بهترین و پربازده ترین ارزهای متاورس این هفته (آذر 1400)
اخبار ارز دیجیتال

بهترین و پربازده ترین ارزهای متاورس این هفته (آذر 1400)

کدامیک از کوین های متاورس این هفته بهترین رشد را داشته اند؟ اکنون کمتر از 10 روز تا پایان سال میلادی باقیست و نمای کلی بازار ارز دیجیتال قرمز رنگ است، بیشتر ارزهای دیجیتال ریزش های سنگینی را تجربه کرده اند و این فروشندگان بودند که بر بازار پایان سال حکومت می کنند. در این میان اما، برخی از ارزهای متاورس در این هفته، برخلاف جهت بازار حرکت کرده و رشد قابل‌توجهی داشته اند. در این خبر دو کوینی را که بهترین رشد را در هفته اول از نیمه دوم ماه دسامبر 2021 ثبت کرده اند، معرفی می کنیم. آیا این کوین ها فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری هستند؟

1- بهترین توکن متاورس هفته: لاکسو (LUKSO)  با 37.57 درصد رشد هفتگی

لاکسو LUKSO چیست؟ در معرفی لاکسو باید گفت یک شبکه بلاک چین مولتی ورس و محل تلاقی دنیای مد و لباس، بازی، طراحی و رسانه های اجتماعی است. تمرکز  LUSKO بر روی ترویج فناوری بلاک چین در میان توده مردم است. لاسکو این ایده را از طریق قراردادهای هوشمند خود و برنامه های غیرمتمرکز عملی می کند. 

لاکسو LUKSO چیست؟

لاسکو توسط یکی از توسعه دهندگان شبکه اتریوم به نام فابین وجلستلر (Fabian Vogelsteller) ایجاد شده است. وجلستر خالق استاندارد ERC20 و ERC725 در بلاک چین اتریوم و همچنین توسعه دهنده وب تری (web3.js) و مرورگر Mist است و سابقه درخشانی در ارز دیجیتال دارد.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود: وب 3 (Web3) چیست؟

ارز دیجیتال  بومی پلتفرم لاسکو، LYX نام دارد که کاربرد اصلی آن ایمن سازی شبکه است. علاوه بر این، LUKSO دارای توکنی به نام LYXe است که نسخه اتریوم از توکن LYX است.

LUKSO، Blockchain برای سبک زندگی دیجیتالی جدید توسط توسعه دهنده سابق اتریوم، Fabian Vogelsteller، نویسنده ERC20 و ERC725، توسعه دهنده web3.js و مرورگر Mist ایجاد شده است.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود: پیش بینی قیمت اتریوم تا سال 2025

آخرین قیمت لاکسو و رشد 38 درصدی آن

امروز 21 دسامبر 2021، قیمت روز ارز دیجیتال لاکسو 16.22 دلار آمریکا و حجم معاملات 24 ساعته آن 3,035,652 دلار است. LUKSO در 24 ساعت گذشته 2.66% افزایش داشته است. رتبه فعلی این ارز در سایت کوین مارکت کپ 272 و ارزش بازار آن 245,279,937 دلار است. 

قیمت لاکسو نسبت به هفته گذشته 38 درصد رشد را تجربه کرده که در این هفته که اکثر بازار نزولی بوده است، اندکی تعجب آور است.

جدیدترین خبر در مورد لاکسو: اولین فرش قرمز NFT در جهان

جدیدترین اخبار در مورد LUKSO راه اندازی اولین فرش قرمز NFT در جهان است که یک بازار آزمایشی برای آن دسته از NFT های حوزه مد و لباس است که بر روی بلاک چین LUKSON راه اندازی شده اند.

جدیدترین خبر در مورد لاکسو: اولین فرش قرمز NFT در جهان

لاکسو را از کدام صرافی بخریم؟

اگر می‌خواهید بدانید LUKSO را از کجا بخرید، در پاسخ باید بگوییم در حال حاضر، لاکسو در 9 صرافی معتبر لیست شده است ولی بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای معامله LUKSO، کوکوین است. کوکوین یکی از معتبرترین صرافی ارز دیجیتال بوده و برای ایرانیان گزینه بسیار مناسبی است.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود: صرافی کوکوین برای ایرانیان

2- بهترین توکن متاورس هفته: ماینز آو دالارینا Mines of Dalarnia  و توکن حاکمیتی (DAR)  با 11.09 درصد رشد هفتگی

یکی از داغ ترین ترندهای نوظهور حوزه ارزهای دیجیتال، دنیای متاورس و بازی های مبتنی بر بلاکچین است. این بازیها انسان مدرن را در رسیدن به آرزوی "بازی کن و پول دربیار" یاری می دهند و بسیار پرطرفدار هستند. بازی ماینز آو دالارنیا (Mines of Dalarnia)  یکی از محبوب ترین بازی های بلاکچینی موجود در بازار با بیش از 100.000 کاربر است.

به زبان ساده، ساز و کار این بازی بدین ترتیب است که بازیکن با معدنکاری و حفاری، گنج های باارزشی را استخراج و از فروش آن‌ها کسب درآمد می کند. در این بازی اکشن-ماجراجویی بازیکن می تواند با تلفیق عناصر مختلفی درون بازی، مهارت و تجهیزات شخصیت خود را بهبود بخشد. این بازی یک جعبه ابزار همه کاره (Mod) نیز دارد که بازیکنان را قادر می سازد با دشمنان مبارزه کنند و گنج های کمیاب را پیدا و از آن خود کنند.

توکن بومی بازی  ماینز آف دلارینا (DAR)  نام دارد که به تازگی در ماه گذشته (4 نوامبر) راه اندازی شده است.

جدیدترین اخبار این بازی شامل اعلامیه فروش زمین در Mines of Dalarnia است  که به بازیکنان فرصت خرید زمین در این بازی متاورسی را می دهد. برای خرید زمین در ماینز آو دالارینا، کاربران باید 100 DAR واریز کنند تا در لیست خریداران قرار گیرند. تاریخ واریز وجه از 27 دسامبر و تاریخ اسنپ شات از بلاکچین، از 10 الی 16 ژانویه است. در این بازه زمانی انتظار یک صعود چشمگیر در نمودار می رود. اکنون معدن های دالارینا آماده بهره برداری هستند!

اطلاعات ارز دیجیتال DAR، توکن حاکمیتی بازی معادن دالارینا

در این لحظه، قیمت لایو معادن دالارینا 2.25 دلار آمریکا و حجم معاملات 24 ساعته آن 121,951,538 دلار است. معادن دالارنیا در 24 ساعت گذشته 8.83 درصد رشد داشته است. رتبه فعلی این توکن در سایت کوین مارکت کپ 226 و ارزش بازار آن 276,939,056 دلار است. این یک توکن آینده دار در بازه زمانی 5 ماهه به نظر می رسد.

از کجا توکن بازی ماینز آو دالارینا را خریداری کنیم؟

توکن DAR در 19 صرافی ارز دیجیتال لیست شده است. اگر می‌خواهید بدانید از کجا می‌توانید ارز دیجیتال Mines of Dalarnia را خریداری کنید، بهترین صرافی ها برای ایرانیان کوینکس و پنکیک سواپ است. 

همچنین می توانید از طریق کیف پول تراست ولت و متاماسک نیز برای خرید ارز دیجیتال ماینز آو مالارینا اقدام کنید.

و اما سخن پایانی

آیا توکن های لاکسو و معادن دالارینا معتبر است؟ آیا این توکن ها برای سرمایه گذاری مناسب هستند؟

در پاسخ این سؤال باید گفت پروژه های درخشان چندین علامت دارند: ارزش بازار بالا، تعداد صرافی های معتبر که توکن را در لیست خود قرار داده اند و حجم معاملات بالا که مهر تأییدی بر اعتبار توکن است. توکن های معتبر اغلب برنامه و نقشه راه واضحی دارند. بنابراین وقتی با پروژه های جدید و معتبری روبرو شدید، می توانید آن را به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری تلقی کنید. این توکن ها معمولاً رشد سریع و بازدهی بالایی دارند.

با آشنایی با مفاهیم اولیه و کلیدی ارز دیجیتال می توانید به راحتی ارز دیجیتال معتبر را از غیر معتبر تشخیص دهید. بازدید از صفحه  آموزش رایگان صفر تا صد ارز دیجیتال دنیای ترید اولین قدم در مسیر شناخت ارز دیجیتال است.

 

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام