قیمت لحظه ای ارز راکا؛ معرفی، تحلیل و بررسی آینده ارز رادیو raca
اخبار ارز دیجیتال

قیمت لحظه ای ارز راکا؛ معرفی، تحلیل و بررسی آینده ارز رادیو raca

بازار ارز دیجیتال همیشه با ظهور نام‌های جدید همراه بوده و بخش بزرگی از سرمایه‌گذاران این بازار نیز همیشه به دنبال این نام‌های نوظهور و جذاب بوده‌اند. یکی از نام‌هایی که اخیرا بسیار درباره آن صحبت شده است ارز دیجیتال پلت‌فرم رادیو کاکا (RACA) است. پیش‌بینی می‌شود که پلت‌فرم رادیو‌کاکا به زودی با استقبالی بین‌المللی در زمینه موسیقی، آثار هنری دیجیتال و به ویژه در Metaverse رو‌به‌رو شود. در ادامه این یادداشت نگاهی انداخته‌ایم که اساسا رادیو‌کاکا چیست و ایده‌های آن چه تاثیری بر جامعه ارز دیجیتال خواهد داشت.

ارز دیجیتال راکا چیست؟

پلت‌فرم رادیو‌کاکا (Radio Caca) مدیریت NFTهای چالش Maye Musk Mystery Box (MPB) را که به خوبی شناخته شده است، برعهده دارد. رادیو کاکا همچنین موتور محرک امور مالی غیرمتمرکز و بازی‌های غیرمتمرکز در متاورس USM نیز هست. این پروژه، در شبکه اجتماعی Reddit، با عنوان دروازه‌ای برای بازارهای مختلف NFT معروف شده است.

با توجه به توضیحات در وب‌سایت رسمی رادیو کاکا، این ارز سه برنامه و هدف کلی برای خود در آینده ترسیم کرده است:

NFTهای می‌ماسک

Maye Musk چهار نام مطرح در صنعت NFT را با یکدیگر ادغام کرده است: CryptoPunks ،Hashmasks ،Bored Ape Yacht Club و Maye Musk Mystery Box. می ماسک تنها مورد ازین‌هاست که روی شبکه BSC (بایننس اسمارت چین) طراحی شده است، سه مورد دیگر روی بلاکچین اتریوم سوار هستند.

می ماسک یک توکن کاربردی نیز دارد که با نام MPB شناخته می شود. هر MPB قفل کشورها و نیروهای جدیدی را در USM Metaverse باز می کند. حداقل قیمت 1 MPB در بازار  حدود 20 BNB و حداکثر قیمت آن 10 هزار BNB است.

مدیرعامل صرافی بایننس چنگ ژائو در توییتی اظهار داشت که، Maye Musk Mystery Box چالشی است که توسط می ماسک، مادر میلیاردر معروف ایلان ماسک، طراحی و عرضه شده است.

ارز راکا

راه‌اندازی USM Metaverse توسط رادیو کاکا

USM Metaverse یک متاورس MMO نقشه برداری سه بعدی است، که در دو سال گذشته توسط گروهی از کمپانی‌های Tencent و Roblox توسعه داده شده است. نحوه کار به این صورت است که USM یک مینی بازی راه اندازی می کند و مشتریان می توانند بر اساس تئوری "بازی کن و پول در بیار" در آن بازی ایفای نقش کنند. در این بازی، RACA مانند توکن AXS برای بازی آکسی اینفینیتی عمل می کند.

USM Metaverse احتمالاً در سبک و مدل Final Fantasy XIV خواهد بود، اما فقط با فریم ها، سکانس ها و سازه های FFXIV، نه مشابه نبردهای آن. تاریخ راه اندازی آواتار آن ها سپتامبر 2021 خواهد بود. تاریخ رسمی راه اندازی USM Metaverse نیز، مارس 2022 است.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: ارز بیبی دوج

کودا سگ روباتیک دوست داشتنی روی پلت‌فرم رادیوکاکا

کودا، یک سگ روباتیک چهار پا، یکی از اولین پروژه های غیر متمرکز و مبتنی بر هوش مصنوعی روباتیک سگ در جهان است. با ویژگی اختیاری، برای ذخیره اطلاعات روی IPFS و کامیونیتی فایل کوین. توکن غیر مثلی “Dancing Koda” نمایش مناسبی برای چابکی کودا به حساب می آید. این NFT از طریق Radio Caca صادر شده و توکن RACA تنها راه برای ارائه پیشنهاد خرید است.

مشخصات توکن Raca

  • شناسه توکن: رادیو کاکا - Radio Caca
  • مخفف تجاری: RACA
  • بلاکچین: بایننس اسمارت چین - Binance Smart Chain
  • استاندارد توکن: BEP-20
  • نوع توکن: کاربردی
  • عرضه: 500 تریلیون RACA
  • عرضه مستقیم در صرافی ها: 320 تریلیون RACA
  • تخصیص یافته به تیم راکا: 70 میلیارد RACA (دوره زمانی 3 ساله- در بازه های سه ماهه قابل دسترسی)
  • تخصیص یافته به استخراج و استیک: 60 میلیارد RACA (طی 1 سال)
  • توکن های تخصیص یافته برای سوزاندن: 50 میلیارد RACA (پس از شروع دور دوم راکا)

ارز دیجیتال راکا

توکن راکا RACA اساسا توکن اصلی این پروژه و ایده است که بر اساس استاندارد BEP-20 زنجیره هوشمند بایننس Binance Smart Chain (BSC) ایجاد شده است. این توکن کاربردی برای پرداخت هزینه خدمات و محصولات در زمینه های موسیقی، آثار هنری دیجیتال و ترند و مد در سراسر جهان استفاده خواهد شد. علاوه بر این، RACA علاوه بر این برای استخراج زمین های مختلف، دارایی های غیر معمول و NFT های متنوع در USM Metaverse استفاده می شود. کاربران می توانند RACA را عنوان توکنی کاربردی و اصلی، در فضای USM Metaverse استفاده کنند.

ارز دیجیتال Raca را از کجا بخریم؟

RACA در حال حاضر در صرافی هایMXC (MEXC) ،PancakeSwap (V2) ،CoinW ،ZT و AOFEX لیست شده و معامله می شود.

رادیو راکا

از آنجا که RACA یک توکن BEP-20 است، می توانید این توکن را در کیف پول های Trust Wallet ،Metamask ،Binance Chain Wallet و غیره ذخیره کنید. علاوه بر این، اگر اغلب معامله می کنید، می توانید بلافاصله آن را در کف پول های معاملاتی MXC ذخیره کند.

آیا باید روی ارز دیجیتال Raca سرمایه گذاری کنم؟

عملکرد Radio Caca با راه اندازی وب سایت نسخه 1.0 فعلا در حال مشاهده و بررسی است (اگرچه، نسبتاً کند و هرگز اطلاعات کافی ارائه نمی دهد) و NFT ها را در BakerySwap با RACA برای خرید ارائه می دهد.

یکی از مسائل قابل توجه در مورد این پروژه این است که سازندگان آن به سختی کار می کنند تا داده های وب سایت های شبکه های اجتماعی را جایگزین کنند. قدم زدن در کانال رسمی توییتر Radio Caca ممکن است به شما کمک کند تا از وضعیت اولیه این پروژه کمی مطمئن شوید. اما این کافی نخواهد بود. اگر تصمیم دارید در مورد این توکن به قضاوتی خوب برسید، باید داده های بسیاری را مطالعه کنید و سطح خوبی از اطلاعات را برای جلوگیری از چرخیدن روی FOMO های مختلف کسب کنید! نه تنها در مورد Raca، بلکه در مورد هر پروژه دیگری.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: اصطلاحات ارز دیجیتال

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام