ایردراپ dydx ؛ ایردراپ توکن صرافی dYdX
اخبار ارز دیجیتال

ایردراپ dydx ؛ ایردراپ توکن صرافی dYdX

معامله گران از این ایردراپ با بودجه هنگفت بسیار خوشحالند، پیش تر از این ها اما، به دلیل اشکال گزارش شده در ماژول امنیتی، مشکلاتی در عرضه این توکن به وجود آمده بود.

صرافی مشتقات ارز دیجیتال dYdX محدودیت های انتقال توکن DYDX خود را در روز چهارشنبه لغو کرد و به کاربران اجازه داد توکن‌های دریافت شده طی ایردراپ را انتقال دهند و آن‌ها را معامله کنند.

ارزش بازار این توکن در حال حاضر تقریبا 650 میلیون دلار و ارزش هر واحد از آن تقریباً 12.35 دلار، تنها چند ساعت پس از راه اندازی است.

dYdX یک صرافی غیر متمرکز است که بر روی شبکه لایه دومی Starkware  ساخته شده است و در مقایسه با سازندگان بازار خودکار (AMM) مانند یونی سوآپ و SushiSwap، دارای دفترچه سفارشات است. کاربران این صرافی، می‌توانند در بازارهای فیوچرز، پرپچوال و مارجین روی چندین جفت ارز به معامله بپردازند. 

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود: ارز dydx

توکن DYDX یک توکن مدیریتی و کاربردی است. DYDX می تواند برای رای دادن به پیشنهادات مدیریتی شبکه مورد استفاده قرار گیرد و همچنین بسته به مقداری از این توکن که هولد می کنید، کارمزد معاملات و سفارش گذاری برای شما با تخفیف محاسبه می شود.

در چند ساعت پس از آن که معامله توکن مقدور شد، قیمت توکن بسیار بی ثبات بود. وب سایت ردیابی دارایی های رمزنگاری شده CoinGecko قیمت DYDX را تا 14 دلار در زمان شروع معاملات اعلام کرد و همچنین بین صرافی های متمرکز و غیر متمرکز اختلاف قابل توجهی در قیمت آن وجود داشت.

در زمان نگارش این مقاله، این توکن در صرافی هوبی گلوبال با قیمت 12.38 دلار معامله می شود، در حالی که سوشی سوآپ این توکن را معادل 11.70 دلار قیمت گذاری کرده است.

گزارشات از توییتر نشان می دهد که برخی از کاربران بیش از 50،000 دلار از ایردراپ صرافی dydx سود کرده‌اند. شرایط استفاده ازین ایردراپ فعالیت در صرافی dYdX در بازه سه سال گذشته بوده. با تیم dYdX تماس‌هایی گرفته شده تا میزان میانگین خروجی ایردراپ را تأیید کنند، اما تا زمان نگارش این مقاله عدد دقیقی ارائه نشده است.

کاربرانی که با استفاده از آدرس IP ایالات متحده معامله می کردند، واجد شرایط ایردراپ یا مشارکت در برنامه سهام نیستند، ظاهراً به دلیل نگرانی در مورد قوانین اوراق بهادار ایلات متحده این تصمیم اتخاذ شده بود. این موضع باعث نگرانی قابل توجهی در توییتر شده است.

کاربران خارج از ایالات متحده می توانند از طریق انواع برنامه های استخراج نقدینگی که در حال انجام است، توکن دریافت کنند. معاملاتی که در صرافی انجام می شود، دریافت توکن را به همراه می آورد و همچنین ماژول تامین نقدینگی و ماژول های امنیتی خاصی نیز، برای پاداش دهی در نظر گرفته شده است.

در توییتر، کاربران گزارش داده اند که، بخش فرانت اند قرارداد ماژول امنیتی، غیرفعال شده است، زیرا کاربران در استفاده از توکن های DYDX (stkDYDX) برای دریافت سهم خود از استخر بیمه موفق نبودند.

یکی از اعضای تیم در Discord رسمی این صرافی نوشت:

"هیچ گونه وجهی از کاربران در خطر نیست و همه وجوه قابل بازیابی هستند."

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام