قیمت لحظه ای ارز یونی برایت؛ معرفی کامل، بررسی آینده و تحلیل UBT
ارز دیجیتال

قیمت لحظه ای ارز یونی برایت؛ معرفی کامل، بررسی آینده و تحلیل UBT

خلاقیت و ارائه‌ی خدمات جدید در دیفای حرف اول را می‌زند! چنانچه اکوسیستمی رابط بین کسب و کارهای سنتی  و دنیای کریپتو باشد، بدون شک در آینده‌ای نه چندان دور کمتر کسب و کاری هست که از خدمات این اکوسیستم استفاده نکند. کسب و کارهای سنتی ناچار هستند از تکنولوژی روز عقب نمانند در غیر این صورت به سرعت جایگزین می‌شوند. یکی از شبکه‌های جدیدی که بدین منظور به تازگی به دنیا معرفی شده است، شبکه یونی برایت است. درواقع یونی برایت پلی بین کسب و کارهای سنتی و دنیای پر از خلاقیت دیفای است. در این مقاله صفر تا صد شبکه و ارز دیجیتال یونی برایت را به طور کامل توضیح می‌دهیم، پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

یونی برایت چیست؟

یونی برایت یک پروژه بلاک‌چین جدید است که خود را به عنوان رابط بین شرکت‌ها یا سازمان‌ها و فناوری بلاک چین به بازار عرضه می‌کند. یونی برایت (Unibright) یک شرکت آلمانی است که تلاش می‌کند شکاف بین برنامه‌های کاربردی تجاری سنتی و فناوری بلاک چین را پر کند. طبق وایت پیپر یونی برایت، این شبکه یک چارچوب یکپارچه برای ادغام کسب و کار مبتنی بر بلاک‌چین است.

اساساً کاری که یونی برایت می‌کوشد انجام دهد این است که به شرکت‌ها توانایی استفاده از فناوری بلاک چین را بدون تمام هزینه‌های گران، شلوغی و مهارت‌های پیشرفته ارائه دهد. در عوض، شرکت‌ها و کسب و کارها قادر به ایجاد و راه‌اندازی قراردادهای هوشمند بدون دانش کدنویسی هستند.

آنها به هیچ مهارت بلاک چین، دانش توسعه قرارداد هوشمند یا تخصص توسعه نرم افزار سنتی نیاز ندارند! تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که یک مورد استفاده را انتخاب کنند و سپس یک گردش کار سفارشی ایجاد کنند که می‌تواند به عنوان پیوندی بین یونی برایت و سیستم‌های بلاک‌چین موجود مستقر شود.

یونی برایت با ارائه چارچوب‌ها و ابزارها به هر کسی اعم از توسعه‌دهندگان یا شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا یک شبکه تجاری مبتنی بر بلاک‌چین را بر روی چارچوب یکپارچه ایجاد کنند. برنامه‌های تجاری موجود را می‌توان در هر زمانی در چارچوب یونی برایت ادغام کرد و توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا به طور مستقل شبکه‌های تجاری مبتنی بر بلاک چین را که چابک و مقیاس‌پذیر هستند، ظرف چند هفته پس از شروع پروژه پیاده‌سازی کنند. یونی برایت در حال حاضر مورد توجه تعدادی از شرکت‌ها و سازمان‌ها در سراسر جهان، از جمله نام‌های معروف مانند مایکروسافت، لوفتانزا بوده است.

علاوه بر این یونی برایت ارتباط نزدیکی با پروژه "پروتکل پایه" دارد. پروتکل پایه یا (Baseline Protocol) یک پروتکل منبع باز مبتنی بر بلاک‌چین است که نیازهای بلاک چین، پیام رسانی و رمزنگاری را برای مشاغل فراهم می‌کند و به عنوان یک میان افزار برای یک بلاک‌چین عمومی مانند اتریوم عمل می‌کند. در واقع یونی برایت روشی برای پیاده‌سازی منطق تجاری در پروتکل ارائه می‌دهد که با استفاده از پروتکل پایه به عنوان میان‌افزار در هر راه‌حل بلاک چین گنجانده می‌شود.

مطالعه مقاله ارز بیبی دوج را پیشنهاد میکنیم.

معرفی تیم و تاریخچه دیجیتال یونی برایت

مارتن یونگ (Marten Jung) و استفان اشمیت (Stefan Schmidt)، بنیانگذاران یونی برایت، 20 سال است که به عنوان برنامه‌نویس در اواسط دهه 1990 شروع به توسعه نرم افزار کرده‌اند. آنها اکنون در تلاش هستند تا توسعه نرم‌افزار را از طریق یونی برایت بسیار قابل دسترس‌تر کنند.

بنیانگذاران ارز دیجیتال یونی برایت

این دو برنامه‌نویس آلمانی در توسعه‌ی نرم افزار، یکپارچه سازی فرآیندها و مشاوره فناوری تخصص دارند. مارتن یونگ مدیرعامل  شرکت یونی برایت است. او دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس در رشته علوم کامپیوتر از دانشگاه FernUniversität در هاگن است.

مارتن یونگ همچنین یکی از اعضای INATBA بود و در ادغام شبکه اصلی اتریوم برای کسب‌وکارها مشارکت داشته است. از سوی دیگر، استفان اشمیت مدیر ارشد فناوری پروژه یونی برایت است. او همچنین نقش مهمی در توسعه پروتکل بیسلاین (Baseline) ایفا کرد و برای مدتی رهبر گروه در اتحادیه سازمانی اتریوم EEA (Enterprise Ethereum Alliance) بود.

یونی برایت چگونه کار می‌کند؟

حتما تا به الان برای بسیاری از کارهای خود از جمله ساخت پاورپوینت، ساخت وبسایت، و یا حتی در جزیی‌ترین کارهای روزمره از جمله آپلود پست در شبکه‌های مجازی از قالب‌های آماده استفاده کردید. یونی برایت هم در دنیای کریپتو عملی مشابه با این کار را انجام می‌دهد.

یونی برایت اساساً به عنوان یک قالب با استفاده آسان استفاده می‌شود که به توسعه دهندگان کسب و کارها اجازه می‌دهد تا به راحتی برنامه هایی را با فناوری بلاک چین و قراردادهای هوشمند بسازند. این چارچوب همچنین می‌تواند در برنامه‌های تجاری موجود ادغام شود و به توسعه‌دهندگان یک راه موثر و کم هزینه برای پیاده سازی برنامه‌های کاربردی جدید ارائه دهد.

یونی برایت اجازه می‌دهد تا چندین پروتکل را با استفاده از پروتکل‌های تعریف شده توسط آداپتورهای هوشمند شبکه‌ی یونی برایت به آن متصل کنید. یونی برایت از آداپتورهایی استفاده می‌کند که نحوه‌ی ارتباط با هر پروتکل یا سیستمی را از طریق آداپتورهای آن تعریف می‌کند.

آداپتورها به خوبی از طریق مشخصات پروتکل توضیح داده شده‌اند و به راحتی قابل پیاده سازی هستند. آداپتور لایه‌ای است که نحوه‌ی اتصال هر پروتکل یا سیستمی را به شبکه‌ی یونی برایت تعریف می‌کند. به عنوان مثال، "قرارداد" بین شبکه‌ی یونی برایت و پروتکل را با استفاده از اطلاعات مشخص شده در آداپتور تعریف می‌کند.

شبکه یونی برایت

نکات جالب در ارتباط با شبکه یونی برایت

یونی برایت به عنوان یک چارچوب ساده طراحی شده است که کسب و کارها می‌توانند مطابق با نیازهای خاص خود آن را شکل دهند و از آن استفاده کنند. انجام این کار به مدیران این امکان را می‌دهد که از راه‌حل‌های بلاک چین در عملیات روزمره خود با ریسک کمی استفاده کنند و در عین حال در هزینه‌ها صرفه جویی کنند و کارایی و بهره‌وری را بهبود بخشند. شبکه یونی برایت شامل چند ابزار مختلف است. بیایید این ابزارها را با هم بررسی کنیم:

1. طراحی بصری یونی برایت

با استفاده از این ابزار، هر کسی بدون دانش یا تجربه بلاک چین، می تواند به سادگی یک الگوی موجود را انتخاب کند و سپس آن را مطابق با نیازهای کار خود سفارشی کند. نیازی به تعریف بصری کار یا ارجاع به پروتکل بلاک چین خاصی نیست. علاوه بر این، این گردش کار بصری امکان ادغام با سایر سیستم های بلاک چین را فراهم می‌کند. پس از ایجاد گردش کار، سیستم به طور خودکار قراردادهای هوشمند را با منطق تجاری مورد نیاز ایجاد می‌کند.

2. چرخه‌ی عمر قراردادهای هوشمند در یونی برایت

این هسته اکوسیستم یونی برایت است. از طریق آن، شرکت‌ها و کسب‌وکارها می‌توانند تغییراتی را در جریان‌های کاری قبلی ایجاد کنند و آنها را به قراردادهای هوشمند تبدیل کنند که برای بلاک چین‌های خاص اعمال می‌شود. پس از تبدیل، کاربران می‌توانند آداپتورهای اتصال خودکار را منتشر، نگهداری یا تولید کنند. تمام قالب‌های ارائه شده در اکوسیستم یونی برایت توسط تیم‌های توسعه پشتیبانی می‌شود. این تیم‌ها همچنین مسئول ارتقای آنها و ایجاد قالب های جدید برای سرویس دهی به کاربران جدید و موارد استفاده هستند.

3. اکسپلور یونی برایت

اکسپلور یونی برایت یک رابط ساده ارائه می‌دهد که به کاربران اجازه می‌دهد تمام فرآیندها را نظارت کنند. داده‌ها از قراردادهای هوشمند و هر سیستم دیگری جمع آوری می‌شود. همه‌ی اینها از طریق آداپتور هوشمند اتفاق می‌افتد که تمام جزئیات فنی مورد نیاز برای اتصال یک بلاک‌چین را جمع آوری می‌کند و اتصال را امکان پذیر می‌کند یونی برایت را پویا می‌کند و در نتیجه امکانات گسترده‌ای را برای شما فراهم می‌کند.

مطالعه مقاله ارز الگوراند را پیشنهاد میکنیم.

ویژگی و مزیت ارز دیجیتال یونی برایت

توکن‌های یونی برایت برای دسترسی به شبکه یونی برایت مورد نیاز هستند. مدل توکن یونی برایت برای اطمینان از اینکه سپرده اولیه کاربر کافی است تنظیم شده است تا حداقل 30 روز استفاده را پوشش دهد.

همچنین به کاربر امکان می‌دهد از «قرارداد خرید مجدد» استفاده کند. اساساً، به‌عنوان کاربر، می‌توانید توکن‌هایی را که در دوره 30 روزه استفاده کرده‌اید، دوباره خریداری کنید تا به استفاده از ادغام بلاک چین یونی برایت ادامه دهید. علاوه بر این، قرارداد خرید مجدد قیمت خرید مجدد را تعیین می کند.

استاندارد برای هر ارز UBT 0.14 دلار تعیین شده است. هنگامی که ارز دیجیتال یونی برایت به پلتفرم سپرده می‌شوند، از جمله توکن‌های خرید مجدد، نمی توان آنها را دوباره برداشت کرد. آنها در یک قرارداد هوشمند قفل شده‌اند که طول مدت قرارداد را ادامه می‌دهد. برای دسترسی به رمزارز UBT، می توانید آن را در بازار آزاد خریداری کنید.

یونی برایت حتی به کاربرانی که برای خرید توکن UBT از طریق صرافی به کمک نیاز دارند، کمک می‌کند. به عنوان یک کاربر، می‌توانید به ماشین حسابی دسترسی داشته باشید که به شما امکان می‌دهد محاسبه کنید که  برای هر چند روز استفاده به چند توکن نیاز دارید.

ارز دیجیتال یونی برایت

چه چیزی یونی برایت را متفاوت می‌کند؟

یونی برایت یک شبکه‌ی ادغام و مدل سازی است که برای ایجاد فناوری بلاکچین برای کاربران روزمره ساخته شده است.

یونی برایت یک راه‌حل عملی برای مشکلات موجود در فناوری بلاکچین ارائه می‌دهد. این راه‌حل نه تنها در ساخت برنامه‌ها و شبکه های جدید انقلابی مفید است، بلکه به مشاغل موجود با ادغام بلاکچین نیز کمک می‌کند. این شبکه انعطاف‌پذیر و آسان برای استفاده است و به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا به راحتی یک شبکه تجاری جدید مبتنی بر بلاکچین را پیاده سازی کنند.

علاوه بر ساخت و ساز و ادغام ، یونی برایت همچنین به دیفای و توکن‌سازی برای پروژه‌های جدید کمک می‌کند. این بدان معنی است که مشتریان می‌توانند از این چارچوب برای ساختن برنامه‌های تجاری خود استفاده کنند. اقتصاد توکنی در هر پروژه دیفای از اهمیت بالایی برخوردار است و یونی برایت خدمات خود را در بسیاری از جنبه‌های توسعه‌ی توکن، از جمله تعریف توکن، صدور توکن، خدمات حضانت، مبادلات و نقدینگی، ادغام، مشتقات و پرتفوی ارائه می‌دهد.

یونی برایت با رویکرد بدون کدگذاری خود، چارچوب مناسبی برای شرکت‌هایی است که می‌خواهند فناوری بلاکچین را پیاده‌سازی کنند اما از تخصص یا نیروی انسانی برای توسعه‌ی برنامه‌های خود برخوردار نیستند. شبکه‌ی یونی برایت دارای یک سیستم پشتیبانی داخلی است که باعث می‌شود ادغام پروتکل‌ها و نرم افزارها در این فرآیند آسان شود.

چگونه شبکه یونی برایت ایمن می‌شود؟

پروتکل یونی برایت تمام داده‌های ارسال شده بین مشتریان و شرکا را تأیید می‌کند. این تضمین می‌کند که معاملات همیشه همانطور که توسط طرف‌های معامله در نظر گرفته شده است انجام می‌شود.

پروتکل پایه نقش مهمی در امنیت شبکه‌ی یونی برایت ایفا می‌کند. یونی برایت یک قالب رمزنگاری امن برای مکالمات خصوصی فراهم می‌کند که یکپارچگی و محرمانه بودن داده‌ها را تضمین می‌کند. با توجه به طراحی پروتکل پایه و بررسی امنیت داخلی آن، احتمال اینکه عوامل مخرب بتوانند شبکه را مختل کنند یا تحت کنترل خود درآورند، بسیار کم است.

در واقع یک سرویس پیام رسانی امن نیز در یونی برایت در دسترس است که کاربران می‌توانند به طور ایمن با سایر کاربران از هر نوع ارتباط برقرار کنند. این سرویس پیام رسانی منجر به راه‌های جدیدی برای همکاری بین شرکت‌ها و افراد خواهد شد. علاوه بر این، این سطح از شفافیت می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا ارزش افزوده خود را به اشتراک بگذارند و به طور مستقل تبادل ارزش منصفانه را انجام دهند.

پیش‌بینی قیمت ارز یونی برایت (UBT)

پیش‌بینی می‌شود قیمت ارز دیجیتال (UBT) در طول سال 2022 به سطح بالای 1.943 دلار برسد. طبق شاخص پیش‌بینی قیمت کریپتو، در اوایل سال 2023، (UBT) ممکن است به حداکثر سطح 4.806 دلار با میانگین قیمت معاملاتی 3.574 دلار برسد. در سال 2025 با توجه به شاخص پیش بینی قیمت کریپتو، انتظار می رود UBT از سطح متوسط ​​قیمت 5.794 دلار عبور کند. حداقل قیمت مورد انتظار ارز دیجیتال  (UBT)در پایان سال جاری باید 5.350 دلار باشد. علاوه بر این، UBT می تواند به حداکثر سطح قیمت 5.905 دلار برسد.

قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال یونی برایت

قیمت ارز یونی برایت در زمان نگارش این مقاله  0.146 دلار آمریکا با حجم معاملات 24 ساعته 23402 دلار است. ارز یونی برایت در حال حاضر از بالاترین حد خود در 7 روز گذشته یعنی 0.1758 دلار -16.95٪ و نسبت به پایین ترین سطح 7 روزه خود که 0.125 دلار است، 16.80٪ تغییرات قیمتی داشته است. ارز دیجیتال یونی برایت دارای منبع در گردش 150 میلیون UBT و حداکثر عرضه 150 میلیون UBT است.

خرید و فروش یونی برایت

برای خرید ارز دیجیتال یونی برایت ابتدا باید یکی از ارزهای اصلی را خریداری کنید. صرافی‌ها معمولاً بیت کوین (BTC) یا اتریوم (ETH) را در ازای آلت‌کوین می‌پذیرند. سپس باید بیت کوین (BTC) یا اتریوم (ETH) خود را به یک صرافی ارسال کنید. همه صرافی‌ها روش سپرده‌گذاری مشابهی دارند بنابراین چنانچه قبلا ارز دیجیتال خرید و فروش کردید این کار برای شما بسیار راحت است. فقط کافی است مقداری بیت کوین و اتریوم در صرافی یا کیف پول خود داشته باشید و سپس از این طریق به خرید و فروش و معامله‌ی یونی برایت بپردازید. در ادامه کیف پول‌هایی که از ارز دیجیتال یونی برایت پشتیبانی می‌کنند معرفی می‌کنیم.

کیف پول یونی برایت

یکی از بهترین مکان‌ها برای ذخیره‌سازی ارز دیجیتال یونی برایت در کیف پول سخت‌افزاری رمزگذاری‌شده مانند کیف‌های لجر (Ledger) یا ترزور (Trezor) است. کیف پول‌های سخت‌افزاری از تکنیک‌های رمزگذاری بسیار پیشرفته استفاده می‌کنند تا وجوه شما را در برابر حملات پیچیده شبکه یا حتی کلاهبرداری‌های ساده فیشینگ که کاربرانی که وجوه خود را در کیف پول نرم‌افزاری یا وب‌سایتی نگهداری می‌کنند، ایمن نگه دارند. هر دو کیف پول سخت‌افزاری می‌توانند ارز (UBT) را ذخیره کنند و آن را به صورت ایمن نگه داری کنند.

کیف پول دیگری که میخواهیم برای ذخیره ارز دیجیتال یونی برایت معرفی کنیم کیف پول تراست ولت (Trust Wallet) است. تراست ولت کیف پولی که به طور رسمی توسط بایننس پشتیبانی می‌شود، یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌ها در بین معامله گران و سرمایه‌گذاران است و مکانی عالی برای ذخیره ارز یونی برایت است.

اگر به تازگی با ارزهای دیجیتال آشنا شده‌اید یا صرفاً به دنبال مکانی برای ذخیره‌ی ارز یونی برایت خود در یک دستگاه ایمن هستید، یک کیف پول در گوشی موبایل شما به دلیل راحتی، امنیت و گزینه‌های پشتیبانی که ارائه می‌دهد ممکن است مناسب باشد. یونی برایت را می‌توان مستقیماً به همراه هر سکه ERC20 دیگری که می‌خواهید ایمن نگه دارید به تراست والت شما ارسال شود و این والت به طور مداوم برای ارزهای جدید پشتیبانی انجام می‌دهد.

مطالعه مقاله ارز استیپن را پیشنهاد میکنیم.

سخن پایانی

در آینده‌ای نزدیک دور از انتظار نیست که بسیاری از کسب و کارها از پلتفرم یونی برایت برای ساخت بلاکچین خود از قالب های آماده و خدمات منحصربه فرد یونی برایت استفاده کنند. اشاره کردیم که یونی برایت یک چارچوب یکپارچه را برای ارائه‌ی فناوری بلاک‌چین و قراردادها به کاربران روزمره ارائه می‌دهد. پس با تغییرات سازمانی و تکنولوژیک کسب و کارها می‌توانیم در آینده شاهد بالا رفتن قیمت ارز یونی برایت باشیم. با تمام این تفاسیر اطلاع از جدیدترین اخبار ارز یونی برایت از رسانه‌های معتبر قبل از خرید و شروع معاملات برای سوددهی هر چه بیشتر توصیه می‌شود.

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


2 دیدگاه

مطالب مرتبط