چرا بایننس ارز تراست ولت 80 درصد پامپ کرد؟
اخبار ارز دیجیتال

چرا بایننس ارز تراست ولت 80 درصد پامپ کرد؟

مدیر عامل صرافی بایننس چانگ پنگ ژائو، در تازه‌ترین توییت خود، اعضای جامعه‌ی ارز دیجیتال را دعوت به انتقال ارز دیجیتال از صرافی‌ها به کیف پول های غیرمتمرکز کرد.

 

? در پی ورشکستگی صرافی ftx و گسترش بی‌اعتمادی نسبت به صرافی‌های متمرکز، شاهد خروج عظیم سرمایه، از صرافی‌های متمرکز چون صرافی ftx، صرافی هوبی گلوبال، صرافی گیت (Gate.io) و ... بوده‌ایم. بطوریکه صرافی بایننس شاهد خروج بیش از 72 میلیون دلار بود و صرافی هوبی گلوبال و صرافی Crypto.com به ترتیب 12.7 میلیون دلار و 7.3 میلیون دلار خروج سرمایه ثبت کرده‌اند.

داده‌های Glassnode نشان می‌دهد که برداشت‌های بیت‌کوین از صرافی‌ها اخیراً افزایش یافته است، که نشان‌دهنده افزایش ترجیح سرمایه‌گذاران برای حفظ کلیدهای خصوصی است.

 

توییت مدیر صرافی بایننس و رشد 80 درصدی ارز TWT

 این بار مدیر عامل صرافی بایننس، با پیشنهاد استفاده از کیف پول تراست ولت به توییتر آمد.

ژائو درست در زمان خروج وجوه از پلتفرم‌های بزرگ، کیف پول تراست ولت را به عنوان مقصدی مطمئن برای وجوه سرگردان بازار ارز دیجیتال معرفی کرد. به دنبال این توییت، ارز تراست ولت حدود 80 درصد رشد روزانه را ثبت کرد.

کیف پول تراست ولت که تحت مالکیت صرافی بایننس است یک کیف پول نرم‌افزاری است که به سرمایه‌گذاران اجازه‌ی مالکیت کلیدهای خصوصی خود را می‌دهد و از درجه‌ی امنیت بالایی برخوردار است.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: دانلود رایگان تراست ولت برای اندروید و iOS

ژائو یکشنبه در حساب توییتر خود نوشت: «حفظ کلیدهای خصوصی یکی از حقوق اساسی بشر است. شما آزاد هستید که در هر زمان این کار را انجام دهید. فقط مطمئن باشید که آن را به درستی انجام می دهید.»

وی در توییت‌های بعدی، پیشنهاداتی در مورد نحوه‌ی انتقال ارز دیجیتال از صرافی به کیف پول تراست ولت ارائه داد.

تحلیل ارز تراست ولت| صعود ارز TWT تا کجا ادامه دارد؟

 تأثیر این خبر فاندامنتال مهم، در نمودار ارز TWT نیز منعکس شده است. در حال حاضر فشار خرید زیادی در ارز تراست ولت وجود دارد و بیشتر معاملات لانگ هستند. قیمت ارز تراست ولت با سرعت از کانال یک دلار خارج و به کانال 2 دلار پامپ شده است.

نمودار ارز تراست ولت

حرکت قیمت در بخش اشباع خرید در تایم چهار ساعته، ادامه‌ی روند صعودی با اصلاح‌های مقطعی را نشان می‌دهد. این امر نشان از استقبال جامعه‌ی ارز دیجیتال از پیشنهاد ژائو دارد. احتمال ادامه‌ی روند صعودی در روزهای آتی وجود دارد. با اینحال، شایان ذکر است که بازار ارز TWT اکنون بسیار دستخوش هیجانات و پرنوسان است و کاهش حجم معاملات لانگ نشان از احتمال اصلاح قیمت در 24 ساعت آینده دارد. ورود به پوزیشن‌های لانگ باید با احتیاط و مدیریت ریسک همراه باشد.

مطالعه مقاله سیگنال ارز دیجیتال پیشنهاد میشود.

پامپ و دامپ‌های بازار ارز دیجیتال توسط ژائو

پیشنهاد ژائو برای به دست گرفتن کنترل کلیدهای خصوصی، زمانی انجام می‌شود که پس از فروپاشی صرافی FTX و هک متعاقب آن، مقدار زیادی ارز دیجیتال به مبلغ  600 میلیون دلار از کیف پول‌های این صرافی ربوده شد. به همین علت، سرمایه‌گذاران در فشار روانی و استرس از دست دادن اموال خود به سر می‌برند و در فکر یافتن جایگزین مناسب برای ارزهای دیجیتال خود هستند.

گفتنی است اخیراً ژائو در توییت‌ها خود، با مطرح کردن مسائل جنجالی در مورد صرافی‌های متمرکز، موجب دامپ تاریخی در بازار کلی ارز دیجیتال و پامپ‌های مقطعی در ارزهای وابسته به صرافی بایننس مانند ارز صرافی پنکیک سواپ و ارز کیف پول تراست ولت شده است.

Trust Wallet در سال 2018 توسط صرافی بایننس خریداری شد، یک کیف پول گرم غیرمتمرکز است که قابلیت‌های زیادی از جمله ذخیره‌ی ارزهای دیجیتال و NFT، سازگاری با چندین بلاکچین و همچنین توکن سواپ را دارد.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می شود: اتصال تراست ولت به بایننس اسمارت چین

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام