ارز catecoin چیست؟| نمودار، تحلیل، آینده ارز کیت کوین
اخبار ارز دیجیتال

ارز catecoin چیست؟| نمودار، تحلیل، آینده ارز کیت کوین

در دو روز گذشته، در سکوت رسانه‌ای ارز catecoin یک رالی صعودی عالی را شروع کرده است. با وجود استراحت در مسیر صعود، ارز catecoin سود هفتگی حیرت انگیزی، معادل 250 درصد و سود روزانه‌ی 26.4 درصد را به ثبت رسانده است. ارز catecoin چیست؟ آیا باید هر چه سریع‌تر ارز catecoin بخریم؟ آیا ارز کیت کوین جایگاه خوبی از لحاظ فاندامنتال دارد؟ قبل از اقدام به خرید، تحلیل ارز CateCoin و بررسی ارز catecoin را بخوانید.

ارز catecoin چیست؟

ارز Catecoin، با تم گربه، یک میم کوین و از رقبای میم کوین‌های تم سگ مانند دوج کوین، شیبا و بیبی دوج کوین است. این میم کوین در شبکه‌ی اسمارت چین بایننس راه اندازی شده و استاندارد bep20 دارد. ارز کیت کوین از قیمت بسیار پایینی برخوردار است و می‌تواند یک گزینه خوب برای سرمایه‌گذاری باشد. اما باید توجه داشته باشید که ارزش بازار آن بسیار پایین است و ریسک از بین رفتن پروژه وجود دارد.

در فضایی که میم‌کوین‌های با تم سگ‌ بر آن تسلط دارند، ارز catecoin اولین میم کوین در نوع خود است که به توسعه‌دهندگان میم کوین امکان ایجاد NFT و کسب درآمد از این طریق را می‌دهد.  همچنین کیت کوین در فضای گیم فای نیز فعالیت می‌کند که خود می‌تواند به عنوان یکی از علت‌های رشد این ارز در نظر گرفته شود.

 

Catecoin یک پلتفرم و محصولاتی از قبیل NFT، کیف پول موبایل و Dapps را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، یکی از نکات مثبت ارز CATE برای سرمایه‌گذاران این است که 2٪ از کارمزد تراکنش میان هولدرها توزیع می‌شود.

 

 

اطلاعات فاندامنتال ارز catecoin را در جدول زیر مشاهده فرمایید.

اطلاعات فاندامنتال ارز دیجیتال catecoin - منبع: وبسایت کوین گکو (Coingecko)

   نام پروژه

کیت کوین (CateCoin)   

   نماد ارز

کیت (CATE)   

   بلاکچین وینگ

بایننس اسمارت چین (BSC)   

   آدرس قرارداد وینگ در شبکه‌ی بایننس اسمارت چین

0xe4fae3faa8300810c835970b9187c268f55d998f    

   آدرس CateCoin در کاوشگر بایننس اسکن

 https://bscscan.com/   

   قیمت ارز CateCoin

برای مشاهده ارز CateCoin مراجعه شود به نمودار وینگ در ابتدای مقاله   

   حداکثر عرضه ارز CateCoin

100,000,000,000,000  

عرضه کل ارز CateCoin

88,512,220,866,224  

عرضه در گردش ارز CateCoin

32,637.76B CATE  

  بالاترین قیمت CateCoin

0.000011756857 دلار   

  پایین‌ترین قیمت CateCoin

0.000000000030 دلار   

  وبسایت رسمی CateCoin

   https://catecoin.club/ 

  صفحه‌ی توییتر CateCoin

   https://twitter.com/catecoin  

  کانال تلگرام CateCoin

   https://t.me/catecoin  

علت افزایش قیمت catecoin

در چند روز گذشته، به رغم افزایش تنش میان آمریکا و چین که موجب شد تحلیلگران احتمال ریزش بازار ارز دیجیتال را مطرح کنند، بازار با بی‌توجهی به همه‌ی این عوامل، به رشد خود ادامه داد. رشد قیمت ارز catcoin نیز تا حدود زیادی، مدیون همین حرکت مثبت بازار ارز دیجیتال است.

علت افزایش قیمت catecoin: کیف پول کیت کوین

CateCoin در 27 مارس، از محصول جدید خود که یک کیف پول اندرویدی است، رونمایی کرد.  در ماه آوریل نیز، این کیف پول در گوگل پلی عرضه عمومی شد. این کیف پول از بیت کوین، توکن‌های ERC-20، توکن‌های BEP20، توکن‌های شبکه‌ی Polygon و توکن‌های شبکه‌ی فانتوم پشتیبانی می‌کند. مهمتر از همه، کاربران می توانند به راحتی کیف پول خود را به طیف گسترده ای از پلتفرم‌ها و صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) از جمله صرافی پنکیک سواپ متصل کنند.

در چند روز گذشته، تبلیغات زیادی روی این میم کوین صورت گرفته و در فضای توییتر هیاهویی به پا شده است.

بررسی ارز catecoin: تحلیل ارز catecoin

پس از اینکه ارز Cate توانست روز گذشته، (5 آگوست) سطح مقاومت 0.00000119 دلاری را بشکند، حرکت صعودی این ارز سرعت بیشتری گرفت و اکنون این روند ادامه دارد. توجه داشته باشید که در حال حاضر، کاهش تدریجی حجم معاملات در نمودار یکساعته‌ی ارز catecoin، همچنین ورود cate به منطقه‌ی اشباع خرید در rsi، امکان اصلاح را تقویت می‌کند. این استراحت‌ها می‌توانند فرصت‌های مناسبی برای ورود تریدران به پوزیشن لانگ باشند.

روند صعودی به قدری پر قدرت است که به نظر می‌رسد امروز ارز catecoin سطح مقاومت 0.0000014 را نیز پشت سر می‌گذارد. اگر در نمودار چهارساعته ارز catecoin، این سطح شکست و با تشکیل 2 کندل صعودی بالای آن، شکست سطح محرز شد، ایستگاه بعدی برای این ارز سطح 0.0000018 است.

ارز CATE همچنین در حال شکل دادن به یک الگوی کلاسیک پرچم صعودی است که احتمال تکمیل آن زیاد است. اگر ارز CATE بتواند این شتاب قیمت را حفظ کند، آنگاه می‌تواند روی آزمایش سطح 0.00001 دلار حساب کند.

آینده ارز catecoin: آیا کیت برای سرمایه گذاری خوب است؟

در بخش قبلی سیگنال catecoin و زمان ورود به بازار آن جهت ترید توضیح داده شد، حال برای سرمایه‌گذاران ممکن است سؤال باشد که آیا ارز catecoin برای سرمایه‌گذاری میان مدت و بلند مدت خوب است؟

در پاسخ به این سؤال باید گفت، ارز CATE عملکرد بهتری نسبت به سایر ارزهای دیجیتال دارد، زیرا همانطور که در نمودار ارز catecoin مشاهده می‌کنید، رشد این ارز آهسته و پیوسته بوده است. بنابراین به احتمال قوی، اگر بازار ارز دیجیتال همچنان صعودی باشد، ارز catecoin پتانسیل رشد و پشت سر گذاشتن سطح 0.000008 دلار تا پایان سال جاری را دارد.  

سناریوی دیگر این است که CATE موفق به حفظ روند صعودی خود نشود. در صورت معکوس شدن روند، ارز catecoin می‌تواند با سقوط به سطح حمایت 0.0000008، تمام سودهایی را که ساخته، از بین ببرد.

از کدام صرافی ارز catecoin بخرم؟

بهترین صرافی خارجی برای خرید ارز catecoin، صرافی گیت و صرافی هات بیت است. اگر از کیف پول متامسک یا کیف پول تراست ولت استفاده می‌کنید، می‌توانید به راحتی از صرافی پنکیک سواپ ارز catecoin را با اسلیپیج 4 تهیه کنید.

 

چیزی که ما را ترغیب به خرید ارز catecoin می‌کند، سودهای آهسته و در عین حال ثابت ارز CATE است که نشان می‌دهد چگونه ارزهای با ارزش بازار پایین می‌توانند با پیشرفت خود، سرمایه‌گذارانشان را غافلگیر کنند. اما فراموش نکنید سرمایه گذاری در ارزهای مارکت کپ پایین، باید با هشیاری همراه باشد. همچنین این ارزها احتمال ریزش پس از رسیدن به اولین سطح مقاومت را دارند.

 

 

 

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام