نمودار و قیمت لحظه ای کازماس (ATOM)+ خرید کازماس به همراه تحلیل
ارز دیجیتال

نمودار و قیمت لحظه ای کازماس (ATOM)+ خرید کازماس به همراه تحلیل

اگر به دنبال خرید کازماس هستید، تمامی اطلاعات مورد نیاز برای خرید و فروش این ارز در این مطلب آمده است. این اطلاعات شامل قیمت لحظه‌ای، نمودار، رتبه در Coinmarketcap و سایر اطلاعات فاندامنتال است. بنابراین برای درک بهتر این موضوع که آیا همین امروز وقت خرید کازماس است، به خواندن این مطلب و تحلیل تکنیکال مربوطه ادامه دهید. 

ارز اتم (ATOM) چیست؟

ارز دیجیتال بومی ‌شبکه بلاکچین کازماس، اتم (ATOM) نام دارد. این ارز در تاریخ 28 آوریل 2019 در صرافی بایننس لیست شده است. این ارز از زمان عرضه تا کنون توانسته همواره جایگاه خود را در میان دیگر رقبا حفظ کند و همواره در رده برترین و محبوب‌ترین ارزهای بازار قرار گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر، به جدول زیر مراجعه فرمایید. 👇 👇 👇

جدول اطلاعات جامع ارز کازماس COSMOS icon
🌐 نام انگلیسی ارز  Cosmos
📌 نماد ارز   ATOM 
آدرس پلتفرم

blog.cosmos.network

cosmos.network

📃 وایت پیپر https://cosmos.network/whitepaper
📍 عرضه کل  نامعین
📍 عرضه در گردش  292,586,163 
📁 دسته بندی ارز هاب بلاکچین ها و ارتباط میان زنجیره‌ای
آدرس مرورگر https://www.mintscan.io/cosmos
توییتر توییتر  https://twitter.com/cosmos
 تلگرام ردیت https://www.reddit.com/r/cosmosnetwork/
گیت هاب https://github.com/cosmos
 بهترین کیف پول کوین 98

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: قیمت لحظه ای کاردانو به همراه معرفی و تحلیل

تحلیل تکنیکال

رمز ارز اتم پس از خروج و تثبیت بالای سقف کانال نزولی طولانی مدت 285 روزه و بسیار معتبر خود توانسته به سمت سطح مقاومتی 8.6$ حرکت کند و در بالای این سطح قیمت خود را تثبیت کند و در ناحیه 9$ معامله شود. همانطور که مشاهده می‌کنید پس از برخورد با سطح مقاومتی 10.5$ یک ریزش جزئی در قیمت این ارز رخ داده است. با در نظر گرفتن شرایط رنج بازار می‌توان انتظار ایجاد یک تریدینگ رنج در محدوده 9$ تا 10.5$ را برای این ارز داشت.

نمودار کازماس به تتر (ATOMUSDT)- تایم فریم روزانه - منبع: tradingview

شاخص این ارز در اندیکاتور RSI هم در محدوده 55 الی 65 است که بسیار نزدیک به محدوده مهم و تاثیرگذار 70 و بالاتر از آن است. در اندیکاتور EMA هم این ارز به خوبی نسبت به خطوط 20 و 50 و 100 و 200 روزه خود واکنش نشان داده و هم اکنون در بالای این خطوط معامله می‌شود. با در نظر گرفتن این مقیاس می‌توان انتظار بازگشت و برخورد قیمت کازماس و حمایت قیمت توسط این سطوح را داشت.

پیشبینی قیمت ارز اتم

با توجه به شرایط صعودی حاکم بر بازار، متوقف شدن سیاست‌های انقباضی ایالات متحده برای کنترل تورم و ایجاد نگرشی مثبت از سوی سرمایه گذاران بر بازار کریپتو، می‎‌توان انتظار رشد و افزایش قیمت‌ را در این بازار داشت. ارز اتم هم با توجه به اهمیت و محبوبیت فراوانی که دارد می‌تواند از این شرایط بازار به خوبی بهره ببرد و با رشد قیمتی بسیار خوبی مواجه شود.

پیشبینی قیمت ارز ATOM در سال 2024

بسیاری از کارشناسان و فعالین مطرح حوزه رمز ارزها معتقدند که اگر شرایط فعلی حاکم بر بازار حفظ شود و اتفاقات غیرمنتظره‌ای نظیر جنگ نیافتد، سال 2024 می‌تواند به یکی از بهترین سال‌های بازار کریپتوکارنسی تبدیل شود. همچنین در خصوص توکن ATOM بسیاری بر این باورند که این توکن در سال 2024 رشد چشمگیری خواهد داشت. در ادامه به بررسی و نقل قول کارشناسان مطرح این حوزه می‌پردازیم.

طبق آخرین مقاله متشر شده در سایت کوین مارکت کپ، برخی افراد معتقدند که با توجه به شرایط صعودی و رشدهای ناگهانی بازار در آخرین ماه سال 2023، این ارز می‌تواند سقف قیمتی خود در سال 2023 را در 18.99$ ثبت کند. همچنین طبق نظر کارشناسان این سایت، قیمت ارز کازماس در سال 2024 می‌تواند تا سقف قیمتی 20.52$ بالا برود. 

پیشبینی قیمت ارز اتم در سال 2030

با توجه به افزایش چشمگیر توجه افراد و جذب سرمایه در بازار کریپتوکارنسی، می‌توان پیشبینی کرد که این بازار در سال‌های آینده نقش بسیار پر رنگی در فعالیت‌های اقتصادی و مالی جهان خواهد داشت. از آنجا که ارز کازماس یکی از ارزهای محبوب و پر استفاده در این بازار است، می‌توان آینده بسیار خوبی را در آینده بازار رمزارزها برای این ارز پیشبینی کرد. 

کارشناسان سایت کوین مارکت کپ اعتقاد دارند که ارز کازماس با توجه به پتانسیل رشد و پیشرفت فراوانی که دارد، تا پایان سال 2030 می‌تواند به سقف قیمتی 106.97$ برسد. اما در صورت وقوع بازار خرسی طولانی مدت انتظار رشد این ارز تا محدوده 100$ را دارند.

خرید کازماس: از کدام صرافی‌ها ارز (ATOM) بخرم؟

در این بخش به معرفی چند صرافی مطرح خارجی و ایرانی که از رمز ارز اتم پشتیبانی می‌کنند و برای استفاده ایرانیان مناسب است، می‌پردازیم.

خرید کازماس (ATOM) از صرافی خارجی

در این بخش به معرفی و بررسی چند صرافی مطرح خارجی که به ایرانیان خدمات ارائه می‌دهند می‌پردازیم.

صرافی هات بیت

صرافی هات بیت (HotBit) یک صرافی جهانی بسیار شناخته شده است که طیف گسترده‌ای از جفت‌های معاملاتی از جمله اتم را به کاربران خود ارائه می‌دهد. این صرافی دارای یک رابط کاربری کاربر پسند، ویژگی‌های معاملاتی پیشرفته و دارای حجم تجاری قابل توجه‌ای است.

صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس (BingX) یک صرافی معتبر و محبوب ایرانیان برای معامله رمز ارزها است که از ترید و معامله (ATOM) پشتیبانی می‌کند. این شرکت به خاطر اقدامات امنیتی قوی، جفت‌های تجاری متعدد و ارائه انواع مختلف مارکت اعم از اسپات (Spot) و  فیوچرز (Futures) بسیار شناخته شده است.

هوبی گلوبال

صرافی هوبی گلوبال (Huobi Global) یک صرافی پیشرو است که جفت‌های معاملاتی مختلف اتم را به کاربران خود به ویژه ایرانیان ارائه می‌دهد. این صرافی مجموعه‌ای از گزینه‌های تجاری را به کاربران ارائه می‌دهد. هوبی حضوری قوی در بازارهای آسیایی دارد و رابط کاربری کاربر پسند را ارائه می‌دهد.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: لیست بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان

خرید کازماس (ATOM) از صرافی ایرانی

در ادامه چند صرافی معتبر و مورد تایید ایرانی آورده شده است.

صرافی والکس

والکس یکی از برترین صرافی‌های ایرانی فعال در حوزه کریپتوکارنسی است که امکان معامله و خرید و فروش بسیاری از انواع رمزارزها از جمله اتم را برای کاربران خود فراهم کرده است.

صرافی نوبیتکس

نوبیتکس یکی از بزرگترین صرافی‌های داخلی است که به کاربران خود امکان خرید و فروش ارزهای معروف و معتبر را می‌دهد. این صرافی با استفاده از رابط کاربری مناسب و پشتیبانی 24 ساعته توانسته در میلن کاربران ایرانی بسیار محبوب شود.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: لیست بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی+بررسی کامل

کیف پول‌های ارز دیجیتال اتم (ATOM)

بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری و معامله (ATOM)

در این بخش چند کیف پول نرم افزاری که از رمز ارز اتم پشتیبانی می‌کنند، معرفی شده است.

کیف پول اتمیک (Atomic Wallets)

کیف پول اتمیک ‌یک کیف پول با قابلیت پشتیبانی از چند ارز است که از (ATOM) همراه با بسیاری از رمزارزهای دیگر پشتیبانی می‌کند. این کیف پول، علاوه بر داشتن یک رابط کاربری کاربر پسند، قابلیت تبادل داخلی و گزینه‌های استیکینگ برای این رمزارز را به کاربران خود ارائه می‌دهد. کیف پول اتمیک ‌به عنوان یک برنامه دسکتاپ و یک برنامه تلفن همراه در دسترس است.

کیف پول تراست (Trust Wallet)

کیف پول تراست یک کیف پول موبایلی محبوب است که از اتم به همراه طیف گسترده‎‌ای از رمزارزهای دیگر پشتیبانی می‌کند. این کیف پول بدلیل داشتن یک رابط کاربری ساده و چشم نواز، قابلیت استیکینگ و سازگاری با چندین شبکه بلاک‌چین از جمله (Cosmos) از محبوبیت و استقبال خوبی برخوردار شده است.

Cosmostation Wallet

کیف پول کازماس یک کیف پول قرار گرفته بر روی چند پلتفرم است که به طور خاص برای اتم و اکوسیستم آن طراحی شده است. همچنین این کیف پول از سایر توکن‌های مبتنی بر شبکه (Cosmos)‌ پشتیبانی می‌کند. ولت کازماس یک رابط کاربری کاربر پسند با قابلیت استیکینگ و ادغام با مرکز کازماس (Cosmos Hub) و سایر بلاک‌چین‌های مبتنی بر این شبکه را ارائه می‌دهد.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: امن‌ترین نوع کیف‌ پول؛ کیف پول سرد یا آفلاین

بلاک‌چین کازماس (Cosmos) چیست؟

کازماس یک شبکه غیر متمرکز منبع باز (Open-Source) از بلاک‌چین‌های موازی و مستقل است که با هدف مقابله با چالش‌های مقیاس پذیری و قابلیت همکاری که بسیاری از سیستم عامل‌های بلاکچین موجود با آن روبرو هستند، ایجاد شده است. قبل از ارائه این شبکه، بلاکچین‌ها از یکدیگر جدا بودند و بدون کمک ابزارهای دیگر نمی‌توانستند با هم ارتباط برقرار کنند اما پلتفرم (Cosmos) با استفاده از فناوری‌های جدید، اینترنت Blockchain را با امکان ارتباط بین بلاک‌چین‌ها خلق کرد.

مکانیزم اجماع Cosmos چیست؟

کازماس (Cosmos) در هسته اصلی خود از تکنولوژی به نام الگوریتم اجماع تندرمیت (Tendermint consensus algorithm) استفاده می‌کند که پردازش معاملات سریع و امن را برای کاربران خود امکان پذیر می‌کند. این الگوریتم به بلاک‌چین‌های متعدد اجازه می‌دهد تا از طریق یک مرکز به نام کازماس هاب (Cosmos Hub) اطلاعات را به اشتراک بگذارند.

اجزای اصلی کازماس

در این بخش به بررسی و معرفی اجزای اصلی تشکیل دهنده اتم می‌پردازیم.

بخش مرکزی کازماس (Cosmos Hub)

کازماس هاب به عنوان یک بخش مرکزی برای اتصال مناطق مختلف و تسهیل ارتباطات و قابلیت همکاری بین مناطق مختلف عمل می‌کند. این امر ویژگی‌هایی مانند انتقال توکن بین مناطق، حاکمیت غیرمتمرکز و توانایی ساخت برنامه‌های زنجیره‌ای را فراهم می‌کند. هاب به عنوان بلاک‌چین اصلی در اکوسیستم اتم عمل می‌کند و بلاک‌چین‌های مستقل را که مناطق (Zones) نامیده می‌شوند، از طریق پروتکل ارتباطات بین بلاکچین (IBC) به یکدیگر متصل می‌کند.

فرآیندهای مالی بین بلاک‌چینی (Inter-Blockchain Finance)

IBF به معنای امکان معاملات مالی و انجام تبادلات بین اکوسیستم‌های مختلف است. هدف آن غلبه بر محدودیت‌های بلاک‌چین‌ها با ایجاد قابلیت همکاری و ارتباط بدون درز اطلاعات بین آن‌ها است. این امر امکان انتقال دارایی‌ها و داده‌ها را در شبکه‌های مختلف بلاک‌چین فراهم می‌کند و امکانات جدیدی را برای برنامه‌ها و خدمات مالی غیرمتمرکز (DeFi) ایجاد می کند.

کازماس زون (Cosmos Zone)

شبکه Cosmos از بلاک‌چین‌های مستقل مختلفی به نام مناطق یا "Zones" تشکیل شده است که می‌توانند از طریق مرکز کازماس (Cosmos Hub)‌ با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. هر منطقه در این شبکه می‌تواند الگوریتم اجماع، مدل حاکمیت و انطباق منحصر به خود را داشته باشد. این ویژگی باعث انعطاف پذیری و قابل تنظیم شدن این شبکه بلاک‌چین می‌شود.

کازماس اس دی کی (Cosmos SDK)

اس دی کی در واقع یک فریم ورک متن باز است که برای ساخت بلاک‎‌چین‌های دارای چندین دارایی مبتنی بر الگوریتم اجماعی وابسته به اعتبار (poA) و الگوریتم اثبات سهام (POS) ایجاد شده است. هدف SDK ایجاد شرایطی است تا توسعه‌دهندگان بتوانند به راحتی بلاک‌چین‌های سفارشی را با ماژول‌ها و ابزارهای موجود بسازند.

پروژه کازماس چطور مشکل مقیاس‌پذیری را حل می‌کند؟

شبکه Cosmos از طریق طراحی و ساختار منحصر به فرد خود به حل مشکل مقیاس پذیری در اکوسیستم می‌پردازد. ATOM قصد دارد با ترکیب راه حل‌های مقیاس بندی افقی و عمودی به یکی از مقیاس پذیرترین اکوسیستم‌های بلاک‌چین در جهان تبدیل شود. این امر، انعطاف پذیری بسیاری را برای توسعه دهندگان و کاربران فراهم می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بلاک‌چین‌های سفارشی خود را ایجاد و متصل کنند؛ در حالی که ارتباطات و قابلیت همکاری کارآمد بین آن‌ها را تضمین می‌کند.

مقیاس پذیری افقی

کازماس از طریق پروتکل ارتباطی بین بلاک چین (IBC) و کیت توسعه نرم افزار خود (Cosmos sdk) به مقیاس پذیری افقی دست می‌یابد. IBC مجموعه‌ای از استانداردها است که امکان ارتباط بین بلاکچین‌های مختلف در اکوسیستم اتم را فراهم می‌کند. این بدان معنا است که وقتی یک بلاک‌چین به ظرفیت خود برسد، می‌تواند بلاک دیگری ایجاد کند و به شبکه موجود متصل شود تا امکان گسترش ظرفیت کلی اکوسیستم فراهم شود.

مقیاس پذیری عمودی

علاوه بر مقیاس پذیری افقی، کازماس همچنین در حال کار بر روی راه حل‌های مقیاس پذیری عمودی است. این راه حل‌ها قابلیت های مقیاس افقی موجود را تکمیل می‌کنند و هدف آن‌ها افزایش مقیاس پذیری اکوسیستم کازماس است. این راه حل‌ها بر بهبود عملکرد و ظرفیت بلاک‌چین‌های فردی در شبکه COSMOS تمرکز دارد و به آنها اجازه می‌دهد تا حجم بیشتری از معاملات و داده‌ها را مدیریت کنند.

تاریخچه اتم

  • وایت پیپر این شبکه در سال 2014 منتشر شد
  • درسال 2016 الگوریتم اجماع تندرمینت که پایه این شبکه را تشکیل می‌دهد، توسعه داده شد
  • در سال 2017 بنیاد ICF برای حمایت و توسعه اکوسیستم ATOM تاسیس شد. این بنیاد در آوریل 2017 برای جمع آوری بودجه توسعه و سرمایه گذاری بیشتر روی کازماس، یک فروش عمومی توکن به صورت عرضه اولیه (ICO ) انجام داد. این شرکت موفق شد در تنها 29 دقیقه موفق به فروش 17 میلیون دلار توکن کازماس شود
  • در سال 2019 مرکزی کازماس به عنوان مرکز اصلی این شبکه راه اندازی شد. 

مطالعه‌ این مطلب پیشنهاد می‌شود: عرضه اولیه ارز دیجیتال چیست؟

تیم توسعه و پشتیبانی

بلاک‌چین کازماس دارای یک تیم اختصاصی از توسعه دهندگان و مشارکت کنندگان است که در توسعه و بهبود آن کار می‌کنند. لازم به ذکر است که اعضای تیم و مشارکت کنندگان در توسعه این بلاک‌چین می‌توانند در طول زمان تغییر کنند. در ادامه به معرفی برخی از این افراد و موسسات می‌پردازیم.

شرکت تندرمنت (tendermint)

شرکت تندرمنت شرکت پشتیبان توسعه الگوریتم اجماع است که پایه بلاک‌چین کازماس را تشکیل می‌دهد. این شرکت در توسعه و نگهداری نرم افزار این شبکه نقش بسزایی دارد.

جی کوآن

Jae Kwon یکی دیگر از بنیان گذاران پروژه ATOM و مدیرعامل شرکت Tendermint Inc است. او در مفهوم سازی و توسعه اکوسیستم کازماس نقش مهمی‌داشته است.

شرکت All in Bits (IOV)

شرکت All In Bits که به عنوان IOV نیز شناخته می‌شود، شرکتی است که بر ارائه زیرساخت‌ها و ابزار برای اکوسیستم (Cosmos)‌ تمرکز دارد. آنها به توسعه (Cosmos Sdk)‌ کمک می‌کنند و در پروژه‌های مختلف مربوط به این شبکه شرکت دارند.

Interchain Foundation (ICF)

یک سازمان غیرانتفاعی سوئیسی است که از توسعه و رشد اکوسیستم  (Cosmos)‌ حمایت می‌کند. این سازمان کمک‌های مالی و بودجه‌ای برای پروژه‌هایی که به پیشرفت شبکه کمک می‌کنند، فراهم می‌کند.

ایتن بوکمن (Ethan Buchman)

بوکمن یکی از بنیان گذاران پروژه کازماس است. او نقش مهمی ‌در توسعه الگوریتم اجماع ایفا کرد و به طور فعال در جامعه مشارکت داشته است.

مشارکت کنندگان جامعه

جامعه (Cosmos) شامل توسعه دهندگان، اعتبارسنجی کنندگان (Validator)، دارندگان توکن و علاقه مندان به آن است که به طور فعال به رشد و توسعه اکوسیستم کمک می‌کنند. اعضای جامعه از طریق کمک‌ در کدهای شبکه، اجرای گره‌های اعتبار سنج، شرکت در تصمیم گیری‌های حاکمیت و ترویج چشم انداز نقش مهمی ‌در حمایت از پروژه ایفا می‌کنند.

اکوسیستم اتم حاصل یک تلاش مشترک است و افراد و سازمان‌های متعددی به طور فعال در توسعه و حمایت آن دخیل هستند. این لیست یک چکیده مختصر را ارائه می‌دهد و ممکن است شامل تمام افراد و نهادهای کمک کننده به این شبکه بلاک‌چین نباشد.

مزایای کازماس (Cosmos)

مزایای بلاک‌چین کازماس

بلاک‌چین کازماس برای جذب بیشتر افراد همواره در حال توسعه و به روز کردن خود است. این شبکه به واسطه برخورداری از مزایای گوناگون مثل قابلیت همکاری و سفارشی سازی و مدل حاکمیت منحصر به فرد خود، با استقبال خوبی از سوی افراد فعال در این زمینه رو به رو شده است. در ادامه به بررسی و معرفی یکی از مهم ترین مزایای این بلاک‌چین می‌پردازیم.

مقیاس پذیری و امنیت

هدف (Cosmos) رفع محدودیت‌های مقیاس پذیری بلاک‌چین‌های فردی با ایجاد شبکه‌ای از بلاک‌چین‌های متصل به یکدیگر است. این طراحی امکان مقیاس پذیری افقی را فراهم می‌کند تا بلاک‌چین‌های جدید ‌بتوانند به شبکه اضافه شوند. همچنین الگوریتم اجماع Tendermint قابلیت (BFT) را فراهم می‌کند که امنیت و انسجام شبکه را حتی در حضور افراد مخرب نیز تضمین می‌کند. این ویژگی باعث افزایش امنیت کلی این بلاک‌چین می‌شود.

مزایا و معایب کازماس (Cosmos)

معایب بلاک‌چین کازماس (Cosmos)‌

هر بلاک‌چینی در کنار مزایای فراوانی که دارد، دارای ضعف‌ها و معایبی نیز است. البته با تکامل تکنولوژی و پیشرفت‌های جدید، این عوامل ممکن است تغییر کنند و بسیاری از معایب این شبکه بهبود یابند. در این بخش به معایب بلاک‌چین اتم اشاره شده است.

خطرات تمرکز بر مرکز کازماس

در حالی که اتم قصد دارد یک شبکه غیرمتمرکز باشد، (Cosmos Hub)‌ نقش مرکزی در تسهیل ارتباط بین بلاک‌چین‌ها دارد. وابستگی به مرکز کازماس باعث افزایش برخی از خطرات و افزایش فعالیت در شبکه می‌شود زیرا مرکز به عنوان یک جز مهم برای معاملات زنجیره‌ای عمل می‌کند. 

یکی از معایب تمرکز بر کازماس هاب، محدودیت در انتخاب مناطق است. به عبارت دیگر، کاربران تنها می‌توانند از مناطقی استفاده کنند که به کازماس هاب متصل شده‌اند. این محدودیت می‌تواند باعث کاهش انعطاف‌پذیری و قابلیت تطبیق با نیازهای مختلف کاربران شود. همچنین کازماس هاب برای انتقال دارایی‌ها و داده‌ها بین مناطق مختلف از بلاک چین اصلی خود استفاده می‌کند. این وابستگی به بلاک چین اصلی می‌تواند باعث افزایش زمان و هزینه‌های انتقال شود و در برخی موارد ممکن است باعث تاخیر در انجام تراکنش‌ها شود. از سوی دیگر در صورتی که هکرها توانایی نفوذ به کازماس هاب را داشته باشند، می‌توانند به تمام مناطق متصل به آن دسترسی پیدا کنند و اطلاعات حساس را به خطر بیاندازند.

ارز دیجیتال اتم

سخن پایانی

با توجه به نکاتی که در این مطلب گفته شد به طور کلی می‌توان کازماس را یکی از بلاک‌چین‌های مستعد رشد و پیشرفت در بازار ارزهای دیجیتال دانست. این شبکه به کمک تیم توسعه دهنده و پشتیبانی که دارد می‌تواند در آینده‌ای نزدیک به یکی از شبکه‌های محبوب و پراستفاده بازار تبدیل شود. همچنین با توجه به شرایط کلی بازار و نگاه مثبت افراد به توکن این شبکه یعنی اتم، می‌توان انتظار رشد و ثبت یک سقف تاریخی جدید را داشت.

سوالات متداول (FAQ)

در صورت داشتن هرگونه سوال، آن را در بخش دیدگاه انتهای مطلب با ما در میان بگذارید و در اسرع زمان پاسخ خود را دریافت کنید.

آیا ارز کازماس (ATOM) آینده دار است؟

با توجه به مطالبی که در مقاله ذکر شد، بلاکچین کازماس از پایه‌های فاندامنتالی قوی برای رشد برخوردار است و چشم انداز این ارز در بلند مدت صعودی است.

آیا باید امروز در ارز کازماس سرمایه‌گذاری کنم؟

برای سرمایه گذاری در ارز اتم، شما باید با توجه به تحلیل تکنیکال، در نقطه‌ی ورود مناسب وارد بازار شوید و به اصطلاح خرید در کف و فروش در سقف انجام دهید. برای این کار به تحلیل تکنیکال موجود در مقاله مراجعه کنید.

چه زمانی ارز اتم به 20 دلار می‌رسد؟

با توجه به تحلیل تکنیکال ارز اتم، در صورتی که این ارز موفق شود سطوح مقاومتی پیشروی خود در محدوده 12$ و 14.5$ و 17$ را بشکند، می‌تواند به قیمت 20$ برسد.

 چه زمانی ارز اتم به 50 دلار می‌رسد؟

با توجه به تحلیل تکنیکال، ارز اتم مسیر زیادی برای رسیدن به ارزش 50$ خواهد داشت. در صورتی که شرایط کلی بازار به نحوی پیش برود که بار دیگر شاهد بازار گاوی و ثبت ATH توسط ارزهای پیشرو و رهبر بازار مثل بیت کوین و اتریوم باشیم؛ می‌توان شاهد اتم در سقف قیمتی جدید خود در بازه 50$ بود.

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


0 دیدگاه