قیمت لحظه ای ارز اریوا؛ چیزایی که از ariva نمیدانید + تحلیل روز
ارز دیجیتال

قیمت لحظه ای ارز اریوا؛ چیزایی که از ariva نمیدانید + تحلیل روز

امروز قصد معرفی ارز دیجیتال اریوا را داریم که با هدف قرار دادن صنعت توریسم و گردشگری وارد بازار ارز دیجیتال شد. ارز دیجیتال اریوا به علت ایجاد نوآوری در فضای رمز ارز، از همان ابتدا مورد توجه انبوهی از کاربران قرار گرفت و توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. اما باید دید که آیا ارز اریوا ارزش سرمایه گذاری دارد؟ برای پاسخ به این پرسش، در این بررسی، پس از معرفی ارز دیجیتال Ariva، نگاهی به نقشه‌ی راه و وایت پیپر  این رمز ارز داریم. اگر قصد سرمایه‌گذاری در این ارز را دارید، مطالعه‌ی این مطلب را در اولویت قرار دهید.

قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال اریوا

در ابتدای مقاله، نمودار ارز دیجیتال اریوا و جدول اطلاعات قیمت ارز دیجیتال اریوا قرار دارد. شما می‌توانید داده‌های مربوط به قیمت لحظه‌ای ارز اریوا ، حجم معاملات، ارزش بازار، رتبه‌ی ARV از نظر ارزش بازار به همراه نمودار جفت ارز ARV / USDT را در ابتدای مقاله ملاحظه فرمایید.

ارز دیجیتال اریوا چیست؟

اریوا، به انگلیسی (ariva) و با نماد اختصاری (ARV)، یک نوع ارز یا دارایی دیجیتال است. ارز ARV یک توکن مبتنی بر استاندارد BEP20 است که در شبکه‌ی بایننس اسمارت چین راه‌اندازی شده است. چندی است که نسخه‌ی استاندارد ERC20 این ارز در شبکه‌ی  اتریوم  راه‌اندازی شده است. این کار برای گسترش جامعه‌ی ariva انجام شد. 

برای اطلاعات بیشتر، مشخصات کامل ارز دیجیتال اریوا را در جدول زیر مشاهده کنید.

جدول اطلاعات جامع ارز اریوا
🌐 نام انگلیسی ارز  ariva
📌 نماد ارز  ARV
آدرس پلتفرم https://ariva.digital
📃 وایت پیپر دانلود وایت پیپر
📍 عرضه کل  93,640,000,000 واحد ARV
📍 عرضه در گردش  72,553,169,190 واحد ARV
📁 دسته بندی ارز توریسم، متاورس
📝 استاندارد ارز  ERC20 و BEP20
آدرس قرارداد اریوا در کاوشگر Ether scan 0x79C7EF95aD32DcD5ECadB231568Bb03dF7824815
آدرس قرارداد اریوا در کاوشگر BSC scan  0x6679eb24f59dfe111864aec72b443d1da666b360
توییتر توییتر اریوا https://twitter.com/ArivaCoin
تلگرام تلگرام اریوا https://t.me/ariva_arv

اگر دنیای سودآور ارز دیجیتال برایتان جذاب است، به بهترین دوره آموزش ارز دیجیتال رایگان سر بزنید!

خرید و فروش ارز دیجیتال اریوا

در حال حاضر، جفت ارز معاملاتی ARV / USDT در لیست 16 صرافی ارز دیجیتال قرار گرفته است. اما حجم معاملات این ارز بسیار پایین است که نشان از رکود بازار ARV دارد.

در جدول زیر، شما می‌توانید لیست بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان، مناسب برای خرید و فروش ارز اریوا را مشاهده کنید. این لیست بر اساس حجم معاملات 24 ساعته و نقدشوندگی این ارز مرتب شده است.

بهترین صرافی برای خرید و فروش ارز AVR 
نام صرافی  حجم معاملات 24 ساعته 
 صرافی هوبی گلوبال  208,205 دلار
 صرافی پنکیک سواپ V2   60,610 دلار
 صرافی HitBTC  کمتر از 50 هزار دلار
 صرافی هات بیت  کمتر از 50 هزار دلار
صرافی یونی سواپ   کمتر از 50 هزار دلار

بهترین کیف پول برای اریوا

از آنجایی که ارز دیجیتال ariva روی شبکه‌ی بایننس اسمارت چین راه‌اندازی شده است، برای نگهداری و ذخیره این توکن می توان از تمامی  کیف پول‌های اتریومی استفاده کرد. در زیر لیست بهترین کیف پول‌های نرم‌افزاری برای هولد ارز دیجیتال اریوا را مشاهده می‌کنید.

بهترین کیف پول برای ارز AVR 
نام کیف پول 💰 قابلیت‌ها لینک معرفی کامل ولت
کیف پول تراست ولت ✔️ امکان هولد، توکن سواپ  donyaye-trade button
کیف پول متامسک ✔️  امکان هولد و توکن سواپ donyaye-trade button

کاربرد ارز دیجیتال آریوا

پیش از خرید یا سرمایه‌گذاری در یک ارز دیجیتال، بررسی کاربرد آن بسیار مهم است؛ زیرا اگر ارز دیجیتال کاربردی نداشته باشد، در گذر زمان از رونق می‌افتد و این برای سرمایه‌گذاران آن، اتفاق خوبی نخواهد بود. اما کاربرد پروژه‌ی اریوا و رمز ارز بومی آن، ARV چیست؟

امروزه، بسیاری از خدمات گردشگری به صورت آنلاین و با استفاده از اینترنت انجام می‌شود؛ با این حال، هنوز چندین مشکل پیش روی مسافران قرار دارد:

  1.  پرداخت کمیسیون به شرکت‌های واسط؛
  2. صرف وقت و هزینه برای جستجوی بهترین سرویس‌ها؛
  3. استفاده از سرویس‌های آنلاین جداگانه برای خرید بلیط، رزرو هتل، اجاره‌ی اتومبیل، خرید سوغاتی، یافتن لیدر تور... 

شرکت ariva برای پاسخ به دغدغه‌های مسافران و گردشگران ایجاد شده. در این پلتفرم، کلیه‌ی خدمات مسافرتی به صورت یکپارچه و غیرمتمرکز ارائه می‌شود. همچنین با حذف واسطه‌ها، هزینه‌ی سفر بسیار کاهش می‌یابد. پلتفرم اریوا تمام خدمات گردشگری را در یک پلتفرم گرداوری کرده و در دسترس مسافران سراسر جهان قرار داده است. برای دریافت خدمات گردشگری نیاز به داشتن ارز کشور مقصد نیست؛ زیرا شما می‌توانید تمام هزینه‌ها را با ارز دیجیتال آریوا پرداخت کنید.

 

 

صنعت گردشگری، یک صنعت پررونق در جهان

  • ✔️درآمد صنعت گردشگری و جهانگردی، به کلیه‌ی درآمد حاصل، از زمان ورود مسافر به یک کشور تا زمان خروج آن گفته می‌شود و شامل مواردی مانند تهیه‌ی بلیط برای انواع مقاصد مانند حمل و نقل یا بازدیدهای توریستی، همچنین هزینه‌ی اقامت، انجام کلیه‌ی امور بهداشتی و مراقبتی مسافر و ...  می‌شود.
  • ✔️درآمد حاصل از صنعت توریسم در بسیاری از کشورها برابر یا حتی بیش‌تر از درامد نفتی و درامد حاصل از بخش کشاورزی است.
  • ✔️صنعت توریسم و گردشگری ۳۱۹ میلیون شغل معادل یک دهم کل مشاغل روی کره زمین را تشکیل می‌دهد.
  •  

 

کاربران با استفاده از پلتفرم ariva می‌توانند به طور مستقیم و بی‌واسطه، با سرویس‌های گردشگری در سطح محلی، کشوری و جهانی ارتباط برقرار کنند. در پلتفرم اریوا نظرات و بازخوردهای کاربران قبلی ثبت شده. این امر به کاربران جدید در انتخاب بهترین سرویس‌های خدمات توریسم کمک می‌کند. شما می‌توانید از طریق پلتفرم اریوا و با استفاده از رمز ارز اریوا محل اقامت، انواع بلیط‌ها برای حمل و نقل را تهیه کنید و کارهای مختلفی از قبیل رزرو هتل، اجاره‌ی اتومبیل و ... را انجام دهید. بنابراین این پلتفرم و رمز ارز آن بسیار کاربردی است.

توکنومیک ارز اریوا

حال که ارز اریوا تا به این حد کاربردی و جذاب به نظر می‌رسد، مهم‌ترین سؤال این است که آیا به غیر از استفاده از خدمات پلتفرم اریوا برای سفر، سرمایه‌گذاری در این ارز خوب است؟ برای پاسخ به این پرسش بهتر است نگاهی به توکنومیک این ارز داشته باشیم.

 

 

💡چرا باید به توکنومیک اریوا توجه کنیم؟

بررسی توکنومیک یک ارز دیجیتال، برای سرمایه‌گذاران بسیار مهم است؛ زیرا نحوه‌ی توزیع ارز می‌تواند به سرمایه‌گذاران نشان دهد که چقدر در آینده امکان دارد قربانی پامپ و دامپ شوند. در بررسی توکنومیک ارز اریوا دو مورد مهم بررسی می شود:

  1. علت اختلاف عرضه کل و عرضه در گردش ارز ARV چیست؟
  2. چند درصد از عرضه در گردش ارز ARV در 10 کیف پول نهنگ ذخیره شده است؟

 

 

در وایت پیپر اریوا چیزی در مورد توکنومیک یا شیوه‌ی توزیع توکن اریوا ارائه نشده است. با این‌حال، با نگاهی به اطلاعات ارز دیجیتال اریوا در معروف‌ترین سایت‌های گردآورنده‌ی اطلاعات ارزهای دیجیتال، مانند سایت کوین مارکت کپ و کوین گکو، عرضه‌ی کل ارز دیجیتال اریوا 93,640,000,000 واحد ARV است که از این میزان، حدود 72.5 میلیارد واحد ARV در گردش است.

سؤالاتی که باید پیش از سرمایه گذاری در ارز آریوا از خود بپرسید

  • ❓ اولین سؤالی که باید پیش از سرمایه‌گذاری در ارز ARV  بپرسید: علت اختلاف 21 میلیاردی عرضه‌ی کل و عرضه در گردش ارز ARV چیست؟ 

پاسخ به این پرسش بسیار مهم است. زیرا اگر این حجم ارز در یک قرارداد قفل شده باشد، با آزادسازی آن، امکان افت شدید قیمت وجود دارد. با نگاهی به اطلاعات ارز ARV در دو کاوشگر BSC scan و Ether scan، به پاسخ سؤال خود می‌رسیم. بر اساس داده‌های این دو کاوشگر، حدود 4.7 و 6.2 میلیارد دلار در دو قرارداد قفل شده، حدود 6.3 میلیارد واحد توکن سوزی شده، وضعیت 4 میلیارد دلار ارز باقیمانده، نامشخص است. با توجه به این اطلاعات 6.3 میلیارد واحد که توکن سوزی شده، در واقع از گردش خارج شده، بنابراین جای نگرانی نیست، اما الباقی ارزها که 13.7 میلیارد واحد ارز ARV را شامل می شود، در وضعیت هشدار قرار دارند.

  • ❓ دومین سؤالی که باید پیش از سرمایه‌گذاری در ارز ARV  بپرسید: چند درصد از عرضه در گردش در 10 آدرس قرار دارد؟

پاسخ به این پرسش بسیار مهم است؛ زیرا طبق قاعده‌ی کلی، اگر بیش از 20 درصد از عرضه‌ی کل ارز ARV در ده کیف پول ذخیره شده باشد، احتمال اینکه دارندگان این ارز قربانیان پامپ و دامپ شوند، بالاست. پاسخ این پرسش نیز با مراجعه به دو کاوشگر BSC scan و Ether scan به دست می‌آید.

با توجه به داده‌های دو کاوشگر BSC scan و Ether scan :

  • ⚠️عرضه‌ی کل در بایننس اسمارت چین، حجمی معادل 103.6میلیارد واحد است که با اطلاعات سایت‌های کوین مارکت کپ و کوین گکو در تناقض است. 100 میلیارد واحد در بایننس اسمارت چین و حدود 3.6 میلیارد واحد در شبکه‌ی اتریوم راه‌اندازی شده است.

در تصویر زیر نمودار 100 دارنده برتر ارز اریوا در شبکه‌ی بایننس اسمارت چین آمده که اطلاعات جالبی به ما می‌دهد.

نمودار 100 دارنده برتر ارز اریوا در شبکه بایننس اسمارت چین

  • ⚠️همانطور که در نمودار بالا مشاهده می‌کنید، در شبکه‌ی بایننس اسمارت چین، حدود 42 درصد از عرضه کل ارز اریوا، در 10 آدرس ذخیره شده است. این مقدار حجمی معادل 45 میلیارد واحد ارز ARV است. این میزان با حذف 6.3 میلیارد واحد ارز توکن سوزی شده به دست آمده و شامل یک قرارداد، کیف پول‌های صرافی‌ هوبی گلوبال، صرافی Gate.io، ال بانک و یک آدرس ناشناس است که 15 درصد از عرضه‌ی کل را در اختیار دارد.  
  • ⚠️عرضه‌ی کل ارز اریوا در شبکه‌ی اتریوم، حجمی حدود 3.6 میلیارد واحد است. از این میزان عرضه‌ی کل، 90.29 درصد معادل 3.2 میلیارد واحد ارز ARV، تنها در 5 کیف پول ذخیره شده است.

نمودار 100 دارنده برتر ارز اریوا در شبکه اتریوم

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می‌کنید، 75 درصد ارزهای اریوا در شبکه‌ی اتریوم، فقط در یک آدرس ذخیره شده است.

 

 

⚠️💀⚠️با احتیاط ارز اریوا هولد کنید!

  • توجه داشته باشید که علیرغم کاربردهای جذاب ارز ariva، توزیع نامتناسب این ارز، آن را تبدیل به یک ارز متمرکز و پرریسک برای سرمایه‌گذاری کرده است؛ زیرا هر حرکت این کیف پول‌های نهنگ می‌تواند در بازار ارز آریوا پامپ و دامپ ایجاد کند. 

 

 

تاریخچه و تیم توسعه ارز اریوا

ارز دیجیتال اریوا در ابتدای سال 2021 میلادی راه‌اندازی شد.

شرکت Ariva.co بازیگر اصلی پروژه آریوا است. این شرکت با ۲۰ سال سابقه در صنعت گردشگری، تصمیم گرفته با استفاده از تکنولوژی بلاکچین، صنعت گردشگری را وارد مرحله‌ی جدیدی کند. البته در پروژه‌ی اریوا، ۴ شرکت متفاوت نیز مشارکت داشته‌اند که در کشورهای مختلفی قرار دارند. در عین حال هنوز نام اعضای تیم توسعه‌ و هیئت مدیره‌ی اریوا منتشر و افشا نشده است.

بسیاری معتقدند پنهان شدن اعضای تیم پشت یک برند، در جهت یکپارچگی برند انجام می‌شود. در عین حال، بسیاری دیگر این مورد را به عنوان عدم شفافیت پروژه‌ی اریوا و یک نقطه ضعف در نظر می‌گیرند.

نقشه راه توکن اریوا

درست مانند توکنومیک، نقشه‌ی راه توکن اریوا در وایت پیپر این ارز دیجیتال قید نشده است. به جای آن، نقشه‌ی راه در وبسایت آریوا آمده است. 

از کارهای مهم که تیم توکن اریوا در سال 2022 انجام داد، موارد زیر بوده است:

  • انعقاد قراردادهای مشارکت با مراکز گردشگری برای پذیرش کارت اعتباری و دستگاه Pos اریوا،
  • راه‌اندازی شعبه‌ی دوبی Ariva.World،
  • راه‌اندازی نسخه‌ی اندروید و iOS اریوا ورلد،
  • راه‌اندازی درگاه پرداخت Ariva.Finance. صاحبان مشاغل می‌توانند از طریق این پلتفرم پذیرش ارزهای دیجیتال را آغاز کنند.
  • گسترش شبکه‌ی خدمات دهندگان طرف قرارداد اریوا.

 

 

  • ℹ️ با اتمام سال 2022 میلادی، هنوز اهداف تعیین شده در نقشه‌ی راه 2022 به طور کامل عملیاتی نشده است. به طور مثال تیم اریوا نه تنها از راه‌اندازی بلاکچین اختصاصی خود ناتوان بود، بلکه موفق نشد، ارز دیجیتال خود را در سه دوره از نشست‌های رهبران مجمع جهانی گردشگری (GTF) که در واشنگتن دی سی، بروکسل و بالی برگزار شد، معرفی کند. این دو مورد سؤالات زیادی برانگیخته است. از جمله اینکه شاید برنامه‌ی توسعه متوقف شده است یا اینکه شاید تیم اریوا دستاوردهای مناسبی برای ارائه در چنین اجلاس‌هایی نداشته است.

 

 

مهم‌ترین کارهای باقیمانده از نقشه‌ی راه توکن اریوا در سال 2022 

  • راه اندازی Ariva Wonderland Creator Editor
  • افزودن زبان‌های دیگر به پلتفرم Ariva.World
  • راه‌اندازی تست نت بلاک چین Ariva
  • لیست کردن اریوا در صرافی‌های بزرگ

 

برنامه‌ی سال 2023 اریوا

از آنجائیکه تیم اریوا هنوز برنامه‌های سال قبل خود را عملیاتی نکرده، در سه ماهه‌ی اول سال 2023، اهداف زیر را برای خود تعریف کرده است که چندان شبیه هدف نیستند:

  • انتشار ماژول B2C برای رزرو هتل 
  • راه اندازی تبلیغات پولی در موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی
  • مشارکت با پروژه های ارز دیجیتال
  •  

مزایا و معایب توکن ariva 

اریوا باعث از بین رفتن پیچیدگی معاملات سریع در صنعت گردشگری و مسافرت می‌شود. همچنین از آنجایی که تمامی خدمات بر پایه ارز دیجیتال اریوا ارائه می‌شود، اختلاف قیمت ارزهای کشورهای مختلف نمی تواند چالش خاصی برای صنعت توریسم ایجاد کند. این ارز همچنین نیاز به حمل پول نقد یا کارت اعتباری را از بین خواهد برد. لازم به ذکر است فروشندگان و خریداران هزینه‌ی زیادی برای کارمزدهای سیستم بانکی سنتی و کارمزدهای پنهان می پردازند که این چالش با ارز اریوا از بین خواهد رفت. 

مزایا و معایب صرافی توکن اریوا
مزایا 👍 معایب 👎
✔️ نبود محدودیت‌ جدی در انتقال سریع حجم بالای توکن ARV ⛔عدم شفافیت در مورد اعضای تیم
✔️ کارمزد این توکن نسبت به کارت‌‌های اعتباری بسیار کمتر است. ⛔عدم توزیع مناسب ارز
✔️ بی‌نیازی از روش‌‌های پرداخت مانند دبیت کارت، کارت اعتباری و پول نقد ⛔عدم شفافیت در مورد عرضه‌ی کل
✔️ نبود هیچ گونه تحریم بین المللی ⛔عدم شفافیت در مورد اختلاف بین عرضه‌ی کل و عرضه در گردش
✔️ نبود محدودیت در سقف تراکنش  
✔️ نبود هیچ نیازی به اشتراک گذاری اطلاعات هویتی  

پیش بینی قیمت و آینده ارز اریوا

پروژه اریوا می تواند به طور بالقوه، یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌های بلاک چینی باشد. علیرغم این که طی سال‌‌های اخیر پروژه‌های بلاک چینی مختلفی آغاز به کار کرد، اما تعداد انگشت‌ شماری موفق بودند و یکی از عمده‌ترین دلایل آن، هدف پروژه و استقبال کاربران است.

پروژه‌ی ariva می‌تواند نمونه‌ی یک پروژه موفق باشد چرا که از بدو کار، با استقبال کاربران روبرو شد. در عین حال باید به عنوان سرمایه‌گذار، موارد مهم دیگری از قبیل، توکنومیک، عمل به وعده‌های تعیین شده در نقشه‌ی راه، سرعت رشد پروژه و تیم توسعه را زیر ذره بین بگیرید؛ چرا که تمامی عهدهای تیم توسعه دهنده در نقشه راه باید طبق برنامه عملی شود تا بتوان گفت پروژه در مسیر توسعه است. همچنین باید مراقب ارزی که هولدرهای نهنگ دارد، باشید  وگرنه می تواند برای آینده سرمایه‌گذاری شما خطراتی داشته باشد.

برخی تحلیلگران پیش بینی کرده اند که ارز دیجیتال اریوا در آینده سود زیادی برای سرمایه‌ گذاران به همراه خواهد داشت اما بررسی ما در دنیای ترید، خلاف این امر را نشان می‌دهد. با بررسی ما مشخص شد، سرعت رشد پروژه‌ی اریوا پایین است و این پروژه از مقبولیت کافی در نهادهای رسمی توریستی برخوردار نیست.

به هر حال باید تمامی عوامل را برای بررسی آینده‌ی پروژه در نظر داشت و نظر تحلیلگران تنها یک قطعه پازل است.

آیا سرمایه گذاری در ارز دیجیتال اریوا خوب است؟

تاکنون ارز اریوا گپ‌های زیادی به همراه پامپ و دامپ‌های عجیب در روی نمودار ثبت کرده است. این نشان می‌دهد که احتمالاً سرمایه‌گذاری در این ارز تجربه‌ی جالبی نخواهد بود.

ارز اریوا چندین نهنگ دارد که عامل اصلی پامپ و دامپ‌ها هستند. اگر تمایل به استفاده از استراتژی کسب درامد از طریق ورود و خروج به همراه نهنگ‌ها هستید، می‌توانید از تحلیل آنچین مربوط به اریوا یا بیت کوین استفاده کنید. این نکته را هم در نظر بگیرید که این مقاله صرفاً معرفی ارز دیجیتال ariva است و یک پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست.


🔷🔹🔷

نکات تکمیلی در مورد پروژه‌ی آریوا

در بخش قبلی، نکات اساسی در مورد ارز دیجیتال اریوا گفته شد. این نکات تا حدود زیادی برای تصمیم معاملاتی شما مفید خواهد بود. اما اگر به این پروژه علاقه‌مند هستید، در ادامه، مطالب بیشتری را در مورد پلتفرم و اکوسیستم آریوا مطالعه کنید.

معرفی پلتفرم آریوا

پورتال رسمی پلتفرم اریوا، اریوا ورلد (Ariva.World) نام دارد که یک بستر غیرمتمرکز برای گردشگری و سفر است. کاربران از طریق این پلتفرم با ارائه‌‌دهندگان خدمات گردشگری (هتل‌ها، مراکز تفریحی، فروشندگان بلیط و…) ارتباط برقرار می کنند.

وبسایت Ariva.World دارای ۳ بخش عمده است:

  1. لیست خدمات ارائه شده: در این قسمت لیست تمامی ارائه‌دهندگان خدمات با استفاده از ارزهای دیجیتال اریوا قرار داده شده و مشتریان می توانند سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنند.
  2. قسمت مربوط به کسب‌ و کار: پنل مدیریت محصول و خدمات که مخصوص ارائه‌ دهندگان خدمات گردشگری مانند هتل‌‌ها، رستوران‌‌ها، ایرلاین‌‌ها و …. است.
  3. آنلاین شاپ: از این قسمت می‌توانید با استفاده از ارزهای دیجیتال محصولات محلی خریداری کنید. در پلتفرم ARIVA، سیستم پرداخت دیجیتال و تجارت‌های توریستی با ارز ARV انجام می‌شود.

 

 

 💰اریوا برای ثبت تجربه‌ی کاربری پاداش می‌دهد

✔️نکته جالب اینجاست که هولدرهای توکن ARV می‌‌توانند به‌ وسیله‌ی این ارز دیجیتال محل اقامت و بلیط‌‌های خود را رزرو کرده و سپس دیدگاه‌‌ها و تجربیات خود را در پورتال اریوا به ثبت رسانده و در ازای آن ارز ARV جایزه بگیرند.

 

 

 اکوسیستم اریوا

اکوسیستم اریوا از سه پلتفرم اصلی تشکیل شده که هریک جذابیت خاص خود را دارد. در ادامه، به طور خلاصه این سه پلتفرم معرفی می‌شوند.

  •  Ariva.World

 پلتفرم اصلی اریوا است که ارزهای دیجیتال و صنعت گردشگری را با یکدیگر ادغام کرده و دسترسی به آن، برای همگان آزاد است.

  • Ariva.Club

کاربران در این پلتفرم سوشال مدیا (رسانه اجتماعی) تجربیات سفرهای خود را به اشتراک می گذارند و به ازای آن ارز ARV را به عنوان پاداش دریافت می‌کنند.

  •  Ariva.Finance

این پلتفرم نسل جدید درگاه پرداخت مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین است. کاربران می‌ توانند در طول سفر خود با استفاده از این پلتفرم تمامی پرداخت های خود را در سریعترین زمان ممکن انجام دهند.

و اما سخن پایانی...

ارز دیجیتال اریوا توانسته در اقدامی خلاقانه، صنعت توریسم را وارد عصر جدیدی کند. با اینکه ایده‌ی این پروژه بسیار جذاب است، اما ایده‌ی جذاب و خلاقانه تنها بخشی از یک پروژه‌ی موفق است. یک پروژه باید توکنومیک سالمی داشته باشد. در این مطلب توکنومیک ارز دیجیتال Ariva بررسی شد که نشان می‌داد ریسک سرمایه‌گذاری در این ارز بالاست.

اریوا قصد دارد شرایطی را فراهم کند که مسافران و گردشگران سراسر جهان، با استفاده از ارز ARV بتوانند با سهولت بسیار بالاتر، تراکنش‌ها و خدمات مسافرتی مختلفی را دریافت کنند. 

قطعاً اولین گام برای رسیدن به این هدف، لیست کردن ارز دیجیتال اریوا در صرافی‌های معتبر و گسترش پذیرش اریوا در مراکز خدمات توریستی است. همچنین تیم Ariva باید مراکز طرف قرارداد خود با شرکت‌های توریستی را افزایش دهد و شرایطی را فراهم کند که بتواند پروژه‌ی اریوا را در نشست‌های رهبران مجمع جهانی گردشگری (GTF) معرفی کند. همچنین تیم توسعه‌ی اریوا باید بتواند در موعد مقرر به تمامی قول‌های خود در نقشه‌ی راه عمل کند.

 تمامی این موارد، از موانع مهم پیش روی این پروژه و ارز دیجیتال آن است. تاکنون اریوا در راه رسیدن به اهداف موجود در نقشه‌ی راه خود ضعیف عمل کرده است. اگر رقیب بهتری برای این پروژه پیدا شود، کار برای آن دشوارتر خواهد شد. حال باید منتظر ماند و دید که چقدر تیم توسعه‌ی اریوا در عملیاتی کردن اهداف ذکر شده تلاش می‌کند.

سوالات متداول (FAQ)

در صورت داشتن هرگونه نظر، سؤال یا تجربه‌ی کاربری، می‌توانید آن را در بخش کامنت‌های زیر همین مطلب ثبت کنید.

 

 

💡هدف اصلی آریوا چیست؟

هدف اصلی پروژه اریوا دستیابی به محبوبیت و کاربری بسیار گسترده در حوزه‌ی توریسم و سفر است. هدف نهایی شرکت ariva تبدیل شدن به یک عضو تأثیرگذار در صنعت گردشگری است.

💎چرا پروژه اریوا منحصر بفرد است؟

راز موفقیت بسیاری از پروژه‌های بلاک چینی، دست گذاشتن روی صنایع محبوب است. پلتفرم اریوا این کار را با صنعت گردشگری انجام داد؛ آمارهای گردشگری برای دولت‌های دنیا وسوسه برانگیز هستند؛ با این وجود، پروژه‌‌های بلاک‌چینی چندان توجهی به این صنعت نکرده‌‌اند. پروژه‌ی آریوا اولین پروژه‌ای است که به این صنعت پررونق توجه کرده است و در این زمینه تقریباً بی‌رقیب است. 

📈آیا ارز آریوا به یک سنت می‌رسد؟

با توجه به آخرین قیمت ارز دیجیتال اریوا، این رمز ارز برای رسیدن به یک سنت باید دو صفر اعشاری خود را از دست بدهد؛ یعنی برای رسیدن به قیمت یک سنت، ارز آریوا باید حدود 165 برابر قیمت فعلی خود رشد کند. با توجه به تحلیل تکنیکال ارز آریوا، این تارگت تا 5 سال آینده، چندان امکان پذیر به نظر نمی‌رسد.

🚩اختلاف عرضه کل و عرضه در گردش ارز Ariva چقدر است؟

حدود 21 میلیارد واحد.

⭕علت اختلاف عرضه کل و عرضه در گردش  ارز Ariva چیست؟

حدود 4.7 و 6.2 میلیارد دلار در دو قرارداد قفل شده، حدود 6.3 میلیارد دلار توکن سوزی شده، وضعیت 4 میلیارد دلار ارز باقیمانده، نامشخص است.

⚠️آیا ارز ariva برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟

با توجه به عرضه‌ی بسیار زیاد این ارز دیجیتال، توزیع نامتوازن آن، سرمایه‌گذاری در ارز آریوا، پرریسک به نظر می‌رسد. شما می‌توانید در حین استفاده از خدمات استثنایی این پلتفرم، سرمایه‌گذاری در ارزهای بهتری را امتحان کنید.

📈بالاترین سقف تاریخی اریوا

 بالاترین سقف ARV در قیمت  $0.0014 بود که در 11 اکتبر 2021 به آن دست یافت. 

📉پایین ترین کف اریوا

پایین ترین کف ARV در قیمت 0.000023 دلار بود که در 1 سپتامبر 2021 به آن رسید.

💱بهترین صرافی خارجی برای خرید ارز Ariva چیست؟

در حال حاضر، دو مورد از بهترین صرافی‌های خارجی برای خرید ارز آریوا از نظر حجم معاملات و عدم نیاز به احراز هویت، صرافی هوبی گلوبال و پنکیک سواپ هستند.

🔔آیا ارز اریوا در لیست صرافی بایننس قرار گرفته است؟

 تا بدین لحظه ارز دیجیتال ARV در صرافی بایننس لیست نشده است.

 

 

 

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


0 دیدگاه