معرفی صرافی هیت بی تی سی (HitBTC) + آموزش گام به گام و تصویری
ارز دیجیتال

معرفی صرافی هیت بی تی سی (HitBTC) + آموزش گام به گام و تصویری

صرافی ارز دیجیتال هیت بی تی سی اواخر سال 2013، فعالیت خود را در هنگ کنگ آغاز کرد و ظرف چند سال تبدیل به یک صرافی مشهور در حوزه ارز دیجیتال شد. علت محبوبیت این صرافی تنوع بالای جفت ارزهایش است که در این زمینه از صرافی بایننس پیشی گرفته است. همچنین در این صرافی، نه تنها امکان تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر وجود دارد، بلکه لیست توکن‌های آن نیز دائماً در حال به روز رسانی است.

در این مطلب از سلسله مقالات ارز دیجیتال دنیای ترید، به معرفی و بررسی کامل این صرافی محبوب می‌پردازیم. در صورتیکه تصمیم به افتتاح حساب در این صرافی دارید، آموزش‌های گام به گام افتتاح حساب و آغاز ترید نیز در این مطلب گنجانده شده است. با ما همراه باشید.

معرفی صرافی HitBTC

بنیانگذار صرافی HitBtc شخصی به نام دیو مریل (Dave Merrill) در هنگ کنگ است و به عنوان یک پروژه سرمایه گذاری مشترک میان توسعه‌دهندگان، تریدرهای حرفه‌ای و متخصصین حوزه‌های مالی با سرمایه ای بالغ بر ۶ میلیون یورو فعالیت‌های خود را آغاز کرد. دفتر مرکزی این صرافی واقع در هنگ کنگ است، اما در شیلی نیز دفاتر فعال دارد.

در مورد کارکنان این صرافی اطلاعات چندانی در دست نیست و این امر ممکن است به عنوان فاکتوری هشدار دهنده تلقی شود.

بر اساس آخرین اعلام وب سایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap) در تاریخ 28 مرداد (17 اوت 2021) حجم معاملات روزانه ارز دیجیتال در این صرافی 1,70 میلیارد دلار معادل 88,306 بیت کوین است.

پلتفرم صرافی هیت بی تی سی

HitBtc از بیشتر جفت ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند و از دیگر مزایای آن، رابط کاربری نسبتاً ساده‌ای است که دارد و باعث شده تا با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران و تریدرهای ایرانی مواجه شود. همچنین یکی دیگر از دلایلی که این صرافی ارز دیجیتال را در لیست برترین صرافی‌های دیجیتال در سرتاسر جهان  قرار داده، امکان استفاده از حساب‌های کاربری ناشناس در این صرافی است.

سرویس اصلی صرافی HitBTC پلتفرم معاملاتی آن است. این پلتفرم از دو حالت ساده و پیشرفته، همچنین دمو و لایو برخوردار است. حالت ساده مخصوص مبتدیان، حالت پیشرفته برای تریدرهای با تجربه است. حالت دمو نیز به معامله‌گران کم تجربه حالت واقعی بازار را شبیه سازی می کند تا بصورت آزمایشی و بدون نیاز به واریز وجه در حساب کاربری خود، معامله کنند تا بخوبی به ابزارهای موجود در این صرافی مسلط شوند.حالت لایو نیز برای انجام معاملات واقعی در بازار است.

توکن اختصاصی صرافی HitBTC

HitBTC در اردیبهشت 1400 خبر از راه‌اندازی توکن کاربردی و بومی خود، توکن HIT داد و اعلام کرد پایه و اساس اکوسیستم HitBTC شود. صرافی از توکن HIT برای ارائه مشوق و پاداش به معامله گران و مشارکت کنندگان در اکوسیستم استفاده می‌کند.

توکن HIT با هدف افزایش جامعه و ایجاد تجربه مطلوب معاملاتی برای کاربران، مزایای معاملاتی منحصر به فردی را در اختیار توکن داران قرار می دهد، از جمله:

  • تخفیف هزینه معاملات تا 45 درصد
  • کاهش کمیسیون برای جفت ارزهای معاملاتی HIT که بیش از 800 جفت ارز هستند.
  • پرداخت کمیسیون کمتر و برخورداری از اهرم بالاتر در معاملات مارجین
  • استفاده از توکن HIT به عنوان وثیقه برای معاملات مارجین و آتی
  • کاهش کارمزد در قراردادهای آتی
  • پاداش‌های بالاتر سهام داری (استیکینگ)
  • تخصیص حق حاکمیت

محصولات معاملاتی صرافی HitBTC

  • معاملات فرابورس (OTC) : صرافی هیت بی تی سی معاملات خارج از بورس را نیز ارائه می‌دهد. این گزینه برای تریدرهایی که به دنبال خرید و فروش حجم بالایی (بالای 100 هزار) بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال هستند، گزینه مناسبی است.
  • لیست توکن : یکی از دلایل شهرت صرافی HitBTC ارائه توکن‌های بومی سایر صرافی‌ها و پلتفرم‌هاست.
  • معاملات مارجین: این گزینه با اختصاص اعتباری معادل چندین برابر موجودی حساب، فرصت‌های مناسبی در اختیار تریدرهای با تجربه قرار می‌دهد تا با لورج یا اهرم مورد نظر خود، از طریق پلتفرم متاتریدر 5 ترید کنند.
  • ربات تریدر API : API مخفف عبارت Application Programming Interface رابط برنامه‌نویسی اپلیکیشن و در واقع ربات معاملاتی ارزهای دیجیتال و یک رابط برای دریافت و ارسال اطلاعات است.
  • صرافی هیت بی تی سی چندین نوع API متصل به موتورهای معاملاتی و اطلاعات مالی صرافی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

 

ارزها و نحوه پرداخت در صرافی HitBTC

صرافی هیت بی تی سی از 200 ارز دیجیتال و 800 جفت ارز مهم پشتیبانی می‌کند. بیشتر رمزارزهایی که در سایر صرافی‌های مشهور یافت نمی‌شوند، در صرافی HitBTC لیست شده‌اند. و این یکی از بزرگترین مزایای این صرافی است.

به تازگی امکان واریز ارز فیات با کارت بانکی (ویزا کارت و مستر کارت) فراهم شده.. بنابراین کاربران می‌توانند سه ارز اصلی دلار، یورو، پوند را مستقیماً وارد حساب خود کنند. همچنین امکان واریز ارز دیجیتال نیز وجود دارد. باید ابتدا در یک صرافی دیگر پول فیات خود را تبدیل به ارز دیجیتال کنند، سپس آن را به حساب کاربری خود در HitBTC واریز کنند.

انواع حساب‌های کاربری در صرافی HitBTC

دو نوع حساب کاربری در صرافی هیت بی تی سی وجود دارد که محدودیت معاملات را تعیین می‌کند.

حساب عمومی (general)

حساب تأیید شده (Verified)

وضعیت اولیه و نیازی به تأیید ندارد.

عدم دسترسی به واریز و برداشت ارز فیات
امکان واریز و برداشت ارزهای فیات یورو، دلار آمریکا و پوند تا سقف محدود

سقف برداشت روزانه: 1 بیت کوین

سقف برداشت ماهانه : 5 بیت کوین

سقف برداشت روزانه: 100 بیت کوین

سقف برداشت ماهانه : بدون محدودیت
قابلیت مبادله تعداد محدودی از رمزارزها امکان اتصال تا 6 حساب بانکی به پلتفرم و تعیین به عنوان تنها حساب‌های مجاز واریز و برداشت. این حساب‌ها به صورت یک حساب تلقی شده و نمی توان محدودیت برداشت را با افزودن حساب کاهش داد.

 

سقف واریز و برداشت برای حساب‌های تأیید شده

دوره زمانی

USD دلار آمریکا

EUR یورو GBP پوند انگلستان
روزانه 6,250.00 5,000.00 3,750.00
هفتگی 25,000.00 25,000.00 25,000.00
ماهانه 100,000.00 100,000.00 100,000.00

 

کارمزدهای صرافی ارز دیجیتال HitBTC

بسته به اینکه کاربر سفارش‌گذار باشد یا سفارش بردار، کارمزد متفاوت است. به طور کلی کارمزد در روی پلتفرم از  0.25 درصد الی -0.01 درصد در سفارش‌های کلان متغییر است. به طور کلی هرچه سفارش بزرگتر باشد، کارمزد کمتر است.

کارمزد معاملات اسپات

سطح

حجم معاملات 30 روزه

کارمزد سفارش گذار

کارمزد سفارش بردار

1

≥0 BTC

0.09 %

0.09 %

2

≥ 10 BTC

0.07 %

0.08 %

3

≥100 BTC

0.06 %

0.07 %

4

≥500 BTC

0.05 %

0.07 %

5

≥1000 BTC

0.03 %

0.06 %

6

≥  5000 BTC

0.02 %

0.06 %

7

≥ 10000 BTC

0.01 %

0.05 %

8

≥20000 BTC

0 %

0.04 %

9

≥50000 BTC

-0.01 %

0.03 %

10

≥100000 BTC

-0.01 %

0.02 %

 

تخفیف در معاملات برای دارندگان توکن HIT

تخفیف در معاملات

برای معامله گران سطح 1 و 2

برای معامله گران سطح 3 الی 10

3 %

500

-

5%

5.000

50.000

10%

50.000

-

15%

250.000

250.000

20%

500.000

500.000

25%

1.000.000

-

30%

4.000.000

1.000.000

35%

8.000.000

4.000.000

40%

16.000.000

8.000.000

45%

-

16.000.000

 

آیا صرافی HitBTC برای ایرانی‌ها در دسترس است؟

به تازگی نام و پیش شماره کشور ایران به لیست کشورهای احراز هویت صرافی HitBTC اضافه شده است. بنابراین می‌توان با مدارک ایرانی احراز هویت کرد و به معامله پرداخت. تیم پشتیبانی دنیای ترید جهت حصول اطمینان از این موضوع، در ایمیلی از صرافی هیت بی تی سی پرسید که آیا آیا ایرانیان مقیم ایران می‌توانند از خدمات این صرافی استفاده کنند یا خیر.

صرافی هیت بی‌تی سی در پاسخ به ایمیل دنیای ترید، اعلام کرد که این صرافی در دسترس تمامی تریدران در سراسر جهان است و در صورتیکه کشور مبدأ در خصوص استفاده از صرافی هیت بی تی سی محدودیت قانونی نداشته باشد، استفاده از این صرافی بلامانع است.

متن ایمیل صرافی هیت بی تی سی به دنیای ترید:

عدم محدودیت صرافی HitBTC برای ایرانیان

همواره احتیاط کنید

قوانین رگولاتوری پیوسته در حال تغییر است. چندی پیش صرافی HitBTC برای ایران و چند کشور دیگر محدودیت دسترسی قائل شده بود و اکنون نیز سایت این صرافی در ایران، تنها با VPN باز می‌شود. حتی هنگام استفاده از برخی VPNها، سیستم امنیتی صرافی، آن را به عنوان حمله دیداس تلقی می‌کند و دسترسی به سایت مختل می‌شود. بنابراین باید همواره احتیاط کرد. هنگام ترید وجوه اندکی را به اندازه نیاز، وارد صرافی‌های خارج از کشور کنید و در ابتدا فرایند واریز و برداشت را مورد آزمایش قرار دهید. کیف پول ارز دیجیتال خارج از صرافی مانند کیف پول متاماسک، کیف پول تراست ولت و ... داشته باشید و پس از اتمام ترید، مبالغ خود را به آن انتقال دهید.

سرویس خدمات مشتریان صرافی هیت بی تی سی  HitBTC

در گذشته صرافی HitBTC سرویس خدمات مشتریان چندان جالبی نداشته است. با یک جستجوی ساده در گوگل، می‌توان به وضوح تجربه نامطلوب کاربران صرافی هیت بی‌تی سی را در گذشته مشاهده کرد. اکثر کاربران از تعویق‌های یک هفته‌ای تا 6 ماهه برداشت وجوه از روی پلتفرم خود و عدم پاسخ‌گویی مناسب تیم پشتیبانی شکایت داشتند.

ولی با نگاهی به نظر سنجی‌های جدیدتر، به نظر می‌رسد این مشکل برطرف شده باشد. به هر حال در مورد هر صرافی نظرات مثبت و منفی فراوانی وجود دارد. نکته مهم این است که برای پیشگیری از مشکلات برداشت وجه بهتر است احراز هویت و مراحل تأیید دو مرحله‌ای را انجام داده باشید.

اما عملاً عملکرد آن بسیار بهتر از بیشتر صرافی‌های ارز دیجیتال است. در سال 2018 یکی از معایب اصلی این صرافی پاسخ‌دهی نامناسب و با تأخیر بسیار و مشکلات مربوط به برداشت از حساب است که موجب شده کاربران در حساب توئیتر آن کامنت‌های اعتراضی بگذارند. مشخص است که در این سال، صرافی HitBTC با مشکلاتی دست به گریبان است ولی موقعیت غیرشفاف آن اجازه علنی کردن این مشکلات را نمی‌دهد.

معرفی و بررسی صرافی  هیت بی تی سی (HitBTC)

لیکن در حال حاضر اعتراض خاصی از سوی کاربران به چشم نمی‌خورد. به نظر می رسد که HitBTC بر این مشکل فائق آمده است.

امنیت در صرافی هیت بی تی سی HitBTC؛ افزایش تدابیر امنیتی GDPR

بسیاری از کاربران در فضای مجازی از هک شدن حساب کابری‌شان شکایت داشته‌اند. باید توجه داشت که هنگام ثبت نام باید مراحل تأیید دو مرحله‌ای را طی کرد. این مورد که افراد مقیم ایران نمی‌توانند در یک صرافی خاص احراز هویت کنند، خود یک نقص بزرگ است که موجب آسیب‌پذیر شدن حساب کاربری ان‌ها می‌شود.

بنابراین هک شدن حسابهای با پسورد ضعیف که مراحل احراز هویت و تأیید دو مرحله ای را طی نکرده‌اند، لزوماً دال بر این نیست که امنیت صرافی پایین است. اخیراً این تأیید دو مرحله ای، به عنوان یکی از الزامات ثبت نام، اجباری شده است.

البته مدت کوتاهی پس از راه اندازی صرافی  HitBTCدر سال 2013، این صرافی برای مدت کوتاهی آفلاین شد. در طی این رویداد، برخی از کاربران اعتراض کردند که قادر نیستند وجوه خود را از صرافی برداشت کنند.

سپس شایعاتی مبنی بر هک پلتفرم این صرافی در فضای مجازی پیچید. در آن زمان گفته می‌شد در جریان هک، صرافی به دلیل جلوگیری از سرقت وجوه کاربران ، امکان برداشت وجوه را مسدود کرده است. به طور کلی، حادثه غیرفعال شدن امکان برداشت از صرافی HitBTC در سال 2015 یک مشکل بزرگ نبود.

به غیر از این مورد، صرافی تا به امروز هک نشده است. صرافی هیت بی تی سی با افزایش تدابیر امنیتی، موارد هک و فیشینگ را به حداقل رسانده است.

  • احراز هویت
  • تأیید دو مرحله‌ای : کاربران می‌توانند تأیید دو مرحله‌ای را به عنوان یک اقدام امنیتی، برای کلیه امور مانند ورود ، برداشت وجوه و تنظیمات فعال کنند. همچنین امکان تنظیم زمان خروج خودکار نیز وجود دارد. شما می‌توانید مدت زمان فعالیت در حساب کاربری خود را قبل از خروج خودکار از سیستم تعیین و فعال کنید. گزینه ها شامل 30 دقیقه ، 1 ساعت ، 8 ساعت ، 1 الی 7 روز یا هرگز است.
  • HitBTC از ذخیره سرد یا آفلاین برای تأمین امنیت بیشتر سرمایه خود استفاده می کند. یک ویژگی امنیتی منحصر به فرد «لیست سفید» است. با استفاده از این ویژگی، کاربر می‌تواند آدرس‌های کیف پول دیجیتال مورد اطمینان خود را اضافه کند. به این ترتیب، در صورت هک شدن حساب کاربری و اقدام هکر برای انتقال دارایی‌های شما به آدرسی غیر از آدرس‌های موجود در لیست سفید، صرافی متوجه شده و حساب را بلوکه می‌کند.
  • گزینه ایجاد وایت لیست یا لیست سفید که شامل حساب‌هایی است که صرافی مجاز است فقط به این حساب‌ها پول را واریز کند، خود یک امکان امنیتی بسیار مفید است.

 

هیت بی تی سی

مزایا  و معایب صرافی HitBTC

مزایا

  • رگوله با FCA
  • حجم معاملاتی بسیار بالا
  • پشتیبانی از بروزرسانی هارد فورک لندن شبکه اتریوم
  • کارمزدهای پایین و در معاملات بالا منفی
  • پوشش بیش از 800 جفت ارز
  • پشتیبانی از 200 ارز دیجیتال
  • تدابیر امنیتی بالا از جمله لیست سفید، ذخیره آفلاین، فعال کردن تأیید دو مرحله ای برای تمامی فعالیت ها،
  • دارا بودن ربات معاملاتی API
  • محدودیت واریز یا برداشت روزانه برای کاربران احراز هویت شده ندارد
  • پشتیبانی از انواع چارتها و نموردارهای تحلیلی

 

معایب

  • امکان برداشت از حساب بدون احراز هویت: تنها تا سقف 5.000 دلار .

 

نحوه ثبت نام در صرافی HitBTC

به سایت رسمی صرافی HitBTC در لینک زیر بروید:   https://hitbtc.com/signupapp

ایمیل خود را وارد کنید و یک رمز قوی انتخاب کنید.

ثبت نام در صرافی hitbtc

وارد ایمیل خود شده و روی لینک فعالسازی کلیک کنید.

ثبت نام در صرافی hitbtc

پنجره جدیدی باز می شود. با موس به سمت پایین اسکرول کرده و سه عدد تیک قبول شرایط صرافی را بزنید و سپس روی گزینه “Confirm”کلیک کنید.

ثبت نام در صرافی hitbtc

پس از این مرحله به طور خودکار گزینه واریز وجه ظاهر می‌شود. (اگر اکنون قصد واریز ندارید ثبت نام شما تمام شده. کادر را ببندید.)

ثبت نام در صرافی hitbtc

اگر قصد واریز دارید یکی از گزینه ها را انتخاب کنید.

ثبت نام در صرافی hitbtc

نحوه واریز وجه در صرافی HitBTC

  • هنگام ثبت نام به صفحه واریز وجه منتقل می‌شوید. اگر هنگام ثبت نام این صفحه را بستید و بعدها قصد واریز وجه کردید، بالا سمت چپ به برگه” Acount” بروید.
  • در این برگه لیست ارزهای دیجیتال موجود است و مقابل هر یک از این ارزهای دیجیتال گزینه “Deposit” برای واریز و “Withdraw” برای برداشت موجود است.

 

صرافی hitbt

  • برای واریز وجه دو روش واریز ارز دیجیتال و واریز پول با کارت بانکی وجود دارد. برای کاربران ایرانی گزینه اول بهتر است؛ زیرا بانک‌های ایران تحریم هستند و برای استفاده از گزینه دوم باید مستر کارت یا ویزا کارت داشته باشیم.
  • با زدن دکمه کپی، آدرس را کپی کرده و در کیف پول ارز دیجیتال خود وارد کنید.
  • اگر قصد دارید با گوشی موبایل واریزی را انجام دهید، کد Qr را وارد کنید.

 

صرافی hitbt

نحوه برداشت وجه از صرافی HitBTC

برای برداشت وجه انجام  تأیید دو مرحله‌ای اجباری است.

صرافی hitbt

  • مانند قسمت قبل، بالا سمت چپ به برگه” Acount” بروید.
  • گزینه “Withdraw” را بزنید.

 

صرافی hitbt

  • اطمینان حاصل کنید ارز دیجیتالی که قصد برداشت آن را دارید، در کیف پول ارز دیجیتال یا در حساب اسپات شما قرار دارد. اگر ارز دیجیتال در حساب اسپات شما موجود است، آن را به کیف پول انتقال داده سپس کلید " Withdraw" را بزنید.
  • مبلغی را که قصد برداشت آن را دارید، وارد کنید. توجه داشته باشید که مبلغ نباید بعد از اعشار، بیشتر از 8 رقم داشته باشد. در غیر اینصورت به درخواست شما رسیدگی نمی‌شود.
  • آدرس مقصد را در قسمت " Address" جایگذاری کنید. اطمینان حاصل کنید آدرس را به درستی وارد کرده‌اید. پس از ارسال وجوه شما ، معکوس کردن فرایند غیرممکن است.
  • بعضی از ارزهای دیجیتال و حساب دریافت کننده وجه، برای انجام موفقیت آمیز معاملات، به شناسه های مقصد اضافی نیاز دارند. برخی خدمات به شما آدرس و شناسه پرداخت ارائه می‌‍دهند. به عنوان مثال ، برای برداشتن XMR ، باید آدرس و شناسه پرداخت را مشخص کنید. لطفاً اطمینان حاصل کنید که هر دو را به درستی مشخص کرده اید. اگر حساب مقصد نیازی به شناسه پرداخت ندارد، این قسمت را خالی بگذارید.
  • باید کارمزد برداشت را در نظر بگیرید و مجموع وجه برداشتی به اضافه کارمزد نباید بیش از مجموع موجودی حساب شما باشد. در غیر اینصورت عملیات برداشت انجام نمی‌شود. مبلغ کارمزد درست در قسمت " Amount" نمایش داده می‌شود.

 

صرافی hitbt

  • در صورتیکه تأیید دو مرحله‌ای را انجام داده باشید، پس از تایپ کد تأیید، روی دکمه " Withdraw" کلیک کنید.
  • اعلان زیر نمایش داده می شود که معنی اش این است که این برداشت را از طریق ایمیل تأیید کنید.

“Please confirm this withdrawal via email.”

  • ایمیل خود را چک کنید و پیام جدید را از [email protected] با موضوع " Withdrawal confirmation" پیدا کنید. توجه کنید ظاهر ایمیل باید اینچنین باشد:

 

صرافی hitbt

  • وقتی برداشت شما در حال پردازش است، یک دایره آبی و آیکن‌های ضربدر قرمز در سمت راست در ردیف مربوطه نمایش داده می شود. به محض اینکه ضربدر قرمز (دکمه لغو) ناپدید شد، یعنی تراکنش به بلاکچین ارسال شده است. پس از اتمام پردازش، به جای دایره آبی علامت سبز نمایش داده می شود.

 

افزایش امنیت در صرافی HitBTC

  • اگر روی دکمه “setting” کلیک کنید،
  •  وارد صفحه “security” می‌شویم. در اینجا می‌توانیم نسبت به افزایش ایمنی حسابمان اقدام کنیم.

 

صرافی hitbt

مشاهده تاریخچه ورود

در پایین این صفحه تاریخچه ورود و آی پی کشوری که وارد حساب ما شده است، قابل مشاهده است. اگر شخص دیگری وارد حساب ما شده باشد، رد پایش در اینجا قابل مشاهده است.

تعویض رمز عبور

کادر ردیف اول “change password” برای تغییر رمز عبور است. اگر رمز قبلی ما ضعیف است، آن را در این قسمت تغییر می دهیم. رمز قبلی را وارد می کنیم و رمز جدید و قوی را جایگزین آن می‌کنیم.

تأیید دو مرحله‌ای

کادر دوم برای تأیید دو مرحله‌ای است.

  • گزینه اول “add GAuth” به ما کد بازیابی می‌دهد. این گزینه برای زمان‌هایی است که نمی‌توانیم وارد حساب کاربری خود شویم. در اینصورت این کد را به پشتیبانی می‌دهیم و پس از سپری شدن یک پروسه 7 روزه، حساب ما ریکاوری می‌شود. این کد را یادداشت کنید. و تیک پایین کادر را بزنید.
  • گزینه دوم “Add Yubikey”
یوبی کی چیست؟

 

YubiKey یک قطعه کوچک فلش مانند است که به عنوان یک کلید امنیتی کار کرده و می‌تواند برای روش‌های متفاوت احراز هویت استفاده شود. در صرافی هیت بی تی سی، کلید‌های امنیتی قادر به ایجاد لایه امنیتی دیگری از حساب هستند. به عنوان یک روش احراز هویت دو مرحله ای (2FA) است. که برای ورود به حساب، برداشت وجه و بازنشانی گذرواژه کاربرد دارد. برای استفاده از یوبیکی باید آن را از قبل فعال کرده باشید.

 

  • یوبیکی خود را به دستگاهتان متصل کنید.
  • چند ثانیه منتظر بمانید تا چراغ یوبیکی روشن شود.
  • کدی که یوبیکی به شما می دهد را وارد کادر کرد و سپس روی کلید “confirm”کلیک کنید. اگر حساب خود را با یوبیکی فعال کرده باشید فقط خودتان با در دست داشتن این قطعه می توانید وارد حساب خود شوید.

 

ایجاد کیف پول ارز دیجیتال در صرافی HitBTC

از قسمت" Acount" می‌توانید نسبت به ایجاد کیف پول ارز دیجیتال رایگان اقدام نمایید.

نحوه احراز هویت در صرافی HitBTC

  • بالا سمت راست روی تنظیمات “setting” کلیک کنید.
  • اطلاعات را تکمیل کنید.
  • نام و نام خانوادگی خود، تاریخ تولد وارد کنید و نام کشور ایران را در کادر مربوطه انتخاب کنید.
  • اطلاعات محل سکونت خود را کامل کنید.

 

صرافی hitbt

یکی از  مدارک کارت ملی، پاسپورت یا گواهی رانندگی را انتخاب کرده و پرینت بگیرید. دقت داشته باشید که

نکاتی که باید به آن توجه کنید:

  • عکس پاسپورت یا کارت ملی باید واضح باشد.
  • اگر کارت ملی یا گواهینامه بارگذاری می‌کنید، پشت و رو اسکن کنید.
  • عکس بارگذاری شده باید رنگی و در حالت غیر فشرده باشد.
  • عکس نباید رتوش یا کراپ شده باشد.
  • نام و نام خانوادگی که در مرحله اول وارد کرده اید باید با مدارک وارد شده در این مرحله مطابقت داشته باشد.
  • حداقل اندازه عکس 500 کیلو بایت و حداکثر 10 مگابایت باشد.

یکی از سه مدرک شناسایی مرحله قبل به همراه یک دست نوشته محتوی آدرس ایمیل، تاریخ روز، عبارت "For HitBTC KYC" را در دستان خود گرفته و یک سلفی بگیرید.

نکاتی که باید به آن دقت کنید:

  1. حتما باید با خط خود دستنویس را اماده کنید.
  2. عکسی که می گیرید باید واضح، رنگی، با کیفیت بالا و خام (رتوش نشده) باشد.
  3. چهره شما باید کاملا واضح باشد.
  4. باید همان مدرک شناسایی را که در مرحله قبل بارگذاری کردید، در دست بگیرید.

 

صرافی hitbt

اکنون کد کشور و شماره تلفن خود را وارد کنید.

مقایسه صرافی HitBTC با بایننس؛ در سال 2021 کدام صرافی بهتر است؟

قابلیت 

هیت بی تی سی

بایننس

وضعیت رگوله

رگوله

رگوله

رتبه

1

53

اپلیکیشن موبایل

iOS, Android

iOS, Android

حجم معاملات  24 ساعته

1,70 میلیارد

98 میلیارد

رتبه شفافیت

A

A

محصولات معاملاتی

اسپات – پرپچوال- فیوچر

اسپات – پرپچوال- فیوچر

مارجین

دارد

دارد

فیات به فیات

ندارد

دارد

تعداد جفت ارز دیجیتال

853

603

واریز ارز فیات با کارت بانکی

دارد

دارد

کارمزد واریز وجه

ندارد

ندارد

کارمزد معاملات

شناور درصدی

شناور درصدی

حداقل موجودی حساب برای معامله

ندارد

ندارد

محدودیت برای ایرانیان

ندارد

دارد

تأیید دو مرحله ای

دارد

دارد

و اما سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تمام نکات مهم در مورد صرافی هیت بی تی سی را با شما به اشتراک بگذاریم. با در نظر گرفتن تمامی موارد ذکر شده در مورد صرافی HitBtc باید گفت، این صرافی یکی از بهترین صرافی‌ها برای معامله‌گران مقیم خارج از کشور عزیزمان است. رگوله بودن با نهاد نظارتی معتبر FCA، تنوع جفت ارزها ، دارا بودن حساب دمو برای مبتدیان، کارمزدهای رقابتی، پوشش تمامی ابزار های معاملاتی، سطح امنیت بسیار بالا، دارا بودن رابط کاربری حرفه‌ای برای معامله‌گران کارکشته، همه و همه مزایایی است که به طور قطع برای هر دو دسته تریدر حرفه‌ای و مبتدی جذاب به نظر می‌رسند.

اما معامله گران ایرانی شاید بخواهند صرافی‌های دیگری مانند کوکوین یا کوینکس و یا جایگزین‌های دیگری را نیز بیازمایند تا ترید توأم با آرامش خاطر بیشتری را تجربه کنند.

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


2 دیدگاه

    • comments

      امیر
      ، 13 خرداد 1402

      آیا سایت HitBTC-ap.com هم معتبر است و می‌توان در آن معامله کرد؟ و تفاوت آن با hitbtc.com چیست؟ ممنون

    • comments

      کارشناس وبسایت دنیای ترید ، 13 خرداد 1402

      سلام امیر عزیز، این وبسایت به تازگی راه اندازی شده و ربطی به صرافی HitBTC نداره. احتمالاً سعی شده با ایجاد تشابه اسمی از اعتبار این صرافی جهت نفع شخصی بهره برداری کنه. وبسایت iQ Abuse Scan هم این پلتفرم رو ریپورت کرده. موفق باشید.