بررسی کیف‌ پول اتمیک‌ والت - دانلود و آموزش Atomic Wallet
ارز دیجیتال

بررسی کیف‌ پول اتمیک‌ والت - دانلود و آموزش Atomic Wallet

کیف‌پول ارز دیجیتال "اتمیک والت" بابیش از 500 ارز دیجیتال به شما خدمات گسترده‌ای به آسان‌ترین شکل ممکن ارائه می‌دهد. این پلت‌فرم یک کیف‌پول و  در عین حال یک صرافی غیرمتمرکز با اقدامات امنیتی بسیار پیشرفته و رابط کاربری مناسب برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود. اتمیک‌والت، خدماتی مانند مبادله آسان بیش از 60 دارایی دیجیتال، دارایی‌های سهامی و ارزهای فیات از 18 بازار برجسته جهانی را ارائه می‌دهد.

هدف اصلی AtomicWallet ایجاد یک قلمرو قوی و چند وجهی برای توسعه هرچه بیشتر ارزهای دیجیتال است. کیف‌پول نسخه دسکتاپ آن‌ها با حفظ حریم خصوصی به عنوان یک شاخصه مهم برای ایجاد یک شبکه قابل اعتماد برای کاربران، احراز هویت را برای شما از امری اجباری خارج کرده است، پس لازم نیست نگران احراز هویت برای استفاده از این کیف‌پول باشید.

نسخه سخت افزاری این کیف‌پول سالانه، چیزی حدود 23 درصد سود برای استیک ارزهای دیجیتال به کاربران خود پرداخت می‌کند. کاربران AtomicWallet مجازند تا توکن‌های خود را به برای استیک قرار دهند. توکن‌هایی که می‌توانید در این کیف پول استیک کنید عبارتند از: Cosmos ، Tezos و بسیاری از کوین‌ها و توکن‌های دیگر.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: کیف پول ارز دیجیتال

لینک دانلود اتمیک ولت

دانلود کیف پول اتمیک ولت رایگان است. این کیف پول برای اندروید، iOS، ویندوز و مکینتاش توسعه داده شده است. 

دانلود برای اندروید

دانلود نرم افزار برای اندروید

دانلود برای iOS

دانلود برای آیفون

دانلود نسخه ویندوز

 دانلود نسخه دسکتاپ

درباره کیف‌پول اتمیک‌والت

کیف‌پول اتمیک‌والت در دنیای ارزهای دیجیتال جایگاه برجسته‌ای را به خود اختصاص داده است. ویژگی کلیدی آن امکان مبادله ارزهای دیجیتال است که یک صرافی غیرمتمرکز به‌حساب می‌آید. این سواپ اتمیک‌والت، در سال 2017 توسط یکی از متفکران برجسته فین‌تک، مدیرعامل Changelly، کنستانتین گلادیچ راه‌اندازی شد.

کیف‌پول اتمیک‌والت از کارت‌های بانکی ارز فیات کاربران، برای خرید توکن‌های رمزنگاری مانند اتریوم، بیت‌کوین و لایت‌کوین پشتیبانی می‌کند. کیف‌پول سخت‌افزاری آن‌ها نیز، از دسترسی آسان به سیستم عامل‌های macOS، Android،Windows و iOS برخوردار است.

کیف‌پول اتمیک‌والت AtomicWallet چگونه کار می‌کند؟

با توجه به نحوه عملکرد کیف‌پول‌های ارز دیجیتال، کاربران می‌توانند امنیت دارایی‌های دیجیتالی خود را از طریق کلیدهای خصوصی تقویت کنند. این قابلیت که در اتمیک‌والت نیز وجود دارد، به آن‌ها امکان دسترسی کامل به دارایی‌ها را می‌دهد و آن‌ها بدین واسطه از اتمیک‌والت اختیار کامل دریافت می‌کنند و در نتیجه هیچ نگرانی بابت بلوکه شدن دارایی‌های خود نخواهند داشت.

وجوه کاربران برای افزایش امنیت تراکنش‌ها، مستقیما در شبکه بلاک‌چین ادغام می‌شوند. کیف‌پول‌های کریپتو اتمیک، در لحظه خود را با انتخاب نودهای بلاک‌چین کاربر، هماهنگ می‌کنند. علاوه بر این، همه اعمال تجاری مانند سابقه تراکنش‌ها در کیف‌پول‌های رمزنگاری شده اتمیک، قابل ردیابی و مشاهده است.

در این کیف‌پول اجرای تراکنش‌های بلاک‌چینی را می‌توانید به همراه تعداد زیادی امکانات تجاری دیگر مانند دستیابی به صرافی‌های اصلی ارزهای دجیتال انجام دهید که گزینه‌ای جذاب برای یک کیف‌پول به شمار می‌رود.

امکانات کیف‌پول اتمیک‌والت

از ویژگی‌های جالب کیف‌پول اتمیک‌والت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برای معامله گران مبتدی سودآور است

از آنجا که کیف‌پول اتمیک‌والت رایگان است، این پلت‌فرم بیشترین تقاضا را برای مبتدیانی داشته که به تازگی وارد دنیای ارزهای دیجیتال شده‌اند. این کیف‌پول سرمایه‌گذاران جدید را قادر ساخته تا بدون نیاز به تملک دارایی‌های دیجیتالی، به خرید ارزهای دیجیتال اقدام کند. بخش صرافی این کیف‌پول تقریباً همه کوین‌ها و توکن‌ها را پشتیبانی می‌کند که برای تازه‌واردان بازار نکته مثبت دیگری به شمار می‌رود. این ویژگی جذاب از طریق "اتمیک سوآپ" در کیف‌پول نسخه سخت‌افزاری قابل دسترسی است.

امکان مبادله‌ای امن را برای شما فراهم می‌آورد

کاربران طبیعتا نیاز به اعتماد دارند؛ برای ایجاد اطمینان از هر گونه خطر و ریسک، بستر این صرافی یا سوآپ با تکیه بر کلیدهای خصوصی طراحی شده است. مبادلات اتمی این پلت‌فرم زنجیره‌ای از طریق گذرواژه‌های ایجاد شده توسط کاربر و پذیرش یک قرارداد خاص مجاز خواهد بود.

ویژگی منحصر به فرد این نوع رمز عبور این است که 12 کلمه را به شما نشان می‌دهد و اگر دستگاه سخت‌افزاری خود را گم کردید یا به هر نحو دسترسی خود را به کیف‌پول از دست دادید، با استفاده از آن 12 کلمه می‌توانید کیف‌پول خود را بازیابی کنید.

دارایی‌های پشتیبانی شده توسط کیف پول اتمی

پلت‌فرم کیف پول اتمیک، اجازه کار با 500 کوین و رمزارز را به شما می‌دهد. برخی از ارزهای دیجیتال اصلی که کیف‌پول اتمیک از آن‌ها پشتیبانی می‌کند عبارتند از: Binance Coin ، Brave Attention Token ، Bitcoin ، Bitcoin SV ، Bitcoin Cash ، Chainlink ، Cardano ، Cosmos ، Dash ، EOS ، Ethereum ، Litecoin ، Monero ، NEO ، OmiseGo ، Ripple ، Stellar ، Tron ، Tether USD ، Tezos و VeChain.

با این حال، برای بررسی لیست کامل دارایی‌های پشتیبانی شده توسط کیف پول اتمیک، می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

چگونه از کیف‌پول اتمیک‌والت (AtomicWallet) استفاده کنیم؟

کیف‌پول اتمیک‌والت همچنان یک صرافی غیر متمرکز برای چندین ارز اصلی نیز می‌باشد. این صرافی غیرمتمرکز دارای بیش از 500 توکن است که شامل تمام شبکه‌های بلاک‌چینی می‌شوند. این کیف پول از نظر انجام مبادلات اتمی بین زنجیره‌های بلاک‌چینی، بسیار برجسته به شمار می‌رود. از طریق فناوری نوآورانه قرارداد هوشمند که توسط صرافی اتمیک ارائه شده است، کاربر می‌تواند بدون هیچ‌گونه عمل تجاری متمرکز، یک ارز دیجیتال را با ارزی دیگر مبادله کند.

از طریق کیف پول اتمیک، سرمایه‌گذاران می توانند کارهایی مانند خرید ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری، مدیریت مبادلات ارزهای دیجیتال خود و استیک کردن را انجام دهند. کاربر از طریق یک اپلیکیشن نیز می‌تواند به تمام این امکانات دسترسی پیدا کند. این نرم‌افزار را می‌توانید مستقیما از وب‌سایت رسمی آن‌ها بارگیری کنید.

چگونه کیف‌پول اتمیک‌والت را راه‌اندازی کنیم؟

برای مدیریت یک مبادله از طریق کیف پول اتمیک‌والت، اولین قدم این است که نرم‌افزار این پلت‌فرم را از طریق فروشگاه Google Play بارگیری کرده یا از امکانات موجود در وب‌سایت آنها استفاده کنید. اگر کاربر مسیر وب‌سایت را انتخاب کند، گزینه‌ای برای دانلود نرم افزار کیف پول Atomic روی دستگاه هوشمند او نشان داده می‌شود.

پس از ورود کاربر به برنامه، با دو گزینه روبه‌رو می‌شود: ایجاد کیف‌پول (Create Wallet) و بازیابی کیف‌پول (Restore from Backup). سرمایه‌گذاران تازه‌وارد به این کیف‌پول، طبیعتا باید روی اولین گزینه یعنی Create Wallet کلیک کنند. پس از آن مجوز داده می‌شود و کاربر باید یک رمزعبور تنظیم کند.

فراموش نکنید! که یک گذرواژه فرعی 12 کلمه‌ای نیز باید تحویل شما داده شود و باید آن را به طور ایمن حفظ و ذخیره‌سازی کنید. پس از تنظیم کردن گذرواژه، کاربر می تواند کار خود را با اپلیکیشن شروع کند. فرایند پشتیبان‌گیری در این کیف‌پول نیز، به شما کمک می‌کند تا دسترسی به کیف‌پول اتمیک خود را در هر کجا و هر زمان حفظ کنید.

کارمزدهای کیف پول اتمیک‌والت AtomicWallet

مبادله ارزهای دیجیتال در Atomic Swaps از طریق سرویسی فرعی از کیف‌پول، با نام Simplex انجام می‌شود. کارمزد‌های وضع‌شده توسط کیف‌پول اتمیک برای خرید ارز دیجیتال با ارزهای فیات، بر دو مورد اصلی استوار است. اولین مورد در جایی است که کیف‌پول مبادله داخلی 2٪ کارمزد سفارش معاملاتی برای هر معامله را اعمال می‌کند. مورد دوم جایی است که سرویس کیف‌پول شما براساس سیاست‌های مربوط به حساب ارز فیات شما، از کارت بانکی کاربر هزینه را تحت عنوان مالیات کسر می‌کند.

کارمزدهای این مرحله از تراکنش در کیف‌پول اتمیک ممکن است تا 5 درصد نیز افزایش یابد، زیرا خرید ارزهای دیجیتال نیاز به تامین امنیت در پروتکل‌های مختلف و پیچیده‌ای دارد.

در طول بررسی کیف‌پول اتمیک‌والت و مقایسه آن با بسیاری از دیگر کیف‌پول‌ها، این تنها کیف‌پول است که همه کارمزدها به تراکنش پردازش شده در خود کیف‌پول اتمیک بستگی دارد.

توکن کیف‌پول اتمیک‌والت AWC

توکن AWC یک رمزارز دیجیتال برتر است که توسط صرافی غیر متمرکز اتمیک‌والت عرضه شده است. ارائه دهندگان توکن از واحد پولی سرمایه‌گذاران خود پشتیبانی می‌کنند. با پیشرفت هرچه سریع‌تر این کیف‌پول، انتظار می رود که توکن AWC نیز رشد خوبی را تجربه کند.

کل عرضه توکن‌های AWC 100 میلیون واحد است، در حالی که ارائه‌دهندگان تنها 10 میلیون واحد از این ارز را در گردش قرار داده‌اند. 90 میلیون واحد از این توکن ذخیره‌سازی شده است. سرمایه‌گذاران و دارندگان این ارز دیجیتال به عددی بیش از 40 هزار نفر هم رسیده است.

این توکن در صرافی‌های IDEX و Binance DEX قابل دسترسی است. کوین‌های AWC را می توان با برنامه وابسته پلت‌فرم اتمیک که با نام Bounty Campaigns شناخته می‌شود و برنامه‌های پاداش نیز کسب کرد.

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


4 دیدگاه

    • comments

      محمد
      ، 07 آبان 1400

      سلام من وقتی ی توکن جدید از etherscan.io به کیف پول اتمیک اضافه میکنم وقتی از کیف پول کامل خارج میشم توکن جدید از کیف پول حذف میشه و باید دوباره اون توکن رو اضافه کنم. میخواستم بدونم اگه ارز اون توکن رو بخرم و بریزم تو اتمیک با این شرایطی که گفتم (توکن جدید موقع بیرون اومدن از والت حذف میشه) سرمایه م از دست نمیره؟

    • comments

      کارشناس وبسایت دنیای ترید ، 10 آبان 1400

      سلام دوست عزیز؛ ببینید، سرمایه شما از دست نخواهد رفت ولی بهتر است در این موارد توکن‌ها را در یک کیف‌پول مانند متامسک یا مای اتر والت نگهداری و انتقال دهید.