سودهای باورنکردنی متاورس و صندوق جدید دیسنترالند (decentraland)
اخبار ارز دیجیتال

سودهای باورنکردنی متاورس و صندوق جدید دیسنترالند (decentraland)

مدیر عامل گری اسکیل، مایکل ساننشاین (Michael Sonnenshein )، از راه اندازی یک صندوق سرمایه گذاری منفعل بر پایه متاورس، موسوم به دیسنترالند تراست گری اسکیل (Grayscale Decentraland Trust) خبر داد.

به  گزارش بخش اخبار ارز دیجیتال دنیای ترید، افرادی که دیروز در بازی‌های متاورس (metaverse)  سرمایه‌گذاری کرده بودند، امروز سودهای بزرگی برداشت می‌کنند، یکی از بزرگترین سرمایه گذاران متاورس، شرکت گری اسکیل است که اکنون صندوق سرمایه گذاری منفعل دیسنترالند تراست گری اسکیل را راه اندازی کرده است.

متاورس و سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

شرکت گری اسکیل یکی از بزرگترین سرمایه گذاران پول دیجیتال بومی دیسنترالند است. مدیر عامل این شرکت در رویداد این هفته، راه اندازی دیسنترالند تراست شرکت گری اسکیل ( Grayscale Decentraland Trust) را به عنوان یک روش منفعل برای سرمایه گذاری پر سود اعلام کرد.

مایکل ساننشاین با اعلام این خبر افزود: آن دسته از سرمایه گذاران که علاقه ای به بازی ندارند، اما قصد دارند با استفاده از مقبولیت رو به رشد متاورس کسب درآمد کنند، دیگر لازم نیست خود را درگیر بازی هایی مانند اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) یا خرید و فروش زمین در دیسنترالند کنند. کافیست در دیسنترالند تراست شرکت گری اسکیل سرمایه گذاری کنند و منتظر دریافت سودهای دنیای متاورس باشند.

این یک روش سرمایه گذاری بی دردسر است. سرمایه‌گذاران می‌توانند در دارایی‌هایی سرمایه‌گذاری کنند که ارزش آن ها با افزایش ارزش توکن های دنیای متاورس، به صورت خودکار افزایش می‌یابد.

ساننشاین همچنین تأکید کرد که این برنامه تنها یکی از چندین اپلیکیشن کاربردی شرکت گری اسکیل است و دارایی های پرسود دیگری نیز در راه است.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود: متاورس (Metaverse) چیست و چگونه کار می کند؟

دیسنترالند تراست گری اسکیل چیست و چه رابطه ای با متاورس دارد؟

Grayscale Decentraland Trust در پایان ماه فوریه راه اندازی شد و در حال حاضر دارای مقیاس 49.2 میلیون دلاری است. ارزش توکن بومی این پلتفرم از زمان تأسیس تا کنون، 943.8 درصد بوده است. دنیای جذاب متاورس موجب شده که ارزش توکن بومی پلتفرم واقعیت مجازی دیسنترالند (Decentraland) که بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می شود، ظرف مدت زمان کوتاهی بسیار بالا برود. این توکن که  مانا (MANA) نام دارد، به عنوان پول دیجیتال دیسنترالند برای سفارشی کردن آواتارها و خریداری قطعه زمین های مجازی استفاده می شود.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود: بازی دیسنترالند (decentraland)، آموزش خرید زمین در ارز دیجیتال

متاورس و تغیر برند جنجالی فیس بوک به متا

رویدادهای بزرگی در کنار یکدیگر قرار گرفته و موجب شده است که این روزها متاورس مقبولیت بسیاری پیدا کند. در ابتدای آبان ماه، فیس بوک به متا تغییر برند داد. مؤسس و مدیرعامل فیسبوک، مارک زاکربرگ در جریان رویداد کانکت (Connect) با اعلام تغییر نام فیسبوک به متا، گفت:

متا نشان‌دهنده ماهیت این شرکت و آینده‌ پیش روی آن است. وی افزود : قصد دارم به یکی از توسعه دهندگان اصلی متاورس تبدیل شوم.

 مدت کوتاهی پس از اعلام این خبر، ارز دیجیتال مانا، با افزایش 250 درصدی روبرو شد و بالاترین قیمت تاریخی خود (4.11 دلار) را به ثبت رساند.

ارزهای متاورس کدامند؟

متاورس با پیوند دنیای مجازی و مکانیسم شخصیت‌سازی، یک ارز بومی را وارد بازی‌ می کند. بازی های واقعیت مجازی پرطرفداری مانند SimCity و Minecraft از مثال های بازیهای مبتنی بر متاورس هستند. پول دیجیتال رایج در این بازی ها از قابلیت معامله با سایر ارزهای دیجیتال و تبدیل به پول فیات برخوردار هستند. 

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود: مهم‌ترین ارزهای دیجیتال دنیای متاورس که باید بشناسید!

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام