ارزلونا 2 قیمت لحظه ای - نمودار تحلیل و بررسی آینده LUNA2
اخبار ارز دیجیتال

ارزلونا 2 قیمت لحظه ای - نمودار تحلیل و بررسی آینده LUNA2

در تازه‌ترین و آخرین اخبار لونا، افزایش قیمت لونا، مارکت کپ لونا، آینده لونا و تحلیل لونا مورد توجه قرار گرفته است. در این مقاله به زبان ساده، به شما توضیح می‌دهیم لونا چیست؟ عاقبت لونا چه شد؟ لونا کلاسیک (LUNC)، لونا 2 یا لونا جدید (LUNA2) چیست و چه فرقی با یکدیگر دارند. با مطالعه‌ی این راهنمای کامل، شما متوجه می‌شوید که آیا ارزلونا برمیگردد؟ لونا بخریم یا نه؟ با توجه به شرایط فعلی چطور از لونا کسب درآمد کنیم؟ 

ضمناً می‌توانید نمودار ارزلونا را در ابتدای مقاله مشاهده کنید. این نمودار چارت لونا یا نمودار لونا 2 نیز نامیده می‌شود.

آخرین اخبار لونا2 (آپدیت 2 مهر)

انجمن تراکلاسیک  (LUNC)به توقف کامل چرخه‌ی مینت استیبل کوین USTC رأی داد.

به گزارش دنیای ترید، استیبل کوین UST که بازیگر اصلی سقوط 45 میلیارد دلاری لونا در ماه می بود، دیگر بار با نماد USTC احیا شده بود. با اینحال، مینت این استیبل کوین نیز با رأی اعضای جامعه لونا ترا به طور کامل متوقف شد.

لایحه‌ی توقف نهایی مکانیسم مینت با رأی 59٪  از اعضا به تصویب رسید. چندی است که اعضای جامعه و سرمایه گذاران توکن سوزی USTC را با هدف بازگردانی پیوند (Peg) این استیبل کوین با دلار آمریکا، آغاز کرده‌اند  توقف مینت در راستای بازگردانی پگ مطرح شد.

انجمن Terra Classic امیدوار است که در نهایت به تراکلاسیک (LUNC) کمک کند تا با سوزاندن حجم بزرگی معادل چند تریلیون واحد توکن که در طول سقوط لونا ایجاد شده بود، پیوند یک به یک این استیبل کوین با دلار آمریکا را مجدداً برقرار کند. طبق گزارش LUNC Metrics، تا کنون، جامعه موفق به سوزاندن تنها 75 میلیارد توکن شده است که حدود 1٪ از تقریباً 6 تریلیون توکن در حال گردش است. ارزش فعلی USTC 0.012 دلار است.

احتما دارد با تصویب این لایحه، توکن‌های گروه لونا شامل LUNC و USTC شاهد رشد قیمت باشد.

آخرین اخبار لونا2 (آپدیت 25 شهریور) 

جامعه ترا لونا کلاسیک یک پیشنهاد جدید مبنی بر استفاده از بزرگترین پورتال توکن سوزی LUNC صرافی بایننس برای آغاز توکن سوزی استیبل کوین USTC را به تازگی به رأی گذاشت. این پیشنهاد به جامعه و تیم توسعه USTC کمک می‌کند تا این استیبل کوین را که اخیراً از دلار دیپک شده، به 1 دلار کاهش دهند.

پروپوزال 11785 استفاده از پورتال صرافی بایننس برای شروع توکن سوزی USTC را به رأی گذاشت و نتایج 97٪ رای "آری" دریافت کرده است که نشان دهنده حمایت گسترده جامعه ترا لونا کلاسیک از این توکن سوزی است.

گفتنی است مشارکت بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان برای توکن سوزی عرضه در گردش، نه تنها به بازگرداندن پیوند این استیبل کوین با دلار کمک می‌کند، بلکه قیمت LUNC را نیز افزایش می‌دهد. 

آخرین اخبار لونا2 (آپدیت 21 شهریور) 

روز سه شنبه 12 سپتامبر تیم توسعه تراکلاسیک موسوم به L1TF ارتقاء هسته‌ی نسخه 2.2.1 بلاکچین ترالوناکلاسیک را در ارتفاع بلوک 14514000 در آغاز کرد. با این ارتقا قرار است تغییرات کلیدی را که قبلاً از طریق رأی‌گیری حاکمیتی از جمله تقسیم مالیات بر سوختگی به ماژول توزیع انجام شده بود، اعمال می‌کند.

با توجه به مرورگر اتم اسکن (AtomScan)، بلاکچین تراکلاسیک با آنلاین شدن اعتبارسنجی‌ها آنلاین شد.

گفتنی است صرافی بایننس و سایر پلتفرم‌ها از ارتقای شبکه Terra Luna Classic پشتیبانی می‌کنند.

جهش قیمت LUNC و USTC پس از ارتقا

قیمت توکن‌های اکوسیستم تراکلاسیک با نمادهای LUNC و USTC برخلاف ریزش در بازار، افزایش یافت. ارتقاء مزیت بیشتری به حرکت صعودی اضافه کرد، اما حجم معاملات همچنان پایین است.

قیمت LUNC در 24 ساعت گذشته نزدیک به 4 درصد جهش کرد و قیمت در حال حاضر 0.000057 دلار معامله شد. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.0000557 دلار و 0.0000589 دلار است.

در همین حال، قیمت USTC با 0.012 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته نیز 3 درصد افزایش یافته است. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.0118 دلار و 0.0122 دلار است.


ارزلونا چیست؟

پس از انحلال استیبل کوین شبکه‌ی ترا (تتر)، لونا ارز دیجیتال اصلی شبکه ترا از بالای 100 دلار به زیر یک دلار سقوط کرد. لونا قیمت خود را کاملاً از دست داد و بنیاد لونا گارد (LFG)، همچنین مدیرعامل ترافارم لبز، بلاکچین جدیدی را که در واقع نسخه‌ی دوم شبکه‌ی ترا بود، راه اندازی کرد و در تاریخ 5 خرداد (26 می)، از ارزلونا جدید با برند و لوگویی جدید رونمایی کرد.

تغییر برند شبکه ترا (terra) و رونمایی از لوگوی جدید لونا (luna)

تغییر برند شبکه ترا (terra) و رونمایی از لوگوی جدید لونا (luna) در 26 می

در واقع، ارز دیجیتال لونا نابود شد و این ارز به تراکلاسیک یا لونا کلاسیک (LUNC) تغییر نام داد. ارزلونا جدید، لونا (LUNA) نامیده شد و مطابق اسنپ‌شات بلاکچین به کیف پول دارندگان قدیمی و جدید به عنوان غرامت ایردراپ شد.

لونا 2 یا لونا جدید چیست؟

ارز دیجیتال لونا (luna)، یک دارایی دیجیتال و توکن بومی پلتفرم ترا 2 است. این ارز دیجیتال یک ارز حاکمیتی و کاربردی برای پلتفرم پیشرفته‌ی لونا 2 است. این پلتفرم همان شبکه‌ی پیشرفته‌ی ترا 2 است که همزمان قابلیت پذیرش بازی‌های وب‌3، NFT و پروژه‌های دیفای را دارد.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: بهترین ارزهای دیفای

 

لونا جدید یا لونا 2 همگی با یکدیگر هم معنی هستند و به ارز تازه راه‌اندازی شده پس از سقوط ماه می استیبل کوین الگوریتمی شبکه‌ی ترا اشاره دارد. لوگوی لونا 2 زرد رنگ است و مشخصات آن به کلی از ارز تراکلاسیک جداست.

 

مشخصات ارز لونا 2 را در جدول زیر مشاهده کنید.

جدول اطلاعات جامع رمز ارز لونا 2 آیکن لونا 2
🌐 نام انگلیسی ارز  Terra 
📌 نماد ارز   LUNA 
آدرس پلتفرم https://www.terra.money
📃 وایت پیپر لینک دانلود
📍 عرضه کل  285,143,184 واحد LUNA
📍 عرضه در گردش  5,535,610,514 واحد LUNA
📁 دسته بندی ارز ارز بلاکچین - ارز حاکمیتی
📝 استاندارد ارز -
آدرس قرارداد در کاوشگر Atom scan لینک
آدرس قرارداد در کاوشگر اختصاصی لینک
 تلگرام تلگرام https://t.me/terranetworklobby
توییتر توییتر  https://twitter.com/terra_money
آیکن دیسکورد دیسکورد https://discord.com/invite/terra-money
↗️بالاترین قیمت تاریخی  18.87 دلار در تاریخ 28 می 2022
↘️پایین ترین قیمت تاریخی  0.744724 دلار در 7 ژوئن 2023
💱بهترین صرافی  صرافی بینگ ایکس
💰بهترین کیف پول کیف پول سیف پل

از کدام صرافی لونا بخریم؟ 

با راه‌اندازی بلاکچین جدید به نام ترا 2، پروتکل ترا و تمام اپلیکیشن‌هایی که در شبکه‌ی قبلی ترا فعالیت می‌کردند، به بلاکچین جدید مهاجرت کردند.

صرافی‌های معتبر، از جمله صرافی‌های زیر، اعلامیه‌های رسمی خود را در حمایت از راه‌اندازی لونا جدید و ایردراپ این ارز منتشر کردند.

بهترین صرافی خارجی برای خرید ارزلونا، صرافی کوکوین است.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان

حمایت کوین مارکت کپ از لونا جدید

معمولاً مدتی طول می‌کشد که یک بلاکچین یا ارز تازه تأسیس شده توسط سایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) به رسمیت شناخته شود. اما در کمتر از 12 ساعت پس از راه‌اندازی بلاکچین جدید ترا2، سایت کوین مارکت کپ بروزرسانی‌های جدیدی منتشر کرد که نشان از همگام‌سازی با تغییرات جدید شبکه ترا دارد.

 تغییر برند لونا+بروزرسانی سایت کوین مارکت کپ

بروزرسانی سایت کوین مارکت کپ و پذیرش برند جدید لونا

در سایت کوین مارکت کپ، ارزلونا سابق که متعلق به شبکه ترا بود، به ترا کلاسیک (Terra Classic) تغییر عنوان داد و ارزلونا جدید که متعلق به شبکه تازه تأسیس لونا 2 بود، با عنوان ترا لونا (Terra luna) به نمایش درآمد. کوین مارکت کپ همچنین با اشتراک تمامی لینک های مرتبط با بروزرسانی‌ها، آخرین تغییرات شبکه لونا را انعکاس داده است. پس از این سایت، سایت‌های دیگر مانند کوین گکو (Coingecko) و تریدینگ ویو نیز ارزلونا جدید را وارد لیست خود کردند. اکنون این ارز و شبکه‌ی پیشرفته‌ی آن جایگاه مهمی از لحاظ ارزش بازار در میان ارزهای دیجیتال دارد.

تحلیل ارزلونا

تحلیل فاندامنتال و تحلیل تکنیکال از مهم‌ترین کارهایی است که باید پیش از سرمایه‌گذاری یا ترید در یک ارز دیجیتال انجام دهید. در تحلیل بنیادین ارزلونا به شما می‌گوییم که وضعیت حال حاضر ارزلونا در مقابل سایر رقبایش چگونه است و با توجه به شرایط کلی بازار ارز دیجیتال، در حال حاضر، آیا ارزلونا انتخاب خوبی برای پورتفوی شما هست یا خیر. در تحلیل تکنیکال ارزلونا، روی چارت لونا به شما نشان می‌دهیم که چقدر رشد قیمت از این ارز انتظار می‌رود. در حال حاضر، کدامیک از روش‌ها برای سود بردن از ارزلونا مناسب است؟ سرمایه‌گذاری در این ارز مناسب‌تر است یا ترید در بخش فیوچرز و مارجین؟

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: آموزش مارجین در کوینکس فارسی

تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال لونا

اولین نکته در تحلیل فاندامنتال ارزلونا، بررسی وضعیت بلاکچین ترا2 است. ارزلونا توکن بومی بلاکچین ترا، یک بلاکچین پرسرعت و قوی است. با اینحال، توجه داشته باشید که طبق داده‌های وبسایت دیفای لاما (defillama)، در حال حاضر، بلاکچین ترا 2، از لحاظ ارزش کل قفل شده (TVL) رتبه‌ی خوبی ندارد.

کل ارزش قفل شده در بلاکچین ترا2

کل ارزش قفل شده در بلاکچین ترا2

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، ارزلونا در رتبه‌ی 53 قرار دارد و 7 پروتکل در این زنجیره راه‌اندازی شده‌اند و ارزش کل قفل شده در این بلاکچین 24.8 میلیون دلار است. اکنون در تصویر زیر نگاهی به وضعیت ده بلاکچین برتر از نظر کل ارزش قفل شده داشته باشیم.

کل ارزش قفل شده در بلاکچین ترا 2 در مقایسه با بلاکچین ده بلاکچین برتر

کل ارزش قفل شده در بلاکچین ترا 2 در مقایسه با بلاکچین ده بلاکچین برتر

در مقایسه با ده بلاکچین برتر از نظر ارزش کل قفل شده، می‌توان به این نتیجه رسید که در حال حاضر، بلاکچین‌هایی مانند ترون و بایننس اسمارت چین، پالیگان، سولانا و حتی بلاکچین‌های نوظهوری مانند آپتیمیسم به کلی جای لونا را در دیفای گرفته‌اند. TVL بلاکچین فانتوم که با 607 میلیون دلار، در رده‌ی دهم قرار دارد، چیزی حدود 25 برابر TVL بلاکچین ترا است. 

 

نتیجه تحلیل بنیادین لونا : بدیهی است که هرچه بلاکچین پررونق‌تر باشد، ارز بومی آن نیز ارزشمندتر و آینده‌دارتر است. بنابراین به سادگی می‌توان به این نتیجه رسید که از لحاظ فاندامنتال، ارزهای ده بلاکچین برتر در حوزه‌ی دیفای که در تصویر بالا نمایش داده شده، از لونا ارزشمندتر و آینده‌دارتر و برای برای سرمایه‌گذاری بهتر هستند. در میان این ده ارز، ارز op و ارز tron هم ارزان هستند و هم بازدهی بهتری نسبت به لونا خواهند داشت.

 

تحلیل تکنیکال ارزلونا

در کمتر از یک هفته، بیش از 70 درصد کاهش قیمت لونا ارز جدید شبکه ترا 2، مجدداً موضوع شتابزدگی ظهور لونا 2 را پیش کشید. ریزش‌های کلی در بازار ارز دیجیتال نیز، عامل دیگری بود که موجب ریزش قیمت در ارزلونا شد.

اکنون ارزلونا، مانند سایر ارزهای دیجیتال دیگر در یک روند سایدوی قرار دارد و در منطقه‌ی 1.83 الی 2.85 معامله می‌شود. البته افت مومنتوم و افت والیوم، محدوده را کوچکتر کرده است.

تحلیل تکنیکال ارز لونا

نمودار روزانه ارزلونا - منبع TradingView

ارزلونا در نمودار روزانه، بالای میانگین متحرک نمایی 50 روزه و در محدوده‌ی بالای بولینگر باند معامله می‌شود. همچنین قیمت ارز دیجیتال لونا، در اندیکاتور RSI بالای محدوده‌ی 50 است که نمایانگر احتمال ادامه‌ی روند صعودی است. با این حال، با برخورد قیمت با خط مقاومت بولینگر باند، واکنش قیمت لونا ریزش بوده است. بنابراین فعلاً احتمال قوی‌تر، ادامه‌ی روند سایدوی (خنثی) است. 

 

نتیجه تحلیل تکنیکال لونا : به طور کلی، ترید در روند خنثی پیشنهاد نمی‌شود؛ بخصوص که اکنون این روند در ارزلونا، الگوی منظم و مستطیلی ندارد و با این نوسانات قیمت، ریسک معامله‌ی فیوچرز بالاست. اما اگر به دنبال نوسان‌گیری از لونا هستید، محدوده‌ی 1.55 الی 2.22 مناسب به نظر می‌رسد. بهترین استراتژی حال حاضر برای نوسان گیری از لونا، انجام معامله‌ی اسپات (خرید در کف و فروش در سقف است.)

 

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: تفاوت معاملات اسپات و فیوچرز

قیمت ارزلونا

لونا الان چه قیمتی دارد؟ قیمت لحظه ای ارز دیجیتال لونا را می‌توانید در چارت لونا در ابتدای مقاله مشاهده کنید که به صورت آنلاین هر لحظه در حال بروزرسانی است. شما همچنین می‌توانید زیر چارت لونا جدول رتبه و مارکت کپ لونا را نیز مشاهده کنید.

اما در قسمت بعدی، بیشتر قصد داریم تاریخچه‌ی قیمت ارزلونا را بررسی کنیم تا قبل از سرمایه‌گذاری، دید بهتری نسبت به این ارز پیدا کنیم.

قيمت ارز ديجيتال لونا در اولین روزهای معاملاتی

پس از اینکه در روز 28 می 2021، میلیون‌ها کیف پول ایردراپ رایگان لونا را دریافت کردند، اولین ساعات معاملاتی ارزلونا 2 در صرافی بای بیت آغاز شد. در این صرافی قیمت ارزلونا، توکن جدید بلاکچین ترا 2.0، از کمتر از یک دلار (0.30 دلار) شروع شد و سپس تنها در 30 دقیقه اول معامله، به 20 دلار رسید. با این حال، این اوج کوتاه مدت بود؛ زیرا قیمت در 3 ساعت بعدی، به 5.30 دلار سقوط کرد. پس از پامپ و دامپ سنگین در اولین روز معاملاتی لونا، چند روزی قیمت حوالی 5 دلار تثبیت شد. این در حالی بود که لونا کلاسیک همچنان در حال سقوط بود. کارشناسان فومو را از اصلی‌ترین علت‌های کاهش قیمت لونا 2 در اولین روزهای معاملاتی ارزیابی کردند.

در حال حاضر، ارزلونا همگام با روند کلی در بازار ارز دیجیتال، روند سایدوی در پیش گرفته و اکنون در منطقه‌ی 1.5 الی 2 دلار معامله می‌شود. اما همانطور که می‌دانید، هر شرایطی در بازار ارز دیجیتال استراتژی مناسب خود برای کسب درآمد را دارد. در بخش بعدی به شما می‌گوییم چطور می‌توانید با 1.5 میلیون تومان سرمایه‌گذاری در ارزلونا، در مدت یک الی دو هفته، 500 هزار تومان کسب سود کنید.

بررسی قیمت لونا به تومان و نحوه نوسان گیری از ارز luna

با توجه به تحلیل فاندامنتال و تکنیکال لونا که در بخش‌های قبلی آمد، در این قسمت نحوه‌ی نوسان گیری از ارزلونا با روش اسپات را توضیح می‌دهیم.

اکنون (6 سپتامبر 2022)، با توجه به متوسط قیمت روز دلار (29 هزار تومان)، با حدود یک و نیم میلیون تومان سرمایه، شما می‌توانید یک سفارش خرید (لانگ) باز کنید و 32.25 واحد ارزلونا در قیمت 1.55 دلار بخرید. سپس یک سفارش فروش (شورت) در قیمت 2.22 باز کنید. با توجه به روند فعلی ارزلونا، احتمال می‌رود، در مدت زمان یک الی دو هفته، شما می توانید 500 هزار تومان، معادل 33 درصد سرمایه‌ی خود، کسب درآمد کنید. این سیگنال اسپات تا دو هفته از تاریخ 6 سپتامبر معتبر است. سپس بروز رسانی می‌شود.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: آموزش اسپات در کوینکس فارسی

آینده ارزلونا

 آینده‌ی ارزلونا مسئله‌ی مهمی است که اگر قصد سرمایه‌گذاری بلند مدت در ارزلونا را دارید، باید به آن فکر کنید.

آینده ارزلونا به دو عامل مهم وابسته است:

  • وضعیت کلی بازار ارز دیجیتال
  • رشد و گسترش بلاکچین ترا 2

در صورت بهبود وضعیت کلی بازار ارز دیجیتال، قطعاً ارزلونا هم رشد می‌کند. اما در حال حاضر، بنا به علت‌های بنیادین در اقتصاد کلان، مانند تحرکات تهاجمی بانک فدرال رزرو آمریکا و تلاش‌ها برای افزایش نرخ بهره، افزایش قدرت دلار و کاهش نرخ تورم، بازار ارز دیجیتال نمی‌تواند رشد مناسبی داشته باشد. بیشتر ارزها در بلاتکلیفی و روند سایدوی قرار دارند.

اما ارزلونا چه میشود؟ آیا بلاکچین ترا 2 موفق به جذب سرمایه و گسترش می‌شود؟ 

آیا ارزلونا برمیگردد؟

در بخش تحلیل فاندامنتال ارزلونا، در مورد وضعیت بلاکچین ترا 2 و جایگاه آن در مقایسه با سایر بلاکچین‌ها توضیح دادیم. با توجه به این تحلیل، در پاسخ به سؤال "آیا ارزلونا برمیگردد"، باید بگوییم: اعتمادی که در ماه می از دست رفت، به سختی برمی گردد و بهبود قیمت لونا نیاز به زمان و عملکرد مناسب تیم تبلیغاتی لونا دارد و نمی‌توان در مورد آن با اطمینان صحبت کرد. نکته‌ی دیگر اینکه بلاکچین ترا 2 تازه تأسیس است و مانند هر بلاکچین تازه تأسیس دیگری برای رشد، نیاز به زمان دارد.

پیش بینی قیمت لونا تا سال 2023، 2024، 2025

اگر فکر می کنید که لونا یکبار سقف 5 دلار را تشکیل داده و به احتمال قوی با 5 دلاری شدن ارزلونا می‌توانید به بازدهی خوبی برسید، باید به این نکته توجه داشته باشید که اگرچه پیش‌بینی قیمت ارزلونا و آینده این ارز در 5 سال آینده مثبت است؛ ولی در حال حاضر، احساسات مثبت درباره‌ی این ارز برای رساندن آن به 5 دلار کافی نیست. با اینحال، نمی توان این نکته را از نظر دور داشت که ارز دیجیتال لونا یک توکن حاکمیتی و ارز بومی بلاکچین ترا 2 است. همچنین در ماینینگ از آن استفاده می‌شود. پروتکل ترا تحول بزرگی در سیستم پرداخت غیرمتمرکز بوجود آورده و پتانسیل رشد بالایی دارد. در حال حاضر این ارز از بسیاری از ارزهای دیگر ارزنده‌تر است.

در ادامه، پیش بینی قیمت لونا تا سال 2025 را مشاهده می‌کنید.

پیش بینی قیمت لونا تا سال 2023

هدف ترا ایجاد یک سیستم پرداخت بین المللی با حداقل کارمزد و بدون محدودیت‌های مرزی و تحریم‌های کشورهاست. سایت‌های پیش‌بینی قیمت تخمین می‌زنند که بالاترین قیمت لونا در سال 2023، حدود 5 دلار است. با این حال، عواملی مانند نگرانی‌های نظارتی می‌توانند مانع رسیدن لونا به این تارگت شوند و قیمت ارزلونا تا پایان 2023 در محدوده‌ی 3 الی 4 دلار تثبیت شود.

پیش بینی قیمت لونا تا سال 2024

پس از اصلاح کلی شبکه جهانی پرداخت، قیمت لونا می‌تواند به بالاترین پتانسیل خود یعنی 8.29 دلار برسد.

اما از طرف دیگر، انتقادات منفی و کاهش حجم معاملات می‌تواند جلوی پیشروی قیمت را بگیرد. با این حال و با در نظر گرفتن فشار خرید و فروش، تا پایان سال 2024، احتمال صعود قیمت لونا تا 6.2371 وجود دارد.

پیش بینی قیمت لونا تا سال 2025

اگر شبکه ترا 2 موفق شود با پیشرفت‌های دوره‌ای و ابتکارات تبلیغاتی، دوباره اعتماد جامعه کریپتو را به دست آورد، قیمت لونا پتانسیل رسیدن به بالاترین حد بالقوه خود، یعنی 12.738 دلار را دارد. برعکس، در صورت ضعف عملکرد در تبلیغات و توسعه، نهایت رشد قیمت لونا 6.8 دلار خواهد بود. به طور میانگین با در نظر گرفتن شرایط مثبت و منفی، احتمال رسیدن قیمت لونا به سطح 10 دلار تا سال 2025 وجود دارد.

پیش بینی قیمت سال به سال ارز لونا 2022، 2023، 2024، 2025

در جدول زیر، پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال لونا تا سال 2025 را مشاهده می‌کنید. در این جدول، حداکثر پتانسیل رشد قیمت لونا لحاظ شده است.

پیشبینی آینده ارزلونا تا سال 2025 به صورت سال به سال

سال

حداکثر قیمت از نظر کوین پدیا

حداکثر قیمت از نظر کریپتو نیوز

2023

5.238 دلار

2.97 دلار

2024

8.2903 دلار

3.30 دلار

2025

12.738 دلار

4.18 دلار

آیا ارزلونا بخریم؟

همانطور که در قسمت‌های قبلی نیز ذکر شد، از دست رفتن اعتماد معامله‌گران، عامل بسیار مهمی در جلوگیری از رشد واقعی قیمت لونا محسوب می‌شود. البته ارزلونا از بسیاری از ارزهای دیگر بهتر است و نکته‌ی مطرح شده به این معنی نیست که ارزلونا آینده‌دار نیست. اما باید همیشه سعی در انتخاب بهترین گزینه‌ها را داشت. در حال حاضر، به نظر می‌رسد قدرت دست ده بلاکچین برتر در دیفای است که لیست آن‌ها در قسمت‌های قبلی آمد. بدیهی است که توکن بومی این بلاکچین‌ها شانس رشد قیمت بیشتری در مقایسه با ارزلونا دارند. بنابراین شما می‌توانید از سرمایه‌گذاری در گزینه‌های بهتر و ارزانی مانند ارز ترون سود بیشتری به دست آورید.

سخن پایانی

ما در این مطلب از دنیای ترید تمامی نکاتی را که شما را در تصمیم‌گیری برای خرید یا ترید لونا کمک می‌کند، ارائه دادیم. اگر قصد سرمایه گذاری در ارزلونا را دارید، با دقت این مطلب را مطالعه کنید.

در پاسخ به این سؤال پرتکرار "آیا لونا بخریم یا نه؟" باید بگوییم که همانطور که در این مطلب توضیح داده شد، در حال حاضر، ارزلونا برای نوسان‌گیری خوب است، اما تصمیم به سرمایه‌گذاری بلندمدت در این ارز، یک تصمیم شخصی است که باید پس از تحقیقات کامل در مورد این ارز گرفته شود. از سوی دیگر، پاسخ به این سؤال بستگی به میزان ریسک پذیری شما و مقدار سرمایه‌ای که قصد دارید در این ارز وارد کنید، دارد. در کامنت‌ها برای ما بنویسید که پس از مطالعه‌ی این مطلب، به نظر شما آیا ارزلونا خریدنی است یا خیر.

اگر به دنبال گسترش دانش خود در ارز دیجیتال و در نتیجه کسب درآمد از ارز دیجیتال یا افزایش درصد سود خود هستید، به صفحه آموزش ارز دیجیتال رایگان سر بزنید.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام