معرفی و بررسی کامل کیف پول کوین بیس Coinbase + دانلود کوین بیس ولت
ارز دیجیتال

معرفی و بررسی کامل کیف پول کوین بیس Coinbase + دانلود کوین بیس ولت

بیشتر افرادی که با ارز های دیجیتال آشنا می شوند، در وهله اول با کیف پول های دیجیتالی که برای ذخیره سازی کوین های دیجیتال استفاده می شود روبرو می شوند. با پیشرفت صنعت رمزنگاری در فضای مالی، سرمایه گذاران و معامله گران شروع به بررسی دقیق این کیف پول های دیجیتال کرده اند.

در میان این کیف پول ها، کیف پول کوین بیس به عنوان یکی از محبوب ترین کیف پول های ارز دیجیتال در جهان شناخته شد. یکی از دلایل مهم محبوبیت کیف پول کوین بیس، استفاده گسترده کاربران از صرافی کوین بیس است. در سال 2021، کوین بیس در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال در جهان است و اکثر معامله گران از طریق صرافی Coinbase روی بیت کوین سرمایه گذاری می کنند. مردم بیش از هر سرویس معامله ارز دیجیتال دیگری، با این پلت فرم آنلاین آشنایی دارند.

کوین بیس که در بین سه صرافی ارز دیجیتال برتر جهان قرار می گیرد، خدمات کیف پول را نیز با ارائه کوین بیس والت، در اختیار کاربران قرار داده است. در این بررسی از کیف پول کوین بیس، چندین جنبه از این کیف پول دیجیتال را مورد بررسی قرار خواهیم داد. در این مقاله، از تدابیر امنیتی کوین بیس گرفته تا خدمات رمزنگاری و مزایای رقابتی آن، تمام زمینه های ارزیابی این کیف پول دیجیتال را پوشش می دهیم.

کیف پول کوین بیس چیست و چگونه کار می کند؟

برای شروع، باید تفاوت بین کیف پول کوین بیس و خود کوین بیس را درک کنیم. کوین بیس یک پلت فرم مبادله رمز ارز مبتنی بر وب است. کاربران می توانند در این بستر، ارز های دیجیتال را خرید، فروش و به طور کلی معامله کنند. از طرف دیگر، کیف پول کوین یک کیف پول ارز دیجیتال است. وظیفه اصلی کیف پول کوین بیس، ذخیره سازی دارایی های دیجیتال کاربران است.

کیف پول کوین بیس یکی از امن ترین کیف پول های ارز دیجیتال در جهان محسوب می شود. با توجه به ادغام آن با پلتفرم صرافی کوین بیس، سرمایه گذاران و علاقه مندان به ارز دیجیتال، از ذخیره دارایی های دیجیتالی خود در این کیف پول احساس امنیت خواهند کرد. کیف پول کوین بیس یک کیف پول دیجیتالی است، که از ذخیره سازی گرم، برای نگهداری ارز های دیجیتال استفاده می کند. این بدان معناست که کیف پول Coinbase یک کیف پول ارز دیجیتال گرم است (کیف پول گرم، به کیف پول های نرم افزاری ارز دیجیتال اطلاق می شود).

کیف پول کوین بیس

طبیعتا بر اساس خاصیت کیف پول های گرم، کوین بیس والت نیز بیشتر کوین های دیجیتال را، به صورت آنلاین ذخیره می کند. کیف پول کوین بیس از سرویس های ذخیره سازی سرد مانند کیف پول های سخت افزاری و دستگاه های رمزنگاری داده، استفاده نمی کند. به همین علت، به عنوان یک کیف پول گرم، همچنان مستعد تهدیدات سایبری و هک های آنلاین است.

کاربران معمولا از این کیف پول، برای تعامل با اپلیکیشن های غیر متمرکز (dApps) روی اکوسیستم های بیت کوین و اتریوم استفاده می کنند. این کیف پول می تواند به راحتی با مرورگر های dApp ادغام شود و به کاربران این امکان را می دهد تا حساب های کوین بیس را روی همه دستگاه ها، از جمله سیستم عامل های تلفن همراه Android و iOS ایجاد کنند.

کوین بیس، به عنوان یک شرکت، در سال 2012 برای ایجاد یک محیط معاملاتی مناسب ارز دیجیتال، راه اندازی شد. امروزه، پلت فرم کوین بیس میلیارد ها دلار از ارز های دیجیتال را با سرویس صرافی و ابزارهای کیف پول خود، مدیریت می کند. نوآوری های پیشرفته، کوین بیس را به یک شرکت قابل اعتماد و با بودجه خوب در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است. بنابراین، استفاده از کیف پول کوین بیس می تواند یک انتخاب مطمئن برای افراد فعال در حوزه ارز دیجیتال باشد.

ویژگی ها و امکانات کیف پول کوین بیس

بر اساس بررسی های آنلاین از کیف پول کوین بیس، این کیف پول دارای برخی ویژگی های عملکردی بسیار مناسب است. کیف پول دارای امنیت قوی است و اطمینان حاصل می کند که عبارت "کیف پول گرم" آن، منجر به هک نخواهد شد.

ویژگی اصلی کیف پول کوین بیس، ارائه مدیریت کلیدهای خصوصی و ذخیره سازی ثروت کاربران ارز دیجیتال، به خود آن ها در دستگاه هایشان است. از این کیف پول گرم، به عنوان یک کیف پول سازگار با کیف پول های سخت افزاری مانند KeepKey ، Ledger و Trezor استفاده می شود. از این کیف پول به عنوان یک کارگزاری متمرکز یا صرافی استفاده نمی شود. با این حال، برای ارسال و دریافت ارز دیجیتال می توان از آن استفاده کرد.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: بهترین کیف پول سرد ارز دیجیتال

کیف پول کوین بیس را می توان به حساب های بانکی سازگار با رمزنگاری متصل کرد. این کیف پول همچنین دارای ویژگی های مختلفی است که به کاربران در خرید یا فروش ارزهای رمزنگاری شده کمک می کند. این کیف پول همچنین با ارز های اصلی فیات، مانند دلار آمریکا (USD) سازگار است.

این کیف پول دارای ویژگی های قانونی نیز هست، که در آن قوانین خاصی از KYC طبق سیاست های شرکت اجرا می شود. برای افرادی که کردیت جالبی ندارند، ممکن است این کیف پول ایده آل نباشد. صرف نظر از این ها، ویژگی های جالب و خدمات کیف پول کوین بیس، می تواند برای هر کسی جذاب باشد.

صرافی کوین بیس

یکی از ویژگی های مهم این کیف پول، کمک به کاربران برای ذخیره کالا های دیجیتال (NFT) است. توکن های غیر مثلی (NFTs) به سرعت در حال رشد و کسب اقبال در این بازار هستند. کریپتو پانک ها (Crypto Punks) و کیتی ها (Kitties) در حال دیجیتالی شدن به عنوان آیتم های کلکسیونی هستند. این NFT ها را می توان به راحتی در کیف پول کوین بیس ذخیره و نگهداری کرد. علاوه بر این، این کیف پول به خرید و فروش این NFT ها در اینترنت نیز، به شما کمک خواهد کرد.

کیف پول خدماتی در زمینه ذخیره سازی ایمن نیز، ارائه می دهد. کلید های خصوصی و عمومی به خوبی روی کیف پول محافظت می شوند. ویژگی Secure Enclave شاید قوی ترین اقدام امنیتی است که توسط کوین بیس توسعه یافته است.

علاوه بر این، ارز های دیجیتال در این کیف پول، با احراز هویت بیومتریک نیز محافظت می شوند. این ها، دسترسی به پول دیجیتالی شما را محدود و امکان ورود را به تنها کاربر اصلی می دهد. پشتیبان گیری ابری اختیاری از کیف پول نیز، برای بازیابی کلیدهای خصوصی از دست رفته و دارایی های دیجیتال گم شده، بسیار مفید است.

امنیت کیف پول کوین بیس

قابلیت Secure Enclave بزرگترین دلیل اعتماد مردم به این کیف پول گرم است. کوین بیس با فناوری Secure Enclave محافظت می شود. این فناوری کلید های خصوصی کاربر را به صورت کاملا امن، ذخیره می کند. برای کنترل دسترسی از گزینه های امنیتی، مانند تایید دو مرحله ای 2FA استفاده می کند.

احراز هویت پیامکی از طریق شماره تلفن های تأیید شده نیز، می تواند به دسترسی به کیف پول کمک کند. این کیف پول در موارد استثنایی از Google Authenticator نیز استفاده می کند. علاوه بر این ها، یک برنامه کیف پول کوین بیس وجود خواهد داشت که دسترسی را فقط از طریق یک پین امنیتی چهار رقمی امکان پذیر می کند. این پین می تواند قفل کیف پول را در برنامه تلفن همراه باز کرده و همچنین اجازه تأیید تراکنش ها را بدهد.

تاریخچه هک کوین بیس جالب بوده است. با توجه به همه اقدامات امنیتی برجسته این کیف پول، هکر ها تا کنون نتوانسته اند سهم خاصی از دارایی های ذخیره شده روی کوین بیس را به خود اختصاص دهند. آنها ایمن هستند و سابقه هک شدنشان صفر بوده.

این باید به نگرانی اصلی که "آیا کیف پول کوین بیس امن است؟" پاسخ دهد، بله این کیف پول ایمن است و از بهترین روش ها برای حفاظت از پول دیجیتال شما پیروی می کند. علی رغم گرم بودن این کیف پول، کوین بیس در تأمین خدمات پرداخت صنعت ارز دیجیتال، همیشه پیشرو بوده است. کوین بیس تضمین می کند که امنیت در سطوح مختلف اعمال شود.

به عنوان مثال، این کیف پول تمام ترافیک خود را از طریق پروتکل تحت وب SSL (لایه اتصال امن)، پردازش می کند. کاربران می توانند با خیال راحت داده های حساس خود را ذخیره کنند و نگران نباشند. کیف پول داده ها را با AES-256 رمزگذاری می کند. همچنین از درایو های یو اس بی FIPS-140 برای بک آپ استفاده کرده اند. پس از آن، این درایو ها با به صورت کاملا امن و محافظت شده در صندوق های فیزیکی و گاو صندوق هایی امن در مکان های مختلف در سراسر جهان نگهداری می شوند.

جهت آشنایی با صرافی مناسب ایرانیان مقاله بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان را مطالعه کنید.

مزایا و معایب کیف پول کوین بیس

در اینجا مروری کرده ایم، بر مزایا و معایب کیف پول ارز دیجیتال کوین بیس:

  • شرکت بودجه کافی دارد، پس لازم نیست برای بازپس گیری دارایی های دیجیتالی از دست رفته یا سرقت شده نگران باشید.
  • با تایید دو مرحله ای از کنترل کاربر روی دارایی ها محافظت می کند.
  • کیف پول دسترسی چند امضایی را برای همه کاربران پیاده سازی می کند.
  • کیف پول کاملاً توسط کوین بیس پشتیبانی می شود که یک صرافی معتبر در دنیای ارز دیجیتال به شمار می رود.
  • این کیف پول دارای قابلیت های پیشرفته ای برای ارائه دسترسی و همچنین محدود کردن دسترسی به ابزارهای مالی دیجیتالی مانند NFT، آلت کوین ها و استیبل کوین ها است.
  • کیف پول ممکن است با ذخیره کلیدهای خصوصی در جاهای دیگر به عنوان یک کیف پول میزبان عمل کند.
  • این کیف پول در حال حاضر از ذخیره سازی بیت کوین پشتیبانی نمی کند!

لینک دانلود کیف پول کوین بیس Coinbase

شما می‌‎توانید نرم افزار این کیف پول را اینجا دانلود کنید.

نتیجه گیری

با توجه به همه موارد بررسی شده در مقاله، کیف پول کوین بیس، یک گزینه عالی برای نگهداری ارز های دیجیتال به شمار می رود. به احتمال زیاد در آینده نزدیک به سطوح جدیدی از امنیت و کارآمدی دیجیتال، بروز رسانی خواهد شد.

با وجود پشتیبانی محدود از ارز های دیجیتال، این کیف پول از سایر کیف پول ها و ارز های فیات پشتیبانی می کند. استفاده از آن آسان است و در مقایسه با هر کیف پول دیگری امن ترین ابزار ها را دارد که آن را به یکی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال آنلاین تبدیل می کند.

کیف پول به خوبی آزمایش شده است و به عنوان یک همراه عالی برای کاربران پلت فرم معاملاتی کوین بیس عمل می کند. حرفه ای های ارز دیجیتال و همچنین مبتدیان می توانند بدون محدودیت از آن استفاده کنند. اقدامات امنیتی دقیق، سابقه هک شدن صفر و شهرت کلی و خوب آن، کیف پول کوین بیس را به گزینه ای معتبر، برای علاقه مندان به ارز های دیجیتال در سراسر جهان تبدیل کرده است.

مطالعه این بخش پیشنهاد می‌شود: آموزش ارز دیجیتال رایگان

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


2 دیدگاه

مطالب مرتبط