آخرین اخبار رمز ارز pepe - لیست شدن پپه در صرافی بایننس 🚀
اخبار ارز دیجیتال

آخرین اخبار رمز ارز pepe - لیست شدن پپه در صرافی بایننس 🚀

این روزها، ارز دیجیتال پپه کوین تبدیل به ترند بازار ارز دیجیتال شده. این رمزارز از تمامی میم کوین‌ها پیشی گرفته. در ماه آوریل، قیمت ارز pepe فقط در چهار روز، بیش از 266 برابر رشد داشته. در این صفحه می‌توانید در جریان آخرین اخبار ارز پپه قرار بگیرید. اما پیش از هر اقدام، همه چیز در مورد ارز pepe شامل ریسک‌های سرمایه‌گذاری و توکنومیک این ارز را حتماً مطالعه فرمایید.

آخرین اخبار رمزارز pepe (26 خرداد) 

صرافی بایننس روز گذشته در یک اعلامیه‌ی رسمی، از حذف رمزارز PEPE از بخش وام انعطاف پذیر صرافی بایننس خبر داد. بدین ترتیب، این رمز ارز دیگر به عنوان دارایی قابل وام دهی در لیست بایننس وجود ندارد.

بدین وسیله، در تاریخ 21/06/2023 ساعت 08:00 (UTC)، مصادف با 31 خرداد، بخش وام انعطاف‌پذیر بایننس، همه‌ی وام‌های معوق رمزارز PEPE را می‌بندد. اکیداً به کاربران توصیه می‌شود که وام‌های معوقه PEPE خود را قبل از این تاریخ، بازپرداخت کنند تا از هرگونه لیکوئیدیشن احتمالی جلوگیری کنند. در صورت لزوم، 2٪ کارمزد لیکوئیدیشن اعمال می شود.

ارز دیجیتال pepe که در 7 روز گذشته، 24.5 درصد سقوط کرده بود، در 24 ساعت گذشته، یک رشد 4.6 درصدی به ثبت رساند.

آخرین اخبار ارز pepe (2 خرداد) | لیست شدن ارز پپه در صرافی بیتفینکس و کراکن🚀🚀🚀

روز گذشته، 22 می، صرافی بیتفینکس از لیست شدن ارز پپه کوین در بخش اسپات خبر داد. طی اعلامیه‌ی این صرافی، معاملات این ارز طی دو روز آتی آغاز می‌شود.

بدین ترتیب جفت ارزهای پپه به دلار (PEPE/USD) و پپه به تتر (PEPE/USDT) در لیست صرافی بیتفینکس قرار گرفت.

صرافی کراکن نیز یکی دیگر از صرافی های معروف ارزهای دیجیتال است که ارز PEPE را نیز به مجموعه‌ی معاملاتی خود اضافه کرده است.

آخرین اخبار ارز پپه (آپدیت 16 اردیبهشت): صرافی بایننس pepe را لیست کرد🚀🚀🚀

صرافی بزرگ بایننس در اعلامیه‌ای از لیست شدن دو میم کوین پپه (PEPE) و فلوکی اینو (Floki Inu) در بخش  نوآوری خبر داد. در حال حاضر، ارز پپه در دسترس 90 میلیون کاربر صرافی بایننس برای خرید در بخش اسپات قرار دارد.

روز گذشته رئیس صرافی بایننس قبل از لیست شدن این ارز، در مورد نوسانات شدید آن به معامله‌گران هشدار داد.

 

معمولاً صرافی بایننس به علت حفظ مشتری، ارزهای پرطرفدار را ابتدا در بخش نوآوری لیست می‌کند. این ارزها پس از طی مراحلی، در صورت کسب یک سری معیارهای تعریف شده توسط صرافی، به بخش ترید رسمی منتقل می‌شوند.

بنابراین، مادامی که ارزی به لیست ترید رسمی منتقل نشود، مورد تأیید صرافی نیست. همچنین ممکن است در صورت عدم کسب معیارهای لازم، این ارز از لیست حذف شود. 

 

پس از انتشار این خبر، قیمت این دو ارز به شدت صعودی شده. طی 24 ساعت گذشته ارز پپه 60 درصد افزایش قیمت داشت و نوسانات زیادی پیدا کرده است.

پپه کوین (PEPE) اخیراً یکی از بهترین عملکردها را در کریپتو ارائه داده است؛ به‌طوری که قیمت آن در هفت روز گذشته، بیش از 900 درصد افزایش یافته است. 

ارزش بازار این دارایی که در زمان عرضه در اواسط آوریل، کمتر از یک میلیون دلار بود، اکنون به بالای 1 میلیارد دلار افزایش یافته است.

در حال حاضر، ارز PEPE چهل و پنجمین دارایی دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است و از ارزهای رمزنگاری شده معروف از جمله ایاس (EOS)، Stacks (STX) و غیره پیشی گرفته است. پس از لیست شدن پپه در بایننس، جهش حجم معاملات سایت صرافی را زمین گیر کرد!

بلافاصله پس از اینکه بایننس میم کوین‌های پرطرفدار Floki و PePe Coin را در بایننس لیست شد، جهش حجم معاملات باعث بروز مشکلات فنی در سایت binance.com شد.

به دلیل مشکلات فنی، معاملات ارزهای $FLOKI و $PEPE به طور موقت به حالت تعلیق درآمد.


آخرین اخبار ارز پپه (آپدیت 15 اردیبهشت): جهش معاملات پپه بلاکچین اتریوم را فلج کرد!

جهش حجم تراکنش‌های ارز pepe، باعث افزایش حجم تراکنش‌های اتریوم و افزایش کارمزد این شبکه شد.

 ارزش بازار پپه کوین در این هفته به بیش از 500 میلیون دلار رسید و دوباره به زیر 400 میلیون دلار سقوط کرد.

در حالی که امکان دارد این افزایش فعالیت، به دلیل افزایش علاقه به بازار کریپتو باشد، اما باعث نگرانی در مورد مقیاس‌پذیری شبکه و تأثیر افزایش کارمزدها بر کاربران شده است.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام