ارز C98 چیست؟ - قیمت لحظه‌ای، معرفی کامل و تحلیل کوین 98
ارز دیجیتال

ارز C98 چیست؟ - قیمت لحظه‌ای، معرفی کامل و تحلیل کوین 98

کوین 98 (coin98) یک توکن آینده دار است. این ارز از لحاظ ارزش بازار رتبه 176 را دارد و با این وجود، قیمت آن کمتر از 2 دلار است. coin98 چیست؟ آیا کوین 98 یک فرصت استثنایی برای سرمایه گذاری در سال 2022 است؟ از کدام صرافی کوین 98 بخریم و در کدام کیف پول آن را ذخیره کنیم؟ در این مقاله از مجموعه مقالات آموزشی دنیای ترید، با ارز ویتنامی معروف C98، بیشتر آشنا می شویم و با بررسی پروژه کوین 98، به تمامی سؤالات شما پیرامون این ارز، از جمله آینده آن و بهترین کیف پول برای هولد کردن این ارز پاسخ می دهیم. با ما همراه باشید.

کوین 98 یک پروژه همه کاره در دنیای دیفای!

شرکت کوین 98 فایننس (Coin98 Finance) یک پلتفرم غیر متمرکز مالی و یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) است که می توان در آن، توکن های بلاکچین های مختلف را به یکدیگر تبدیل یا سوآپ کرد.

Coin98 یک اکوسیستم DeFi با هدف سهولت دسترسی کاربران سنتی (TradFi) به امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) در چندین بلاکچین است.

امور مالی کوین 98 چیست؟

 Coin98 در راه تحقق این هدف، مجموعه ای از محصولات را توسعه داده است که به طور کامل به نیازهای کاربران، از تراکنش و ذخیره سازی گرفته تا مدیریت دارایی، وام دهی، سپرده گذاری و … پاسخ می دهد.

به بیان دقیق تر، مجموعه محصولات Coin98 بر روی چند بلاک چین راه اندازی شده اند و به همین دلیل است که این پلتفرم یک تجربه تمام عیار در فضای DeFi هوشمند را ارائه می دهد: دیگر کاربران نیازی به انجام مراحل مختلف برای انجام تراکنش در بازار بزرگ دیفای  یا داشتن درک عمیقی از بلاک چین و استاندارهای مختلف توکن ها ندارند و به سادگی می توانند در دنیای دیفای، توکن های مختلف از بلاکچین های مختلف را به یکدیگر تبدیل یا سواپ کنند. بنابراین می توان گفت کوین 98 یک پلتفرم DeFi همه کاره و چند منظوره است.

بسیاری از صندوق های سرمایه گذاری بزرگ در پروژه کوین 98 سرمایه گذاری کرده اند و این پروژه ویتنامی یکی از پروژه های پیشرو در ارز دیجیتال محسوب می شود.

تاریخچه و بنیانگذاران ارز کوین 98 (Coin98)

ایده پشت کوین 98 در اوایل سال 2020 شروع به شکل‌گیری کرد. در آن سال که  DeFi بسیار مورد توجه قرار گرفته بود و بازار ارز دیجیتال به یک زیرساخت مالی منبع باز نیاز داشت، اکوسیستم کوین 98 پا به عرصه گذاشت.

کوین 98 یک پلتفرم ویتنامی است و بنیان گذاران این پلتفرم، سه جوان خلاق، با تجربه صنعتی در زمینه های مرتبط با ارزهای دیجیتال و توسعه نرم افزار هستند. این سه خالق کوین 98، تانه لی (Thanh Le)، وین تنگوئن (Vinh The Nguyen)و کیم دانگ (Khiem Dang) نام دارند. 

تیم پشتیبان کوین 98 چیست؟

چگونه پروژه بزرگی مانند کوین 98 در کشور کوچکی مانند ویتنام پایه گذاری شده. سرمایه گذاران پشت سر این پلتفرم چه شرکت هایی هستند؟

سرمایه گذاری استراتژیک صرافی بایننس در کوین98 (coin98)

در پاسخ باید گفت بایننس لبز (Binance Labs)، یکی از بزرگترین سرمایه گذار پروژه کوین 98 است و بنابراین بدیهی است که پروژه را زیر نظر دارد و در برنامه های آن دخل و تصرف می کند. بایننس لبز طی یک سرمایه گذاری استراتژیک، مقدار نامعلومی از سرمایه های خود را روانه این پروژه کرده است و کوین 98 در سایه شهرت و محبوبیت بایننس، بالنده شده است. یکی از مأموریت های کوین 98 کمک به زیرساخت های DeFi در زنجیره هوشمند بایننس (BSC ) است.

شرکت های بزرگ دیگری همچون شرکت سرمایه گذاری هشد (Hashed)، پارافای کپیتال (ParaFi capital)، اسپارتال کپیتال (Spartan Capital)، صندوق معروف مولتی چین کپیتال (Multicoin Capital) از دیگر سرمایه گذاران پروژه کوین 98 هستند.

اکوسیستم کوین 98

شبکه Coin98 از عناصر مختلفی تشکیل شده است. این اکوسیستم با چندین مشارکت و ادغام، برخی از بزرگترین نام ها در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)  را گرد هم آورده است. ساختار اصلی اکوسیستم کوین 98 از سه جزء تشکیل می شود.

  1. سرمایه گذاری پرریسک در پروژه های مربوط امور مالی غیرمتمرکز
  2. کوین 98 لبزر (Coin98 Labs)
  3. کوین98 نتورک

 

ساختار اکوسیستم کوین 98

بنابراین سه بازوی اصلی در قلب پروژه کوین 98 وجود دارد. ونچرهای Coin98، کوین 98 لبز (Coin98 Labs) و کوین 98 مدیا (Coin98 Media). هر یک از این بازوها مسئول تداوم رشد و توسعه پایدار پروژه کوین 98 هستند.

کوین 98 لبز

Coin98 Labs برای برآوردن یک نیاز مبرم به تبدیل ارز آسان و افزایش ابزارهای مورد نیاز در فضای DeFi  تأسیس شد. تیم کوین98 با ایجاد یک اکوسیستم متنوع از محصولات مالی و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز (dApps) در چندین بلاک چین، در رشد و اعتلای اکوسیستم کوین 98 نقش کلیدی دارد.

کوین 98 لبز+coin98 labs

از برجسته ترین محصولات کوین 98 لبز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیف پول کوین 98
  • صرافی کوین 98
  • اسپیس گیت

در ادامه، به طور خلاصه به هریک از این سه محصول مهم کوین 98 می پردازیم.

برترین محصولات کوین 98 لبز: کیف پول کوین 98

کیف پول کوین 98 یکی از پیشروترین کیف پول ها با قابلیت ها بسیار در بازار است. در حال حاضر، این کیف پول سه نسخه اندروید، iOS و تحت وب دارد. کیف پول کوین 98 از 22 بلاک چین پشتیبانی می کند که شامل بیت کوین، اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس، سولانا، پولکادات، پالی گان، ترون، کوساما، ثورچین، فانتوم، توموچین، اولنچ، ترا و ... است.

کیف پول کوین 98

شما می توانید سایر کیف پول های خود را در کیف پول کوین 98 بازیابی کنید و از مزیت تبدیل میان زنجیره ای ارزها بهره مند شوید؛ یعنی توکن ها با استانداردهای مختلف را به یکدیگر تبدیل کنید. همچنین می توان کیف پول روی گوشی خود را در نسخه ویندوز نیز بازیابی کرد. تنها کافیست پس از نصب نسخه اندروید، به آدرس https://wallet.coin98.com/ رفته و با زدن دکمه "Connect now " کیف پول کوین 98 خود را در نسخه تحت وب بازیابی کنید.

برترین محصولات کوین 98 لبز: صرافی کوین 98

صرافی Coin98 یک صرافی غیرمتمرکز است که نقدینگی را از منابع مختلف (چندین بلاک چین)، جمع آوری می کند و به صورت یکپارچه در یک پلتفرم، در اختیار کاربران قرار می دهد. بدین ترتیب صرافی غیرمتمرکز Coin98 ، قدرت مبادله فوری را با امنیت مناسب در اختیار کاربر قرار می دهد تا ترید با ارزهای متنوع از بلاکچین های مختلف را با بهترین قیمت و اسلیپیج پایین تجربه کند.

تیم کوین 98 لبز (Coin98 Labs) در تلاش‌ برای راه اندازی محصول بعدی به منظور بهبود تجربه کاربر و ایجاد زمینه برای پذیرش گسترده DeFi است. 

اسپیس گیت

اسپیس گیت (Space Gate) یک پروتکل ابتکاری و رابط میان چند بلاکچین است. این هاب هوشمند از طریق اکوسیستم Coin98، انجام تراکنش میان زنجیره ای را در بیش از 20 بلاک چین ممکن می سازد. اسپیس گیت به کاربران شبکه امکان دسترسی به چندین بلاک چین، پلتفرم‌های DeFi و پروتکل‌های صرافی های غیرمتمرکز را می‌دهد. صرافی هایی مانند پنکیک سواپ، اولنچ، یونی سواپ، سوشی سواپ، ارلاند، فانتوم و پالیگان.

پشتیبانی صرافی کوین 98 از 20 بلاکچین

Space Gate با ترویج مشارکت‌های استراتژیک در سطوح گسترده‌ای از صنعت کریپتو، این پروژه را قادر می‌سازد تا از قدرت برخی از پرکاربردترین پلتفرم‌ها و خدمات DeFi استفاده کند. در نتیجه، Space Gate بسیاری از ارائه‌دهندگان و خدمات برتر نقدینگی را برای تقویت شبکه و ارتقای قابلیت های کوین98 گرد هم می‌آورد.

کوین 98 مدیا

Coin98 Media شبکه رمزنگاری داخلی پلتفرم کوین 98 است و جوامع مختلف و شرکای صنعتی را به هم متصل می کند. این شبکه طیف وسیعی از منابع رسانه ای و ابزارهای یادگیری را برای آموزش جامعه ارز دیجیتال در حوزه دیفای فراهم می کند.

شبکه کوین 98 مدیا مسئولیت طرح های مشارکت اجتماعی، مانند مسابقات تولید محتوا را بر عهده دارد. با پیشرفت پروژه، انتظار می رود ابزارهای بیشتری توسط این رسانه برای دستیابی به سطوح بالاتر ارائه شود.

حمایت مالی کوین 98 از پروژه های نوظهور

ونچرها یا کمک های مالی کوین 98 (Ventures) یک شتاب دهنده و انکیباتور هستند که برای رشد و بالندگی پروژه های مالی دیفای طراحی شده اند. حمایت مالی کوین 98 از پروژه های با ریسک بالا، به عنوان بازوی حمایتی شبکه Coin98 عمل می کند و با هدف سرمایه‌گذاری بر روی برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) و پروتکل‌های DeFi در بلاکچین های اتریوم، سولانا، زنجیره هوشمند بایننس (BSC) و پولکادات، به راه‌اندازی پروژه‌های نوآورانه DeFi در چندین بلاک چین کمک می‌کند.

ارز دیجیتال کوین  98 (C98) چیست؟

ارز  C98 بر روی سه بلاک چین قرار دارد: اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس و سولانا. این توکن اهداف بسیاری را دنبال می‌کند. C98 توکن بومی و توکن ابزار اکوسیستم کوین 98 است. این توکن به عنوان کارمزد شبکه و برای اموری نظیر  پاداش‌ و تخفیف‌ استفاده می شود. علاوه بر این، کوین 98 یک توکن حاکمیتی است؛ یعنی کاربران می توانند با ارائه پیشنهاد در مورد اکوسیستم کوین 98، پروتکل را کنترل کنند.

کاربرد توکن  C98

C98 تنها رمزارز بومی اکوسیستم Coin98 بوده و برای اهداف زیر استفاده می شود:

  • کارمزد تراکنش: کاربران برای انجام هر تراکنش در صرافی Coin98، کارمزد تراکنش را با توکن C98 پرداخت می کنند.
  • توسعه محصول: یک مورد دیگر استفاده از توکن کوین 98، تشویق مشارکت‌کنندگان در اکوسیستم Coin98 با توزیع این ارز میان ارائه‌دهندگان نقدینگی، سپرده گذاران ، کاربران و… است.
  • حاکمیت: سپرده گذاران C98 با خرید و سپرده گذاری ارز C98 حق رأی به دست می آورند و می توانند پیشنهادات خود را برای کنترل اکوسیستم کوین 98 مطرح کنند.
  • حقوق منحصر به فرد: توکنداران C98 بسته به سطحی که دارند، می توانند از مشوق های Coin98 از جمله مزایای شرکت در لانچ پد کوین 98، صرافی غیرمتمرکز کوین 98 و سایر رویدادهای این اکوسیستم برخوردار شوند.

 

ویژگی های ارز کوین 98 (C98)

ویژگیهای اصلی ارز کوین 98

نام رمزارز

Coin98
نماد رمز ارز C98
بلاک چین اتریوم، اسمارت چین بایننس، سولانا
استاندارد توکن ERC20، BEP20، SPL
آدرس قرارداد در اسمارت چین بایننس 0xaec945e04baf28b135fa7c640f624f8d90f1c3a6
آدرس قرارداد در شبکه اتریوم  0xae12c5930881c53715b369cec7606b70d8eb229f
آدرس قرارداد در شبکه سولانا C98A4nkJXhpVZNAZdHUA95RpTF3T4whtQubL3YobiUX9
نوع رمزارز  کاربردی، حاکمیتی
کل عرضه 185,000,000 C98
عرضه در گردش 185,000,000 C98
حداکثر تامین 1,000,000,000 C98

مزایای کوین 98

چه ویژگی هایی موجب شده که پروژه کوین 98 و توکن بومی آن تبدیل به یک پروژه منحصر بفرد در فضای دیفای شوند؟

باید گفت کوین 98 یک پروژه بلندپروازانه و منحصر بفرد است. Coin98 یک پلتفرم امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و درگاهی است برای دسترسی به تمامی توکن های دیفای. در یک کلام، کوین 98 در دنیای امور مالی غیرمتمرکز، یک پلتفرم همه کاره است. این پلتفرم به بلاچین های چند زنجیره ای متصل است و شما در فضای آن، می توانید تمامی امور مربوط به تبدیل ارز دیجیتال، استیک یا سپرده گذاری، وام گیری و سرمایه گذاری در دنیای دیفای را انجام دهید.

اکوسیستم Coin98 از بیش از 20 بلاک چین مختلف پشتیبانی می کند و نقدینگی را از برخی از معروف ترین پروتکل های DeFi جمع آوری می کند. به‌علاوه، به لطف امکان اشتراک‌گذاری Coin98، کاربران می‌توانند با سپرده گذاری توکن‌، کسب سود کنند. همچنین، این پلتفرم حجم زیادی از تحلیل و منابع آموزشی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

پلتفرم کوین 98 با استفاده از مسیریابی های هوشمند برای انجام تراکنش از طریق منابع نقدینگی متعدد، نرخ اسلیپیج را کاهش داده و هزینه های گس را بهینه سازی می کند. علاوه بر این، این پروژه با مجموعه متنوعی از خدمات نقدینگی میان زنجیره ای، DeFi را در دسترس همگان قرار می دهد.

ویژگی های منحصر بفرد  پلتفرم کوین 98 در موارد زیر خلاصه می شود:

  • پلتفرم چند زنجیره ای
  • پشتیبانی از بیش از 20 بلاکچین
  • قابلیت تبدیل توکن های مختلف از بلاکچین های مختلف به یکدیگر
  • ارائه کیف پول چند زنجیره ای کوین 98
  • پشتیبانی از تمامی NFT ها

 

نقشه راه صرافی کوین 98

نقشه راه صرافی Coin98 به 4 مرحله تقسیم می شود. تاکنون فاز یک و فاز 2 تکمیل شده است.

نقشه راه صرافی کوین 98

فاز 1: توسعه و تجمیع بازار معاملاتی امور مالی غیرمتمرکز در یک پلتفرم واحد. این فاز تکمیل شده.

فاز 2:  توسعه بریج برای انتقال دارایی‌ها میان بلاکچین ها.

فاز 3: کمک به یافتن بهترین قیمت و انجام تراکنش بدون نیاز به بازارسازان خودکار (AMM) با توسعه مسیر هوشمند در هر بلاک چین،  

فاز 4:  توسعه یک بازار معاملاتی کاملاً چند زنجیره ای با اتصال محصول بریج بومی به بازار روت هوشمند

چه کیف پول هایی از ارز کوین 98پشتیبانی می کنند؟

اگر قصد سرمایه گذاری بلند مدت در یک ارز دیجیتال را دارید، حتماً  باید پس از خرید ارز، به فکر تأمین امنیت آن باشید. کیف پول های صرافی ها طعمه های خوبی برای هکرها هستند. بنابراین پس از خرید ارز، بهتر است ان را به یک کیف پول نرم افزاری یا سخت افزاری امن انتقال دهید. قطعاً بهترین کیف پول برای ذخیره ارز C98، کیف پولی است که توسط پروژه کوین 98 معرفی شده است.  در ادامه با بهترین کیف پول ها برای ذخیره ارز C98 آشنا شوید.

لیست 5 کیف پول نرم افزاری برتر برای کوین 98 :

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود: افزایش امنیت کیف پول ارز دیجیتال

از کدام صرافی کوین 98 بخریم؟

راه های سرمایه گذاری در ارز کوین 98 مواردی مانند خرید و نگهداری چند ساله، خرید و سپرده گذاری در استخر نقدینگی کوین 98 به ازای دریافت پاداش است.

صرافی های بسیاری این ارز دیجیتال را در لیست خود قرار داده اند. لیستی از بهترین صرافی ها برای ایرانیان به منظور خرید ارز کوین 98 :

بهترین صرافی برای ایرانیان به منظور خرید ارز c98

نام صرافی

جفت ارز

پنکیک سواپ (Pincakeswap)

C98/WBNB

 

C98/USDT
C98/USDT

 

C98/USDT

HitBTC

هیت بی تی سی (Hit btc)

C98/BTC

C98/USDT

huobi global

هوبی گلوبال (Huobi global)

C98/USDT

C98/USDT

C98/BTC

C98/USD

آینده ارز دیجیتال کوین 98 (C98)

در زمان آغاز به کار پلتفرم کوین 98، توکن بومی این پروژه، در شیب صعودی بسیار تند، به سطح 6.4 دلار رسید و این نشان از استقبال جامعه ارز دیجیتال از این توکن دارد.

پیشبینی آینده ارز کوین 98

در دنیای ارزهای دیجیتال یک قاعده کلی وجود دارد. اگر ارزی از لحاظ بنیادین ارزشمند باشد، در افقی 1 تا 5 ساله سودهای حیرت انگیز ایجاد می کند. ارزش بنیادین یا فاندامنتال در چند نکته خلاصه می شود:

  • ایجاد یک ارزش در ارز دیجیتال
  • کاربردی بودن توکن
  • ارزش بازار مناسب 
  • جامعه بزرگ

حتماً تاکنون متوجه نقش اکوسیستم کوین 98 در دنیای دیفای شده اید. ارز C98 تنها ارز پلتفرم بسیار کاربردی کوین 98 است. این ارز توکن حاکمیتی است یعنی دارندگان آن در امور مختلف حق رأی دارند. ارز C98همچنین به عنوان کارمزد تراکنش ها مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین این یک ارز کاربردی آینده دار است. اگر به دنبال ارزهای دیجیتال با پتانسیل بالا هستید، C98 مطمئناً یکی از گزینه های پیش روی شما خواهد بود. البته سایت هایی هم وجود دارند که برای C98 آینده ای ورای 6 دلار متصور نیستند، ولی بر اساس پیش‌بینی‌ سایت ولت اینوستر، انتظار می‌رود C98 تا سال 2026 به 52 دلار برسد.

آیا ارز کوین 98 (C98)برای سرمایه گذاری خوب است؟

ارز C98 در زمان راه اندازی، بسیار مورد استقبال قرار گرفت و با رشد تا سطح 6 دلار، سود خوبی نصیب سرمایه گذاران خود کرد. این ارز از تاریخ 23 آگوست در روند نزولی قرار گرفته و تا آخرین سطح حمایت خود پایین آمده. اکنون زمان خوبی برای خرید و هولد این ارز است. زیرا به نظر می رسد با بهبود قیمت بیت کوین و ریکاوری کلی بازار ارز دیجیتال، روند نزولی بیشتر ارزهای دیجیتال رو به اتمام است. اکثر سایت های پیش بینی ارز دیجیتال برای کوین 98 آینده ای صعودی پیش بینی کرده اند. اکنون این ارز با جایگاه خوب خود در میان سایر ارزها، در بازه زیر 2 دلار معامله می شود و نسبت به ارزش واقعی خود، بسیار ارزان قیمت معامله می شود. پیش بینی می شود تا پایان سال 2022، کوین 98 دوباره تا سطح 6 دلار صعود کند . بنابراین احتمال دارد خرید و هولد کردن ارز C98 در بازه ای 6 ماهه سرمایه های شما را تقریباً سه برابر کند. 

آینده ارز دیجیتال کوین 98 (C98) به صورت سال به سال

بر اساس پیش بینی قیمت سایت پرایس پردیکشن، قیمت های ارز دیجیتال کوین 98 به صورت زیر پیش بینی می شود.

سال

حداقل قیمت

متوسط قیمت

حداکثر قیمت

2022

1.90$

1.98$

2.30$

2023

2.66$

2.74$

3.28$

2024

3.95$

4.06$

4.70$

2025

5.73$

5.89$

6.93$

و اما سخن پایانی

اگر دنیای دیفای پادشاهی داشته باشد، آن پادشاه پلتفرم کوین 98 است. در این پلتفرم شما نیازی به داشتن دانش بلاک چین ندارید. دیگر لازم نیست بدانید مشغول تبدیل چه ارزی در چه بلاکچینی هستید. از آنجایی که کوین 98 روی سه بلاکچین راه اندازی شده و با بیش از 20 بلاکچین در ارتباط است، به راحتی به شما اجازه تبدیل ارزهای مختلف با استانداردهای مختلف را با کمترین اسلیپیج می دهد.

در این مقاله سعی کردیم با بررسی همه جانبه پروژه کوین 98، دید مناسبی از ارزش بنیادین C98، ارز بومی این اکوسیستم به دست بدهیم. با اینکه پروژه کوین 98 در یک کشور کوچک (ویتنام) راه اندازی شده، اما سرمایه گذاران و تیم پشتیبانی قوی دارد. این پروژه انقلابی در  دنیای دیفای است و قطعاً ارزش سرمایه گذاری دارد.

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


0 دیدگاه