سریعترین راه کسب درآمد دلاری از فارکس
فارکس

سریعترین راه کسب درآمد دلاری از فارکس

آیا تورم کمر شما رو هم شکسته و دنبال یک روش مطمئن برای کسب درآمد دلاری هستید؟ آیا از چند شغله بودن و مشغله های زیاد خسته شدید و دوست دارید مثل خیلی از افراد دیگه شما هم درآمد دلاری از بازار فارکس داشته باشید؟

زندگی تا قبل از وقوع کرونا در ایران به اندازه کافی سخت و کمرشکن شده بود. ولی با شیوع همه گیری کووید در جهان این مساله برای افراد ساکن در ایران زمین چندین برابر دشوار و جان فرساتر نیز شد.

میگن اگر از دری فقر وارد شه از در دیگر ایمان، عشق، دین و غیره خارج میشه؛ من می گم اگر از دری تورم؛ این بلای خانمان سوز، وارد بشه از دیگر عشق، دین، انصاف و خیلی چیزهای ارزشمند دیگه خارج می شه.

ولی نگران نباشید چونکه شاعر بلندآوازه تمام دوران ها، مولانا میگه: از همانجا که رسد درد همانجاست دوا.

یادتون باشه هر زهری یه پادزهری داره؛ اگر شما هم زیر بار اجاره های سنگین، هزینه های بسیار گزاف زندگی تو ایران و چند شغله بودن و به هیج جا نرسیدن خسته شدید این مقاله به شما کمک می کنه تا بتونید از راه کسب درآمد دلاری زندگی تون رو متحول کنید.

نحوه کسب درآمد از فارکس

روش‌های کسب درآمد رایگان از فارکس بدون نیاز به سرمایه اولیه

آیا واقعا می شود از بازار فارکس رایگان و بدون نیاز به سرمایه اولیه درآمد دلاری کسب کرد؟ اصلا این بازار فارکس چیست که طی سالهای گذشته در ایران این همه سروصدا به پا کرده؟

در واقع بازار بین المللی فارکس، مارکت بسیار بزرگ و به اندازه چندین اقیانوس است که شما می توانید در آن دست به خرید و فروش جفت ارزها، طلا، نفت، اوراق قرضه، شاخص های بازارساز سهام و دیگر دارایی های مالی ارزشمند بزنید.

برای بزرگی بازار فارکس کافی است بدانید که حجم معاملات روزانه در این مارکت چیزی در حدود 7 تا 8 تریلیون دلار در روز است!

در این مقاله ما شما را با دو روش کسب درآمد دلاری در بازار فارکس آشنا خواهیم کرد: 1- روش کسب درآمد دلاری رایگان بدون سرمایه اولیه 2- روش کسب درآمد دلاری در فارکس از طریق سرمایه گذاری اولیه.

حال که متوجه چیستی بازار فارکس و بزرگی حجم آن شدید، نوبت آن است که به روش های کسب درآمد رایگان و بدون نیاز به سرمایه اولیه در بازار فارکس بپردازیم:

  • دریافت بونوس
  • شرکت در مسابقات تریدری
  • کپی تریدینگ
  • دعوت از دوستان
  • پراپ تریدینگ

دریافت بونوس

کلمه بونوس یا همان Bonus به معنی پاداش یا جایزه است. بد نیست بدانید روزگاری معامله در فارکس فقط مختص یکسری افراد خاص، ثروتمند و با نفوذ بود. ولی امروزه هر کسی که فقط یک لپ تاب و اینترنت داشته باشد می تواند وارد بازار فارکس شده و شروع به ترید کردن کند.

به دلیل اینکه این روزها رقابت بین بروکرها یا همان کارگزاری ها بسیار فشرده شده، برای جذب مشتری مجبور شده اند تا کمی سر جیب خود را شل کرده و اصطلاحا بونوس دهند.

همین مساله باعث شده تا بسیاری افراد سودای معرفی دیگر دوستان خود به بروکرها را در سرشان بپرورانند تا بلکه بتوانند اندک درآمد دلاری داشته باشند.

البته این بونوس ها گاهی با شرکت در جشنواره ها و گاهی هم با ثبت نام در لینک های رفرال انجام پذیر است.

اگر شما هم می خواهید از این بونوس ها بهره مند شوید کافی است روی لینک رفرال بروکر آلپاری که در ادامه خواهیم گذاشت بزنید و از جایزه 300 دلاری دنیای ترید نهایت استفاده را بکنید.

البته یادتان باشد که برای دستیابی به این 300 دلار شما باید از طریق بروکر آلپاری شروع به ترید کردن کنید.

کد رفرال آلپاری:

https://alpariforex.org/fa/registration/?partner_id=4924672

مسابقات تریدری

شرکت در مسابقات تریدری

روش دیگری که شما می توانید بدون سرمایه اولیه درآمد دلاری داشته باشید شرکت در مسابقات تریدری است. برای این کار شما باید ابتدا یک حساب معاملاتی دمو یا مجازی باز کنید.

سپس شما می توانید به طور آزمایشی شروع به ترید کردن کنید و آن گاه در مسابقاتی که گاه و بیگاه برگزار می شود شرکت کرده و از جوایز دلاری آنها بهره مند شوید.

البته یادتان باشد که برای انجام این کار شما باید مجهز به دانش تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال باشید. در آخر یادتان باشد که این امکان نیز وجود دارد که بروکر مورد نظر شما هیچ مسابقه با جایزه دلاری نیز برگزار نکند!

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود: نحوه افتتاح حساب دمو

کپی تریدینگ

چندین سال است که بسیاری از بروکرها قابلیتی را در پلتفرم های معاملاتی خود به نام کپی تردینگ فعال کرده اند.

خیلی ساده شما با استفاده از این امکان می توانید معاملات دیگر تریدرها را کپی کرده و در سود و زیان آنها شریک شوید.

برای کسب درآمد دلاری رایگان از طریق این گزینه کافی است قبل از اینکه با بروکری قرارداد امضا کنید مطمئن شوید آنها قابلیت کپی تریدینگ را به شما ارائه می دهند.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود: کپی تریدینگ فارکس

در دو روش آخر یعنی دعوت از دوستان شما می توانید بعد از باز کردن یک حساب معاملاتی با بروکر مورد نظرتان، یک کد معرفی دریافت کنید و آن را در اختیار دیگر دوستان و آشنایان خود بگذارید تا بتوانید از جایزه دلاری آنها بهره مند شوید.

آخرین قسمت این مقاله پراپ تریدینگ است؛ در این روش شما باید بتوانید مهارت های خود را به بروکرتان نشان دهید و آنها هم سرمایه ای در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید با آن ترید کنید.

ولی یادتان باشد برای این کار شما باید مهارت های لازم و کافی را داشته باشید.

نحوه کسب درآمد از فارکس

روش کسب درآمد در فارکس با سرمایه گذاری اولیه

حال که روش کسب درآمد دلاری رایگان از بازار فارکس را یاد گرفتید نوبت روش دوم؛ یعنی کسب درآمد دلاری در فارکس از طریق سرمایه گذاری اولیه است.

ترید در بازار فارکس

بازار فارکس که مخفف دو کلمه Foreign Exchange می باشد بزرگترین مارکت جهانی مالی برای مبادلات ارزهای بین المللی است. نقدینگی بالای این بازار باعث شده تا معامله گران از سرتاسر جهان مشغول ترید کردن در این مارکت شوند.

برای آگاهی از مقدار پولی که در این بازار جابجا می شود کافی است بدانید که بر اساس آمار بانک جهانی در آوریل 2022 روزانه چیزی نزدیک به 7.5 تریلیون دلار (تریلیون برابر است با عدد 1 به علاوه 12 تا صفر یا به عبارتی دیگر یک تریلیون برابر است با هزار میلیارد دلار) پول در این مارکت جابجا می شود.

در حقیقت بازار فارکس بزرگترین بازار مالی حال حاضر در جهان است.

برای سرمایه گذاری از این روش شما باید ابتدا خودتان را مجهز به یادگیری و آموزش تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال بکنید.

اینها دو ابزار ابتدایی و قدرتمندی هستند که می توانند شما را وارد اقیانوس بی انتهای درآمد دلاری بکنند.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود: تحلیل تکنیکال و فاندامنتال

وقتی که تحلیل تکنیکال و فاندامنتال را یاد گرفتید شاید با این سوال مواجه شوید که برای شروع معامله در بازار فارکس به چقدر سرمایه نیاز دارم؟

یادتان باشد بازار فارکس جوری طراحی شده که شما می توانید با حداقل سرمایه یعنی چیزی کمتر از 100 دلار امریکا وارد این مارکت شوید.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود: سرمایه اولیه برای شروع فارکس

این مساله مزایای بیشماری دارد چرا که شما می توانید بعد از یادگیری آموزش های اولیه و قدم به قدم ورود به بازار فارکس، یک حساب دمو باز کنید و میزان مهارت و توانایی خود را آزمایش کنید.

 سپس با یادگیری مدیریت ریسک و استفاده از حد ضرر و حد سود استراتژی های خود را مورد آزمایش قرار داده و در انتها با کمترین سرمایه اولیه خودتان را در بازار واقعی محک بزنید.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود: آموزش قدم به قدم ورود به فارکس

یادتان باشد در این میان چیزی که دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد نقش یک بروکر خوب و مورد اعتماد است.

یادتان باشد که شما برای معامله و کسب درآمد دلاری از طریق سرمایه گذاری اولیه به یک واسطه یا بروکر نیاز دارید چرا که خودتان به تنهایی نمی توانید ترید کنید.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود: بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان

بروکرهای زیادی هستند که طی این سالهای تحریم با تریدرهای درون ایران معامله می کنند. شما می توانید با مطالعه مقاله پیشنهادی بالا از بین آنها یکی را انتخاب کرده و شروع به ترید کردن کنید.

یکی دیگر از نکات مهمی که باید بعد از آموزش نکات اولیه بازار فارکس یاد بگیرید، اصطلاحات این مارکت بین المللی است.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود: اصطلاحات بازار فارکس

بازار فارکس هم مثل هر مارکت دیگری دارای یک سری اصطلاحات و زبان مخصوص به خودش می باشد که یادگیری آنها بر هر تریدری واجب است.

درآمد تردیرها از فارکس چقدره؟

درآمد تریدرها چقدره؟

بسیاری از افراد هستند که قبل از ورود به هر مارکتی دوست دارند بدانند درآمد افراد حال حاضر در آن بازار چقدره. این مساله در بازار فارکس هم وجود دارد و بسیاری نوآموزان دوست دارند بدانند درآمد تریدرها چقدره؟

واقعیت این است که پاسخ دادن به این سوال کمی دشوار است چرا که این مساله به فاکتورهای زیادی مثل میزان مهارت شما و سرمایه اولیه تان بستگی دارد.

به طور کلی می توان گفت درآمد تریدرها بسته به سرمایه کم تا زیاد آنها از ماهی چند صد دلار (مینیموم 100 دلار یا کمتر) تا چند هزار دلار در نوسان است.

یادتان باشد در این وادی شما نیازمند سوخت کافی و انگیزه و محرک های مورد نیاز هستید و چه چیز بهتر از این است که شما یک سری الگو داشته باشید.

بازار فارکس هم مانند دیگر کسب و کارها یک سری افراد نخبه و مشهور دارد که پیروی از آنها و روش های موفق شدن آنان می تواند انگیزه کافی به شما برای ترید کرد و کسب درآمد دلاری بدهد.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود: بهترین تریدرهای جهان

سخن پایانی

اگر شما هم مثل خیلی افراد دیگر به دلیل تورم بالا در ایران دچار مشکلات شدیدی هستید می توانید از طریق کسب درآمد رایگان دلاری و بدون سرمایه اولیه شروع کنید و سپس برای ادامه با سرمایه از طریق آموزش های لازم طی طریق کنید و وارد این اقیانوس عظیم ثروت شوید.

ارسال دیدگاه


0 دیدگاه

مطالب مرتبط