قیمت لحظه‌ای ارز لوکوس چین؛ معرفی، بررسی آینده و پیش بینی قیمت LOCUS
ارز دیجیتال

قیمت لحظه‌ای ارز لوکوس چین؛ معرفی، بررسی آینده و پیش بینی قیمت LOCUS

از وقتی که ارز دیجیتال لوکوس چین (LOCUS) در لیست 10 ارز برتر کیف پول نهنگ‌های اتریوم قرار گرفته، نام این ارز و شبکه‌ی هوشمند لوکوس (LOCUS Chain) بر سر زبان‌ها افتاده است. در هفته‌ی گذشته که بسیاری از ارزها ریزش داشته‌اند، ارز لوکوس رشد قیمت 29 درصدی را ثبت کرده‌ است که در این بازه‌ی ریزشی، یک رشد عالی به شمار می‌آید. در این مطلب از مقالات ارز دیجیتال وبسایت دنیای ترید، تمام توضیحات کلیدی در مورد این ارز ارائه می‌شود. ما به شما می‌گوییم که آیا این ارز برای سرمایه‌گذاری مناسب است یا خیر. آینده‌ی لوکوس چیست؟ آیا باید لوکوس بخریم؟ با ما همراه باشید.

مشخصات ارز لوکوس چین

ارز دیجیتال لوکوس چین با علامت اختصاری LOCUS، یک دارایی دیجیتال است که در سال 2018 راه‌اندازی شده است. LOCUS ارز بومی بلاکچین لوکوس است. این ارز ابتدا در شبکه‌ی اتریوم راه‌اندازی شد و یک توکن اتریومی به شمار می‌آید. بعدها تیم توسعه لوکوس چین امکان استفاده از این ارز در شبکه‌ی لوکوس را نیز از طریق یک قرارداد هوشمند مهیا کرد.

جدول مشخصات عمومی ارز لوکوس

نام ارز

لوکوس چین (Locus Chain)

علامت اختصاری

locus

استاندارد ارز لوکوس

Erc20 (استاندارد شبکه‌ی اتریوم)

عرضه کل ارز لوکوس

7 میلیارد واحد LOCUS

نوع ارز

حاکمیتی

عرضه در گردش ارز لوکوس

حدود 880 میلیون واحد لوکوس

وبسایت رسمی

https://www.locuschain.com/

تلگرام ارز لوکوس

https://t.me/locusofficial

توییتر ارز لوکوس

https://twitter.com/search?q=$locus

کاوشگر ارز لوکوس

اتراسکن

لوکوس یک ارز حاکمیتی و کاربردی است؛ یعنی ارز دیجیتال اصلی، رایج و مورد نیاز برای انجام کلیه‌ی عملیات‌ در شبکه‌ی Locus Chain و همه برنامه‌های کاربردی آن توسط کاربران، اعتبارسنجان و توسعه‌دهندگان است. LOCUS یک روش پرداخت برای کل اقتصاد شبکه است. از موارد استفاده ارز لوکوس، رأی دهی، پرداخت کارمزد تراکنش و دریافت جوایز استیکینگ است.

علت حضور ارز لوکوس در کیف پول نهنگ‌های اتریوم

همانطور که ذکر شد، چندی است که توکن لوکوس چین توجه نهنگ‌های اتریوم را به خود جلب کرده و این موجب می‌شود که این ارز را در واچ‌لیست خود قرار بدهیم.

ارز لوکوس جزو 10 ارز برتر کیف پول نهنگ‌های اتریومارز لوکوس چین جزو 10ارز برتر کیف پول نهنگ‌های اتریوم

لوکوس چین ادعا دارد که اولین و تنهاترین بلاکچین لایه 1 است که سه‌گانه‌ی مقیاس‌پذیری، تمرکززدایی و امنیت را به طور همزمان و به نحو احسن ارائه می‌دهد. این امر موجب می‌شود که در دراز مدت این بلاکچین تبدیل به یکی از پرمخاطب‌ترین بلاکچین لایه 1 شود. در بخش‌های بعدی، به ویژگی‌های منحصر بفرد شبکه‌ی لوکوس چین که موجب جذب نهنگ‌های اتریوم شده، بیشتر پرداخته‌ایم.

مطالعه مقاله ارزهای دیفای پیشنهاد میشود.

توکنومیک ارز لوکوس چین

با مراجعه به کاوشگر اتراسکن، نگاهی به توزیع این ارز داشتیم. طبق آخرین داده‌های آنچین، 50 درصد از عرضه در گردش ارز لوکوس چین در 10 کیف پول انباشته شده است.

بررسی توزیع ارز لوکوس چینتوزیع ارز لوکوس چین 

این امر به وضوح نشان می‌دهد که قیمت ارز LOCUS بسیار شکننده و مستعد پامپ و دامپ است. 

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: توکنومیک در ارز دیجیتال

 

?توجه: توزیع نامتوازن یک ارز هم می‌تواند نوید بخش بازدهی بسیار زیاد در آینده‌ی نه چندان دور باشد و هم می‌تواند زنگ خطری برای دارندگان بلندمدت این ارز به شمار آید. اگر این چند نهنگ تصمیم به سیو سود بگیرند، ماجرای ریزش لونا تکرار می‌شود؛ چرا که یکی از اصلی‌ترین علت ریزش لونا، توزیع نامتوازن ارز بود.

 

از کدام صرافی ارز لوکوس چین بخریم؟

آیا لوکوس در صرافی‌های ایرانی لیست شده است؟ در پاسخ باید گفت: در حال حاضر، ارز لوکوس در هیچ یک از صرافی‌های داخلی لیست نشده است. با اینکه لوکوس یک ارز قدیمی است، صرافی‌های کمی این ارز را پوشش داده‌اند.

در حال حاضر، بهترین صرافی متمرکز خارجی برای خرید ارز لوکوس، صرافی بیترو (Bitro) است. در این صرافی جفت ارز لوکوس به تتر (LOCUSUSDT) لیست شده است و حجم معاملات مناسبی دارد.

مطالعه مقاله بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان پیشنهاد میشود.

اما راه بهتر برای خرید ارز لوکوس چین، خریداری از صرافی غیرمتمرکز بدون نیاز به ثبت‌نام و احراز هویت (KYC) است. شما می‌توانید با استفاده از کیف پول متامسک یا کیف پول تراست ولت در چند مرحله‌ی زیر ارز لوکوس چین را خریداری کنید.

جهت مطلع شدن از قیمت اتریوم مطالعه مقاله پیش بینی قیمت اتریوم تا سال 2022 را پیشنهاد میکنیم.

پیش‌بینی قیمت ارز لوکوس چین

طبق سیستم پیشبینی قیمت سایت ولت اینوستر، ارز LOCUS یک سرمایه‌گذاری بلند مدت (1 ساله) عالی است. اگر به دنبال ارزهای دیجیتال پربازده هستید، LOCUS می تواند یک گزینه‌ی سرمایه گذاری سودآور باشد.

 

?توجه: در زمان نگارش این مطلب، قیمت ارز لوکوس چین 31.73 درصد افزایش را نسبت به سال گذشته و 412.22 درصد نسبت به 3 ساله گذشته ثبت کرده است. شاید این میزان بازدهی، در دید اول ضعیف به نظر برسد، اما در مقابل بیت کوین که در یکسال گذشته، 60 درصد کاهش قیمت داشته است، این میزان رشد قیمت سالیانه‌ی لوکوس چین عالی ارزیابی می‌شود.

ولت اینوستر انتظار افزایش قیمت بلندمدت برای LOCUS دارد، پیش بینی قیمت این سایت، برای انتهای سه ماهه‌ی سوم سال 2027، دستیابی به قیمت 0.462 دلار است.

انتظار می‌رود سرمایه‌گذاری 5 ساله در ارز لوکوس چین، به طور حدودی، بازدهی معادل +1078٪ داشته باشد.

پیشبینی قیمت ارز لوکوس چینپیشبینی قیمت ارز لوکوس چین

با این شرایط، آیا الان وقت خرید ارز لوکوس چین است؟ پاسخ را در تحلیل تکنیکال زیر بخوانید. همچنین برای مشاهده‌ی پیش‌بینی سال به سال به بخش «سؤالات متداول» در انتهای مطلب مراجعه فرمایید.

تحلیل تکنیکال ارز لوکوس چین

در زمان نگارش مقاله، بازار ارز لوکوس چین تا حدود زیادی خرسی است. آخرین صلیب مرگ در بازار بیت کوین 73 روز پیش، در 24 جولای 2022 اتفاق افتاد. در همین حال، آخرین صلیب طلایی در 30 مارس 2022، یعنی 189 روز پیش رخ داد که نشان می‌دهد تا حدود زیادی فروشندگان بر بازار تسلط دارند. 

در جفت ارز لوکوس به تتر، بیشتر ابزارهای تحلیل تکنیکال، سیگنال فروش می‌دهند. در حال حاضر ارز لوکوس چین زیر میانگین متحرک ساده‌ی 200 روزه (SMA) معامله می‌شود. SMA 200 روزه در 87 روز گذشته، از 11 ژوئیه 2022، سیگنال فروش را اعلام کرده است.

در حال حاضر، قیمت ارز لوکوس زیر SMA 50 روزه است و این اندیکاتور در 54 روز گذشته، از 12 آگوست 2022، سیگنال فروش را داده است.

اسیلاتور استوک استیک آر اس آی 14 ( Stoch RSI ) سیگنال فروش می‌دهد.

بر اساس شاخص‌های تکنیکال، قیمت ارز Locus Chain در ماه آینده کاهش می‌یابد.

شایان ذکر است که طی 7 روز گذشته، قیمت لوکوس چین بیشترین همبستگی مثبت را با ارز لونا کلاسیک و بیشترین همبستگی منفی را با قیمت ارز پنکیک سواپ (CAKE) داشت.

نتیجه‌ی تحلیل تکنیکال: در کوتاه‌مدت، سرمایه‌گذاری در لوکوس چین پیشنهاد نمی‌شود. در بخش بعدی سطوح کلیدی برای خرید یا فروش ارز locus ارائه شده است. سطوح حمایت، کف‌های مناسبی برای خرید به‌شمار می‌آیند.

〽️سطوح حمایت و مقاومت ارز Locus چیست؟

سطوح حمایت کلیدی ارز لوکوس چین برای سال 2022

 0.041014 دلار،

 0.038268 دلار ،

0.035473 دلار.

سطوح مقاومت کلیدی لوکوس چین:

 0.046556 دلار،

 0.049351 دلار،

 0.052097 دلار است.

افت قیمت از این سطوح می‌تواند نشان‌دهنده‌ی نوسانات بیشتر در روزهای آتی باشد.

شبکه‌ی لوکوس چین چیست؟

لوکوس چین (Locus Chain) نام یک بلاکچین تازه تأسیس نیست. این شبکه در سال 2017 توسط دو کارآفرین برجسته تأسیس شد. لوکوس چین در بدو ورود، شعار افزایش مقیاس‌پذیری و افزایش واقعی سرعت تراکنش را با حفظ ویژگی غیرمتمرکز بلاکچین، سرلوحه‌ی خود قرار داده است.

تحلیل فاندامنتال بلاکچین لوکوس

به لحاظ فاندامنتال، لوکوس چین از پتانسیل کافی برای رشد در آینده برخوردار است. در ادامه ویژگی‌هایی که این بلاکچین را از سایر شبکه‌ها متمایز می‌کند، برشمرده می‌شوند. شما با مطالعه‌ی این ویژگی‌ها می‌توانید خود در مورد کارایی این بلاکچین قضاوت کنید.

هدف بلاکچین لوکوس چیست؟

همانطور که می‌دانید، برای تأیید یک تراکنش، به دریافت تأییدیه از یک اعتبارسنج یا یک نود در شبکه نیاز داریم. سپس تمام اطلاعات این تراکنش، با تمامی اعتبارسنجان شبکه به اشتراک گذاشته می‌‌شود تا اطلاعات، غیرقابل حذف یا انکار باشند. با افزایش تعداد تراکنش‌ها، ترافیک شبکه بالا می‌رود و تأیید تراکنش توسط تمامی اعتبارسنجان، باعث کندی شبکه می‌شود.

اگر شبکه از مقیاس‌پذیری کافی برخوردار نباشد، سرعت تراکنش افت می‌کند. یکی از راه‌ها برای جلوگیری از افت سرعت، کاهش تعداد تأییدکنندگان است که ماهیت غیرمتمرکز شبکه و در نتیجه، امنیت آن را به خطر می‌اندازد. لوکوس چین راه‌حلی را ارائه داده که بدون از بین رفتن ویژگی غیرمتمرکز بلاکچین، سرعت و مقیاس پذیری افزایش یابد.

این بلاکچین از مکانیزم BFT یا تحمل خطای بیزانس، در ساختار AWTC بهره می‌برد. مکانیزم BFT به این معناست که اگر برخی از نودها از کار بیافتند یا در عملکرد آن‌ها اختلالی به‌وجود آید، بلاکچین بدون اختلال، قادر به ادامه کار خواهد بود. در ادامه در مورد ساختار AWTC توضیح داده می‌شود.

ساختار بلاکچین لوکوس

لوکوس چین برای حل مشکل مقیاس‌پذیری، از ساختار مرکزی AWTC استفاده می‌کند. این ساختار از فناوری جدید گراف جهت‌دار غیرمدور (Directed Acyclic Graph) یا DAG بهره می‌برد که یک فناوری نسل سوم بلاکچین است و به‌ جای استخراج، از تأیید تراکنش‌های دیگر برای ثبت تراکنش استفاده می‌کند.

ساختار بلاکچین لوکوس چین

در ساختار مبتنی بر DAG، به جای نودها که کامپیوترهای واحد هستند، از حساب (account) استفاده می‌شود. هر حساب یا لجر، دارای یک زنجیره‌ی اختصاصی شامل چندین اعتبارسنج است. یک تراکنش جدید توسط یک حساب به زنجیره‌ی حساب‌ها اضافه می‌شود و فقط صاحب حساب می‌تواند آن را ثبت کند. بدین ترتیب، حسابی که تراکنش را اضافه کرده است، قابل تشخیص است و به محض ثبت تراکنش، تأیید آن صورت می‌گیرد. با تقسیم بلاکچین به واحدهای کوچک حساب، سرعت تأیید تراکنش افزایش می‌یابد و از سویی ماهیت غیرمتمرکز بلاکچین نیز حفظ می‌شود.

مزایای شبکه‌ی لوکوس چین

به غیر از مکانیزم BFT و ساختار AWTC، تفاوت‌های دیگر فناوری لوکوس چین با سایر بلاکچین‌ها موجب می‌شود که این بلاکچین را به عنوان بلاکچین نسل برتر در نظر گیریم. شاید همین ویژگی‌هاست که نظر سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. در ادامه به اصلی‌ترین مزایای لوکوس چین اشاره می‌شود.

مزیت اول لوکوس چین: اعتبار داده‌های ثبتی

برای جلوگیری از افزایش حجم دفتر کل توزیع شده، لوکوس چین از فناوری «حذف با حفظ قابلیت تأیید» (Verifiable Pruninng) استفاده می‌کند. در این روش، بر خلاف روش سنتی حذف داده، که غیرقابل بازگشت است، از ساختار درخت مرکل مورب (Skewed Merkle Tree) استفاده می‌شود تا اعتبارسنجی داده‌ها حتی زمانی که بیشتر داده‌های قبلی، در محیط محلی حذف شده‌اند، بدرستی انجام شود. با استفاده از فناوری حذف با حفظ قابلیت تأیید، داده‌های قدیمی به‌گونه‌ای از دفتر کل حذف می‌شوند که بلاکچین قادر باشد با استفاده از مقادیر هش، داده‌ها را به‌طور کامل تأیید کند.

بدین ترتیب، لوکوس چین با بهره‌وری از ویژگی «حذف با حفظ قابلیت تأیید»، اعتبار داده‌ها را تضمین می‌کند. هر داده به محض ثبت شدن، حتی در صورت از بین رفتن حسابی که آن را ثبت کرده، معتبر است.

مزیت دوم لوکوس چین: مقیاس‌پذیری بالا

لوکوس چین برای رفع مشکل مقیاس‌پذیری، از فناوری دایمنامیک شاردینگ (dynamic sharding) بهره می‌برد. این فناوری بلاکچین را به چندین دسته یا شارد تقسیم می‌کند که باعث افزایش سرعت تأیید تراکنش می‌شود. بدین ترتیب لوکوس چین همزمان با رفع مشکل مقیاس‌پذیری، امنیت و تمرکززدایی را نیز حفظ می‌کند.

مزیت سوم لوکوس چین: حجم پایین

حجم اندک هر حساب که موجب می‌شود لجرها توسط هر فرد، در هر دستگاهی قابل اجرا باشد. به عنوان مثال می‌توان یک حساب اعتبارسنجی لوکوس چین را در گوشی موبایل نیز ایجاد کرد. این امر باعث می‌شود که اعتبارسنجی برای لوکوس چین بسیار سهل‌الوصول باشد و تعداد اعتبارسنجان افزایش یابد.

مزیت چهارم لوکوس چین: امنیت تراکنش

لوکوس چین در هر تراکنش به صورت رندوم (VRF) یک حساب را برای اعتبارسنجی انتخاب می‌کند. این گزینش بر اساس مکانیسم اثبات سهام (POS) صورت می‌گیرد؛ یعنی هرچه صاحب حساب مقدار بیشتر ارز لوکوس در شبکه داشته باشد، احتمال انتخاب شدن آن بالاتر است. از آنجایی که لجر به صورت تصادفی انتخاب می‌شود، تأیید کننده‌ی یک تراکنش غیرقابل پیش‌بینی و در نتیجه، امنیت تراکنش بسیار بالاست.

مهم‌ترین مزیت لوکوس چین: کارایی بالا

شبکه‌ی لوکوس یک شبکه‌ی لایه 1 است؛ به این معنی که کارایی بالایی دارد و فرصت‌های تجاری مختلفی در زمینه‌های گوناگون مهیا می‌کند. این زمینه‌ها می‌توانند صرفاً فرصت‌های معاملاتی و سرگرمی در حوزه‌های دیفای، راه‌اندازی توکن، بازیهای متاورسی و گیم فای باشند و یا کاربرد بلاک چین در دنیای واقعی مانند معاملات املاک، ذخیره‌ی داده‌های پزشکی یکتا، ثبت اطلاعات هویتی برای مقابله با سرقت هویت و جعل اسناد و ... را شامل شوند.

 

از آنجایی که لوکوس چین یک بلاک چین عمومی با کارایی بالا است، پتانسیل بسیار بالایی برای انجام امور مختلفی در آینده دارد. این بلاکچین بستر مناسبی برای اجرای موارد مختلفی مانند پرداخت‌های دیجیتال با پول ملی هر کشور (CBDC) و اینترنت اشیا (IOT) است. لوکوس چین یکی از گزینه‌های آینده برای ایجاد شهرها، کارخانه‌ها و شبکه‌های هوشمند متکی بر حجم وسیع داده خواهد بود.

 

درباره تیم توسعه ارز لوکوس چین

لوکوس چین توسط متخصصان کره‌ای در حوزه‌ی گیمینگ راه‌اندازی شده است. 11 متخصص در حوزه‌های IOT، هوش مصنوعی، گیمینگ، برنامه‌نویسی و ... عضو این تیم هستند. در ادامه، نگاهی به کارنامه‌ی کاری اعضای اصلی تیم توسعه‌ی لوکوس چین داریم:

مدیر ارشد فناوری و مدیر فنی : یانگهیون جو (Younghyun Joo) در زمینه‌ی موتور بازی، فناوری شبکه، هوش مصنوعی، بهینه سازی و امنیت فعالیت دارد. وی در نگارش چند مقاله‌ی دانشگاهی در زمینه‌ی اینترنت اشیا (IOT) همکاری داشته است.

مدیر: گیلهو لی (Gilho Lee) از سال 1987، به عنوان برنامه‌نویس، با شرکت‌های مختلف همکاری داشته و در سال 1994، در سمت مدیر توسعه‌ی شرکت فانتاگرام فعالیت کرده است. از آن زمان تاکنون، به عنوان مدیر عامل در بازیهای ویدیویی مشهوری مانند «پادشاهی زیر آتش قهرمانان» (Kingdom Under Fire) ساخته‌ی شرکت فانتاگرام و بلوساید، Shining Lore و N3 مشارکت داشته است.

مدیر: سونگ موک جانگ (SOONMOK JANG) بیش از 30 سال تجربه در توسعه دارد و به عنوان مدیر عامل چندین شرکت هایتک خدمت کرده است. وی تجربه‌ی فعالیت در زمینه‌ی گیمینگ، توسعه‌ی سیستم‌های امنیتی، حسگرهای بینایی، شبیه سازها، هوش مصنوعی و IOT را دارد.

سؤالات متداول (FAQ)

شما می‌توانید سؤالات خود را در بخش نظرات ثبت کنید.

 

آخرین قیمت ارز لوکوس چیست؟

برای مشاهده‌ی قیمت لحظه‌ای ارز لوکوس، مارکت کپ، حجم معاملات 24 ساعته‌ی این ارز به نمودار و جدول ابتدای مقاله مراجعه کنید.

?آیا سرمایه‌گذاری در ارز لوکوس پربازده است؟

طبق تحلیل‌های ارائه شده در این مطلب، سرمایه‌گذاری در ارز لوکوس چین برای کوتاه مدت (1 ماهه) بد و برای بلند مدت (یکساله) خوب است. پیشبینی قیمت برای بلند مدت (یکساله) رشد 200 درصدی است.

?از کدام صرافی ارز لوکوس چین بخرم؟

طبق اطلاعات ارائه شده در این مطلب، بهترین صرافی برای خرید آسان ارز لوکوس چین، صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ است.

?آیا قیمت ارز لوکوس چین بالا می رود؟

بنا به دلایلی که در این مقاله ذکر شد، احتمال افزایش قیمت تا 0.134 دلار وجود دارد.

❌آیا احتمال صفر شدن و انحلال ارز لوکوس چین وجود دارد؟ 

بنا به تحلیل ما، احتمال صفر شدن ارز لوکوس چین وجود ندارد.

?آیا قیمت ارز لوکوس چین به یک دلار می‌رسد؟

بنا به تحلیل ما، تا 5 سال آینده، احتمال یک دلاری شدن ارز لوکوس چین وجود ندارد.

?پیشبینی قیمت ارز لوکوس چین برای 2022

طبق آخرین پیش‌بینی قیمت لوکوس چین برای سال 2022، ارز LOCUS به احتمال زیاد در منطقه‌ی 0.057 دلار و 0.062 دلار در نوسان خواهد بود. لازم به یادآوری نیست که بازار ارز دیجیتال بسیار بی‌ثبات است و در این پیش‌بینی قیمت، نوسانات شدید در نظر گرفته نشده است.

?پیشبینی قیمت ارز لوکوس چین برای 2023

طبق تحلیل ما، قیمت لوکوس چین برای سال 2023 در محدوده‌ی 0.083 الی 0.100 دلار، با میانگین قیمت 0.085 دلار معامله خواهد شد.

?پیشبینی قیمت ارز لوکوس چین برای 2024

طبق تحلیل ما، قیمت لوکوس چین برای سال 2024 در محدوده‌ی 0.12 الی 0.14 دلار، با میانگین قیمت 0.12 دلار معامله خواهد شد.

?پیشبینی قیمت ارز لوکوس چین برای 2025

طبق تحلیل ما، قیمت لوکوس چین برای سال 2025 در محدوده‌ی 0.17 تا 0.21 دلار، با میانگین قیمت 0.18 دلار معامله خواهد شد.

?پیشبینی قیمت ارز لوکوس چین برای 2026

طبق تحلیل ما، قیمت لوکوس چین برای سال 2026 در محدوده‌ی 0.26 تا 0.30 دلار، با میانگین قیمت دلار 0.27 معامله خواهد شد.

?پیشبینی قیمت ارز لوکوس چین برای 2027

طبق تحلیل ما، قیمت لوکوس چین برای سال 2027 در محدوده‌ی 0.37 تا 0.45 دلار، با میانگین قیمت 0.39 دلار معامله خواهد شد.

〽️بالاترین سقف تاریخی ارز لوکوس چین

بالاترین قیمت ارز locus 0.752938 دلار است. این ارز در تاریخ 10 جولای 2019، این سقف تاریخی را ثبت کرده است.

〽️پایین‌ترین کف تاریخی ارز لوکوس چین

پایین‌ترین قیمت تاریخی ارز لوکوس چین، 0.000030256598 دلار است. این ارز در تاریخ 29 ژانویه 2020 این کف تاریخی را ثبت کرده است.

 

و اما سخن پایانی

پروژه‌ی لوکوس چین به علت فناوری نسل سوم آن و نوآوری‌هایی که برای رفع مشکل مقیاس‌پذیری ارائه داده، یک بلاکچین آینده‌دار محسوب می‌شود. این بلاکچین بنا به فاکتورهای بنیادین ذکر شده در این مقاله، مورد توجه نهنگ‌های اتریوم قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که در مورد ارزهایی که نظر نهنگ‌های یک بلاکچین را به خود جلب کرده است، باید محتاط بود. این ارزها به همان میزان که استعداد رشد سریع را دارند، در صورتی که یکی از نهنگ‌ها تصمیم به سیو سود بگیرد، استعداد ریزش سریع را نیز دارند. لوکوس چین یکی از همین ارزهاست که بیش از 15 درصد از عرضه در گردش آن، فقط در یک آدرس قرار دارد. اگر تصمیم به سرمایه‌گذاری در ارز locus را دارید، همواره تغییرات قیمت و اخبار این ارز را در همین صفحه دنبال کنید.

 

???دنیای ترید مرجع تخصصی اخبار و مقالات ارز دیجیتال و فارکس است. آموزش ارز دیجیتال رایگان را از حرفه‌ای‌ها دریافت کنید.???

 

?منابع: ولت اینوستر، کوین گکو، کوین مارکت کپ، لوکوس چین، کوین کودکس، ویل استتز

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


0 دیدگاه