آموزش ویدئویی خرید، انتقال و اتصال پنکیک سواپ در تراست ولت
ارز دیجیتال

آموزش ویدئویی خرید، انتقال و اتصال پنکیک سواپ در تراست ولت

اگر قصد خرید و فروش ارز در پنکیک سواپ تراست ولت را دارید، در این مقاله از وبسایت دنیای ترید، کاملترین راهنمای آسان خرید و فروش ارز در پنکیک سواپ را مطالعه کنید.

فیلم آموزشی نحوه اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ در اندروید

در این ویدئو دو آموزش ساده و کاربردی را مشاهده کنید:

  1. آموزش نحوه‌ی اتصال تراست ولت به بایننس اسمارت چین در اندروید
  2. نحوه‌ی اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ در اندروید

???ویدیوی آموزشی اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ، مدت زمان ویدیو: 00:02:13???


صرافی پنکیک سواپ در کیف پول تراست ولت چیست؟

صرافی پنکیک سواپ یکی از بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز است. ایرانی‌ها به شدت طرفدار صرافی‌های غیرمتمرکز هستند؛ زیرا امتیازات بسیار خوب صرافی‌های غیرمتمرکز، مزیت بزرگی برای ایرانی‌ها در شرایط تحریم به شمار می‌آیند. 

صرافی پنکیک سواپ بزرگترین صرافی غیرمتمرکز در شبکه‌ی بایننس اسمارت چین است. این صرافی فقط از توکن‌های استاندارد bep20 پشتیبانی می‌کند. در این صرافی می‌توان طیف بزرگی از ارزهای محبوب و مشهور مانند بیبی‌دوج‌کوین و شیبا اینو را به طور مستقیم به یکدیگر تبدیل کرد یا از راه‌های مختلف، مانند استیک ارز دیجیتال و یا خرید عرضه‌ اولیه صرافی غیرمتمرکز کسب درآمد کرد.

 

فیلتر شکن برای تراست ولت

برای کار با پنکیک سواپ حتماً باید فیلترشکن (vpn) خود را روشن کنید. اما لازم نیست از سرور مجازی استفاده کنید و می‌توانید از فیلترشکن‌های رایج استفاده کنید. اگر به هنگام استفاده از صرافی پنکیک سواپ فیلتر شکن خود را روشن نکنید، صفحه‌ی صرافی برای شما نمایش داده نمی‌شود و قادر نخواهید بود تراکنشی انجام دهید.

 

 

آموزش خرید از پنکیک سواپ با تراست ولت

برای ورود به پنکیک سواپ، باید حتماً یک کیف پول ارز دیجیتال داشته باشید. بهترین کیف پول برای ورود به صرافی پنکیک سواپ، کیف پول تراست ولت است. اینجا نحوه خرید و فروش ارز در پنکیک سواپ تراست ولت را در دو گام ساده بیاموزید.

گام اول: اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ 

پس از دانلود و راه‌اندازی کیف پول تراست ولت، حال برای اینکه پنکیک سواپ در تراست ولت قابل استفاده باشد، باید تراست ولت را به این صرافی غیرمتمرکز متصل کنیم.  فقط کافیست کیف پول تراست ولت خود را ابتدا به بایننس اسمارت چین و سپس به صرافی پنکیک سواپ متصل کنید. در ادامه، فیلم آموزشی نحوه اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ را مشاهده کنید.

آموزش تصویری اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ در اندروید

برای اتصال تراست ولت به صرافی پنکیک سواپ این مراحل تصویری را دنبال کنید. 

  • تراست ولت را در گوشی اندروید خود باز کنید و روی گزینه [DApps] در پایین صفحه ضربه بزنید.

مرحله اول اتصال تراست والت نسخه اندروید به صرافی پنکیک سواپ

  • به سمت پایین و تا رسیدن به بخش "Popular" اسکرول کرده و روی "PancakeSwap" کلیک کنید. همچنین می‌توانید صرافی پنکیک سواپ را در بخش "Exchanges" بیابید.

مرحله دوم اتصال کیف پول تراست والت نسخه اندروید به صرافی پنکیک سواپ

  • پنجره‌ی جدیدی با لوگوی صرافی پنکیک سواپ باز می‌شود. در این پنجره، روی گزینه "Connect” کلیک کنید.

مرحله سوم اتصال کیف پول تراست والت نسخه اندروید به صرافی پنکیک سواپ

اکنون صرافی پنکیک سواپ باز می‌شود. اگر دکمه [Connect] را بالا سمت راست مشاهده کردید، روی زنجیره هوشمند بایننس آن کلیک کنید و سپس از لیستی که ظاهر می‌شود، روی [Trust Wallet] ضربه بزنید.

آموزش اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ در آیفون

با حذف مرورگر برنامه غیرمتمرکز (DApps) در نسخه 6.0 تراست ولت در iOS، بسیاری از کاربران با مشکل مواجه شده‌اند. اما برای اتصال به اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز می‌توان از گزینه [WalletConnect] استفاده کرد.

برای اتصال نسخه‌ی iOS کیف پول تراست ولت به صرافی پنکیک سواپ مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در مرورگر موبایل به سایت صرافی پنکیک سواپ به آدرس https://pancakeswap.finance/swap بروید. برای مشاهده منوی [Connect to a wallet] روی دکمه [Connect] در [PancakeSwap] ضربه بزنید.

 

مرحله اول اتصال کیف پول تراست والت نسخه iOS به صرافی پنکیک سواپ

 

  • سپس گزینه [WalletConnect] را انتخاب کنید.

 

مرحله دوم اتصال کیف پول تراست والت نسخه iOS به صرافی پنکیک سواپ

 

  • در لیست کیف‌های پشتیبانی شده، [Trust Wallet] را انتخاب کنید. با ضربه زدن روی [Open]، اپلیکیشن تراست ولت را اجرا کنید.

 

مرحله سوم اتصال کیف پول تراست والت نسخه iOS به صرافی پنکیک سواپ

 

  • فقط یک مرحله دیگر باقی مانده است که در آن برای تأیید تراکنش‌ها، باید میان تراست ولت و مرورگر تلفن همراه خود سوئیچ شوید.

گام دوم: خرید و فروش ارز در پنکیک سواپ تراست ولت

حالا که تراست ولت خود را به پنکیک سواپ متصل کردید، وقت تبدیل یا خرید و فروش ارز است.

 

حتماً شما نیز به این مشکل برخورد کرده‌اید که در صرافی متمرکز وقتی قصد تبدیل کریپتو به کریپتو را دارید، متوجه می‌شوید که امکان تبدیل مستقیم وجود ندارد و شما باید با چند بار پرداخت کارمزد تراکنش، به طور مثال، ابتدا یک رمز ارز را به تتر و سپس تتر را به ارز دیجیتال مورد نظر خود تبدیل کنید. پنکیک سواپ راه حل این مشکل است. در واقع می‌توان در این صرافی، به طور مستقیم یک ارز را به ارز دیگر تبدیل کرد. به این کار توکن سواپ گفته می‌شود و مهم‌ترین کاربرد صرافی پنکیک سواپ توکن‌سواپ طیف بزرگی از ارزهای دیجیتال است. شما می‌توانید به این کار، خرید از سایت پنکیک سواپ یا فروش ارز در پنکیک سواپ و یا توکن سواپ بگویید. تمامی این موارد با یکدیگر مترادف و نتیجه یک چیز است: شما ارزی را به ارز دیگر تبدیل می‌کنید.

 

آموزش ویدیویی سواپ در تراست ولت برای اندروید

  • خرید از تراست ولت، 
  • فروش ارز در پنکیک سواپ تراست ولت،
  • سواپ در تراست ولت

همانطور که ذکر شد، موارد بالا مفاهیم یکسانی هستند که به تبدیل ارز در پنکیک سواپ اشاره دارد. این کار در کمتر از 5 دقیقه انجام می‌شود و نیاز به مهارت خاصی ندارد. 

برای آموزش عملی و یادگیری تمامی نکات خرید و فروش ارز در پنکیک سواپ تراست ولت، ویدیوی نحوه‌ی خرید بیبی دوج از پنکیک سواپ تراست ولت را مشاهده فرمایید. 

آموزش تصویری و گام به گام سواپ در تراست ولت برای اندروید

اگر هنوز روی لینک آموزش ویدیویی خرید ارز از پنکیک سواپ تراست ولت بخش قبل، کلیک نکردید، گزینه‌ی جایگزین دستورالعمل تصویری زیر است.

در این آموزش قصد داریم ارز Cake را با استفاده از ارز bnb بخریم. این کار یعنی:

  1. bnb را به Cake سواپ می‌کنیم؛
  2. ارز bnb را در پنکیک سواپ می‌فروشیم؛ 
  3. ارز Cake را از پنکیک سواپ می‌خریم.

هر سه مورد بالا به یک نتیجه ختم می‌شود که همان خرید ارز Cake از پنکیک سواپ است. 

  • ابتدا با دستورالعمل موجود در «گام اول: اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ»، تراست ولت خود را به پنکیک سواپ متصل کنید.
  • بدیهی است که برای سواپ کردن، باید حساب شما موجودی داشته باشد. برای مثال برای تبدیل ارز bnb به cake باید تراست ولت خود را با ارز bnb شارژ کنید یا به عبارت دیگر، از کیف پول صرافی ارز bnb به تراست ولت منتقل کنید.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: انتقال ارز از نوبیتکس به تراست ولت

  • برای کار در پنکیک سواپ باید ارز اسمارت چین (bnb نسخه bep20) داشته باشید. شما می‌توانید در تراست ولت به راحتی، ارز bnb (نسخه bep-2) خود را به ارز bnb (نسخه bep20) تبدیل کنید. شما می‌توانید این کار را در کیف پول تراست ولت خود از مسیر زیر انجام دهید.

More >> Swap to Smart Chain

برای این کار، کارمزد اندکی از حساب شما کسر خواهد شد.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: تبدیل توکن BEP-2 به BEP-20 در تراست ولت

  •  پنکیک سواپ را در قسمت DApps تراست ولت پیدا کنید، سپس روی گزینه پنکیک سواپ ضربه بزنید. (حتما فیلتر شکن روشن باشد)

خرید ارز دیجیتال از تراست ولت با استفاده از پنکیک سواپ

  • به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که به طور خودکار روی [exchange] تنظیم شده است. در بخش [From] توکنی مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید. به طور پیش‌فرض بایننس کوین انتخاب شده است. شما می‌توانید بسته به موجودی حساب خود، توکن دیگری (با استاندارد bep20) را انتخاب کنید. 

 

 

⚠️ توجه داشته باشید که موجودی بایننس کوین (نسخه bep2) در پنکیک سواپ نمایش داده نمی‌شود. حتماً از قبل، باید آن را در تراست ولت تبدیل به bnb (نسخه bep20) کنید.

 

 

مرحله اول آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در پنکیک سواپ

  • مطابق تصویر بالا، توکن مورد نظر خود را از بخش [To] انتخاب کنید. سپس تعداد توکن مورد نظر جهت تبدیل را در بخش [To] وارد کرده و روی گزینه [Swap] کلیک کنید.

مرحله دوم خرید و فروش ارز دیجیتال در پنکیک سواپ

  • پنجره‌ای با جزئیات بیشتری باز می‌شود. بررسی کنید که اطلاعات در این پنجره صحیح باشد. سپس گزینه [Confirm Swap] را انتخاب کنید.

مرحله سوم آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال در پنکیک سواپ

  • اکنون با کلیک روی گزینه [View on BscScan] جزئیات تراکنش خود را در مرورگر ببینید.

مرحله چهارم خرید و فروش ارز دیجیتال در پنکیک سواپ

 

در صورتیکه رمزارز در استخر نقدیگی موجود باشد، ابتدا وجه مستقیم از کیف پول شما کسر می‌شود و سپس پس از تبدیل به کیف پول شما واریز می‌شود.

 

⚠️ توجه: برای دیدن موجودی خریداری شده، در کیف پول تراست ولت تاگل ارز خریداری شده را روشن کنید.

 

آموزش تصویری و گام به گام سواپ در تراست ولت برای آیفون

اکنون برای مثال می‌خواهیم ارز تراست ولت را به توکن کیک (Cake) تبدیل کنیم.

پس از طی مراحل بالا و اتصال تراست ولت به پنکیک سواپ در آیفون، برای خرید و فروش ارز در پنکیک سواپ یا تبدیل ارز دیجیتال در پنکیک، به سایت پنکیک سواپ بروید. چنین صفحه‌ای نمایش داده می‌شود. به طور پیش‌فرض، تنظیمات روی دکمه "swap" قرار دارد.

  • در کادر اول که "from" درج شده، ارز TWT را انتخاب می‌کنیم.
  • در کادر دوم که "to" درج شده، ارز Cake را انتخاب می‌کنیم.
  • ابتدا باید عملیات تبدیل توکن را تأیید کنید. روی دکمه آبی “Approve TWT" کلیک کنید. برای تأیید تراکنش، برنامه تراست ولت باز می‌شود.

 

مرحله اول تبدیل ارز در صرافی پنکیک سواپ- نسخه iOS

 

  • روی [Send] کلیک کنید. سپس برای ادامه تبدیل توکن‌ها، باید به مرورگر تلفن همراه بازگشته و روی [Confirm Swap] ضربه بزنید.

 

مرحله دوم خرید و فروش ارز در صرافی پنکیک سواپ- نسخه iOS

 

  • برای تأیید تراکنش، اپلیکیشن تراست ولت برای بار دیگر باز می‌شود.

 

مرحله سوم خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی پنکیک سواپ- نسخه iOS

 

  • برای ارسال تراکنش، روی [Send] ضربه بزنید. شما یک اعلان در مرورگر تلفن همراه خواهید دید که تبدیل با موفقیت انجام شده است. [the swap was completed successfully]

 

مرحله ششم تبدیل ارز در صرافی پنکیک سواپ- نسخه iOS

برای چک کردن کیف پول، با کلیک بر روی [Cancel] از [WalletConnect] خارج شوید. اکنون پس از تبدیل توکن تراست ولت خود را باز و بررسی کنید که آیا توکن خود را با موفقیت تبدیل کرده‌اید یا خیر.

تبدیل استاندارد bep20 به erc20 در پنکیک سواپ با تراست ولت

اگر ارزهای استاندارد ERC-20 مانند تتر، در کیف پول خود دارید و از کیف پول تراست ولت استفاده می‌کنید، می‌توانید با ضربه روی لینک « Convert ERC-20 to BEP-20 » به سایت اسمارت چین بایننس بروید و با استفاده از یکی از لینک‌ها ارز خود را تبدیل به استاندارد bep 20 بکنید. اگر نسخه‌ی رپد شده ارز شما در شبکه بایننس اسمارت چین راه‌اندازی شده باشد، می‌توانید این تبدیل را انجام دهید.

مرحله اول تبدیل ارز استاندارد ERC-20 به استاندارد BEP-20 در پنکیک سواپ

در این پنجره، می‌توانید لیستی از اپلیکیشن‌هایی که از بلاکچین بایننس اسمارت چین پشتیبانی می‌کنند، مشاهده کنید. شما می‌توانید با استفاده از قابلیت میان زنجیره‌ای بریج‌ها دو توکن از دو شبکه مختلف را به یکدیگر تبدیل کنید. 

        مرحله دوم تبدیل ارز استاندارد ERC-20 به استاندارد BEP-20 در پنکیک سواپ

 

اما سخن پایانی

محدودیت‌های زیادی در صرافی‌های متمرکز وجود دارد. مانند احراز هویت، محدودیت در ارزهای لیست شده، اینکه برای تبدیل ارز، ارز مبدأ یا مقصد حتماً باید یکی از ارزهای بیت کوین، تتر یا اتر باشد و نمی‌توان ارزهای دیگر را مستقیماً به ارز دلخواه تبدیل کرد. از سوی دیگر، ما ایرانی‌ها با مشکل تحریم هم مواجه هستیم؛ بنابراین طبیعی است که با آغوش باز صرافی‌های غیرمتمرکز را می‌پذیریم. صرافی پنکیک سواپ یکی از بهترین صرافی‌های غیرمتمرکز و بسیار پررونق است. خرید و فروش ارز در پنکیک سواپ بسیار آسان است و بهترین کیف پولی که شما را به این صرافی کلیدی متصل می‌کند، کیف پول تراست ولت است. 

در این مقاله، تمام نکات ضروری در مورد پنکیک سواپ در تراست ولت به صورت ویدیویی، تصویری و گام به گام توضیح داده شد. اگر پرسشی در مورد پنکیک سواپ در تراست ولت داشتید، آن را در کامنت‌ها مطرح کنید تا توسط کارشناس دنیای ترید پاسخ داده شود. برای دسترسی به مقالات آموزشی رایگان، به صفحه‌ی آموزشی رایگان ارز دیجیتال سر بزنید.

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


18 دیدگاه

    • comments

      محمد
      ، 20 شهریور 1401

      سلام قربان من تو تراست والت ارزهای چیلیز ومتیک و فانتوم بر روی شبکه bep2 دارم ولی یک هفتست که نمیشه اونارو تبدیل به bnb کرد. پیغام خطا میده

    • comments

      کارشناس وبسایت دنیای ترید ، 21 شهریور 1401

      سلام محمد عزیز، اگر اسلیپیج را به صورت دستی روی 12 تنظیم کنید به احتمال زیاد مشکل شما حل می شود. شما همچنین می توانید پیغام خطا را برای دریافت پاسخ دقیق تر، برای ما بنویسید.

مطالب مرتبط