آرک بلاک چیست؟ تحلیل تکنیکال + آینده و قیمت لحظه ای ارز ABT
ارز دیجیتال

آرک بلاک چیست؟ تحلیل تکنیکال + آینده و قیمت لحظه ای ارز ABT

کارشناسان ارز دیجیتال معتقدند، آرک بلاک (ArcBlock) در دراز مدت در دنیای ارز دیجیتال همه کاره خواهد شد. آرک بلاک در ایران نیز طرفداران خاص خود را دارد. اما به واقع آرک بلاک در ارز دیجیتال چیست و چرا شما باید در مورد این پروژه و رمزارز بومی آن بیشتر بدانید؟ آیا آرک بلاک یک پروژه ارزشمند است، آیا ارزش سرمایه گذاری دارد؟ پیش از اقدام به خرید ارز آرک بلاک این مقاله را مطالعه کنید. ما در بخش مقالات ارز دیجیتال وبسایت دنیای ترید، از زوایای مختلف پروژه آرک بلاک و ویژگی هایش را بررسی کرده و در پایان پیش بینی سایت های معتبر در مورد آینده ارز دیجیتال آرک بلاک را ارائه می دهیم.

آرک بلاک چیست؟

به زبان ساده، آرک بلاک (ArcBlock) یک پلتفرم تولید اپلیکیشن های غیرمتمرکز (Dapp) و ABT توکن بومی این پلتفرم است. ArcBlock اولین اکوسیستم برای ایجاد، توسعه و راه اندازی برنامه های غیرمتمرکز نه تنها در ارز دیجیتال بلکه در سایر حوزه های دیگر مانند پزشکی، موارد تشخیص هویت و غیره است. در پلتفرم آرک بلاک اشخاص می توانند برنامه های غیرمتمرکز خود را ایجاد کنند و هزینه های استفاده از برنامه را با توکن ABT پرداخت کنند.

کاربرد توکن آرک بلاک در ارز دیجیتال، محدود به درون برنامه و صرفا برای پرداخت هزینه خدمات است. این توکن از پیش استخراج شده و تورمی نیست. عرضه محدودی دارد و دیگر قرار نیست توکن جدیدی عرضه شود.

 

شعار آرک بلاک افزایش پذیرش فناوری بلاکچین با ایجاد دسترسی برای همگان و کاربردی کردن هرچه بیشتر آن است. آرک بلاک قصد دارد Dapp ها را به بخش جدایی ناپذیر زندگی روزمره انسان ها تبدیل کند.

 

 

تاریخچه آرک بلاک

شرکت آرک بلاک در اوایل سال 2017 راه اندازی شد. آرک بلاک یکسال پس از تأسیس، در سال 2018، در اجلاس بین المللی بلاک چین دبی خود را معرفی کرد. اما ایده راه اندازی این پلتفرم، از مدت ها قبل در ذهن بنیانگذار آن، رابرت مائو (Robert Mao) شکل گرفته بود. مائو که در ابتدا، به عنوان مدیرعامل یک پلتفرم اشتراک دانش فعالیت می کرد، متوجه شد قسمت بزرگی از بازدیدکنندگان وبسایتشان کاربرانی هستند که با مشکلات رایجی که در صنعت بلاک چین با آن مواجه می شوند، دست و پنجه نرم می کنند. موضوعاتی که از سوی این بازدیدکنندگان جستجو می شد، اغلب عملکرد ضعیف، کمبود امکانات، مقیاس پذیری پایین، کندی شبکه و موارد اینچنینی بود. به همین، علت مائو تصمیم گرفت یک شرکت «خدمات بلاکچین» تأسیس کند.

 

آرک بلاک یک راه حل جامع است که فناوری بلاک چین را با محاسبات ابری ترکیب می کند. Arcblock از طریق سایر صنایع واسط، سیستم ها و خدمات موجود را در بستر بلاکچین، بهینه سازی کرده و قابلیتهایشان را افزایش می دهد.

 

 

ArcBlock نباید به عنوان یک شرکت، بلاک چین یا ارز دیجیتال در نظر گرفته شود، بلکه یک پلتفرم بزرگتر «خدمات بلاک چین» است که تمامی مواردی را که یک توسعه دهنده برای کدنویسی موفقیت آمیز، استقرار و مدیریت برنامه های غیرمتمرکز و سرویس های بلاک چین محور لازم دارد، پوشش می دهد.

تیم توسعه آرک بلاک

تیم سازنده یک پروژه، یکی از فاکتورهایی است که باید قبل از سرمایه گذاری، حتما از آن اطلاع یابید. زیرا یک پروژه حتی اگر بسیار ایده درخشانی داشته باشد و در ابتدا، سرمایه های خوبی را جذب کرده باشد، در صورتیکه فاقد یک تیم مجرب باشد، محکوم به شکست است.

شرکت آرک بلاک یک تیم قوی متشکل از مشاوران، مهندسان و توسعه دهندگان نرم افزار دارد. مدیرعامل این شرکت رابرت مائو (Robert Mao) سابقه کار در مایکروسافت ریسرچ و راه اندازی سه استارت آپ را در کارنامه کاری خود دارد. وی در سال 2009 روی محاسبات اجتماعی و یادگیری ماشین در شرکت مایکروسافت کار می کرد و در آن زمان، استخراج بیت کوین را آغاز کرد. فلاوین چارلون (Flavien Charlon) نیز هم بنیانگذار پروژه آرک بلاک محسوب می شود. وی خالق مجموعه ای از فناوری های بلاک چین مانند OpenChain است، همکاری این دو محقق با هدف پر کردن شکاف بین فناوری بلاک چین و اپلیکیشن های کاربردی از سال 2017 آغاز شده است.

شرکت آرک بلاک ادعا دارد که تیمی متشکل از کارآفرینان باتجربه، مدیران کسب و کار و کارشناسان بلاک چین دارد. در ادامه با تیم آرک بلاک و سابقه اجرایی هر یک از اعضای آن آشنا می شوید.

تیم  آرک بلاک

تیم اصلی آرک بلاک متشکل است از چهار عضو اصلی: دو بنیانگذار، یک مدیر مارکتینگ و یک مشاور حقوقی است.

اعضای اصلی تیم آرک بلاک

اعضای اصلی تیم آرک بلاک

آرک بلاک یک تیم مشاور متشکل از ده عضو با تجربه از سرتاسر جهان (چین، هند، آمریکا) دارد. در این تیم چند مدیر عامل از شرکت های مختلف حضور دارند. سه نفر از اعضای تیم مشاور، به نام های مگی وو، ویولین وانگ و اندرو لی از اعضای مهم گروه کریپیتال (Krypital) ، یک شرکت سرمایه گذاری ریسک پذیر در کریپتو هستند. بقیه اعضا دینگ لی، سلمان دانانی، مایک کارترایت، جیاکسی لین، هویشن کوی، جاستین تومبولیان و لارنس لرنر از مشاوران با سابقه هستند که در سمت های مهم، با شرکت های بزرگی همکاری داشته اند.

مشاوران و سرمایه گذاران تیم آرک بلاک

مشاوران و سرمایه گذاران تیم آرک بلاک

بنابراین، مشاوران آرک بلاک، درست مانند تیم اصلی، افراد بسیار توانمند، تحصیل کرده و با تجربه ای هستند. به عبارت دیگر، ArcBlock تیم قدرتمندی دارد.

آرک بلاک چگونه کار می کند؟

مشتریان آرک بلاک شامل توسعه‌دهندگان اپلیکیشن موبایل و شرکت هایی هستند که بازی‌های متاورسی تولید می کنند.

در واقع شرکت آرک بلاک داده های بازی را در فضای بلاک چین قرا می دهد. مشتریان هزینه های دریافت خدمات از آرک بلاک را از طریق ارز دیجیتال این شرکت که به اختصار ABT نامیده می شود، پرداخت می کنند.

 

پروتکل آرک بلاک برای دسترسی به بلاکچین های زیربنایی طراحی شده، به نحوی که لایه های مجازی ارائه می دهد. بنابراین، برنامه های کاربردی ساخته شده در این زنجیره همگی با یکدیگر سازگار و قابل همگام سازی و اتصال هستند.

 

 

ایده اتصال همه بلاکچین ها به یکدیگر، بسیار جذاب است. اگر همه بلاک چین ها در جهان قادر به اتصال به یکدیگر بودند، اکوسیستم بسیار قوی و کارآمدی ایجاد می شد. در حال حاضر، هر زنجیره دارای اکوسیستم خاص خود است و موارد استفاده منحصر بفرد دارد. برای اینکه این فناوری به جریان اصلی تبدیل شود، باید رویکرد واحدتری وجود داشته باشد. به همین منظور آرک بلاک چندین هدف در وایت پیپر خود تعیین کرده است.

اهداف آرک بلاک

پروژه آرک بلاک سه هدف اصلی را دنبال می کند:

  • قابلیت ایجاد اپلیکیشن های سازگار با بلاکچین های مختلف : یکی از اهداف آرک بلاک این است که امکان ایجاد برنامه های غیرمتمرکز سازگار با چندین بلاکچین را فراهم کند و این یک ایده درخشان است؛ زیرا به اپلیکیشن های غیر متمرکز این امکان را می دهد که در صورت لزوم، بتوانند از امکانات شبکه های مختلف استفاده کنند.

در مسیر تحقق این هدف، آرک بلاک با ترکیب فناوری بلاک چین و محاسبات ابری راه حلی جامع ارائه می دهد.

  • ایجاد یک مارکت مشوق برای تولید اپلیکیشن : دومین هدف این تیم ارائه یک بازار مشوق برای خدمات و برنامه های کاربردی است .
  • ایجاد یک سیستم پیام رسان مبتنی بر بلاکچین: آرک بلاک همچنین قصد دارد یک سیستم پیام رسان توزیع شده بسازد. برنامه های ساخته شده در آرک بلاک هم تحت وب و هم سازگار با اندروید و iOS هستند، این قابلیت می تواند این اکوسیستم جدید را در دراز مدت کاملاً مستقل و کاربردی کند.

 

آرک بلاک: خالق بلاک چین 3.0

برای اینکه بدانیم آرک بلاک چه کار مهمی در حوزه بلاکچین انجام داده، لازم است ابتدا بدانیم بلاک چین 3.0 چیست؟

مراحل توسعه بلاکچین

همانطور که می دانید، اصلی ترین بخش دنیای ارز دیجیتال بلاکچین است. بلاک چین نسل اول امکان ذخیره داده به طور شفاف و قابل دید توسط همگان را مهیا کرد. بیت کوین اولین بلاکچین نسل یکی است که آغازگر دوران حکومت ارزهای دیجیتال شد.

اما بلاکچین نسل دوم با اتریوم رقم خورد. شبکه اتریوم با افزودن قابلیت قرارداد هوشمند به بلاکچین انقلابی عظیم در این فناوری رقم زد. پس از اتریوم، بلاکچین های زیادی با قابلیت قرارداد هوشمند پا به عرصه گذاشتند بلاکچین هایی مانند تزوس، ترا و ...

بلاکچین نسل سوم، پا را از قرارداد هوشمند نیز فراتر گذاشت. در بلاکچین نسل سوم ما نودهای ابری را نیز داریم. یعنی اگر قبلاً نودها کامپیوتر و سیستم های فیزیکی و قابل مشاهده بودند، اکنون نودها در فضای ابری نیز کار می کنند. از دیگر قابلیت های نسل سوم بلاکچین، امکان ایجاد برنامه های غیرمتمرکز سازگار با انواع بلاکچین ها به منظور گسترش بلاکچین است.

آرک بلاک، نسل سوم بلاکچین

DApp، مخفف برنامه غیرمتمرکز، با دوری کردن از زیرساخت های متمرکز، از ذخیره‌سازی غیرمتمرکز و ارتباطات غیرمتمرکز استفاده می‌کند، بنابراین اکثر برنامه‌های کاربردی کد پشتیبان خود را روی یک شبکه همتا به همتای غیرمتمرکز، یک بلاک چین، اجرا می‌کنند و روی حافظه‌های غیرمتمرکز مانند Ethereums Swarm میزبانی می شوند.

سهولت دسترسی کاربران، قابلیت راه اندازی ساده و ارزان بلاکچین با استفاده از ظرفیت بلاکت ها، همه و همه، دستاوردهای آرک بلاک در فناوری بلاکچین هستند.

 

بلاکت (Blocklet) در ارز دیجیتال چیست؟

Blocklet ها واحدهای نرم افزاری بدون سرور و حاوی کدهای آماده هستند. بلاکت ها هر گونه وابستگی برای استقرار آسان برنامه ها، مؤلفه ها و کتابخانه ها را از میان برمی دارد. بلوک‌ها می‌توانند به زنجیره‌های بلوکی و دیگر منابع داده متصل شوند و کاربران را قادر می‌سازند تا به راحتی محاسبات درون زنجیره‌ای و برون زنجیره ای را انجام دهند.

 

 

ویژگی و مزایای آرک بلاک

آرک بلاک، کمپین هویت غیرمتمرکز را راه اندازی کرده است که موارد استفاده از بلاکچین در دنیای واقعی را به نمایش می گذارد.

آرک بلاک یک پلتفرم پیشرو در توسعه بلاک چین و ارائه دهنده هویت غیرمتمرکز، ابتکار جدید خود را با نام "I DID IT" با تمرکز بر برنامه های کاربردی در دنیای واقعی و تعاملی راه اندازی کرده است. آموزش برای توسعه دهندگان، مشاغل و کاربران برای تجربه هویت غیرمتمرکز دست اول و یادگیری در مورد ویژگی ها و مزایای فناوری بلاک چین.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود: هویت غیرمتمرکز چیست؟

پلتفرم آرک بلاک هویت غیرمتمرکز را برای ساخت و استفاده از ارز امن، پرداخت های دیجیتال، حساب های پیش پرداخت و امتیازات وفاداری تسهیل می کند.

توکن آرک (ABT) چیست؟

توکن آرک بلاک ABT است که علامت اختصاری برای ArcBlock Tokens در ارز دیجیتال است.

توکن ABT یک توکن اتریومی استاندارد ERC-20 بوده که ارز مخصوص برای پرداخت در اکوسیستم Arcblock است.

ABT  اولین بار در 26 فوریه 2018 به صورت عرضه اولیه کوین (ICO) به بازار معرفی شد و مجموع عرضه آن 186 میلیون بود. شما می توانید نمودار و قیمت لحظه ای ارز آرک بلاک و همچنین رتبه آن از لحاظ ارزش بازار را در ابتدای این مطلب مشاهده کنید.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود: عرضه اولیه در ارز دیجیتال

خرید و فروش آرک بلاک

آرک بلاک از سال 2017 راه اندازی شده و توکن آن از ابتدای سال 2018 عرضه به بازار شده است. با این همه، در کمال تعجب تنها 8 صرافی این ارز را در لیست خود قرار داده اند که حجم معاملات روزانه قابل توجهی را نیز ثبت نکرده اند. در تاریخ نگارش مقاله، به غیر از دو صرافی OKX با حجم معاملات 3 میلیون دلار و Bitkub با حجم معاملات 1 میلیون دلار، بقیه صرافی ها نتوانسته اند بیش از 200 هزار دلار حجم معاملات روزانه برای ارز آرک بلاک ثبت کنند و این امر نشان می دهد که بازار ارز آرک بلاک عملاً راکد است.

آرک بلاک هیچ اصراری برای تبلیغات ندارد و در وضعیت چراغ خاموش، در حال توسعه زیرساخت های خود است. این توکن تورمی نیست و برای آن نمی توان رشدهای 4 رقمی متصور شد. شاید به همین علت است که صرافی ها علاقه ای به قراردادن این توکن در لیست خود ندارند.

آرک بلاک یک پروژه کوچک است. تیم بزرگ و ارزش بازار چشمگیری ندارد. اما بی وقفه در حرکت بوده و در حال افزایش ارزشهای بنیادین خود است. خریدار آرک بلاک نباید توقع داشته باشد، در کوتاه مدت سودهای حیرت انگیز کسب کند. خرید آرک بلاک برای بلند مدت می تواند مفید واقع شود.

اگر شما نیز مانند بسیاری از معامله گران طرفدار این پروژه هستید، بهترین جایی که می توانید آن را خرید کنید صرافی هوبی گلوبال و Gate.io است.

در قسمت های بعدی می توانید پیشبینی رشد قیمت آرک بلاک تا سال 2027 را مطالعه کنید.

توکنومیک آرک بلاک

توکن های آرک بلاک تورمی نیستند، بلکه از قبل، استخراج شده اند و بنابراین قرار نیست توکن جدیدی به حجم در گردش، افزوده شود. حجم فعلی 186 میلیون توکن ABT است. از این تعداد، 15٪ به تیم توسعه تعلق دارد. حدود 32٪ به عنوان پاداش به اعضای جامعه در نظر گرفته شده است. تقریباً 8٪ به پشتیبانی و بازاریابی اختصاص می یابد که از این تعداد 1٪ پاداش را تشکیل می دهد. این یعنی 45٪ توکن در حال گردش در دست خریداران و فروشندگان است.

توکنومیک ارز آرک بلاک

توکنومیک ارز آرک بلاک

بهترین کیف پول ها برای آرک ABT

توکن ABT اکوسیستم آرک بلاک، یک ارز استاندارد ERC20 است. بنابراین می توان آن را در همه کیف پول های اتریومی ذخیره کرد. 6 مورد از بهترین کیف پول ها برای آرک بلاک در زیر آمده است.

top 6 wallet for arcblock token

  1. ABT Wallet
  2. تراست ولت
  3. کیف پول سخت افزاری لجر
  4. کیف پول سخت افزاری ترزور
  5. مای اتر والت
  6. اتمیک والت

ABT Wallet

کیف پول ABT نوع جدیدی از کیف پول هویت غیرمتمرکز است که از فناوری‌های مشابهی استفاده می‌کند که توسط ارزهای دیجیتال پیشرو امروزی همراه با توانایی حفظ و کنترل هویت دیجیتال شما و استفاده از قدرت هویت غیرمتمرکز برای تعامل با برنامه‌ها، وب‌سایت‌ها، رویدادهای آموزشی و غیره استفاده می‌شود.

کیف پول سخت افزاری

یکی از بهترین مکان‌ها برای ذخیره‌سازی Arcblock (ABT)  کیف پول سرد یا سخت‌افزاری  مانند کیف‌های لجر یا ترزور است.

تراست ولت

تراست ولت  کیف پولی که به طور رسمی توسط بایننس پشتیبانی می شود، یکی از محبوب ترین کیف پول ها در بین معامله گران و سرمایه گذاران است و بهترین کیف پول برای ذخیره Arcblock (ABT) است.

اتیمک والت

 Arcblock (ABT) را می توان در اتمیک والت، کیف پولی با پوشش اندروید، iOS و چندین نسخه دسکتاپ ذخیره کرد. کیف پول اتمیک از بیش از 300 ارز دیجیتال از جمله ABT و سایر توکن های ERC20 و BEP2 پشتیبانی می کند.

مای اتر والت

همچنین می توانیدABT  را در کیف پول مای اتر والت (MyEther Wallet) یکی از قابل اعتمادترین، کیف پول ها ذخیره کنید. در واقع مای اترولت از قابلیت ذخیره تمامی توکن‌های استاندارد ERC20 از جمله Arcblock (ABT) برخوردار است.

تحلیل قیمت توکن آرک (ABT) از ابتدا تاکنون

آرک بلاک در تاریخ 3 فوریه 2018، حجمی معادل 45 درصد از کل توکن های خود را به صورت ICO به فروش رساند. قیمت ارزABT در عرضه اولیه آرک بلاک 0.1607 بوده است . به دلیل تعداد زیاد متقاضیان و محدودیت در عرضه توکن، ArcBlock در 21 ژانویه توکن خود را پیش فروش و از خریداران احراز هویت (KYC) درخواست کرد.

قیمت این توکن پس از راه اندازی، با 400 درصد رشد سالانه، سقف 0.8187 را ثبت کرد، سپس بیش از 50 درصد سقوط کرده و پس از آن در طول سه سال نتوانسته این افت قیمت را جبران کند. اکنون دو سال است که نمودار آرک ساید وی بوده و روندی روی نمودار به چشم نمی خورد. قیمت در بازه 0.05-0.35 در نوسان است. بنابراین خریداران می توانند به راحتی کف و سقف ها را پیش بینی و از خرید و هولد آرک بلاک در بازه های سه ماهه کسب سود کنند.

آینده ArcBlock در ارز دیجیتال

طبق سیستم پیش بینی سایت ولت اینوستر، ABT یک سرمایه گذاری بلندمدت (1 ساله) خوب است. سایت ولت اینوستر بر طبق تحلیل تکنیکال یک افزایش 109 درصدی پیش بینی می کند. بر طبق پیش بینی این سایت تا سال 2027، قیمت توکن آرک بلاک به 0.323 دلار خواهد رسید. بر اساس پیش بینی این سایت، با توجه به قیمت روز Arcblock که در زمان نگارش مقاله، 0.154 دلار است، اگر شما امروز در تاریخ 15 آوریل 2022، مقدار 100 دلار در پروژه Arcblock سرمایه گذاری کنید، در مجموع 648.816 دلار برداشت خواهید کرد.

سایت پرایس پردیکشن پا را از این نیز فراتر می گذارد و ارز آرک بلاک را در سال 2027، در قله های 1.12 دلار می بیند.

پیش بینی دنیای ترید، به سایت ولت اینوستر نزددیکتر است. زیرا قیمت 0.323 سقفی است که آرک بلاک در سال آگوست 2021 به آن دست یافته و بعید نیست که به زودی، حتی تا پایان سال 2022 دو مرتبه به این سقف برسد.

 

نکته باریکتر از مو برای کسب سود از آرک بلاک در ارز دیجیتال

نکته ای که خریداران بلندمدت آرک بلاک باید به آن توجه کنند، این است که چندین سال است آرک بلاک در یک روند سایدوی قرار دارد. بنابراین پس از دستیابی به سقف 0.323 دلار، به احتمال زیاد، قیمت با ریزش مواجه خواهد شد. بهترین راه حل این است که شما ارز آرک بلاک را خریداری کنید و یک سفارش فروش در قیمت 0.323 به صورت پندینگ اردر (pending order) ایجاد کنید. بدین ترتیب هر زمان که قیمت به این سقف رسید، ارز شما بدون دخالت مستقیم شما بفروش می رسد.

 

 

مهم ترین نقطه ضعف آرک بلاک

شما در جستجو برای یافتن نقشه راه سال 2021 و 2022 آرک بلاک هیچ چیزی پیدا نمی کنید و این بزرگترین نقطه ضعف پروژه آرک بلاک است که تنها می تواند دال بر یک چیز باشد: عدم فعالیت.

آرک بلاک در سال 2021 و 2022 روند نداشته و نتوانسته افت قیمت قابل توجه خود را در طول 2 سال جبران کند.

همچنین صرافی های بسیار کمی این ارز را در لیست خود قرار داده اند که می تواند یک هشدار باشد.

اخبار مهم بنیادین آرک بلاک

در این قسمت تمامی اخبار مهم آرک بلاک در ارز دیجیتال به صورت مرتب به روز رسانی خواهد شد.

و اما سخن پایانی

بیت کوین بلاک چین را به عنوان ابزاری برای توسعه امور مالی ایجاد کرده، اتریوم آن را بهبود بخشیده ، اما این آرک بلاک است که موانع تطبیق بلاکچین در دنیای مدرن را از بین می برد.

یکی از بیشترین موارد استفاده از بلاکچین، امور مالی و سرمایه گذاری است. حضور شرکت هایی مانند آرک بلاک، به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که از قدرت و شفافیت فناوری بلاک چین، در سایر بخش های غیرمالی نیز استفاده کنند.

پروژه آرک بلاک بسیار جامعه محور است که یک پلتفرم کاربر پسند، قابل اعتماد و خلاق را ارائه داده است. ArcBlock یک اکوسیستم خدمات بلاک چین است که ارزش رشد دارد و کارشناسان کریپتو آینده روشنی را برای این پروژه، تیم توسعه و سرمایه گذاران آن پیش بینی می کنند. آیا شما در پرتفوی خود آرک بلاک دارید؟

 

 

سوالات متداول (FAQ)

  • آیا آرک بلاک می تواند تا پایان 2025 به  0.8187 دلار برسد؟

دستیابی آرک بلاک به  0.8187 دلار تا پایان سال 2025 بعید به نظر می رسد. در بهترین حالت، انتظار می رود قیمت ABT تا سال 2025 به 0.323 برسد.

  • آیا می توان ABT را استخراج کرد؟

خیر. تمامی توکن های ABT قبلاً استخراج شده و امکان تولید و عرضه توکن جدید وجود ندارد.

  • آیا سرمایه گذاری در آرک بلاک خوب است؟

آرک بلاک از لحاظ بنیادین ارز قدرتمندی است و توسط کارشناسان ارز دیجیتال و سایت های پیش بینی قیمت برای خرید بلند مدت پیشنهاد می شود. اما از نظر کارشناسان دنیای ترید برای سرمایه گذاری چندان ارز خوبی نیست. شما گزینه های بهتری پیش روی خود برای سرمایه گذاری دارید.

 

 

 

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


0 دیدگاه