اخبار جدید SUSHI|تحلیل قیمت ارز دیجیتال سوشی
اخبار ارز دیجیتال

اخبار جدید SUSHI|تحلیل قیمت ارز دیجیتال سوشی

ارز دیجیتال سوشی (sushi) از ارزهای آینده‌دار است و هر از چندگاهی خبرساز می‌شود. اخبار مثبت فاندامنتال قطعاً در کوتاه‌مدت روند صعودی در نمودار ارز سوشی ایجاد می‌کنند. عکس این مورد نیز صدق می‌کند. اگر تمایل به کسب سود از رشد مثبت ارز sushi دارید، آخرین اخبار ارز دیجیتال سوشی‌سواپ را  در این صفحه دنبال کنید.

آخرین اخبار ارز سوشی‌سواپ: راه‌اندازی سوشی سواپ در شبکه BSC (15آبان1401)

پس از ادغام بلاکچین Boba با زنجیره‌ی هوشمند بایننس، صرافی سوشی‌سواپ به عنوان یکی از پروژه‌های ادغام شده با این بلاکچین، در بایننس‌اسمارت‌چین راه‌اندازی می‌شود. گفتنی است ادغام بوبا با زنجیره‌ی هوشمند بایننس به‌منظور افزایش مقیاس‌پذیری با بهره‌وری از ویژگی‌های مقیاس‌پذیری لایه 2، صورت گرفته است.

این امر موجب ایجاد جو خوش‌بینی در بازار ارز دیجیتال سوشی و در نتیجه افزایش قیمت ارز سوشی شده است. کارشناسان ارز دیجیتال ماه نوامبر را برای ارز سوشی ماه سوددهی پیش‌بینی کرده‌اند. با توجه به نمودار ارز سوشی در تایم فریم 4 ساعته، در صرافی بزرگ بایننس، قیمت ارز دیجیتال سوشی، از ابتدای اکتبر در یک کانال صعودی قرار گرفته است. 

نمودار ارز دیجیتال سوشی- تایم فریم چهارساعتهنمودار ارز دیجیتال سوشی، تایم فریم چهارساعته، منبع: تریدینگ ویو

در حال حاضر، قیمت ارز سوشی پس از کاهش 8 درصدی، از لحاظ تکنیکال به نقطه‌ای رسیده است که انتظار رشد قیمت ارز سوشی می‌رود. به احتمال زیاد قیمت ارز سوشی پس از رسیدن به EMA 50 روزه، در قیمت 1.814 حمایت می‌شود. احتمال دیگر که قوی‌تر به نظر می‌رسد، افت قیمت ارز سوشی تا کف کانال در قیمت 1.615 دلار و سپس اتمام اصلاح و ازسرگیری روند صعودی است. با توجه به گذشته‌ی قیمت، خرید ارز سوشی به صورت اسپات، در قیمت 1.615 پیشنهاد می‌شود.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: فرق معاملات اسپات و فیوچرز

شایان ذکر است که در حال حاضر، TVL سوشی‌سواپ، با افت چشمگیری به 45.57 میلیون دلار رسیده است. با این‌حال، این وضعیت ریزشی برای کل بازار ارز دیجیتال صادق بوده. اکنون سوشی سواپ هفتیمن صرافی غیرمتمرکز بزرگ از لحاظ ارش کل قفل شده است.


آخرین اخبار ارز سوشی‌سواپ: ادغام سوشی با بلاکچین Boba (15 شهریور 1401)

صرافی غیرمتمرکز سوشی، یکی از بزرگترین ارائه‌دهندگان ابزارهای دیفای (DeFi)، این بار محصولات خود را در شبکه‌ی Boba، اولین راه‌حل مقیاس‌پذیری بلاک چین لایه ۲ توسعه می‌دهد.

علاوه بر این، بلاکچین‌ Boba و سازمان خودمختار (DAO) حامی Sushi متعهد شده‌اند که پاداش‌های استخراج نقدینگی را به مدت یک سال پس از ادغام، به منظور تقویت نقدینگی ذخیره کنند. ادغام صرافی سوشی با بلاکچین Boba می‌تواند به معنای جذب نقدینگی بیشتر برای سوشی باشد.

سوشی یکی از محبوب‌ترین و پیشرفته‌ترین DEX است که ابزارهای معاملاتی خوبی مانند معاملات مارجین، سفارشات محدود و فرصت‌های کشت بازدهی اختصاصی را برای معامله‌گران ارائه می‌دهد. در حال حاضر، ارزش کل قفل شده (TVL) در پلتفرم سوشی سواپ، 900 میلیون دلار است. 


آخرین اخبار ارز سوشی‌سواپ (13 بهمن 1400)

صرافی غیرمتمرکز (DEX) سوشی سواپ (Sushiswap) در این هفته، حدود 23 هزار توکن سوشی به مبلغ 191.777 دلار از طریق  بیع متقابل یا بای بک (Buy Back) ، به دارندگان توکن سوشی عرضه کرده است.

گسترش سوشی از طریق بای بک

پس از این بای بک، قیمت ارز سوشی که به دنبال ششمین ریزش تاریخی بیت کوین، طی یک روند نزولی از 6 به 4 دلار کاهش پیدا کرده بود، شروع به رشد کرد و تعداد آدرس های دارنده این ارز افزایش یافت.

اما افزایش تقاضا سوشی تنها به دلیل بای بک اخیر نبود و این روند، از مدتی قبل آغاز شده بود. از تاریخ 18 ژانویه که ارز سوشی در بلاکچین غیرمتمرکز و پرسرعت فیوز  Fuse لیست شد و به صورت لایو در دسترس قرار گرفت، شاهد رشد آدرسها به رغم ریزش بازار بوده ایم.

نمودار رشد آدرس های دارنده توکن سوشی در ژانویه 2022

با وجود ریزش سنگین بیت کوین  که تمامی ارزهای دیجیتال من جمله ارز سوشی را تحت تأثیر قرار داده بود، ظرف مدت تنها ده روز حدود 1200 آدرس بر تعداد آدرسهای دارنده این ارز افزوده شد و این سیگنال به همراه شکسته شدن سقف قبلی، یک نشانه برای تغییر روند ارز سوشی سواپ به شمار می آید.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: ارز بیبی دوج

اضافه شدن بلاکچین فیوز به شبکه سوشی سواپ

تمامی ویژگیهای مثبت موجود در سوشی سواپ دلایل گرایش شبکه فیوز، مانند بسیاری از شبکه های دیگر، به سمت این صرافی غیرمتمرکز است. اکنون سوشی سواپ Fuse Network را به فهرست بلاک چین های پشتیبانی شده خود اضافه کرده است و این نشانه‌ای بارز از قدرت و تداوم فعالیت این اکوسیستم در آینده است.

خدمات تأمین مالی غیرمتمرکز (Defi) در دو سال گذشته، به دلیل تسهیل امکان دسترسی کاربران به خدمات مالی، بدون نیاز به واسطه ها و پلتفرم های بانکی سنتی، اهمیت زیادی پیدا کرده است. فیوز یک بلاک چین لایه 1 سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) است. این بلاک چین در مسیر گسترش امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای، به دنبال جذب برندهای تأثیرگذار به سوی سوشی سواپ جذب شده است. با این توسعه، کاربران فیوز قادر خواهند بود به تجارت و در نتیجه، تأمین نقدینگی در مجموعه محصولات سوشی سواپ بپردازند و سایر محصولات سوشی سواپ مانند Kashi و Miso در Fuse مستقر شوند.

افزودن توکن سوشی در پلتفرم قرارداد هوشمند فیوز

افزودن بلاکچین فیوز به لیست بلاک چین های پشتیبانی شده سوشی سواپ، برای Sushi نیز یک دستاورد مهم محسوب می شود؛ زیرا موجب گسترش اکوسیستم آن و هر چه بزرگتر شدن لیست بلاک چین های پشتیبانی شده توسط سوشی سواپ و در نتیجه جذب کاربران بیشتر می شود. Fuse آخرین بلاکچینی است که در لیست بزرگ سوشی سواپ شامل: اتریوم، زنجیره هوشمند Fantom، بایننس اسمارت چین، Polygon و Avalanche قرار گرفته است.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود: بهترین سایت دیفای

سوشی (SUSHI) چیست؟

ارز دیجیتال سوشی توکن بومی صرافی سوشی سواپ، یک صرافی غیرمتمرکز در شبکه پالیگان است. ارز سوشی با رشد 4 درصدی در 24 ساعت گذشته، هم اکنون در قیمت 4.41 دلار معامله می شود و از لحاظ ارزش بازار در جایگاه 112 قرار دارد.

سوشی سواپ یکی از برترین پروتکل های مالی در سراسر جهان بوده و به عنوان یکی از پیشروترین پلتفرم های چند زنجیره ای حوزه DeFi در نظر گرفته می شود. این صرافی از مزایایی مانند ویژگی فرازنجیره ای (cross-chain) و غیرمتمرکز بودن بهره برده و بنابراین طیف گسترده ای از شرکت ها را به سوی خود جذب کرده است.

SushiSwap DEX یکی از بزرگترین صرافی های غیرمتمرکز از نظر حجم معاملات است و بیش از 2 میلیارد دلار TVL (ارزش کل قفل شده) در پروتکل خود دارد. SushiSwap، همانند پنکیک سواپ و تمامی صرافی های غیرمتمرکز، برای تأمین نقدینگی، به جای اردر بوک یا دفترچه سفارشات، از یک مدل بازارساز خودکار یا (AMM) استفاده می کند. بدین ترتیب که سرمایه گذاران سراسر جهان، سرمایه های خود را به صورت جفت ارز در استخرهای سوشی سواپ سپرده گذاری یا استیک و توکن LP سوشی را به عنوان پاداش دریافت می کنند. جریان نقدینگی SushiSwap از این طریق تأمین می شود. دارندگان توکن SUSHI علاوه بر دریافت تخفیف در معاملات، می توانند از توکن های خود برای بیان علایق و تصمیمات خود و پیشنهادات مختلف استفاده کنند.

آینده ارز سوشی| آیا سوشی گزینه خوبی برای سرمایه گذاری است؟

بی شک، سوشی یک رمز ارز ارزشمند برای سرمایه گذاری است.
با توجه به شرایط تکنیکال، اینده ارز سوشی در ماه فوریه، صعودی به نظر می رسد. در تحلیل ارز سوشی باید گفت این رمز ارز با رتبه سه رقمی خود، از لحاظ فاندامنتالی، جایگاه خوبی دارد و اکنون از لحاظ تکنیکال نیز در موقعیت مناسبی برای گرفتن پوزیشن لانگ، هم برای معامله گران فیوچرز و هم برای معاملاگران اسپات قرار دارد.
مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود: تفاوت سیگنال اسپات و فیوچرز
 

نمودار روزانه ارز دیجیتال سوشی- 2 فوریه 2022

این ارز که در ماه مارس سال گذشته میلادی قیمت 23 دلار را نیز به خود دید، اکنون در پایین ترین نقطه طی یکسال گذشته قرار دارد و این امر دلیل دیگری برای افزایش تقاضای این ارز است.

ارز سوشی را از کجا خریداری کنیم؟

بهترین صرافی برای خریداری ارز دیجیتال سوشی کدام است؟

 ارز سوشی سواپ در بیش از 100 صرافی لیست شده است. این ارز را می توان از طریق کیف پول تراست والت خریداری کرد. همچنین بهترین صرافی ها برای خرید ارز دیجیتال سوشی، صرافی های زیر است که به صورت اولویت بندی شده از لحاظ سهولت دسترسی ایرانیان لیست شده اند:

جهت آشنایی با صرافی مناسب ایرانیان مقاله بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان را مطالعه کنید.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام