قیمت لحظه ای ارز wing؛ بررسی علت رشد و آینده ارز وینگ
اخبار ارز دیجیتال

قیمت لحظه ای ارز wing؛ بررسی علت رشد و آینده ارز وینگ

قیمت ارز دیجیتال وینگ پامپ شدید بیش از 100 درصدی داشت. به گزارش بخش ارز دیجیتال دنیای ترید، قیمت وینگ، امروز (جمعه 29 جولای 2022) چنان رشدی را ثبت کرد که مورد توجه بیشتر رسانه‌های ارز دیجیتال قرار گرفت. جفت ارز وینگ به تتر (WING/USDT) در 24 ساعت گذشته، با دستیابی به قیمت 62 دلار در صرافی بزرگ بایننس، بیش از 350 درصد افزایش قیمت را ثبت کرد. با وجود اصلاح قیمت، پس از این رشد شگفت‌انگیز، ارز دیجیتال وینگ هنوز رتبه‌ی اول در رشد قیمت 24 ساعته را دارد. با این رالی صعودی، ارز wing توانست به بالاترین سطح خود از ماه می 2021 برسد. ارزش بازار این ارز در سایت کوین گکو (CoinGecko)، بیش از 100 میلیون دلار گزارش شده است. ارز وینگ رشد هفتگی شگفت انگیز 656 درصدی را ثبت کرده است.

ارز وینگ و علت رشد حیرت‌انگیز آن چیست؟

پروژه‌ی فایننس وینگ (Wing Finance) یک پلتفرم دیفای و یک کسب و کار نسبتاً کوچک، اما چابک در فضای ارز دیجیتال است که از ابتدای عرضه‌ی اولیه‌ (ICO) آن در سال 2016، رشد مناسبی داشته است.

ارز وینگ جزو ارزهای مولتی چین است و از تعاملات میان زنجیره‌ای بین محصولات مختلف DeFi پشتیبانی می‌کند. این ارز در شبکه‌های اتریوم، شبکه‌ی بایننس اسمارت چین (BSC)، اکی اکس چین (OKX Chain) و آنتولوژی (Ontology) راه‌اندازی شده. نسخه‌های BEP20، ERC20 ارز وینگ موجود است.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: BEP20 چیست؟

اطلاعات فاندامنتال ارز وینگ

اطلاعات فاندامنتال ارز دیجیتال وینگ

نام پروژه

وینگ فایننس (Wing Finance)   

نماد ارز

وینگ (Wing)   

بلاکچین وینگ

اتریوم، بایننس اسمارت چین،اکی اکس چین، آنتولوژی   

آدرس قرارداد وینگ در شبکه‌ی اتریوم

0xDb0f18081b505A7DE20B18ac41856BCB4Ba86A1a   

آدرس قرارداد وینگ در شبکه‌ی بایننس اسمارت چین

0x3cb7378565718c64ab86970802140cc48ef1f969   

آدرس قرارداد وینگ در شبکه‌ی آنتولوژی

00c59fcd27a562d6397883eab1f2fff56e58ef80  

کاوشگر وینگ در شبکه ONT

   https://explorer.ont.io    

قیمت وینگ

برای مشاهده قیمت وینگ مراجعه شود به نمودار وینگ در ابتدای مقاله   

حداکثر عرضه وینگ

Wing  5,000,000  

عرضه کل وینگ

 Wing 3,837,528   

عرضه در گردش وینگ

Wing 2,712,571   

بالاترین قیمت وینگ

2.07 دلار   

پایین‌ترین قیمت وینگ

249.54 دلار   

وبسایت رسمی وینگ

https://wing.finance/   

صفحه‌ی توییتر وینگ

      https://twitter.com/Wing_Finance    

کانال تلگرام وینگ 

 https://t.me/WingDAO     

با این رشد هفتگی حیرت انگیز، اکنون ارز وینگ، از لحاظ ارزش بازار، به رتبه‌ی 240 رسیده است. وینگ فایننس بیش از 100 میلیون اعتبار و سه نوع استخر اصلی در بازار ارز دیجیتال شامل استخر فلاش (flash)، استخر NFT و استخر اینکلوزیو (inclusive) دارد. حدود 4.6 میلیون دلار، ارز دیجیتال وینگ قفل شده است.

ارز وینگ چیست؟

ارز وینگ پلتفرم بومی اکوسیستم وینگ فایننس است. ارز وینگ، توکن کاربردی این پلتفرم بوده و برای مدیریت وینگ دائو مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پلتفرم مشوق‌هایی برای کاربران در نظر می‌گیرد؛ بطوریکه 80 درصد از کل عرضه، به عنوان مشوق نقدینگی آزاد می‌شود و 20 درصد باقیمانده، در حساب امانی ذخیره می‌شود.

علت رشد ارز wing چیست؟

با گرایش سرمایه‌گذاران به سمت ارزهای دیفای، قیمت ارز wingدر حال افزایش است. اخیراً اکثر ارزهای دیفای مانند یونی‌سواپ، میکر و کامپاند رشدهای خوبی داشته‌اند. تحلیلگران بر این باورند که شاید روزهای ریزش ارزهای دیجیتال به پایان رسیده باشد.

مطالعه‌ی این مطلب پیشنهاد می‌شود: بهترین پروژه‌های متاورس

البته نمی‌توان این مطلب را از نظر دور داشت که شاید یکی دیگر از دلایل احتمالی رشد ارز wing پدیده‌ای به نام فروش واش (Wash Sale) باشد. فروش واش دوره‌ای است که در آن، معامله‌گران با باز کردن چندین سفارش، قیمت یک ارز خاص را دستکاری می‌کنند. از آنجایی که هیچ خبر مهمی در بازار ارز دیجیتال وجود ندارد، احتمال پدیده‌ی فروش واش قوی است. همچنین این رشد می‌تواند یک طرح ساختگی برای پامپ باشد که به دنبال آن، احتمال ریزش یا روند ساید وی میان مدت وجود دارد. بنابراین در آینده‌ی ارز وینگ (در میان‌مدت)، حتماً یک حرکت اصلاحی وجود خواهد داشت.

مزایای پلتفرم وینگ چیست؟

پورتال وینگ یک پلتفرم وام‌دهی متقابل است که بر پایه‌ی اعتبار مشتری کار می‌کند. وینگ از برخی از بزرگترین پلتفرم‌های دیفای پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، یک ماژول ارزیابی اعتبار ارائه داده که در ازای ایجاد اعتبار خوب در بلاک چین، به کاربران پاداش می‌دهد.

پیش‌بینی آینده قیمت وینگ؛ آیا باید ارز wing بخرم؟

⚠️ شاید این رشد هفتگی حیرت انگیز شما را تشویق به خرید هیجانی ارز وینگ کند تا از قافله‌ی پرسود این ارز جا نمانید. پیش از سرمایه‌گذاری هیجانی در ارز دیجیتال وینگ، اندکی تأمل کنید.

آینده‌ی ارز وینگ درست مانند آینده‌ی ارزهای ارزنده‌ی دیفای درخشان است. نمودار چهار ساعته‌ی ارز وینگ نشان می‌دهد که قیمت وینگ در چند روز گذشته، در یک روند صعودی بسیار قوی بوده است. با نگاه دقیق‌تر، می‌توان دریافت که در چند روز گذشته، حجم معاملات ارز وینگ به طور پیوسته، در حال افزایش بوده است. در نتیجه، قیمت ارز wing از میانگین متحرک 50 روزه و 25 روزه بالاتر رفته است.

رالی صعودی ارز دیجیتال وینگ پایدار به نظر نمی‌رسد؛ این احتمال وجود دارد که قیمت وینگ در چند روز آتی، روند نزولی خود را از سر گیرد. اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است تا 30 دلار سقوط کند. 

 

اولین استراتژی مهم در سرمایه‌گذاری این است: هیچگاه در رالی سرمایه‌گذاری خود را آغاز نکنید.

اگر قصد خریداری ارز دیجیتال وینگ را دارید، می‌توانید این ارز را در واچ‌لیست خود قرار دهید و با زیر نظر گرفتن رشد قیمت وینگ، در زمان تثبیت یا ریزش، این ارز را خریداری کنید؛ زیرا ارز وینگ یک ارز خوب از لحاظ فاندامنتال است و پیش از این، سقف‌های 74 و 297 دلار را نیز ثبت کرده است.

 

 

خرید وینگ 

اگر قصد خرید ارز wing را دارید، در حال حاضر، بهترین صرافی برای شما، صرافی‌های غیرمتمرکز مانند صرافی پنکیک‌سواپ و صرافی یونی‌سواپ است که می‌توان از آن‌ها بدون ثبت نام و احراز هویت، ارز وینگ خریداری کرد.

جهت مشاهده قیمت ارز FLUKI بر روی عبارت ارز فلوکی کلیک کنید.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام