگی‌ مهم و اصلی اکسودوس لینک بودن با صرافی شیپ شیفت است. این یعنی شما بدون نیاز به اتصال به صرافی خاصی می توانید بیش از 100 ارز دیجیتال را خرید و فروش کنید.
  2. دومین ویژگی مهم اکسودوس اتصال با کیف پوا سخت افزاری ترزور است که درجه امنیت بسیار بالایی را به ارمغان می آورد.

سایر ویژگی های کیف پول Exodus :

  • به طور کلی کیف پول اکسودوس دو نسخه دسکتاپ و موبایل دارد.
  • نسخه دسکتاپ گزینه‌های خوبی دارد: تنظیمات، تهیه نسخه پشتیبان، مرورگر اپلیکیشن و گزینه درخواست راهنمایی.
  • نسخه موبایل شامل سه بخش اصلی است که در ادامه به توضیح هر یک از این بخش ها می‌پردازیم.

صرافی داخلی شیپ شیفت (ShapeShift)

قطعاً یکی از اتفاقات خوبی که برای کیف پول اکسودوس افتاد، ادغام با صرافی شیپ شیفت (ShapeShift) است که موقعیت ارزشمند و منحصر به فردی برای کیف پول اکسودوس ایجاد کرده است. صرافی شیپ شیفت یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که به دلیل برخورداری از ویژگی‌های تجاری، امنیتی و حفظ حریم شخصی کاربران، همواره مورد ستایش قرار گرفته است.

صرافی داخلی به کاربر امکان می‌دهد یک توکن را با توکن دیگر تبدیل کند. برای این کار، باید کادر مربوط به جفت ارز را پر کرده و حجم مورد نظر را وارد کنید. مبلغی دریافتی کاربر و جزئیات معامله، به طور خودکار محاسبه و نمایش داده می شود.

صرافی اکسودوس

پس از این ادغام، کاربران اکسودوس می‌توانند با سرعت بالا و بدون نگرانی از زیر پا گذاشته شدن حریم خصوصی‌شان، مستقیماً از کیف پول اکسودوس به معامله بپردازند و این کار برای افرادی که تمایل دارند در یک محیط آشنا، کلیه امور مربوط به ارز دیجیتال خود را مدیریت کنند، بسیار مناسب است.

با اینحال یکی از عیوب مهم این ویژگی، کارمزد معاملاتی بالاست. کارمزدی که کیف پول Exodus برای ارائه سرویس صرافی دریافت می‌کند، بیشتر از کارمزد سایر صرافی‌هاست. البته با تمام این اوصاف این گزینه بسیار برای کاربران تازه کار مناسب است، ولی بعید به نظر می‌رسد که از سوی حرفه‌ای‌ها استقبال شود.

 

ذکر این نکته ضروری است که در کیف پول اکسودوس تنها می‌توان تبدیل کریپتو به کریپتو انجام داد و از تبدیل ارز فیات به کریپتو و بالعکس پشتیبانی نمی‌کند.

 

 

بخش‌های مختلف کیف پول اکسودوس: بخش کیف پول

بخش کیف پول مخصوص ارسال و دریافت ارز دیجیتال است. کیف پول اکسودوس مانند دیگر کیف پول‌ها اجازه دریافت، ارسال و ذخیره ارزهای دیجیتال را به کاربر می‌دهد. کلیدهای اولیه، آدرس‌های عمومی و 12 واژه بازیابی اطلاعات در دستگاه کاربر ذخیره می‌شوند.

بخش‌های مختلف کیف پول اکسودوس: بخش پرتفو

یکی از مزایای بزرگ کیف پول اکسودوس پشتیبانی از طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال است. در صورتیکه شما در چند صرافی حساب داشته باشید و چند کیف پول ارز دیجیتال داشته باشید، با استفاده از اکسودوس قادر خواهید بود تمامی ارزهای دیجیتال خود را در پورتفوی خود جمع آوری و مدیریت کنید.

پرتفوی اکسودوس به گونه‌ای طراحی شده که حجم و ارزش تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت یکجا به نمایش می‌گذارد.

کیف پول اکسودوس از چه ارزهایی پشتیبانی می‌کند؟

بسیاری از کیف پول‌های ارز دیجیتال تنها از یک نوع ارز یا یک یا چند شبکه خاص پشتیبانی می‌کنند. کیف پول اکسودوس بطور کلی از بیش از 100 ارز دیجیتال (کوین‌ها و توکن‌ها) شامل تمامی ارزهای دیجیتال پر طرفدار پشتیبانی می‌کند. مهم‌ترین کوین‌هایی که توسط این کیف پول پشتیبانی می‌شوند، عبارتند از:

بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، بیت کوین کش، بایننس کوین، تتر، ایاس، اتریوم کلاسیک، استلار، تزوس، ترون، بیت کوین گلد، مونرو و غیره.

امنیت اکسودوس

کلیدهای عمومی و خصوصی کیف پول اکسودوس در کامپیوتر یا موبایل کاربر تولید و نگهداری شده و در هیچ سروری آپلود نمی‌شوند. این مورد مزایا و معایبی دارد. یکی از مهترین مزایا این است که کسی غیر از به کیف پولتان درسترسی نخواهد داشت ولی روی دیگر سکه این است که اگر 12 واژه بازیابی کیف پول خود را گم کنید، دیگر قادر به بازیابی کیف پولتان نخواهید بود و ارزهای دیجیتالتان برای همیشه از دست می روند.

کیف پول اکسودوس از جمله کیف پول‌های HD است و از ۱۲ کلمه برای بازیابی کیف پول استفاده می‌کند. این بدین معنی است که در صورت بروز مشکل برای کامپیوتر یا موبایل کاربر و عدم دسترسی به حساب، کاربر با استفاده از این 12 واژه بازیابی می‌‌تواند کیف پول و دارایی‌های خود را روی دستگاه دیگری بازیابی کند.

یکی دیگر از اشکالات امنیتی که منتقدان کیف پول اکسودوس از آن سخن می‌گویند، ذخیره آنلاین داده‌هاست. در واقع اکسودوس یک کیف پول گرم است و بدیهی است که سطح امنیت آن از کیف پول‌های با قابلیت ذخیره آفلاین و کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند لجر نانو ایکس و کیپ‌کی پایین‌تر است.

مهم‌تر از هر چیز، باید گفت کیف پول اکسودوس فاقد تأیید دومرحله‌ای است و محافظت از دارایی کاربران، فقط با استفاده از یک رمز عبور انجام می‌شود. در نتیجه وقتی از یک والت گرم استفاده می‌کنید، مهم است به خاطر داشته باشید که امنیت آن هرگز کامل نخواهد بود.

تیم توسعه اکسودوس برای رفع این مشکل، هماهنگی بسیار نزدیکی با کیف پول سخت افزاری Trezor دارد و به کاربر پیشنهاد می‌دهد در کنار این نرم افزار از کیف پول سخت افزاری ترزور استفاده کند.

آموزش های ضروری کیف پول اکسودوس (ساخت کیف پول، واریز و برداشت ارز،...)

در ادامه، موارد زیر در کیف پول اکسودوس آموزش داده می‌شود:

  1. ثبت نام؛
  2. ایجاد کیف پول؛
  3. بازیابی حساب؛
  4. افزودن توکن؛
  5. دریافت ارز دیجیتال؛
  6. انتقال ارز دیجیتال؛
  7. مشاهده نمودار ارزهای دیجیتال؛

ثبت نام در exodus

بسیلری از کاربران تصور می کنند برای استفاده از امکانات کیف پول اکسودوس نیاز به ثبت نام یا احراز هویت است. این یک تصور اشتباه است. با اینکه در کیف پول اکسودوس امکان خرید و فروش بیش از صد ارز دیجیتال وجود دارد، نیازی به ثبت نام نیست. 

ساخت کیف پول اکسودوس

پس از دانلود و نصب کیف پول اکسودوس در دسکتاپ یا موبایل، دو گزینه در صفحه ظاهر می‌شود:

  • Get started (create a wallet) : آغاز کار با ولت و ایجاد حساب کاربری
  • Restore wallet: بازیابی ولت

آغاز کار با کیف پول اکسودوس

در ادامه به توضیح این دو گزینه می‌پردازیم.

نحوه ایجاد حساب کاربری در کیف پول اکسودوس

برای ایجاد حساب، گزینه اول [Get started (create a wallet)] را انتخاب کنید.

برای استفاده از پلتفرم Exodus، نیازی به ثبت نام نیست. کافیست ابتدا اپلیکیشن را روی گوشی یا کامپیوتر خود نصب کنید، سپس یک رمز عبور قوی بسازید و از آن یک بکاپ تهیه کنید.

 

اگر به دارایی خود اهمیت می‌دهید، رمز عبور بهتری انتخاب کنید. برای بهبود رمز عبور خود از ترکیبی از حروف، عدد و علائم (#@>) استفاده کنید. هرگز از نام اعضای خانواده، تاریخ تولد و رمزهای قابل پیشبینی استفاده نکنید.

در مرحله بعدی نرم افزار به شما 12 واژه بازیابی نمایش می‌دهد. این 12 واژه، کلید نجات دارایی‌های شما در مواقعی است که به طور مثال موبایلتان گم شده یا دستگاهتان با مشکل مواجه شده است. در نتیجه این واژه‌ها را با دقت یادداشت و در جای امنی از آن نگهداری کنید. هرگز آن را در اختیار کسی قرار ندهید. چون دارنده این واژگان بازیابی قادر به دستیابی به حساب شما خواهد بود.

 

 

اولین واریز وجه خود را انجام داده و کار با اپلیکیشن را آغاز کنید.

نحوه بازیابی حساب در اکسودوس

با انتخاب گزینه دوم، [Restore Wallet] شما می‌توانید یا با اسکن کد QR و یا از طریق 12 واژه بازیابی کیف پولهای خود را وارد برنامه کنید. در صورتی که قبلاً اقدام به ایجاد 12 واژه بازیابی کرده باشید، اکنون می‌توانید این واژگان را وارد کنید. سپس باید یک رمز عبور برای کیف پول تعیین کنید و اطلاعات را بازیابی کنید.

اکنون وارد چنین صفحه‌ای می‌شوید و توکن‌های خود را در کیف پولتان می‌بینید.

نحوه بازیابی کیف پول اکسودوس

نحوه افزودن توکن به کیف پول اکسودوس

به برگه تنظیمات [Setting] بروید و تاگل توکن‌های مورد نظر خود را روشن کنید.

همچنین با استفاده از گزینه تنظیمات [Setting]، می‌توانید موارد زیر را نمایش بدهید.

  • Enable/disable assets: فعال یا غیرفعال کردن دارایی‌های دیجیتال؛
  • Show assets with balance: نمایش توکن‌های خریداری شده؛
  • Hide assets with low balance: عدم نمایش توکن‌های خریداری نشده.

نحوه افزودن توکن در کیف پول اکسودوس

دریافت ارز دیجیتال در اکسودوس

  • کیف پول اکسودوس را اجرا کنید. بالا، سمت چپ، روی برگه [wallet] کلیک کنید.
  • در اینجا می‌توانید ارزهای دیجیتال مختلف را به اکسودوس اضافه کنید. برای این کار روی برگه [wallet] رفته و گزینه [Receive] را انتخاب می‌کنیم.
  • اکنون یک کد QR در صفحه نمایش داده می‌شود.
  • از این کد برای انتقال ارز دیجیتال از یک پول سخت‌افزاری دیگر به کیف پول اکسودوس استفاده کنید.

اکسودوس این امکان را به کاربر می‌دهد که آدرس کیف پول خود را در شبکه‌های اجتماعی نظیر توئیتر،تلگرام، واتساپ و غیره به اشتراک بگذارد.

نحوه دریافت ارز دیجیتال در کیف پول اکسودوس

انتقال ارز دیجیتال از اکسودوس

برای ارسال ارز دیجیتال از اکسودوس به کیف پولی دیگر، این چند مرحله ساده را طی کنید.

  • به وبسایت اصلی رفته و روی برگه [Wallet] کلیک کنید.
  • ارز دیجیتال مورد نظر را انتخاب کرده و روی [Send] کلیک کنید.
  • اکنون کد QR ظاهر شده در صفحه را اسکن کنید. همچنین می‌توانید به جای اسکن کد کیو آر، آدرس دریافت کننده را وارد کنید.
  • حجم ارز دیجیتال را تعیین کنید و سپس گزینه [Send] را بزنید.

نحوه ارسال ارز دیجیتال با کیف پول اکسودوس

نحوه مشاهده نمودار ارزهای دیجیتال در اکسودوس

  • کیف پول اکسودوس از قابلیت نمایش نمودار ارز دیجیتال برخوردار است.
  • به برگه [Price] بروید.
  • بازه زمانی یا تایم فریم را انتخاب کنید.
  • نمودار ارز دیجیتال را مشاهده کنید.

 

نحوه مشاهده نمودار و قیمت توکن در نرم افزار

اگر توکنی خاص را انتخاب کرده و به پایین اسکرول کنید، توضیح مختصری را در مورد این توکن و لینک وب سایت رسمی آن را خواهید یافت.

در اینجا، دو برگه دیگر به نام‌های [Blog] و [Videos] وجود دارد که در آن فیلم‌ها و وبلاگ‌های آموزشی تهیه شده توسط گروه Exodus را خواهید یافت.

مطالب آموزشی و توضیحات ارز دیجیتال در کیف پول اکسودوس

همکاری کیف پول سخت افزاری ترزور و کیف پول اکسودوس

یکی از دلایلی که کیف پول‌های سخت افزاری طرفدارن زیادی ندارند، پایین بودن سرعت راه‌اندازی و آغاز عملکرد این کیف پول‌هاست. به عنوان مثال اتصال این کیف پول‌ها به لپ تاپ یا کامپیوتر، ورود رمز و آغاز به کارشان فرایندی زمان بر است.

اما از سوی دیگر، این کیف‌ پول ها از سطح امنیتی بسیار بالایی برخوردار هستند و تقریباً غیر قابل هک از راه دور هستند.

کیف پول اکسودوس قابلیت اتصال با کیف پول سخت افزاری ترزور مدل T را داراست.

با ترکیب این دو کیف پول به راحتی و در کمترین زمان شما می توانید وجوه خود را به صورت آفلاین ذخیره کنید. هر زمان که احتیاج شد، دوباره می  توانید در کمترین زمان با کیف پول اکسودوس تعامل کرده و وجوهتان را به راحتی مدیریت کنید.

 

اگر سرمایه قابل توجهی از ارزهای دیجیتال دارید، پیشنهاد ما در رسانه دنیای ترید استفاده ترکیبی از این دو کیف پول است. شما می‌توانید همواره مقداری موجودی در کیف پول نرم‌افزاری خود آماده برای ترید داشته باشید. اما هرگز کل سرمایه خود در یک کیف پول آنلاین ذخیره نکنید. راه حل بهتر انتقال این مبالغ به کیف پول سخت‌افزاری و برداشت در صورت نیاز است.

 

و اما سخن پایانی...

با در کنار هم قرار دادن نکات مثبت و منفی کیف پول اکسودوس، باید گفت این یک گزینه خوب است. رابط کاربری جذاب، سهولت استفاده و امکانات عالی این کیف پول، آن را به انتخابی ایده آل تبدیل می کند. کیف پول اکسودوس یک گزینه مناسب هم برای معامله‌گران مبتدی و هم برای حرفه‌ای هاست. تنها کاری که باید انجام دهید، انتخاب یک رمز قوی است.

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


2 دیدگاه