ارز سند (SAND) و رشد 270 درصدی آن در یکماه+ آینده سند چه خواهد بود؟
اخبار ارز دیجیتال

ارز سند (SAND) و رشد 270 درصدی آن در یکماه+ آینده سند چه خواهد بود؟

جهان پیوسته در حال نوسازی و حرکت به سوی عصر جدید است و متاورس (Metaverse) یکی از مظاهر این حرکت پرشتاب است. متاورس نقطه تلاقی امور مالی و سرگرمی است. مکانی است که در آن می توان نه تنها به تفریح و سرگرمی پرداخت، بلکه در همان حین پولسازی کرد! شاید با خود بگویید که متاورس پولساز است. خواهیم گفت متاورس هم پولساز و هم جریان ساز است. بازیهای زیادی در این مسیر ایجاد شده و به محبوبیت رسیده اند. بازیهایی مانند دیسنترالند (Decentraland) و سندباکس (sand box).  

طبق گزارش سایت معتبر کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، توکن محبوب سند (SAND)  پس از رشد 87 درصدی در 7 روز گذشته، امروز به رتبه 33 در لیست معروف 50 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار دست یافت و همینطور در حال کنار زدن رقبا و صعود در این لیست است.

ارز دیجیتال سند چیست؟

کسانی که در ابتدای سال توکن سند را خریداری کرده بودند، اکنون از سود باور نکردنی 17000 درصدی بهره مند شده اند. ارز دیجیتال سند SAND توکن بومی بازی بلاکچینی معروف به نام دسندباکس (The Sandbox) است. اکنون یک ماه تمام است که قیمت این توکن در حال افزایش است و از قیمت 2.28 در ابتدای نوامبر به 8.46 در 25 نوامبر نیز دست یافته است که یک میانگین نرخ رشد حیرت انگیز 270 درصد در یکماه را نشان می دهد.

در روز سه شنبه این هفته، آدیداس اعلام کرد یک قطعه زمین در بازی The Sandbox خریداری کرده است که انتشار این خبر، به رشد آن در این هفته کمک کرد.

فردا، The Sandbox برای اولین بار درهای خود را به روی طرفداران و گیمرهای کنجکاو کریپتو باز می کند زیرا قرار است  Animoca آلفا بازی را به مدت سه هفته آینده آزمایش کند.

از کجا ارز سند بخریم؟

اولین راه برای دستیابی به توکن سند، البته انجام بازی است. اما اگر شما نیز مانند هزاران تریدر، بیش از بازی به درآمد حاصل از آن علاقه مند هستید، می توانید از تمامی صرافی های معتبر توکن سند را خریداری کنید. این توکن تقریباً در تمامی صرافی های معتبر لیست شده است

از کجا سند SAND بخریم؟

نام صرافی

نیاز به استفاده از VPN

لینک بررسی و معرفی صرافی ارز دیجیتال

هات بیت

دارد

صرافی هات بیت

کوینکس

ندارد

صرافی کوینکس

کراکن

دارد

صرافی کراکن

بیتفینکس

دارد

صرافی بیتفینکس

 

اگر هنوز در هیچ یک از صرافی ها حساب باز نکرده اید، ما در دنیای ترید افتتاح حساب در یک صرافی مناسب برای ایرانیان را به شما پیشنهاد می دهیم.

جهت آشنایی با صرافی مناسب ایرانیان مقاله بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان را مطالعه کنید.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال سند SAND

شاید از خود بپرسید که رشد توکن سند (SAND) در آینده چگونه خواهد بود؟ بهترین زمان برای خرید توکن سند دقیقاً چه زمانی است؟

در پاسخ باید گفت افق بلند مدت توکن های بازی های مختلف متاورس صعودی و روشن است. اما این بستگی به پیشرفت های حوزه متاورس دارد. شاید در آینده بازی پرطرفدارتری به بازار آمد و توکن سند از رونق افتاد. به همین دلیل شاید بهتر باشد بیشتر به خرید کوتاه مدت فکر کنید.

استراتژی کارآمدتر، استراتژی خرید و فروش است. یعنی شما به عنوان تریدر نمودارها را به طور مرتب رصد کنید و با تحلیل وارد پوزیشن شورت شوید.

چیزی که باید بدانید این است که در حال حاضر توکن سند سودده است و باید در واچ لیست خود قرارش دهید.

تحلیل تکنیکال توکن سند: پیشبینی آینده SAND

با نگاهی به نمودار سند در می یابیم که روند اصلی طی هفته گذشته نزولی است. اکنون در پایان یک روند فرعی صعودی و آغاز یک موج نزولی هستیم. در تایم یکساعته SAND یک الگوی بازگشتی سر و شانه شکل گرفته است. در شش ساعت گذشته، 4 کندل قرمز در نمودار یکساعته نشان می دهد بازار دست فروشندگان است. استوک استیک زیر خط سیگنال خود و در زیر سطح 50 قرار دارد. باید منتظر ماند. در صورتیکه خط گردن در قیمت 6.63 شکسته شود، از آنجایی که این سطح توسط پیوت روزانه و میانگین متحرک ساده 50 روزه حمایت می شود، به احتمال زیاد الگوی هد اند شولدر کامل شده و قیمت تا سطح  5.27 ریزش می کند. از سویی این قیمت نزدیک سطح فیبوناچی 127 درصد و S1 پیوت روزانه در قیمت 5.27 قرار دارد. بنابراین در صورت  شکست سطح حمایت 6.63 وارد پوزیشن شورت می شویم.

در سناریوی صعودی، انتظار می رود قیمت تا سقف قبلی که عدد 8 دلار است صعود کند.

توکن سند SAND-تحلیل تکنیکال و پیش بینی قیمت سند

طرفداران بازیهای متاورس بخوانند!

 دیسنترالند در فوریه سال گذشته پا به عرصه بازیهای متاورس گذاشت و در یکسال به رشد فوق العاده 360 درصدی دست یافت.  قیمت SAND اغلب همراه با مانا (MANA) توکن یک بازی متاورسی دیگر به نام دیسنترالند افزایش و کاهش می یابد. پس توجه داشته باشید خرید همزمان هر دو توکن به معنای خرید دوبرابری یکی از این ارزهای دیجیتال است و انتخاب مطلوبی نخواهد بود. در نتیجه بهتر است میان این دو، هر بار یکی را خرید یا فروش کنید.

بازیهای متاورس فعلا روی بورس هستندو در روند صعودی و نزولی سودهای خوبی می دهند.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام