افزایش بودجه 350 میلیون دلاری آوالانچ| آخرین اخبار آواکس
اخبار ارز دیجیتال

افزایش بودجه 350 میلیون دلاری آوالانچ| آخرین اخبار آواکس

کارشناسان ارز دیجیتال معتقدند که پروژه آوالانچ (avalanche) در سال 2021 و چهار ماهه اول 2022 پیشرفت و رشد خوبی را در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال داشته است. در این صفحه اخبار داغ این پروژه به صورت مرتب به روز رسانی می شود. این اخبار بنیادین به شما کمک می کنند که از زمان مناسب برای ورود به بازار اولانچ مطلع شوید.

پروتکل اولانچ اخیراً با شرکت Alibaba Cloud یک قرارداد همکاری برای ارائه‌ی نودهای ابری منعقد کرده است. به گزارش دنیای ترید، مشارکت اولانچ با علی بابا، قدم مؤثری برای تسهیل روند پیچیده‌ی اعتبارسنجی در این بلاکچین است.


آخرین اخبار آوالانچ: سقوط 45 درصدی اولانچ (به روز رسانی 5 تیر)

طی 30 روز گذشته، اوالانچ، شاهد سقوط 45 درصدی بوده و در این بازه زمانی، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال نیز افت 29 درصدی را تجربه کرده است. علی‌رغم رکود اخیر بازار کریپتو، این پلتفرم برنامه غیرمتمرکز (DApp) همچنان یکی از رقبای برتر در رقابت لایه 1 و لایه 2 می‌باشد. به علاوه، از نظر سپرده‌های قرارداد هوشمند و آدرس‌های فعال نیز در رتبه بالایی قرار دارد.

به گزارش سایت ارز دیجیتال دنیای ترید، افزایش فروش در بازار دارایی‌های دیجیتال، باعث شد که، AVAX چندین بار مورد حمایت 14/80 دلاری قرار گیرد. در حالی که ارزش فعلی بازار آن 4/8 میلیارد دلار است. همچنین لازم به ذکر است که کل ارزش قفل‌شده در شبکه (TVL) آن، 3/2 میلیارد دلار می‌باشد.


آخرین بنیاد اولنچ: لونا گارد هنوز در مورد ذخایر آواکس تصمیم گیری نکرده است (به روز رسانی 1خرداد)

با توجه به ذخایر بزرگ 2 میلیون واحدی توکن آواکس که در صندوق ذخیره لونا گارد وجود دارد، جامعه آوالانچ نگران قفل گشایی صندوق برای نجات پروتکل ترا و در نتیجه ایجاد موج ریزشی در بازار آوالانچ هستند.

بنیاد Avalanche در صفحه رسمی توییتر خود، در این مورد نوشت:

«بنیاد لونا گارد هنوز هیچ برنامه ای برای 2 میلیون AVAX ذخیره شده در صندوق بنیاد فاش نکرده است.»

بنیاد اوالانچ برا جلوگیری از ایجاد فومو و ریزش در بازار آواکس افزود:

«در صورتیکه لونا گارد (LFG) تصمیم به فروش بگیرد، بنیاد Avalanche آماده است تا با LFG بر روی یک استراتژی تجاری منطقی کار کند.»

اکنون پس از موج عظیمی که سقوط لونا در بازار ارز دیجیتال ایجاد کرد، هنوز قیمت آواکس حوالی 30 دلار در نوسان است. در حال حاضر، بنیاد لونا گارد حدود 60 میلیون دلار توکن AVAX است و این امر آواکس را در رده دومین دارایی بزرگ موجود در خزانه 240 میلیون دلاری LFG تبدیل می کند.

این اطلاعیه در شرایطی منتشر می شود که نهادهای مرتبط با اکوسیستم Terra، از جمله بلاک چین لایه 1 اوالانچ، با تقاضای شفافیت از سوی جامعه خود روبرو هستند. آواکس با حدود 8 میلیارد ارزش بازار، از 11 می در روند خنثی (سایدوی) به سر می برد که نشاندهنده تردید در بازار است.


آخرین اخبار آوالانچ به روز رسانی 10 اردیبهشت : مساری گزارش رشد پروژه آوالانچ را منتشر کرد 

وبسایت خبری- تحلیلی Messari اخیرا گزارشی از آوالانچ انتشار داده است که در آن عملکرد این پروژه در سال های 2021 و نیمه اول 2022 تحلیل شده است.

گزارش این سایت نشان دهنده رشد پلتفرم آوالانچ در چند ماه اخیر است.

به گزارش مساری، آوالانچ در چهار ماهه اول 2022 حدود 127,558 قرارداد منحصر بفرد را راه اندازی کرده است که نسبت به چهار ماهه چهارم سال 2021، یک رشد 60.9 درصدی را نشان می دهد.

علت رشد آوالانچ در چهار ماهه چهارم سال 2021

عواملی مانند راه اندازی پل اتریوم-آوالانچ و لیست شدن در چندین صرافی باعث رشد پرشتاب این ارز در سال 2021 شد. علاوه بر این، برنامه نقدینگی اولنچ راش (Avalanche Rush)، به عنوان یکی از عوامل تأثیر گذار در رشد پروژه آوالانچ ارزیابی شده است.

میانگین تراکنش های روزانه آوالانچ از 473 هزار در چهار ماهه چهارم سال 2021، به 865 هزار در چهار ماهه اول افزایش یافته و تقریبا دو برابر شده است. راه اندازی چندین پروژه DeFi باعث افزایش تراکنش های روزانه در Avalanche شد. پروژه های گیم فای و پروژه های NFT در Avalanche بیشترین تراکنش های روزانه این ارز را تشکیل می دهند.

علت رشد آوالانچ در چهار ماهه اول سال 2022

در گزارش مساری موارد زیر، جزو مهم ترین عوامل رشد پروژه آوالانچ در چهار ماهه اول سال 2022 بوده اند:

  1. توسعه زیرساخت شبکه آوالانچ و سازگاری با ماشین مجازی اتریوم (EVM).
  2. معرفی صندوق کالچر کاتالیست (Culture Catalyst) و برنامه تشویقی مولتی ورس
  3. مشارکت های استراتژیک چندگانه
  4. ظهور پروژه های DeFi.
  5. صندوق اکوسیستم بلیزارد (Blizzard)

avalanche+آوالانچ

قطعاً یکی از عوامل بسیار مهم در رشد اکوسیستم آوالانچ ورود دو صرافی غیرمتمرکز پانگولن (Pangolin) و ترا (Terra) به برنامه راش و همچنین ورود استیبل کوین ترا (UST) به اکوسیستم آوالانچ است.

تا پایان چهار ماهه اول، 60 پروتکل موجود در اکوسیستم آوالانچ توانستند یک میلیون دلار ارزش کل قفل شده برای شبکه به ارمغان بیاورند و موجبات رشد این اکوسیستم را فراهم کنند.

نقشه راه آوالانچ در چهار ماهه دوم

در نقشه راه Avalanche افتتاح پروژه خاصی مشاهده نمی شود. اما انتظار می‌رود برنامه های اجرا شده قبلی آوالانچ در چهارماهه دوم سال 2022، شکوفا شوند. برنامه Avalanche Rush به رشد DeFi در چهار ماهه دوم ادامه خواهد داد. علاوه بر این، صندوق بلیزارد به گسترش کلی اکوسیستم کمک خواهد کرد. همچنین، صندوق کالچر کاتالیست توسعه دهندگان بیشتری را به شبکه جذب خواهد کرد.

ابتکار مولتی ورس (Multiverse) نقطه قوت بزرگی برای اولنچ در چهارماهه دوم خواهد بود. این برنامه بر روی توسعه زیرشبکه یا سابنت نمرکز خواهد کرد. Avalanche در چهارماهه دوم سال 2022 توجه زیادی به زیرشبکه ها خواهد کرد.

 

هدف یک زیرشبکه تقسیم یک شبکه بزرگ به مجموعه ای از شبکه های کوچکتر و متصل به هم به منظور کاهش ترافیک در بلاک چین آوالانچ است. این امر با از بین بردن لزوم تردد در مسیرهای غیر ضروری اجرا و  در نهایت موجب افزایش سرعت شبکه می شود. 

 

 

آخرین اخبار آوالانچ به روز رسانی 26 فروردین افزایش بودجه 350 میلیون دلاری آوالانچ

تازه ترین خبرها حاکی از آن است که آوا لبز (Ava Labs) قصد دارد در یک دور افزایش سرمایه، 350 میلیون دلار جمع‌آوری کند. به گزارش بخش اخبار ارز دیجیتال دنیای ترید، این دور جدید افزایش بودجه هنوز به طور رسمی تأیید نشده است و در صورت تأیید آوا لبز و تحقق این دور افزایش بودجه، ارزش شرکت آوالانچ به 5.25 میلیارد دلار می رسد. آوا لبز هنوز هیچ واکنشی نسبت به این خبر از خود نشان نداده است، با اینحال، بلومبرگ به نقل از منابع آگاه، به این خبر پرداخته است.

 به نقل از سایت خبری بلومبرگ، آوالانچ قصد دارد دور جدید افزایش بودجه را با هدف 350 میلیون دلار جذب سرمایه کلید بزند.

آواکس (AVAX) ارز بومی بلاکچین قرارداد هوشمند اولنچ قبلاً موفق شده توجه بنیاد لونا گارد را به خود جلب کند. بطوریکه بنیاد لونا گارد این توکن را به ذخایر UST خود اضافه کرده است.

شرکت آوا لبز، توسعه‌دهنده بلاکچین پیشرو آوالانچ است و چنین سرمایه ای می تواند آن را به یکی از با ارزش‌ترین شرکت‌های ارز دیجیتال و حتی با ارزش‌تر از شعبه آمریکای صرافی بایننس (Binance.US) تبدیل کند. شایان ذکر است که شعبه امریکای بایننس، در یک دور جذب سرمایه در اوایل این ماه، 200 میلیون دلار افزایش بودجه داده و ارزش شرکت را تا 4.5 میلیارد دلار بالا برده است. 

طبق گزارش Crunchbase، آوا لبز تا به امروز، در مجموع 290 میلیون دلار سرمایه در هفت دور جمع آوری کرده است. آخرین دور جذب بودجه شرکت در ماه سپتامبر 2021 برگزار شد که طی آن، شرکت آوالانچ 230 میلیون دلار از طریق توکن فروشی به صورت خصوصی به دست آورد.

آوالانچ داغ ترین پروژه روز در ارز دیجیتال

اخیراً بنیاد لونا ۱۰۰ میلیون دلار توکن آواکس به ذخایر UST خود اضافه کرده و این امر در فضای ارز دیجیتال خبرساز شده است. پس از این خرید نهنگ، دو کوان (Do Kwon)، بنیانگذار بلاکچین ترا (Terra)، در توضیح این اقدام شرکتش، گفت:

خرید و افزودن اولنچ به ذخایر پروژه UST انتخابی کارشناسی شده و آگاهانه است؛ زیرا این پلتفرم از نظر توسعه و پایگاه آن در میان طرفداران، جایگاه بسیار خوبی دارد و اکنون با سرعت زیادی در حال رشد است.

انتخاب بنیاد لونا گارد برای ترجیح آوالانچ به جای اتریوم، دلیلی است بر این که این پروژه و ارز دیجیتال بومی آن، در هر دو شبکه یعنی در ترا و آوالانچ بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

شایان ذکر است که بنیاد لونا گارد در کمال تعجب اتریوم و سولانا را به صندوق خود اضافه نکرد و به جای آن آوالانچ را ترجیح داد. زیرا از دیدگاه این بنیاد، اتریوم اکنون تبدیل به صنعتی سنگین در ارز دیجیتال شده و رشد و حرکتی کند دارد.

شما می توانید قیمت لحظه ای و رتبه آوالانچ را که مرتب به روز رسانی می شود در ابتدای خبر مشاهده کنید.

هم اکنون، در زمان نگارش خبر، آواکس توکن بومی آوالانچ با ارزش بازار 20.748 میلیارد دلار در رتبه دهم قرار دارد.

اکنون این توکن در قیمت 77 دلار معامله می شود که تقریباً معادل نصف ارزش آن در 21 نوامبر 2021، در قیمت 146 دلار است و پتانسیل دستیابی به این سقف تاریخی را در آینده نزدیک دارد.

اکنون آوالانچ از نظر ارزش کل قفل شده در رتبه چهارم قرار دارد و تنها 2 میلیارد دلار با بایننس کوین فاصله دارد.

سؤالات متداول (FAQ)

 

اوالانچ چیست؟

اولنچ یا اولانچ به انگلیسی (Avalanche) یک بلاک چین قرارداد هوشمند و سریع است که به لطف مکانیزم منحصربه‌فرد اثبات سهام (PoS) خود، توانسته به اهدافی از قبیل مقیاس‌پذیری، امنیت و تمرکززدایی دست یابد. این بلاکچین مانند اتریوم، از قراردادهای هوشمند برای اجرای برنامه های غیرمتمرکز (dApps) در شبکه خود پشتیبانی می کند.

آیا سرمایه گذاری در آوالانچ خوب است؟

اخبار بنیادین کارشناسان ارز دیجیتال را به این باور رسانده اند که قیمت آوالانچ حرکت مثبت خوبی را تا انتهای سال 2022 نشان خواهد داد. قیمت AVAX در سال گذشته حدود 3345 درصد افزایش داشت که آن را به بهترین گزینه برای سرمایه گذاری تبدیل کرد. شایان ذکر است قیمت آوالانچ سال 2022 را با حدود 108 دلار آغاز کرد.

پیش بینی آینده آوالانچ

طبق پیش‌بینی سایت های پیش‌بینی قیمت معتبر، اولنچ پتانسیل رشد قیمت خوبی دارد و پیش بینی می شود این ارز به تارگت های زیر برسد:

  • رشد قیمت آوالانچ تا پایان 2022: 118.3
  • رشد قیمت آوالانچ تا پایان 2025: 377
  • رشد قیمت آوالانچ تا پایان 2030: 2193

 

از کدام صرافی آوالانچ بخریم؟

بهترین صرافی برای ایرانیان به منظور خرید ارز اولانچ صرافی های زیر است:

 

 

 

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام