قیمت لحظه ای لیدو؛ معرفی کامل، تحلیل و بررسی آینده LDO
اخبار ارز دیجیتال

قیمت لحظه ای لیدو؛ معرفی کامل، تحلیل و بررسی آینده LDO

توکن لیدو (Lido) با علامت اختصاری LDO متعلق به یک پلتفرم سپرده گذاری می باشد با این اختلاف که دیگر نیاز نیست کاربر برای استیک کردن و یا سپرده گذاری کل مبلغ را قفل نماید. کاربر می‌تواند با این پلتفرم ضمن استیک کردن، به ازای آن پاداش دریافت کند و به علاوه، مبلغی را معادل سرمایه خود، تحت یک توکن، دریافت نماید و  مجدد با آن کسب درامد کند.

 

استیک کردن یکی از راه‌های درآمد ‌زایی در ارزهای دیجیتال است. در استیک کردن کاربر مقدار مشخصی از یک ارز دیجیتال را برای زمان معینی در یک پلتفرم نگهداری می‌کند و به ازای آن پاداش دریافت می‌کند که می‌شود این روش را به حساب‌های سرمایه ‌گذاری در بانک‌ها تشبیه کرد. اما مسئله موجود در استیکینگ این است که، موجودی حساب کاربر بلاک می‌شود و در مدت زمان استیک، کاربر به حساب خود دسترسی ندارد.

 

 

پلتفرم لیدو چیست؟

پلتفرم لیدو، پروتکلی است که توسط ارز دیجیتال لیدو برای آسان کردن استیکینگ اتریوم طراحی شده است. پلتفرم لیدو این امکان را فراهم ساخته تا کاربرانش همزمان بتوانند هم از مزایای استیک کردن استفاده کنند و هم از مزایای شرکت در پروژه‌های دیفای بهره ببرند.کاربران با استیک کردن اتریوم در پلتفرم ارز دیجیتال لیدو، توکن stETH ( Staked ETH) دریافت می‌کنند. توکن stETH ارزش سپرده را به صورت روزانه همراه با پاداش استیک کاربر نمایش می‌دهد که کاربران می‌توانید از این موجودی برای وام‌دهی استفاده کنند.

شما همچنین می توانید نمودار، قیمت لحظه ای، جدول رنک و ارزش بازار لیدو را در بالای این صفحه ملاحظه فرمایید.

جهت مشاهده قیمت ارز FLUKI بر روی عبارت ارز فلوکی کلیک کنید.

آخرین اخبار لیدو (LDO) بروزرسانی 3 مرداد

لیدو در میان سه ارز پرفروش هفته

از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال نشانه‌هایی از روند رو به بهبود بازار را نشان می‌دهد، چندین توکن مالی غیرمتمرکز (DeFi)، سودهای عجیبی را در هفته گذشته ثبت کردند. سه ارز دیجیتالی که در هفته گذشته توانستند رشد چمشگیری را از خود به نمایش بگذارند را با هم بررسی میکنیم

 ارز دیجیتال لیدو (LDO)

 ارز دیجیتال لیدو (LDO)، توکن اصلی پلتفرم لیدو‌فاییننس (Lido Finance)، طی هفت روز گذشته 161 درصد رشد باورنکردنی داشته است و در حال حاضر با بالاترین قیمت 9 هفته گذشته، معادل 1.59 دلار معامله می شود. اطلاعیه اخیر این پلتفرم برای گسترش راه‌حل‌های مختلف مقیاس‌پذیری لایه ۲ برای شبکه اتریوم، تأثیر مثبت کوتاه‌مدتی بر قیمت این توکن داشت.

 ارز دیجیتال آوه (AAVE)

 آوه (AAVE)، توکن اصلی پلتفرم محبوب وام‌دهی ارزهای دیجیتال، در طول هفته 46.4 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر تقریباً با بالاترین قیمت دو ماهه، کمی بیش از 100 دلار معامله می‌شود. آوه نیز در روز گذشته 4.8 درصد افزایش یافته است، شاید این جهش، ناشی از اثرات مثبت طرح پیشنهادی این پلتفرم برای راه‌اندازی استیبل کوین خود، باشد

 ارز دیجیتال کرو دائو (CRV)

ارز دیجیتال کرو دائو با نماد اختصاری CRV نیز با افزایش تقریبا 41.5 درصدی در طول این بازه، سود هفتگی قابل توجه‌ای را نشان داده است. مشابه توکن‌های لیدو و آوه، کرو دائو اکنون در بالاترین سطح 9 هفته‌ای خود یعنی 1.28 دلار تغییر می‌کند. این توکن همچنین شاهد حرکت مثبت قیمت در 24 ساعت گذشته بوده است که تقریباً 9.6 درصد افزایش یافته است.

سایر پروژه‌های پرسود هفته

پروژه‌های دیگری که پیشرفت‌های قابل‌توجهی داشته‌اند عبارتند از: ثور چین با نماد اختصاری RUNE، پلتفرم نقدینگی غیرمتمرکز که امکان مبادله فوری ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند، 11.7 درصد در 24 ساعت گذشته و 40 درصد در هفته افزایش یافته است. اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، 5.4 درصد در روز گذشته و 45 درصد در هفته افزایش یافته است. اتریوم اوایل روز سه‌شنبه سطح 1600 دلار را بازپس گرفت و در زمان انتشار به 1,604 دلار بازگشت.

 

سوالات متداول (FAQ)

از کدام صرافی لیدو بخریم؟

    1. KuCoin
    2. Gate.io
    3. Binance
    4. Sushiswap

کیف پول‌های ارز دیجیتال لیدو 

    1. Trust Wallet
    2. MetaMask
    3.  SafePal

آینده لیدو: پیش بینی قیمت لیدو

متأسفانه، حتی افزایش 200 درصدی قیمت لیدو، برای جبران ریزش آن در سال جاری کافی نیست. از زمان رسیدن به بالاترین سطح محلی در ماه آوریل، لیدو ۶۶ درصد از ارزش خود را از دست داد. در ابتدای ماه جولای، لیدو تقریباً 90 درصد کاهش یافت و آن را به یکی از بدترین توکن‌ها در بین 100 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار تبدیل کرد. در حال حاضر، خرید لیدو به شدت پایین است و ممکن است در روزهای آینده با اصلاحاتی روبرو شود زیرا حجم خرید در سطح نسبتاً پایینی باقی می ماند و ممکن است برای حمایت از ادامه رالی فعلی کافی نباشد.

 

 

 

 

 

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام