صرافی کوین بیس چیست؟ آموزش ثبت نام، احرازهویت و ویژگی های coinbase
ارز دیجیتال

صرافی کوین بیس چیست؟ آموزش ثبت نام، احرازهویت و ویژگی های coinbase

در مدت زمان کوتاهی، ارز دیجیتال از یک سرمایه‌گذاری کوچک و جایگزین به یک سرمایه‌گذاری به ارزش صدها میلیارد دلار تبدیل شده است. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای خرید ارز دیجیتال استفاده از صرافی‌های ارز دیجیتال است که به افزایش محبوبیت آن کمک کرده است. صرافی کوین بیس یکی از این صرافی هاست که با ده‌ها میلیون کاربر یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های آنلاین ارزهای دیجیتال است. کوین بیس یک صرافی ارز دیجیتال است که در آن می‌توانید سکه‌های محبوبی مانند بیت کوین، اتریوم و سولانا را خریداری کنید و به شما امکان داد و ستد محبوب ترین انواع رمزارزها را می‌دهد.

همه‌ی این‌ها باعث می‌شود که کوین‌بیس مکان خوبی برای سرمایه‌گذاران جدید ارز دیجیتال برای خرید و فروش سکه‌های مورد علاقه‌شان باشد. اما آیا استفاده از کوین بیس ایمن است؟ کارمزدها و هزین‌ها در صرافی کوین‌بیس به چه صورت است؟ در این مقاله به تمامی این سوالات و هر آنچه که باید در مورد صرافی کوین‌بیس بدانیم خواهیم پرداخت پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

صرافی کوین بیس چیست؟

یکی از صرافی‌های قدیمی دنیای ارز دیجیتال، صرافی کوین بیس است؛ هرچند که این صرافی تا چند سال پیش با نام صرافی GDAX مشغول به فعالیت بود. صرافی ارز دیجیتال کوین بیس با هدف ارائه قابلیت‌های مهم و کارآمد برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران راه اندازی شده است؛ از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به نمودارها و گراف‌های دقیق و گزینه‌های معاملاتی بیشتر اشاره کرد. کوین بیس یک پلتفرم برای تجارت و سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال است که به کاربران امکان خرید، فروش و مبادله بیش از 100 ارز دیجیتال قابل معامله مانند بیت کوین، اتریوم و دوج کوین را می‌دهد. کوین بیس یک شرکت بزرگ با بیش از 98 میلیون کاربر و 256 میلیارد دلار دارایی در این پلتفرم است. مبتدیان احتمالاً پلتفرم اصلی کوین بیس را برای سفارشات خرید و فروش ساده ترجیح می‌دهند. کاربران پیشرفته تر می‌توانند از طریق کوین بیس پرو که در دسترس هر کاربر کوین بیس است، به مزایای جانبی و انواع سفارشات این پلتفرم دسترسی داشته باشند. ارزهای رمزنگاری شده که نسبتاً جدید هستند می‌توانند پرخطر و نوسان باشند، که این مدل سرمایه‌گذاری برای همه‌ی افراد مبتدی مناسب نیست. با این حال، اگر به ارز دیجیتال علاقه مند هستید، کوین بیس یک گزینه‌ی عالی برای افراد تازه‌کار و کهنه‌کار است.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: صرافی ارز دیجیتال چیست؟

تاریخچه‌ی کوین بیس

کوین بیس در سال 2012 به عنوان مکانی برای ارسال و دریافت بیت کوین تاسیس شد. این شرکت برای پشتیبانی از ده‌ها ارز دیجیتال منحصر به فرد رشد کرده است و بیش از 4900 کارمند در سراسر جهان دارد. کوین بیس یک شرکت غیرمتمرکز است که دفتر مرکزی ندارد. صرافی کوین بیس با کاربران بیش از 100 کشور دنیا کار می‌کند و مشتریان تقریباً 309 میلیارد دلار در هر سه ماهه معامله می‌کنند. کوین بیس همچنین از 13000 موسسه مالی پشتیبانی می‌کند.

کوین بیس علاوه بر یک سرویس کیف پول ارز دیجیتال مستقل، دو پلتفرم معاملاتی جداگانه را نیز اجرا می‌کند. بین مجموعه محصولات کوین بیس، احتمالاً هر چیزی را که برای شروع و مدیریت یک سبد ارزهای دیجیتال یا طرح معاملاتی نیاز دارید می‌توانید پیدا کنید.

کوین بیس خود را مورد اعتمادترین صرافی ارز دیجیتال جهان می‌داند و این مسأله را به طور آشکار بیان می‌کند. شاید پشتوانه این ادعا این باشد که صرافی کوین بیس توسط "شرکت بیمه سپرده گذاری فدرال" یا همان FDIC حمایت می‌شود. این شرکت بیمه، دارایی‌های هر کدام از کاربران Coinbase را تا سقف 250 هزار دلار بیمه می‌کند و همین امر منجر به همچین ادعایی شده است. لازم به ذکر است که در طی چند سال گذشته این صرافی از سوی نهاد دولتی FinCEN به عنوان یک سرویس مالی معتبر معرفی شده است.

صرافی کوین بیس

این کیف پول در ژوئن 2012 به عنوان کیف پول ارزهای دیجیتال و همچنین بستری برای مصرف کنندگان و معامله گران جهت انجام معاملات تأسیس شد. کوین بیس برای جلب نظر معامله‌گران حرفه‌ای‌تری طراحی شده است که می‌خواهند چیزی بیشتر از اصول ابتدایی و نوسانات معمول بازار ارزهای دیجیتال بدانند. از قابلیت‌های این صرافی می‌توان به اردر بوک (دفترچه‌ای آنلاین که مقدار پوزیشن‌های گرفته شده را بصورت دقیق نشان می‌دهد)، تاریخچه معاملات و ابزارهای رسم نمودار بصورت زنده و آنلاین اشاره کرد. در همین حال، رابط کاربری کوین بیس نیز بسیار راحت و آسان است و این امکان را برای معامله گران فراهم می‌کند تا بلافاصله بعد از ثبت نام ازین سیستم عامل استفاده کنند.

صرافی کوین بیس و ایرانیان

مزایا و معایب صرافی کوین بیس

در این بخش از مقاله به بررسی برخی از مزایا و معایب صرافی کوین بیس می‌پردازیم:

مزایای صرافی کوین بیس

استفاده آسان برای مبتدیان ارزهای دیجیتال: استفاده از وب سایت اصلی و اپلیکیشن موبایل کوین بیس بسیار آسان است و به شما امکان خرید، فروش و تبادل سریع ارزهای دیجیتال را می دهد

پشتیبانی از تعداد زیادی ارز دیجیتال: کوین بیس در حال حاضر بیش از 100 ارز را برای تجارت پشتیبانی می کند و این تعداد مرتباً افزایش می یابد

فرصت‌های کسب ارز دیجیتال: از موجودی‌های واجد شرایط بهره کسب کنید یا از طریق Coinbase Earn مقدار کمی ارز جدید دریافت کنید

حداقل مبلغ برای افتتاح حساب: صرافی کوین بیس یکی از صرافی هایی است که برای افتتاح حساب مقدار بسیار کمی مبلغ از شما دریافت می‌کند . این یکی از مزیت های هر صرافی برای جلب کاربران محسوب می‌شود.

محتوای آموزشی و دسترسی راحت از طریق موبایل: یکی دیگر از مزایای صرافی کوین بیس محتوای آموزشی گسترده برای مبتدیان و حتی افراد خبره در کریپتو است. علاوه بر این شما به تمامی این محتواها و خدمات از طریق گوشی موبایل دسترسی خواهید داشت.

معایب صرافی کوین بیس

کارمزد تراکنش بالا: یکی ازمعایب مهم صرافی کوین بیس کارمزدهای تراکنش با مبالغ گران هستند که از محبوبیت این پلتفرم کم می‌کند.

مسائل مربوط به خدمات مشتری: صرافی کوین بیس برای خدمات مشتری، از جمله در صورت بروز مشکلات جدی امنیتی حساب، امتیازات ضعیفی دریافت می‌کند.

عدم دسترسی به تجارت بسیاری از آلتکوین ها: در حالی که کوین بیس از لیست قابل توجهی از ارزها پشتیبانی می‌کند، اما برخی از آلتکوین ها هنوز در لیست ارهای پشتیبانی شده توسط این صرافی وجود ندارند.

آیا ایرانیان حق ایجاد حساب در صرافی کوین بیس را دارند؟

خیر؛ بر اساس قوانین فدرال امریکا کاربران ایرانی امکان ایجاد حساب کاربری در این صرافی را ندارند. جالب است بدانید کاربران صرافی‌های دو ایالت وایومینگ و هاوایی ایالات متحده هم حق استفاده از این صرافی را ندارند.

کشورهای اروپایی پشتیبانی شده توسط کوین بیس عبارتند از: سوئد، سوئیس، اسلوونی، اسپانیا، اسلواکی، سان مارینو، لهستان، پرتغال، نروژ، هلند، مالت، موناکو، لتونی، لیختن اشتاین، ایرلند، ایتالیا، مجارستان، یونان، یونان، فنلاند، فرانسه، دانمارک، قبرس، جمهوری چک، کرواسی، بلژیک، بلغارستان و اتریش.

پشتیبانی کوین بیس بسیار عالی است؛ چراکه تیمی متخصص در امور مالی و ارز دیجیتال مستقر در شهر نیویورک به عنوان پشتیبان به شما خدمت می‌کنند. البته لازم به ذکر است که این متخصصین از Coinbase Custody استفاده می‌کنند و نظارت و کنترل بسیار دقیقی بر دارایی‌های مؤسسات و فعالیت‌های آنها دارند.

جهت آشنایی با صرافی مناسب ایرانیان مقاله بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان را مطالعه کنید.

کوین بیس از چه ارزهای دیجیتالی پشتیبانی می‌کند؟

اینکه کوین بیس چه ارزهای دیجیتالی را برای معامله در اختیار شما می‌گذارد کاملاً به مقررات محلی در کشور شما بستگی دارد.

کاربران کوین بیس می توانند دفترچه سفارشات (orderbook) و سایر اطلاعات مربوط به هر ارزی را مشاهده کنند، اما در مورد استفاده و انجام معامله روی این جفت ارزها محدود به مقررات و محدودیت‌های وضع شده توسط قانون گذاران محلی خود خواهند بود.

برای مثال در کانادا، استرالیا و سنگاپور جفت‌های معاملاتی مجاز عبارتند از: ETH/BTC ، LTC/BTC و BCH/BTC.

شهروندان انگلیس می‌توانند از جفت ارزهای BTC/GBP ، BTC/EUR ، ETH/BTC ، ETH/EUR ، LTC/BTC ، LTC/EUR ، BCH/BTC یا BCH/EUR استفاده کنند.

معامله گران امریکایی می‌توانند از کوین بیس برای معامله جفت ارزهای BTC/USD ، ETH/BTC ، ETH/USD ، LTC/BTC ، LTC/USD ، BCH/BTC و BCH/USD استفاده کنند.

احراز هویت در صرافی کوین بیس

برای استفاده از کوین بیس، باید حساب خود را تأیید و احراز هویت کنید؛ این کار قبل از شروع معامله یا حتی واریز وجه ضروری است.

برای تکمیل مراحل احراز هویت و استفاده از سیستم عامل، باید یک سند رسمی از هویت خود بارگذاری کنید.

مشتریانی که از ایالات متحده هستند باید کارت شناسایی ایالتی یا گواهینامه رانندگی خود را بارگذاری کنند. این افراد همچنین باید آدرس محل سکونت خود و همچنین چهار رقم آخر شماره تأمین اجتماعی خود را به کوین بیس ارائه دهید.

ساکنان انگلستان باید یک مدرک شناسایی دولتی، گذرنامه یا گواهینامه رانندگی را بارگذاری کرده و بر اساس اطلاعات پایگاه ملی شهروندان، به تعدادی سوال پاسخ دهند.

کاربران سایر کشورها (مانند ایرانیان) باید دو سند شناسایی مانند گذرنامه، کارت شناسایی ملی و یا گواهینامه رانندگی را بارگذاری کنند.

صرافی کوین بیس

امنیت صرافی ارز دیجیتال کوین بیس

کوین بیس از شیوه های امنیتی پیشرفته برای ایمن نگه داشتن سپرده‌ها و دارایی‌های مشتریان استفاده می‌کند. با این حال، هنگام استفاده از ارز دیجیتال همیشه خطراتی وجود دارد، بنابراین رعایت تمام نکات امنیتی برای ایمن نگه داشتن اطلاعات حسابتان ضروری است. قابل ذکر است، 98٪ از دارایی‌های مشتری با استفاده از ذخیره سازی سرد در شبکه ای از صندوق های امانات در سراسر جهان به صورت آفلاین ذخیره می‌شود که توسط پشتیبان‌های دیجیتال و کاغذی پشتیبانی می‌شود. صرافی کوین بیس از رمزگذاری و امنیت استاندارد بانکی برای وب سایت خود استفاده می‌کند. علاوه بر این، همه حساب‌ها باید از احراز هویت دو مرحله‌ای استفاده کنند، این اقدام برای جلوگیری از ورود دیگران به حساب شما است مگر اینکه دسترسی فیزیکی به تلفن شما داشته باشند.

حتی با این روش‌های امنیتی قوی، هزاران کاربر قربانی هکرها و طرح‌هایی شده‌اند که حساب‌های آنها را تخلیه کرده‌اند. استفاده از رمزهای عبور تصادفی و منحصر به فرد در وب سایت های مالی مانند کوین بیس برای جلوگیری از این نوع ضرر ضروری است. اگر شخصی به ایمیل یا تلفن شما دسترسی داشته باشد، ممکن است بتواند به حساب شما دسترسی داشته باشد، بنابراین همیشه آن‌ها را خصوصی نگه دارید.

اگر سرمایه‌گذاری زیادی را در کوین بیس انجام داده‌اید لازم است بدانید که کوین بیس به طور کلی یک پلت فرم امن است و دارای اقدامات امنیتی مانند احراز هویت دو مرحله‌ای است، اما در برابر حملات نفوذ ناپذیر نیست. یک جست‌وجوی سریع آنلاین گزارش‌هایی را نشان می‌دهد که کاربران کوین بیس حساب‌هایشان یک شبه خالی شده‌ است!

اگرچه این ممکن است ترسناک به نظر برسد، اما به این معنی نیست که باید از کوین بیس اجتناب کنید. اقداماتی وجود دارد که می‌توانید برای سخت‌تر کردن کار برای هکرهای احتمالی انجام دهید، مانند استفاده از کیف پول غیرامانی و گزینه‌ی دیگر کیف پول سخت افزاری است. ایده پشت این انواع مختلف کیف پول این است که شما برای ذخیره پول خود به کوین بیس متکی نیستید. آنها به شما اجازه می‌دهند ارز دیجیتال خود را با استفاده از یک برنامه، نرم افزار یا سخت افزار ذخیره کنید. بنابراین حتی اگر شخصی به حساب کوین بیس شما دسترسی پیدا کند، این به او امکان دسترسی به کیف پول، جایی که در واقع ارز دیجیتال شما در آن ذخیره شده است، نمی‌دهد. نقطه ضعف این روش این است که شما باید رمز عبور خود را که به عنوان کلید خصوصی نیز شناخته می شود، به خاطر بسپارید. احتمالا گزارش‌هایی درباره از دست دادن میلیون‌ها نفر به دلیل قفل شدن از کیف پول رمزنگاری‌شان شنیده‌اید، اما در مقایسه این روش ایمن‌تر است و مسئولیت اطمینان از دسترسی به کیف پول خود بر عهده شماست.

لازم به ذکر است که صرافی کوین بیس علاوه بر تمامی افداماتی که ذکر شد جهت خاطر جمع کردن کاربران و افزودن به امنیت دارایی‌های شما، سپرده گذاری ها را تا سقف 250 هزار دلار به طور کامل بیمه می‌کند و کلیه دارایی‌های دیجیتالی ذخیره شده در این پلت فرم بصورت آنلاین، بیمه می‌شوند.

صرافی کوین بیس و کوین بیس پرو

کوین بیس و کوین بیس پرو، دو پلتفرم مجزا متعلق به شرکت کوین بیس هستند. پلتفرم کوین بیس بیشتر برای مبتدیان مناسب است و در مقابل کوین بیس پرو یک پلتفرم معاملاتی پیچیده است که برای سرمایه گذاران با تجربه مناسب‌تر است.

کوین بیس یک پلتفرم تجارت ارز دیجیتال ساده است که در آن معامله‌گران تازه کار می‌توانند ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم، ریپل، دوج کوین و غیره را بخرند و بفروشند. صرافی رمزارز بیش از 89 میلیون کاربر و 278 میلیارد دلار دارایی دارد. این پلتفرم کاربرپسند با فرآیند راه اندازی و تأیید سریع است.

کوین بیس پرو یک صرافی ارز دیجیتال برای معامله‌گران حرفه‌ای کریپتو و معامله‌گران با حجم بالاتر است. این ابزاری امن و ساده برای خرید، فروش و تجارت دارایی های دیجیتال در جفت‌های مختلف تجاری از طریق اینترنت فراهم می‌کند.

قبلاً قرار دادن سفارشات در Coinbase Pro مزایایی داشت، از جمله هزینه‌های کمتر و ابزارهای معاملاتی پیشرفته. اما اکنون که Coinbase این ویژگی‌ها را در ابزار تجاری پیشرفته خود ادغام کرده است، Coinbase Pro هیچ مزیتی ندارد. اکنون می توانید همه کارها را در کوین بیس انجام دهید، که پیشرفت بزرگی نسبت به روزهایی است که سرمایه‌گذاران مجبور بودند بین پلتفرم ها جابجا شوند. نکته‌ای که باید به خاطر داشته باشید این است که کارمزدهای Coinbase به ابزار معاملاتی مورد استفاده شما بستگی دارد و معاملات پیشرفته کارمزد بسیار کمتری نسبت به معاملات ساده دارند.

مقایسه صرافی کوین بیس و صرافی بایننس

صرافی بایننس و صرافی کوین بیس دو پلتفرم ارزهای دیجیتال با رویکردهای بسیار متفاوت هستند. کوین بیس یک صرافی مستقر در ایالات متحده است که برای مبتدیان با رابط کاربری ساده و انواع تراکنش‌های محدود طراحی شده است اما بایننس از کاربران کهنه‌کار و پیشرفته پشتیبانی می‌کند و صدها گزینه معاملات ارزی را در اختیار معامله‌گران بین المللی قرار می‌دهد. اگرچه پلتفرم بایننس کاربر پسند است و سه سطح را بر اساس تجربه معاملاتی سازماندهی شده ارائه می‌دهد، اما استفاده از آن تقریباً به آسانی کوین بیس نیست.

مقایسه‌ی بین صرافی کوین بیس و بایننس از چند جنبه مهم از جمله: ارزهای پشتیبانی شده توسط هر صرافی، ویژگی‌های هر صرافی، کیف‌پول‌ها و امنیت هر صرافی را در ادامه بررسی می‌کنیم.

ارزهای پشتیبانی شده توسط هر صرافی

هر دو کوین بیس و بایننس به کاربران امکان خرید ارزهای دیجیتال با ارزهای فیات مانند دلار آمریکا، یورو و پوند را ارائه می‌دهند. با این حال، ارائه خدمات آنها نسبتاً متفاوت است و با تعداد رمزهای موجود در هر پلتفرم شروع می‌شود. بایننس به بیش از 500 ارز دیجیتال دسترسی دارد. بایننس یواس به بیش از 60 نوع دارایی دیجیتال دسترسی دارد. کوین بیس و کوین بیس پرو بیش از 90 ارز دیجیتال را ارائه می‌دهند. کاربرانی که می‌خواهند ارزهای دیجیتال پیشرو و اصلی را بخرند، نگه دارند یا معامله کنند، می‌توانند به سادگی از کوین بیس استفاده کنند، جایی که سکه‌هایی مانند بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، کاردانو (ADA)، سولانا (SOL) و همه ارزهای دیجیتال اصلی به طور گسترده در دسترس هستند. هم مبتدیان و هم معامله‌گران باتجربه ارزهای دیجیتال ممکن است پلتفرم جامع‌تری مانند بایننس را انتخاب کنند که چندین گزینه معاملاتی برای کوین‌ها یا توکن‌های کوچک‌تر ارائه می‌دهد.

ویژگی های منحصر به فرد هر صرافی

هر کدام از صرافی‌ها دارای ویژگی‌های منحصر به فرد خود هستند که متناسب با آن طرفدارانی را جذب کرده‌اند.

بایننس خدمات وام دهی، بیمه را به کاربران خود ارائه می‌دهد. علاه بر این بایننس برای تشویق کاربران در پلتفرم خود اغلب چالش هایی را برگزار می‌کند که جوایزی هم به افراد برنده ارائه می‌دهد. صرافی بایننس دارای یک آکادمی است که در آن همه چیز راجع به دنیای دیفای و کریپتوکارنسی برای معامله گران مبتدی و پیشرفته ارائه می‌دهد. صرافی بایننس همچنین امکانات و ابزارهای متنوعی را برای راحتی کار معامله گران در اختیار آنها قرار می‌دهد. اما صرافی کوین بیس هم همپای بایننس جلو آمده و ویژگی های جالبی را به پلتفرم خود اضافه کرده است. یکی از جالبترین ویژگی‌های کوین بیس این است که ویدیوهای آموزشی را نه تنها به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد بلکه در ازای آن به بیننده‌ی آن ویدیو پاداشی معادل مقدار کمی از ارز دیجیتالی که در حال کاوش آن هستند تعلق می‌گیرد.

علاوه بر این در صرافی کوین بیس از جدیدترین اخبار، روندها و تحولات ارزهای دیجیتال باخبر می‌شوید. همچنین در صرافی کوین‌بیس امکانی فراهم شده تا لیستی از ارزهایی که تحت نظر دارید را ایجاد کنید تا بتوانید از این طریق هر تغییر، خبر یا تحولی که در آن ارز دیجیتال به وجود آمد را به وسیله‌ی اعلان موبایل متوجه شوید.

کیف پول‌های پشتیبانی شده توسط هر صرافی

هر دو صرافی بایننس و کوین بیس دارای برنامه های کیف پول مستقل هستند. کیف پول تراست والت در سال 2018 توسط بایننس خریداری شد و اکنون کیف پول رسمی بایننس است. بیش از 53 بلاک چین و بیش از 1 میلیون دارایی دیجیتال از جمله DApps و NFT ها را پشتیبانی می کند. تراتس والت با بیش از پنج میلیون کاربر، دارایی‌ها را با یک پین، دسترسی بیومتریک، کلید رمزگذاری شده و همچنین عبارت بازیابی 12 کلمه ای ایمن می‌کند. در مقابل کیف پول کوین بیس به کاربران این امکان را می‌دهد که بیش از 4000 ارز دیجیتال را در یک مکان ذخیره کنند. صرافی کوین بیس دارایی‌ها را با رمز عبور و کنترل‌های دسترسی بیومتریک ایمن می‌کند. همچنین با یک عبارت بازیابی رمزگذاری شده 12 کلمه‌ای که امکان دسترسی به کیف پول را فراهم می‌کند، محافظت بیشتری را فراهم می‌کند.

مقایسه امنیت صرافی بایننس و کوین بیس

دنیای کریپتو همواره با مسائل امنیتی که کاربران را درگیر می‌کند دست و پنجه نرم می‌کند. با این حال، هک‌های امنیتی متعددی که در طول سال‌ها رخ داده‌اند، صرافی‌ها را تشویق کرده‌اند تا ویژگی‌های امنیتی پیشرفته‌تری را ارائه دهند که امروزه قابلیت اطمینان و امنیت بالاتری دارند. با این وجود، باقی ماندن دارایی‌ها در صرافی‌ها هنوز به طور کامل توصیه نمی‌شود، و کاربران باید از خطرات احتمالی این اقدام آگاه باشند. صرافی کوین بیس با توجه به اینکه از زمان آغاز به کار هرگز حملات قابل توجهی نداشته است امن تر به نظر می‌رسد. از سوی دیگر، در سال 2019، بایننس با هک قابل توجهی مواجه شد و حدود 7000 بیت‌کوین از این صرافی به سرقت رفت. بایننس از آن زمان اقدامات سختگیرانه‌ای را برای افزایش تمام استانداردهای امنیتی پس از واقعه انجام داده است.

سخن پایانی

کوین بیس یک راه آسان برای شروع کار برای کسانی است که تازه وارد دنیای کریپتو هستند. رابط کاربری آسان آن به معامله‌گران این امکان را می‌دهد که رمزارز را تنها با چند کلیک بخرند و بفروشند. در حالی که همه نوع ارزهای دیجیتال پشتیبانی نمی‌شوند، بسیاری از محبوب‌ترین ارزها را کوین بیس خواهید یافت. یکی از مواردی که در مورد کوین بیس باید در نظر داشت این است که هزینه‌ها می‌تواند افزایش یابد، به خصوص در هنگامی که شما مقدار کمی ارز دیجیتال خرید میکنید. به عنوان مثال، هنگام خرید ارز دیجیتال تا سقف 10 دلار، یک کارمزد متغیر 0.99 دلاری پرداخت می‌کنید، به این معنی که کارمزد شما می‌تواند تقریباً 10 درصد باشد.

اینها یکی از بزرگترین دلایلی هستند که اگرچه کوین بیس برای مبتدیان مفید است، اما برای همه مناسب نیست. اگر می‌خواهید از کارمزدهای بالای کوین‌بیس و زمان‌های پردازش طولانی اجتناب کنید، راه‌های زیادی برای خرید ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین وجود دارد. و اگر تصمیم به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال دارید، مطمئن شوید که یک استراتژی سرمایه‌گذاری متنوع را در پیش می گیرید. این به معنای سرمایه‌گذاری در دارایی‌های آزمایش شده و واقعی مانند سهام و اوراق قرضه و در صورت تمایل در املاک و مستغلات است. همچنین، فراموش نکنید که همیشه مقداری پول نقد نزد خود و یا به طور ایده آل در یک حساب بازار پول یا یک حساب پس انداز با بازده بالا نگه‌داری کنید. انجام این مراحل به شما کمک می‌کند تا نوساناتی را که اغلب با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال همراه می‌شود، پشت سر بگذارید.

علاوه بر این اگر تصمیم به فعالیت در صرافی ارز دیجیتال کوین بیس دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما از آی پی های ثابت خارج از کشور استفاده کنید. فعالیت در این صرافی بدون شک برای افرادی که تصمیم به افزایش مهارت و دانش خود دارند (نیمه حرفه‌ای هستند) توصیه می‌شود. امنیت بالا، بیمه دارایی و رابط کاربری مناسب از ویژگی‌های بارز این صرافی است. با توجه به مطالب گفته شده، اگر تصمیم دارید از این صرافی استفاده کنید، حتما بر روی لینک مقابل کلیک کنید. https://www.coinbase.com/

ما تلاش کردیم در این مقاله به معرفی و بررسی کامل صرافی کوین بیس بپردازیم. اما اگر هنوز سؤال بی جواب دارید، آنرا برای ما کامنت کنید تا کارشناسان دنیای ترید به آن پاسخ دهند.

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


1 دیدگاه