قیمت آنی ارز لونا کلاسیک؛ نمودار، بررسی کامل و آینده LUNC
ارز دیجیتال

قیمت آنی ارز لونا کلاسیک؛ نمودار، بررسی کامل و آینده LUNC

در آخرین اخبار ارز لونا کلاسیک به‌روزرسانی جدید V22 در شبکه‌ی ترا کلاسیک جلب توجه می‌کند. پس از انتشار این خبر، قیمت ارز لونا کلاسیک (LUNC)، افزایش یافت. از ماه گذشته تاکنون، ارز دیجیتال لونا کلاسیک بیش از 400 درصد افزایش قیمت داشته است. این امر باعث شد، لونا کلاسیک بار دیگر مورد توجه قرار گیرد. اکنون لونا کلاسیک به رتبه‌ی 33 از لحاظ ارزش بازار رسیده است. در این مطلب از دنیای ترید، همه‌ی اطلاعات کاربردی در مورد ارز لونا کلاسیک را بخوانید تا متوجه شوید که سرمایه‌گذاری در این ارز، خوب است یا خیر؟ آیا باید هر چه زودتر لونا کلاسیک بخرید؟ کدام استراتژی معاملاتی در مورد این ارز جواب می‌دهد؟ با ما همراه باشید.

پامپ لونا کلاسیک

چهار ماه پیش (ماه می 2020) شاهد فروپاشی چشمگیر شبکه‌ی عظیم لونا ترا (LUNA Terra) بودیم. پس از ریزش گسترده لونا و UST، جامعه‌ی ارز دیجیتال در تشویش بود؛ فقط در کره‌ی جنوبی، بیش از 200 هزار سرمایه گذار ورشکست شده بودند. پلیس سئول بنیاد لونا گارد را به اتهام اختلاس تحت پیگرد قانونی قرار داده بود. نه تنها سرمایه‌گذاران میلیاردها دلار از دست دادند، بلکه انحلال لونا باعث ایجاد یک اثر دومینویی شد که چندین پلتفرم ارز دیجیتال پرطرفدار را سرنگون کرد. درست زمانی که ماجرا داشت فراموش می‌شد، Terra با یک پامپ خارق‌العاده 400 درصدی در یک ماه، به سرفصل اخبار بازگشت و ترند شد. لونا کلاسیک نشان داد که ارزش قرار گرفتن در واچ‌لیست ما را دارد. اما در هفته‌ی گذشته، شاهد یک دامپ 50 درصدی در این ارز بوده‌ایم. حال ببینیم لونا کلاسیک چیست و آیا می‌توانیم به عنوان یک ابزار سرمایه‌گذاری خوب روی آن حساب کنیم؟

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: پامپ و دامپ در ارز دیجیتال

تولد لونا کلاسیک

در پی فروپاشی شبکه ترا، چندین پیشنهاد برای نجات ارز لونا و استیبل‌کوین شبکه‌ی ترا مطرح شد، بحث هارد فورک از شبکه‌ی ترا نیز یکی از این پیشنهادات بود، ولی در پایان، پیشنهاد راه‌اندازی یک بلاکچین جدید موفق به کسب آرای موافق اعضا شد. بنیاد لونا گارد نمی توانست ارز لونا را منحل اعلام کند، زیرا سهامداران زیادی داشت و جای امید بود که این ارز بتواند مجدداً خود را ریکاوری کند. بنابراین بلاکچین جدید با ارز لونا 2 راه‌اندازی شد. ارزلونا رها شده که با سرعت رو به سقوط بود، لونا کلاسیک (LUNC) نامیده شد و همه‌ی برنامه‌ها به بلاکچین جدید ترا 2 مهاجرت کردند.

 

قبل از هر چیز بدانید ترا کلاسیک یک شبکه‌ی جدید و تازه متولد شده است. هیچ استیبل‌کوینی ندارد. ترا کلاسیک (LUNC) ادامه‌ی بلاک چین اصلی ترا است. ارز لونا کلاسیک اکنون از نظر ارزش بازار از کوین جدید، لونا 2 پیشی گرفته است. اما تاکنون هیچ کاربردی برای بلاکچین آن تعریف نشده.

 

ارز لونا کلاسیک چیست؟

پس از انحلال استیبل‌کوین الگوریتمی شبکه‌ی ترا، ارز لونا (LUNA) که ارز دیجیتال بومی این شبکه بود، به لونا کلاسیک (LUNC) تغییر نام داد. مشخصات ارز لونا کلاسیک را در جدول زیر مشاهده کنید.

جدول مشخصات ارز دیجیتال لونا کلاسیک

نام ارز

لونا کلاسیک (Luna Classic)

نماد ارز

LUNC

وبسایت اصلی

https://www.terra.money/

عرضه کل

6,907,072,876,045 

عرضه در گردش

6,903,358,486,417

بلاکچین

ترا (Terra)

کاوشکر بلاکچین

https://finder.terra.money/

وایت پیپر لونا کلاسیک

https://docs.terra.money/

بهترین صرافی خارجی برای خرید ارز لونا کلاسیک

صرافی کوکوین

بهترین کیف پول برای هولد ارز لونا کلاسیک

کیف پول تراست ولت

صفحه‌ی توییتر

https://twitter.com/terra_money

قیمت روز لونا کلاسیک

ارز لونا کلاسیک قیمت بسیار پایینی را در مقایسه با روزهای اوج خود تجربه کرده است. جدول زیر، تاریخچه‌ی قیمت لونا ترا و همچنین فراز و نشیب‌های قیمت ارز دیجیتال لونا کلاسیک را نشان می‌دهد.

جدول قیمت ارز دیجیتال لونا کلاسیک

قیمت لحظه ای لونا کلاسیک

مراجعه شود به چارت ابتدای مقاله (مرتب در حال بروزرسانی)

بالاترین قیمت لونا کلاسیک

119.18 در 5 آوریل 2022

پایین ترین قیمت ترا کلاسیک

0.000000999967 در 13 می 2022

ارزش بازار ترا لونا

مراجعه شود به جدول ابتدای مقاله (مرتب در حال بروزرسانی)

رتبه‌ی لونا کلاسیک از لحاظ ارزش بازار

مراجعه شود به جدول ابتدای مقاله (مرتب در حال بروزرسانی)

برای مشاهده‌ی قیمت لحظه‌ای لونا کلاسیک، رتبه‌ی LUNC از لحاظ ارز بازار، به نمودار و جدول لونا کلاسیک در ابتدای این ابتدای مطلب مراجعه کنید.

دلیل رشد لونا کلاسیک

در حال حاضر، تبلیغات زیادی در شبکه‌های اجتماعی پیرامون ارز دیجیتال ترا کلاسیک وجود دارد و این مطمئناً به دستاوردهای چشمگیر LUNC کمک می‌کند. اما اصلی‌ترین علت افزایش قیمت ارز لونا کلاسیک ارتقای V22 است. با این بروزرسانی، نه تنها قابلیت استیک ارز لونا کلاسیک دوباره فعال شد، بلکه قابلیت توکن‌سوزی 1.2 درصدی از هر تراکنش نیز اضافه شد. در ادامه، با بررسی علت رشد لونا کلاسیک به شما می‌گوییم که این رشد تا کجا ادامه خواهد یافت.

اولین علت رشد لونا کلاسیک: لیست شدن در صرافی بایننس

بدیهی است که با افزایش صرافی‌هایی که ارز لونا کلاسیک را در لیست خود قرار می‌دهند، حجم معاملات این ارز بالا می‌رود. صرافی بایننس به تازگی جفت ارز LUNC/USDT را به لیست خود اضافه کرده است. با لیست شدن لونا کلاسیک در صرافی بایننس، قابلیت معاملاتی ارز لونا کلاسیک بسیار بالا رفت. زیرا این ارز در دسترس طیف بزرگ معامله‌گران صرافی بایننس قرار گرفت.

دومین علت رشد LUNC: توکن‌سوزی لونا کلاسیک

اخیراً جامعه‌ی لونا کلاسیک نسبت به سوزاندن 1.2 درصد از کارمزد تراکنش، رأی مثبت داده است. این یعنی 1.2 درصد از کارمزد هر تراکنش سوزانده می‌شود. قرار است این تصمیم تا 20 سپتامبر (29 شهریور) اجرایی شود که اثر خود را در هفته‌های گذشته نشان داده است.

معمولاً توکن‌سوزی یکی از علت‌های اصلی افزایش قیمت یک ارز است. اما باید بررسی کنیم آیا توکن‌سوزی می‌تواند لونا کلاسیک را برگرداند یا خیر.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: توکن‌سوزی چیست؟

بررسی توکن‌سوزی لونا کلاسیک

بسیاری از معامله‌گران از تصمیم جامعه‌ی لونا کلاسیک برای سوزاندن قسمتی از کارمزد تراکنش‌ها هیجان زده هستند. اما آیا توکن‌سوزی یک ارز مرده کمکی به بازگشت پایدار قیمت می‌کند؟

زمانی که بر اثر نقص الگوریتم، حجم زیادی از ارز لونا وارد چرخه شد، لونا گارد فرصت توکن‌سوزی انبوه را از دست داد. تنها پس از انتقادهای فراوان، آدرس توکن‌سوزی لونا در صفحه‌ی توییتر دو کوان اعلام شد.

آدرس توکن سوزی لونا کلاسیک

 

آدرس توکن‌سوزی لونا

terra1sk06e3dyexuq4shw77y3dsv480xv42mq73anxu

 

اما طولی نکشید که انتقادات زیادی از ظرفیت پایین این آدرس در فضای مجازی پیچید؛ زیرا ظرفیت توکن‌سوزی آدرس اعلام شده توسط دو کوان، بین 20 الی 60 میلیون ارز لونا کلاسیک در روز است. با توجه به این نرخ توکن‌سوزی و عرضه در گردش فعلی لونا کلاسیک (6.5 تریلیون)، تخمین زده می شود بیش از 25 سال زمان نیاز است تا فقط یک تریلیون ارز لونا کلاسیک از عرضه خارج شود!

طبق داده‌های اکسپلورر بیت کوئری (Bitquery)، جامعه Terra از زمان انتشار آدرس توکن‌سوزی، بیش از 700 میلیون LUNC را از عرضه خارج کرده است. با توجه به عرضه کل لونا کلاسیک که بیش از 6.5 تریلیون است، این مقدار بسیار ناچیز می نماید.

 

نتیجه گیری: توکن‌سوزی ترا کلاسیک تضمینی برای رشد پایدار این ارز نیست. اما می‌توان با توجه به زمان توکن‌سوزی، از این ارز نوسان گیری کرد.

 

زمان توکن‌سوزی لونا کلاسیک

زمان رسمی اجرایی شدن تصمیم جامعه، مبنی بر توکن‌سوزی لونا کلاسیک 20 سپتامبر قید شده است. در واکنش به این اعلام تاریخ و با توجه به حجم تبلیغاتی زیاد در توییتر، قیمت لونا کلاسیک بیش از 400 درصد رشد کرد، اما رفتار معامله‌گران و اصلاح بعدی نشان داد که به احتمال زیاد این رشد قیمت پایدار نخواهد بود. زیرا معامله‌گران با دامپ و پامپ قیمت سعی دارند، بخشی از سرمایه‌های از دست رفته‌ی خود را برگردانند.

خرید لونا کلاسیک

اگر قصد خرید ارز لونا کلاسیک را دارید، باید بدانید که این ارز در لیست صرافی‌های کمی قرار دارد؛ زیرا پس از ریزش تاریخی لونا، بسیاری از صرافی‌ها این ارز را از لیست خود خارج کردند. اما با لیست شدن لونا کلاسیک در صرافی بایننس، انتظار یک رشد مقطعی در این ارز ایجاد شده است. بنابراین با احتیاط و در حجم‌های آزمایشی می‌توان این ارز را خریداری کرد.

بهترین صرافی برای خرید ارز لونا کلاسیک

⚠️ با رشد ارز لونا کلاسیک، این ارز در لیست صرافی‌های داخلی مانند بیت پین و کیف پول لیست شد. اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که وقتی اقدام به خرید یک ارز ریسکی می‌کنید، نقد شوندگی این ارز بسیار پایین است. باید از یک صرافی خریداری کنید که حجم معاملات بالایی دارد.

 

نتیجه گیری: ارز لونا کلاسیک در صرافی بایننس، کوکوین و صرافی گیت لیست شده؛ اما در حال حاضر بهترین صرافی خارجی که یک ایرانی می‌تواند در آن لونا کلاسیک را به راحتی معامله کند، صرافی کوکوین است. در حال حاضر، حجم معاملات 24 ساعته ارز لونا کلاسیک در صرافی کوکوین، 69 میلیون دلار گزارش شده است.

 

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان

استیک لونا کلاسیک

استیک کردن لونا کلاسیک قابلیتی است که به‌تازگی با ارتقای جدید V22 اضافه شده است. در سایت استیکینگ ریواردز، ارز ترا کلاسیک رتبه‌‌ی 126 از ارزش بازار استیک شده را دارد. با توجه به اطلاعات این سایت، در حال حاضر، 1.06 درصد کل عرضه در گردش ارز لونا کلاسیک استیک شده. این میزان حدوداً برابر 172 هزار دلار است.

سود استیک ارز لونا کلاسیک

همانطور در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، با توجه به داده‌های سایت استیکینگ ریواردز، نرخ استیکینگ ارز لونا کلاسیک در 30 روز گذشته، حدود 160 درصد افزایش یافته است. با توجه به اینکه قابلیت استیکینگ لونا کلاسیک تازه یک ماه است که فعال شده، این میزان قابل توجه است. بیشترین میزان استیکینگ ارز لونا در قیمت 0.005 اتفاق افتاده است.

آیا استیک ارز لونا کلاسیک خوب است؟

با استیک لونا کلاسیک می‌توانید به طور متوسط، ماهانه سود 30 درصد برداشت کنید. این سود سپرده‌گذاری با قیمت لحظه‌ای ارز لونا کلاسیک محاسبه می‌شود. اگر شما 1000 دلار در ارز لونا کلاسیک سپرده‌گذاری کنید، با قیمت فعلی، طی یکسال 1378 دلار برداشت می‌کنید.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: استیک بلاک توپیا

بهترین استخر استیکینگ برای سپرده‌گذاری ارز LUNC، استخر Iron Star Finance نام دارد که 42 درصد سود ماهانه می‌دهد.

 

استیک ارز دیجیتال برای ارزهای پرنوسان پیشنهاد نمی‌شود. اما از آنجایی که ارز لونا کلاسیک در چند ماه گذشته موفق به از دست دادن سه صفر اعشاری (رشد هزار برابری) شده است، استیک ارز ترا کلاسیک می‌تواند در بازه‌ی 3 ماهه گزینه‌ی مناسبی باشد.

از سوی دیگر باید توجه داشته باشید که از هفته‌ی گذشته (8 سپتامبر) و دامپ 50 درصدی ارز لونا کلاسیک، روند استیکینگ این ارز نیز نزولی بوده است.

 

لونا کلاسیک صدتایی چیست؟

تحلیل لونا کلاسیک صدتایی در بسیاری از سایت‌ها قرار داده شده. اما 100 دلاری شدن لونا کلاسیک بیشتر شبیه یک معجزه در ارز دیجیتال است. ارز لونا کلاسیک برای رسیدن به قیمت صد دلار، باید بیش از یک میلیون برابر رشد کند. درست است که بازار ارز دیجیتال در کنترل خریداران و فروشندگان است و هر از چندگاهی، موارد رشدهای شگفت‌انگیز در آن دیده می‌شود. به طور مثال، پس از بازگشایی بلاکچین ترا، لونا کلاسیک حتی رشد 1500 درصدی را نیز تجربه کرد.

پامپ لونا و رشد 2000 درصدی، فرصت معاملاتی یا تله؟

اما به واقع، رشد یک میلیون برابری و رسیدن به اوج قیمت لونا کلاسیک، در این شرایط که بلاکچین ترا کلاسیک، پیشرفت چندانی ندارد، بعید است. نتیجه اینکه لونا کلاسیک 100 تایی چیزی جز شعار تبلیغاتی نیست؛ زیرا دیگر بلاکچین ترا نه استیبل‌کوین دارد، نه اپلیکیشن فعال. بلاکچین ترا متروک شده و تا زمانی که کاربردی برای آن تعریف نشود، ارز دیجیتال آن نیز بدون کاربرد و به شدت جامعه محور خواهد بود.

تحلیل ارز لونا کلاسیک

اکنون ارز لونا کلاسیک با قیمت 0.00025 دلار معامله می‌شود که حدود 51 درصد نسبت به بالاترین قیمت خود در هفته‌ی گذشته کاهش یافته است.

در صرافی کوکوین، وقتی ارز LUNC از قیمت 0.000593 دلار عبور کرد، در چارت لونا کلاسیک و در تایم 4 ساعته، اندیکاتور RSI و سه اندیکاتور دیگر واگرایی نزولی نشان دادند و روند نزولی به سرعت آغاز شد.

پس از این تاریخ، قیمت زیر میانگین متحرک ساده‌ی 14 روزه خود و در نزدیکی کف کانال بولینگر باند حرکت می‌کند.

با این‌حال، به نظر می‌رسد ارز LUNC در یک الگوی کنج صعودی قرار دارد. اگر خریداران موفق به جمع کردن مومنتوم کافی در قیمت 0.00028 شوند، می‌توانند لونا کلاسیک را تا قیمت 0.0005 پامپ کنند.

نمودار لونا کلاسیک – تحلیل تکنیکال LUNC در تایم فریم 4 ساعته، منبع تریدینگ ویو

نمودار ارز لونا کلاسیک - تایم فریم 4 ساعته - صرافی کوکوین - منبع: TradingView

تحلیل لونا کلاسیک امروز احتمال افزایش قیمت از لحاظ تکنیکال را نشان می‌دهد.

 

نتیجه‌ی تحلیل تکنیکال لونا کلاسیک: ورود به معامله فیوچرز تنها پس از شکست خط مقاومت داینامیک رسم شده در نمودار لونا کلاسیک و بسته شدن قیمت بالای این سطح پیشنهاد می‌شود.

 

پیش بینی قیمت لونا کلاسیک

در این قسمت، پیشبینی قیمت سایت‌های معتبر از آینده‌ی ارز دیجیتال لونا کلاسیک را بخوانید.

پیشبینی لونا کلاسیک از نظر کارشناسان ارز دیجیتال بسیار مثبت است. با اینکه بعید است این ارز سقف‌های قبلی را پس بگیرد، ولی به سرعت در حال رشد است. آهنگ رشد لونا کلاسیک از بیت کوین و اتریوم نیز بیشتر است.

رشد قیمت ارز لونا کلاسیک در مقایسه با بیت کوین و اتریوم

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می‌کنید، پامپ ارز لونا کلاسیک از اواخر ماه آگوست آغاز شده و با وجود اصلاح و روند نزولی، به طور محسوسی بازدهی بیشتری نسبت به دو ارز برتر، بیت‌کوین و اتریوم داشته است.

به احتمال زیاد، لونا کلاسیک به زودی در سال 2022 یک صفر اعشاری دیگر را نیز از دست خواهد داد.

پیش بینی قیمت لونا کلاسیک (LUNC) به صورت سال به سال

سال

حداقل

میانگین

حداکثر

2023

0.0015

0.0038

0.0046

2025

0.0089

0.015

0.028

2030

1.93

3.11

5.23

آینده لونا کلاسیک در سال 2022

طبق پیش بینی سایت ‌های معتبر، تا پایان سال 2022 موارد زیر برای ارز لونا کلاسیک محتمل است:

  • حداکثر رشد LUNC ، قیمت 0.0012 دلار خواهد بود.
  • در صورت ادامه‌ی رشد فعلی، میانگین قیمت Terra Classic حدود 0.000714 دلار خواهد بود.
  • در صورت افت بازار، حداقل قیمت لونا کلاسیک 0.000565 دلار خواهد بود.
  • در صورت ادامه‌ی تبلیغات فعلی، ممکن است قیمت از پیش‌بینی‌ها فراتر رود.

 

عاقبت لونا کلاسیک: آیا باید LUNC بخریم؟

آیا واقعاً لونا کلاسیک برگشته است یا پامپ آن، یک تله‌ی گاوی (bull trap) است؟ برای یافتن پاسخ خود، به موارد زیر توجه کنید:

⚠️ با وجود دستاوردهای اخیر LUNC، قیمت ارز لونا کلاسیک هنوز بیش از یک میلیون برابر پایین‌تر از قیمت لونا صد دلاری در ماه مارس 2022 است. 5 واحد ارز لونا پیش از سقوط ماه مارس، بیش از 500 دلار ارزش داشت، در حالی‌که ارزش فعلی همین 5 واحد، کمتر از 0.01 دلار است. پس بدیهی است که دارندگان قدیمی لونا تلاش می‌کنند قیمت این ارز را بازگردانند و بنابراین رشد مقطعی این ارز ادامه خواهد داشت.

⚠️ ارز لونا کلاسیک هیچ کاربردی ندارد. بلاکچین آن متروک است. در حال حاضر، این ارز فقط در حال گردش بی‌هدف در دست خریداران و فروشندگان است.

⚠️ بنیانگذار Terra شبکه‌ی ترا، هنوز با انواع مشکلات قانونی دست به گریبان است و هیچ یک از دو شبکه‌ی مرتبط با لونا، نتوانسته‌اند آنطور که باید، جذب سرمایه کنند.

⚠️ خرید ارزی که به تازگی رشد بالای صد‌در‌صد را تجربه کرده، خطرناک است. زیرا انتظار سیو سود می‌رود.

 

نتیجه گیری: اکنون ریسک خرید لونا کلاسیک بسیار بالاست. اگر سرمایه‌گذاری در ارز لونا کلاسیک را دارید، با رعایت اصول مدیریت ریسک وارد بازار شوید و به طور مرتب نمودار را پایش کنید. با رسیدن به سقف‌های قبلی به طور پله ای سیو سود کنید. خرید ارز لونا کلاسیک برای دراز مدت توصیه نمی شود.

 


آخرین اخبار ترا کلاسیک (بروزرسانی 12 مهر)

افرادی که میلیون‌ها دلار در جریان انحلال پیوند ترا - لونا از دست داده‌اند، هرگونه اخباری از تراکلاسیک را به عنوان روزنه‌ای از امید دنبال می‌کنند. طبق تازه‌ترین اخبار تراکلاسیک، در جامعه‌ی این ارز زمزمه‌هایی از تمایل به احیای پیوند USTC و LUNC به گوش می‌رسد.

سه عضو از جامعه Terra Classic نظرات خود را در مورد چگونگی دستیابی به پیوند مجدد برای USTC و LUNC درج کرده و با استقبال اعضای جامعه تراکلاسیک روبرو شده‌اند. البته این پیشنهاد هنوز در مراحل مقدماتی است و در صورت جلب رأی موافق جامعه، اجرایی خواهد شد.

در صورت تصویب این پیشنهاد، ارز جدیدی به نام USTN راه‌اندازی می‌شود که نه به عنوان یک استیبل کوین، بلکه به عنوان یک توکن الگوریتمی قابل تعویض (AFT) طبقه‌بندی می‌شود. در این لایحه پیشنهاد ایجاد و عرضه‌ی جدید 504 میلیارد واحد ارز LUNC مطرح می‌شود که 49 درصد یا 251 میلیارد واحد آن به استخر جامعه اختصاص یابد و در مجموع 253 میلیارد به کاربران خارج از لیست سیاه USTN تعلق گیرد. در این لایحه پیشنهاد ایردراپ توکن‌های جدید USTN به دارندگان فعلی USTC مطرح شده است.

آیا بازگرداندن پیوند لونا - ترا باعث افزایش قیمت تراکلاسیک می‌شود؟

در حال حاضر، جامعه‌ی ترا کلاسیک، لایحه‌ی توکن سوزی 1.2 درصد از کارمزد معاملات را تصویب کرده‌ است که هدف آن، کاهش قابل توجه عرضه 6.9 تریلیون واحد LUNC به حدود 10 میلیارد واحد است. صرافی بایننس اخیراً با اعلام مکانیسمی برای سوزاندن تمام کارمزدهای معاملاتی در تمامی جفت ارزهای بخش اسپات و مارجین ارز لونا کلاسیک، از ارسال آنها به آدرس توکن‌سوزی این ارز حمایت کرده است که افزایش قیمت کوتاه مدت برای این ارز را به ارمغان آورد.

اکنون باید دید که آیا طرح پیشنهادی برای حفظ استیبل کوین USTC موفق به جلب رأی جامعه تراکلاسیک می‌شود یا خیر. در صورت تصویب این طرح، یقیناً شاهد یک پامپ قیمت در کوتاه مدت خواهیم بود.

و اما سخن پایانی

به جرأت می توان گفت که لونا کلاسیک یکی از سریع ترین ارزهای دیجیتال در حال رشد در سال 2022 بوده است. اما ثبات در رشد LUNC به شدت به روحیه‌ی جامعه‌ و اخبار بنیادین بستگی دارد. به این علت که بلاکچین ترا کلاسیک، بیشتر کاربردهای خود را از دست داده است، ترا کلاسیک تقریباً مانند یک میم کوین، در حال تبدیل شدن به یک ارز جامعه محور است.

در این مطلب، سعی شد یک تحلیل همه جانبه از ارز لونا کلاسیک ارائه شود تا شما قادر باشید خود به تنهایی، تصمیم معاملاتی خود در مورد سرمایه‌گذاری در ارز لونا کلاسیک را بگیرید.

نتیجه‌ی کلی از تمامی موارد ذکر شده:

  • ترید فیوچرز در ارز لونا کلاسیک پیشنهاد می‌شود. این ارز برای نوسان‌گیری بسیار مناسب است.
  • سرمایه‌گذاری کوتاه مدت در ارز لونا کلاسیک، با رعایت اصول مدیریت ریسک خوب است.
  • سرمایه‌گذاری بلند مدت در ارز لونا کلاسیک، به علت ضعف بلاکچین و شرایط بنیادین نابسامان، پیشنهاد نمی شود.

در پایان، اگر تمایل به یادگیری ارز دیجیتال و افزایش شانس موفقیت خود در این زمینه را دارید، به صفحه‌ی آموزش ارز دیجیتال رایگان، سر بزنید.

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


1 دیدگاه

    • comments

      سید محسن
      ، 08 مهر 1401

      دوستداران لونا میتونن جهت خرید برن گوگل: روش آسان خرید لونا کلاسیک در صرافی ایرانی. ساده بیان شده. حق نگهدارتان