قیمت لحظه ای ارز الگوراند؛ معرفی کامل، بررسی آینده و تحلیل ALGO
ارز دیجیتال

قیمت لحظه ای ارز الگوراند؛ معرفی کامل، بررسی آینده و تحلیل ALGO

یکی از جالب توجه‌ترین پروژه‌هایی که دنیای دیفای به خود دیده است "الگوراند" است. الگوراند پروژه‌یی است که رویای یک اقتصاد بدون مرز را تحقق بخشیده است. با همین مقدمه‎‌ی کوتاه حتما شما هم مثل من مجذوب این پلتفرم شده‌اید. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید، هر آن چیزی که لازم است تا شما یکی از سهامداران این پروژه‌ی جذاب باشید را در این مقاله به طور کامل توضیح داده‌ایم.

ارز الگوراند (Algorand) چیست؟

ارز الگوراند از جاه طلبی برای حل «سه‌گانه بلاک‌چین» متولد شد، که بسیاری معتقدند نمی‌توان تمرکززدایی، مقیاس‌پذیری و امنیت کامل را روی یک پلتفرم بلاک چین داشت، مگر اینکه حداقل یک مؤلفه برای تطبیق با آن کاهش یابد. در واقع الگوراند یک شبکه غیرمتمرکز است که برای حل سه‌گانه بلاکچین دستیابی به سرعت، امنیت و تمرکززدایی به طور همزمان ساخته شده است.

الگوراند به گونه‎ای طراحی شده است که یک شبکه‌ی متمرکز بر پرداخت با تراکنش‌های سریع و تمرکز قوی بر دستیابی به نهایی شدن نزدیک به آنی باشد، یعنی پردازش بیش از 1000 تراکنش در ثانیه (TPS) و دستیابی به تراکنش نهایی در کمتر از پنج ثانیه!

تحقق سه گانه بلاکچین در ارز الگوراند

ارز الگوراند به عنوان یک بلاک چین قرارداد هوشمند عمومی که بر سهامداری متکی است، در حال حاضر قادر به میزبانی توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp) و ارائه‌ی مقیاس پذیری است. افزایش هزینه‌های کارمزد در اتریوم باعث شده است که بسیاری از توسعه دهندگان برنامه‌های غیرمتمرکز  (dApp)و معامله‌گران امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای (DeFi) به دنبال راه‌حل‌های جایگزین در بلاک چین باشند.

برخی به الگوراند به عنوان یک جایگزین اتریوم برای توسعه‌ی این برنامه های غیرمتمرکز و برنامه‌های دیفای روی آورده‌اند. الگوراند همچنین به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا از پروتکل Algorand Standard Asset (ASA) برای ایجاد توکن‌های جدید یا انتقال توکن‌های موجود به اکوسیستم الگوراند استفاده کنند.

به عنوان مثال، استیبل کوین‌هایی مانند تتر (USDT) و یواس‌دی‌کوین (USDC) نیز به‌عنوان ASA در بلاک چین الگوراند وجود دارند و از توان عملیاتی بسیار بالاتر و کارمزد تراکنش‌های بسیار پایین‌تری نسبت به آنچه در اتریوم است، بهره می‌برند.

علاوه بر این، از آنجایی که بانک‌های مرکزی به تحقیق در مورد شبکه‌ها برای میزبانی ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDCs) خود ادامه می‌دهند، الگوراند به یک گزینه مناسب تبدیل شده و به عنوان میزبان CBDC  انتخاب شده است. ارزهای دیجیتال بانک مرکزی یا CDBC ها، توکن‌های دیجیتالی هستند مشابه ارزهای دیجیتال، که توسط بانک مرکزی صادر می‌شوند. آنها به ارزش پول فیات آن کشور وابسته هستند. بسیاری از کشورها در حال توسعه CBDCها هستند و برخی حتی آنها را اجرا کرده‌اند.

مطالعه مقاله ارز یونی برایت پیشنهاد میشود.

بررسی تاریخچه‌ی ارز الگوراند

الگوراند یک شرکت فناوری است که توسط نابغه‌ی رمزنگاری، سیلویو میکالی (Silvio Micali) تأسیس شده است. سیلویو میکالی بنیانگذار الگوراند یکی از برجسته‌ترین ریاضیدانان و دانشمندان کامپیوتر در 50 سال اخیر است و پدر بسیاری از مؤلفه‌های کلیدی هر بلاک‌چین فعال است.

علایق تحقیقاتی او شامل رمزنگاری، فناوری‌های دانش صفر، تولید شبه تصادفی، پروتکل‌های ایمن و طراحی مکانیزم اقتصادی است. او دریافت کننده‌ی جایزه تورینگ در علوم کامپیوتر است که اغلب به عنوان جایزه نوبل محاسبات از آن یاد می شود، علاوه بر این جوایز متعدد دیگری مانند جایزه گودل (در علوم کامپیوتر نظری) و جایزه RSA در رمزنگاری را دریافت کرده است.

معرفی بنیانگذار ارز الگوراند

او پلتفرم الگوراند را با یک تیم شناخته شده بین المللی متشکل از محققان، ریاضیدانان، رمزنگاران و اقتصاددانان طراحی کرد تا تمرکززدایی، مقیاس و امنیت واقعی را تضمین کند. در حالی که سیلویو از دهه 1980 یک نابغه‌ی رمزنگاری پیشرو بوده است ولی الگوراند زمانی شکل گرفت که جامعه جهانی بلاکچین را درک کرد.

هدف ارز الگوراند چیست؟

بزرگترین هدف ارز الگوراند ایجاد و ارائه‌ی یک اقتصاد بدون مرز است. اکوسیستم غیرمتمرکز، ایمن، مقیاس‌پذیر و توزیع شده‌ی الگوراند در تلاش است تا به عنوان پل ارتباطی بین شرکت‌ها و سازمان‌هایی که به دنبال دسترسی به بازارهای دست نخورده هستند، عمل کند. اگر "پلتفرم بلاک چین" نتواند عملکرد مناسبی برای پاسخگویی به خواسته‌های این نوع اقتصاد ارائه دهد، بی‌فایده است. به همین دلیل "بلاک چین الگوراند" بر اساس الگوریتم اجماع منحصربفرد خود، نهایی شدن تراکنش فوری را بدون خطر فورک یا عدم قطعیت ارائه می‌دهد.

اهداف ارز الگوراند

 الگوراند به عنوان یک پلت فرم باز تبلیغ می‌شود به این معنی که هر کسی می‌تواند بدون دریافت تایید قبلی توسط یک مرجع رسمی به آن بپیوندد.  این نرم‌افزار به شیوه‌ای مشابه نرم‌افزار متن‌باز عمل می‌کند، با طیف وسیعی از کاربران، از صاحبان مشاغل کوچک، سرمایه‌گذاران فردی و شرکت‌های بزرگ که به بلاک چین بدون مجوز آن دسترسی دارند. همچنین یکی از اهداف مهم الگوراند کمک به کاهش کربن و گرمایش جهانی است، در همین راستا الگوراند خود را سبزترین بلاکچین می داند. از سال 2021 الگوراند کربن منفی بوده است به این معنا که این پلتفرم اعتبارات کربنی را خریداری می‌کند. در حال حاضر انتشار کربن الگوراند بسیار کمتر از بلاکچین‌هایی مثل بیت کوین است.

ارز الگوراند چگونه کار می‌کند؟

چیزی که ارز الگوراند را از سایر بلاک چین‌ها متمایز می‌کند، استفاده آن از (PPoS) است، یک الگوریتم اجماع که از پروتکل توافق بیزانسی استفاده می‌کند. اگر یک گره به خطر بیفتد، توکن بومی ALGO متعلق به شرکت کنندگان در شبکه به طور خودکار با کلیدهای منحصر به فرد محافظت می‌شود.

مکانیسم اجماع بیت‌کوین که برحسب اثبات کار (PoW) هست، به مقادیر زیادی انرژی و قدرت محاسباتی برای ایجاد و اعتبارسنجی بلوک‌های جدید نیاز دارد. از طرف دیگر (PPoS) امکان ایجاد و اعتبارسنجی بلوک‌های جدید را به شیوه‌ای سریع تر و کارآمدتر می‌دهد. این کار با انتخاب تصادفی دارندگان ALGO برای تایید و تایید هر بلوک در زنجیره انجام می‌شود.

به این صورت که یک گروه یا کمیته جدید برای هر بلوک جدید انتخاب می شود. الگوراند می‌تواند 1000 تراکنش در ثانیه را پردازش کند و تمامی تراکنش‌ها نهایی و لحظه‌ای خواهند بود. الگوراند همچنین دارای عرضه ثابت 10 میلیارد توکن برای افزودن مکانیزم مقاوم در برابر تورم به شبکه است. اکثر این توکن‌ها در حال حاضر قفل شده اند و هنوز توزیع نشده‌اند.

مکانیسم PPOS ارز الگوراند

کاربرد ارز الگوراند چیست؟

ساختار پروتکل الگوراند یک ساختار بلاک‌چین دو لایه منحصر به فرد دارد. لایه پایه از قراردادهای هوشمند، ایجاد دارایی و مبادله اتمی بین دارایی ها پشتیبانی می‌کند. همه این فرآیندها در لایه 1 بلاک چین الگوراند انجام می‌شود که به اطمینان از امنیت و سازگاری کمک می‌کند.

در اولین لایه از شبکه الگوراند، پلتفرم‌ها و کاربران می‌توانند ASAهایی ایجاد کنند که نشان‌دهنده توکن‌های جدید یا موجود در بلاک چین الگوراند است. این شبیه به نحوه عملکرد توکن های ERC-20 در شبکه‌ی اتریوم است. با توجه به امنیت، قراردادهای هوشمند ساده بر روی پلتفرم الگوراند به صورت لایه 1 Algorand Smart Contracts (ASC1s) اجرا می شوند، به این معنی که آنها همان سطح امنیتی را با خود پروتکل اجماع حفظ می‌کنند.

لایه دوم الگوراند برای قراردادهای هوشمند پیچیده تر و توسعه dApp رزرو شده است. این دوشاخه شدن شبکه، بین لایه 1 و لایه 2 است که به الگوراند اجازه می‌دهد تا تراکنش ها را بسیار کارآمد پردازش کند. با قراردادهای هوشمند پیچیده‌تر که خارج از زنجیره انجام می‌شوند، تراکنش‌های ساده را می‌توان با سرعت بیشتری در لایه 1 بدون گرفتار شدن در قراردادهای هوشمند بزرگ‌تر و پیچیده‌تر پردازش کرد.

مکانیسم سهامداری ارز الگوراند

اشاره کردیم که الگوراند از یک مکانیسم منحصر به فرد به نام Pure Proof of Stake یا به طور اختصاری (PPoS) استفاده می‌کند. PPoS یک مکانیسم اجماع بسیار دموکراتیک با حداقل مقدار شرط بندی برای مشارکت در شبکه و ایمن سازی آن است. به این صورت که برای ورود به این شبکه تنها به یک توکن ALGO احتیاج دارید! اما در شبکه‌ی اتریوم به حداقل 32 اتر (ETH) نیاز دارید.

این مقدار ارز اتر مانع بسیار بیشتری برای ورود کاربران ایجاد می‌کند. در مقابل، هزینه‌ی ورود به شبکه اگر بسیار پایین باشد ممکن است بر امنیت شبکه تأثیر منفی بگذارد، زیرا شرکت‌کنندگان شبکه ممکن است انگیزه کمتری برای رفتار بهینه داشته باشند، زمانی که سرمایه‌ی قابل توجهی در شبکه ندارند.

معایب و مزایای ارز الگوراند چیست؟

تاکنون، ما در مورد فناوری بلاک چین و مزایای آن برای برنامه‌هایی که ارزش و سرمایه را انتقال می‌دهند، صحبت کرده‌ایم. اما زمانی که این تعاریف را شکل دادیم، در مورد نوع بلاکچینی که با آن سروکار داریم، فرضیاتی را مطرح کردیم. در واقعیت، همه بلاک‌چین‌ها شبیه به هم ایجاد نمی‌شوند و همه‌ی آن‌ها نمی‌توانند به میزان یکسانی از مزایای وعده داده شده‌ی یک پروتکل بلاکچینی را ارائه دهند.

به‌عنوان یک توسعه‌دهنده‌ی کسب و کار، مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید و بلاک چینی را انتخاب کنید که بتوانید برای تمام ویژگی‌هایی که یک بلاک چین وعده می‌دهد به آن تکیه کنید. در این بخش، برخی از مقوله‌های اصلی را برای ارزیابی در هنگام انتخاب بلاک چین شرح می‌دهیم و توضیح می‌دهیم که الگوراند در هر یک از این دسته‌ها چگونه عمل می‌کند. ما مطمئن هستیم که در پایان، شما تشخیص خواهید داد که بلاک چین الگوراند بهترین مکان برای ساخت پروژه و پلتفرم شما است!

مشکل بسیاری از بلاک‌چین‌ها این است که حداقل یکی از ویژگی‌های کلیدی سه گانه بلاکچین یعنی "امنیت"، "مقیاس‌پذیری" و "تمرکززدایی" را قربانی می‌کنند. سیلویو و تیمش سه‌گانه بلاک چین را با ابداع پروتکل اجماع جدید Pure Proof of Stake (PPoS) حل کردند که پروتکلی است که بلاکچین الگوراند از آن استفاده می‌کند.

این روزها بیشتر بلاک چین‌ها در دسته بندی‌های کلی اثبات سهام یا اثبات کار قرار می‌گیرند. به بیان ساده، یک بلاک‌چین اثبات سهام به کاربرانی که دارای سهام بیشتری هستند (که دارای مقدار بیشتری ارز اساسی در سیستم هستند) تأثیر بیشتری در پیشنهاد و اعتبار بلاک‌های جدید، معمولاً از طریق نوعی مکانیسم رأی‌گیری، می‌دهد.

اما در اثبات کار، گره‌ها برای حل یک پازل رمزنگاری چالش‌برانگیز رقابت می‌کنند و راه‌حل خود را در کنار یک پیشنهاد بلوک جدید ارائه می‌کنند (این به عنوان «ماینینگ» نامیده می‌شود و به این گره‌ها «ماینرها» می‌گویند). به برنده مقداری از ارز اساسی سیستم پاداش داده می‌شود و بلوک آنها بخشی از زنجیره می‌شود. از آنجایی که اثبات کار نیازمند حل یک معمای رمزنگاری قبل از هر کس دیگری است، قدرت محاسباتی نقش مهمی در استراتژی برنده شدن دارد. این امر منجر به بحث‌های زیادی در مورد مصرف انرژی و اثرات آن بر آب و هوا شده است.

بیشتر پروتکل‌های اثبات سهام، از جمله پروتکل‌های الگوراند، برای تولید یک بلوک به انرژی زیادی نیاز ندارند و این یکی دیگر از مزایای ارز دیجیتال الگوراند است که ارز محبوب طرفدارن محیط زیست هم محسوب می‌شود.

تفاوت‌های الگوراند و اتریوم چیست؟

در چند سال گذشته در دنیای دیفای پروژه‌های زیادی بودند که خود را به عنوان «قاتل اتریوم» معرفی کرده‌اند. از نئو (Neo) گرفته تا ارز ایاس (EOS) تا ارز کاردانو (Crdano)، پروژه‌های زیادی داشته‌ایم که ادعاهای بلندپروازانه‌ای در مورد جایگزینی اتریوم به عنوان برترین پلتفرم قراردادهای هوشمند در جهان داشته‌اند. با این حال، به نظر می‌رسد که وارث واقعی تاج و تخت بی سر و صدا و در حاشیه کار می‌کند و شراکت‌های ارزشمندی را یکی پس از دیگری جمع می‌کند. پروژه‌ای که از آن صحبت می‌کنیم پروژه‌ الگوراند است! بیایید مهم‌ترین عواملی که باعث تفاوت بین اتریوم و الگوراند می‌شود را با هم بررسی کنیم.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های الگوراند و اتریوم بنیانگذار آنهاست! بنیانگذاران اتریوم ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، ایاس دنیل لاریمر (Dan Larimer) و کاردانو چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) هستند. همه‌ی این افراد در نوع خود نابغه هستند، اما واقعیت این است که سه نفر اول پس از ورود به فضای بلاک چین نام خود را به دست آوردند. اما سیلیویو میکالی بنیانگذار الگوراند یکی از بزرگترین رمزنگارانی است که تا به حال زندگی کرده است.

در سال 1989، همراه با شفی گلدواسر و چارلز راکف، براهین دانش صفر را ایجاد کرد. علاوه بر آن، او به خاطر کارش بر روی سیستم‌های رمزنگاری کلید عمومی، توابع شبه تصادفی، امضای دیجیتال، انتقال فراموش‌ناپذیر و محاسبات چند جانبه ایمن شناخته شده است. برخی از دانشجویان دکترای او مانند میهیر بلاره، بانی برگر، شای هالوی، رافائل اوستروفسکی، رافائل پاس، کریس پیکرت و فیلیپ روگاوی به تنهایی اسطوره بوده‌اند. میکالی در سال 2012 جایزه تورینگ (Turing) را به خاطر مشارکتش در رمزنگاری دریافت کرد.

الگوراند و اتریوم

از طرفی پروژه‌های پرمخاطب مانند صرافی غیرمتمرکز ایدکس  (IDEX)و استیبل کوین تتر تصمیم گرفته‌اند نمونه‌ای از پروتکل خود را در الگوراند ایجاد کنند. دلیل اینکه آنها این کار را انتخاب کردند به دلیل فناوری اساسی الگوراند است.

الگوراند اولین پروتکل بلاک چین منبع باز، بدون مجوز و اثبات سهام خالص برای نسل بعدی محصولات مالی در جهان است و سرعت، امنیت و تمرکززدایی بالایی را ارائه می‌دهد. تایید فوری تراکنش‌ها، انجام پرداخت‌های خرد و پشتیبانی خودکار کیف پول از دیگر مزایای پروژه‌ی الگوراند است.

علاوه بر این فناوری Algorand Standard Asset (ASA) شما را قادر می‌سازد تا توکن‌هایی ایجاد کنید که تمام ویژگی‌ها، امنیت، نهایی بودن تراکنش و عملکرد توکن اصلی (ALGO) را به ارث ببرند. همانطور که می‌بینید تفاوت‌های بین شبکه‌ی اتریوم و پروژه‌ی الگوراند شکاف عمیقی بین آنها ایجاد کرده است تا حدی که الگوراند یکی از رقبای بلامنازع اتریوم معرفی می‌شود.

ارز دیجیتال بومی شبکه‌ی الگوراند

ارز دیجیتال بومی الگوراند با نماد اختصاری (ALGO) سنگ بنای ساختار شبکه الگوراند را تشکیل می‌دهد. توکن‌های ALGO برای پرداخت هزینه‌های تراکنش و پاداش دادن به کاربرانی که در فرآیند اجماع شبکه شرکت می‌کنند استفاده می‌شود.

به عنوان بخشی از طراحی پروتکل منحصربه‌فرد الگوراند جالب است بدانید که پاداش‌هایی که به اعتبارسنجی‌ها برای تولید بلوک‌ها پرداخت می‌شود، به جای اینکه فقط به تولیدکنندگان بلوک اعطا شود، بین همه دارندگان سکه ALGO تقسیم و توزیع می‌شود.

این بدین معنی است که همه‌ی دارندگان سکه ALGO می‌توانند بازدهی درصدی سالانه (APY) کسب کنند. توزیع پاداش تقریباً هر 10 دقیقه انجام می‌شود و هدف آن تشویق کاربران برای پیوستن به پلتفرم سهام الگوراند و تسریع "عدم تمرکز" در شبکه است.

ارز دیجیتال الگوراند ALGO

برای آسان‌تر کردن این فرآیند، کاربران نیازی ندارند که خودشان ارز دیجیتال الگوراند را به عنوان بخشی از فرآیند تولید و اعتبارسنجی بلاک قرار دهند. در عوض آنها به سادگی می‌توانند ALGO را در یک کیف پول غیرامانی یا در صرافی نگه دارند تا به پاداش‌های به دست آمده دسترسی داشته باشند.

بنابراین سهامداران علاوه بر این که می‌توانند به طور غیر فعال ALGO را نگه دارند، از شبکه نیز پشتیبانی می‌کنند. تراکنش با ارز دیجیتال ALGO در کمتر از چهار ثانیه انجام می‌شود و کارمزد تراکنش‌ها نیز حداقل است. برخلاف اتریوم که به دلیل هزینه‌های بالای کارمزد معروف است، تراکنش‌های Algo هزینه‌ی بسیار کمی دارند.

انواع نود در بلاکچین الگوراند

شبکه الگوند از دو نوع گره یا نود مجزا تشکیل شده است. این گره‌ها عبارتند از: گره‌های رله و گره‌های غیر رله.

گره‌های رله در درجه اول برای مسیریابی ارتباط به مجموعه‌ای از گره‌های غیر رله متصل استفاده می‌شوند. گره‌های رله با سایر گره‌های رله و بلوک‌های مسیر به تمام گره‌های غیر رله متصل ارتباط برقرار می‌کنند. گره‌های غیر رله فقط به گره‌های رله متصل می‌شوند و همچنین می‌توانند در اجماع شرکت کنند. گره‌های غیر رله ممکن است به چندین گره رله متصل شوند اما هرگز به گره غیر رله دیگری متصل نشوند.

پیش بینی قیمت آتی الگوراند تا سال 2025

اشاره کردیم که ارز دیجیتال الگوراند نسل جدید شبکه بلاک چین است. این فناوری در حال حاضر "blockchain 3.0" نامیده می‌شود. دلیل آن این است که با حفظ امنیت و تمرکززدایی، مهمترین مشکلات مقیاس پذیری بیت‌کوین را حل می‌کند. فرض بر این است که این شبکه دیجیتال جدید کارایی سیستم مالی عادی را بهبود می‌بخشد.

با توجه به تمام مواردی که اشاره شد این ارز دیجیتال ممکن است به زودی رشد کند. علاوه بر این، بسیاری از کارشناسان ارزهای دیجیتال آینده‌ی ALGO را مثبت ارزیابی می‌کنند و ما معتقدیم که با گذشت زمان و با توسعه مناسب، قیمت الگوراند به روند رشد خود ادامه خواهد داد.

قیمت ارز دیجیتال الگوراند در زمان نگارش این مقاله در حدود 0.333 دلار است. با توجه به دیدگاه مثبت کارشناسان به ارز دیجیتال الگوراند، در سال های پیش رو روند رو به رشد خود را با نوساناتی طی خواهد کرد. پیش بینی می‌شود تا سال 2025 قیمت ارز دجیتال الگوراند حداقل به 1.04 دلار و حداکثر به 1.21 دلار خواهد رسید.

ارز دیجیتال الگوراند را از کجا بخریم؟

روش‌های مختلفی برای خرید ALGO وجود دارد. شما می‌توانید آن را مستقیماً از شخص دیگری به صورت حضوری یا از طریق اینترنت خریداری کنید، همانطور که با هر ارز دیجیتال دیگری انجام می‌دهید. با این حال، نرخ‌های خودپرداز کریپتو می‌تواند بسیار زیاد باشد، و هیچ اطمینانی وجود ندارد که بتوانید همتای مایل به معامله را پیدا کنید. ساده‌ترین و بهترین راه برای خرید ارز دیجیتال الگوراند در صرافی ارزهای دیجیتال است. برخی از صرافی‌های محبوبی که ALGO  را ارائه می‌دهند عبارتند از: صرافی بایننس (Binance)، صرافی کراکن (Kreken) و صرافی کوین بیس (Coinbase).

صرافی هایی که از الگوراند پشتیبانی می کنند

شما می‌توانید  ارز دیجیتال الگوراند را با کارت اعتباری یا نقدی در این صرافی‌ها خریداری کنید. برای انجام این کار، ابتدا باید یک کیف پول رمزنگاری برای نگهداری ALGO تهیه کنید. برخی از کیف پول‌هایی که از ALGO پشتیبانی می‌کنند عبارتند از:  Pera Wallet، My Algo، Coinbase  و Ledger. هنگامی که کیف پول خود را راه‌اندازی کردید، اکنون می‌توانید با پیدا کردن صرافی‌ای که از ALGO پشتیبانی می‌کند، کیف پول خود را با ارز دیجیتال الگوراند شارژ کنید.

کیف پول‌های ارز الگوراند

یکی از بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری ارز دیجیتال الگوراند که در رتبه‌ی اول قرار دارد کیف پول Pera Wallet است. این کیف پول رسمی برای ارز ALGO است که توسط تیم توسعه الگوراند ساخته شده است. این کیف پول به‌عنوان محصول الگوراند، همیشه از توسعه و به‌روزرسانی مداوم برخوردار است.

از این رو، همه کاربران کیف پول Pera همیشه به روز خواهند بود. سرمایه‌گذارانی که از کیف پول‌های دیگر استفاده می‌کنند، در دریافت به‌روزرسانی‌های متصل به الگوراند با تاخیر مواجه خواهند شد.

بهترین ویژگی‌هایی که کیف پول Pera را تعریف می‌کند شامل سرعت بالا، امنیت و سادگی است. حداکثر سرعت حدود 4 ثانیه را پشتیبانی می‌کند. این کیف پول ویژگی های بسیاری را برای اطمینان از ایمن ماندن وجوه شما ارائه می‌دهد.‌ یکی از ویژگی های دیگر پراوالت پشتیبانی از کیف پول‌های سخت افزاری است.

اگر می‌خواهید ALGO را معامله کنید یا سهام بخرید، Pera Wallet بهترین ابزار شماست. پراوالت سازگارترین کیف پول با ارز ALGO است. این اپلیکیشن به راحتی از طریق گوگل پلی قابل دانلود است.

پراوالت کیف پول رسمی الگوراند

کیف پول مای الگو (MyALGO) دومین گزینه‌ی مناسب برای نگهداری ارز دیجیتال الگوراند است که به صراحت برای ALGO طراحی شده است. این کیف پول دارای یک رابط کاربر پسند است، بنابراین کارایی بالایی را برای همه کاربران ارائه می‌دهد. کیف پول MyALGO برای مرورگرهای وب مناسب است. کیف پول مای اگو همچنین از امنیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا به شما امکان ایجاد یک کیف پول چند امضایی را می‌دهد.

مطالعه مقاله ارز استپن پیشنهاد میشود.

سخن نهایی

بدون شک الگوراند یکی از متفاوت‌ترین و رو به رشد ترین پروژه‌های دنیای دیفای است! هر آن چیزی که شما از یک ارز دیجیتال و پلتفرم مالی برای سرمایه گذاری لازم دارید الگوراند در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر تمامی این موارد الگوراند به عنوان یک بلاکچین سبز شناخته می‌شود، همین موضوع به تنهایی می‌تواند علاقه‌مندان و طرفداران محیط زیست را در زمره‌ی خریداران ارز دیجیتال الگوراند (ALGO) قرار دهد. چنانچه شما هم مجذوب این ارز دیجیتال شده‌اید، تیم کارشناسی دنیای ترید به شما پیشنهاد می‌دهد که همراه با تحقیق و شناخت دقیق و کسب اطلاعات از رسانه‌های معتبر اقدام به معامله ارزهای دیجیتال از جمله ارز دیجیتال الگوراند بکنید.

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


0 دیدگاه