در مورد BabyDoge هیجان زده اید؟ همه چیزی که باید در مورد آن بدانید
اخبار ارز دیجیتال

در مورد BabyDoge هیجان زده اید؟ همه چیزی که باید در مورد آن بدانید

این ارز رمزنگاری شده که پیشرفت و اقبال خود را به طرفداران و اعضای جامعه آنلاین دوج مدیون است، سرمایه گذاری روی خود را بدین صورت تشویق می کند، که شما با هر بار خرید و فروش بیبی دوج از ده درصد تخفیف در هزینه تراکنش برخوردار خواهید شد.

"میخواهم با نشان دادن افزایش سرعت و بامزگی تراکنش های جدیدم، پدرم را تحت تأثیر قرار دهم." بیبی دوج، عضو تازه بازار ارزهای رمزنگاری شده و کودک یک ساله دوج کوین، اینگونه معرفی می شود.

ادعای شهرت آن برای چه چیزی است؟ در مقایسه با شیبا اینو (Shiba Inu) که مانند سگی مهربان با عشق و علاقه به شما خیره شده است، بیبی دوج (Baby Doge) سرعت تراکنش بیشتری را ارائه می دهد و توکنی مبتنی بر کشت سود، سوار بر سیستمی یکپارچه از اثبات سهام است، به این معنی که هرچه بیشتر با آن معامله کنید، پول بیشتری به کیف پول شما اضافه می شود.

 

اهداف بلند پروازانه

اولین قیمت ثبت شده دوج کوین کودک، که در 1 ژوئن 2021 تاسیس شد، 0.000000000000175 دلار بود. اجرای برنامه ای شش مرحله ای با ایجاد 420 کوادریلیون رمزارز، جایی خواهد بود که همه چیز شروع به داغ شدن خواهد کرد! فکر کنید 125 کوادریلیون توکن سوزانده اید و یک کالت بیبی دوج را با سرمایه بازار 500 میلیارد دلار ترسیم کرده اید! اکنون، یک بیبی دوج برابر با فقط 0.0000000061 دلار است که تنها معادل 0.04 درصد از ارزش بازار فعلی بیت کوین است.

در حال حاضر، سرمایه تجاری دوج کوین کودک تقریباً 304،458،000 دلار است، که توسط ایلان ماسک افسانه ای، بنیانگذار تسلا حمایت شده است، کسی که توییت های حمایتی مکررش از دوج کوین اصلی نیز، یکی از عوامل رشد آن به شمار می رفت. از 5 ژوئیه 2021، دوج کوین با قیمت 0.2319 دلار معامله می شود.

این ارز رمزنگاری شده که پیشرفت و اقبال خود را به طرفداران و اعضای جامعه آنلاین دوج مدیون است، سرمایه گذاری روی خود را بدین صورت تشویق می کند، که شما با هر بار خرید و فروش بیبی دوج از ده درصد تخفیف در هزینه تراکنش برخوردار خواهید شد.

این بدان معنی است که شما هر بار که این آلت کوین را می فروشید، 10 درصد ضرر می کنید. تجزیه و تحلیل این تقسیم به این صورت است که، 5 درصد بین هر یک از دارندگان بیبی دوج، به نسبت از پیش تعیین شده، توزیع می شود و 5 درصد دیگر نیز به استخر نقدینگی مختص ارز رمزنگاری شده معروف دیگر، کوین باینس، اختصاص می یابد. در حال حاضر، این آلت کوین فقط در سه صرافی بصورت داخلی و بین المللی معامله می شود. صرافی های BitBnS ، WazirX و Binance.

 

کاربرد نهایی؟

به گفته ادول پاتل، مدیر عامل و بنیانگذار Mudrex، یک سیستم عامل تجارت خودکار ارزهای رمزنگاری، استفاده وسیع وگسترده از یک ارز رمزنگاری شده خاص تا حد زیادی به ارزش افزوده و کاربرد نهایی آن بستگی دارد. "در طول سالها، نوآوری و تغییر در صنعت رمزنگاری توسط توکن هایی ایجاد شده است که موارد استفاده عملی داشته اند. به زبان ساده، اگر ارزی رمزنگاری شده، هرگونه تراکنش مالی را، کمی کارآمدتر انجام دهد، آن رمز معمولاً به طور وسیع تری مورد اقبال و استفاده قرار خواهد گرفت. کوین هایی که صرفاً به توییتر برای افزایش قیمت متکی هستند، در نهایت از بین خواهند رفت. "

این مساله برای همه ارزهای رمزپایه اصلی حال حاضر، صدق می کند. به عنوان مثال شبکه اتریوم را در نظر بگیرید، که چگونه ساز و کارهایش به راحتی روی ارز دیجیتال اتر کار می کنند. اپلیکیشن های مبتنی بر بلاکچین این ارز دیجیتال، دریچه جذابی برای توسعه قراردادهای هوشمند، امور مالی غیرمتمرکز و موارد دیگر باز می کنند.

به همین ترتیب، Chia را در نظر بگیرید که یک ارز رمزپایه نسبتاً کوچک تر است و سرمایه بازار فعلی آن فقط 245،414،741 دلار است. اما کاربرد بالفعل این دارایی، با ارائه اثبات فضا و زمان برای استفاده از راه حل های ذخیره سازی ابری و مقابله با نگرانی های زیست محیطی که مدتهاست دنیای استخراج ارزهای رمزنگاری شده را درگیر خود کرده، ارزش ذاتی جذابی را برای سرمایه گذار به نمایش می گذارد.

پاتل توضیح می دهد که: "جامعه رمزنگاری به طور کلی در مورد "Babydoge" به دو بخش تقسیم شده است. یک بخش، متشکل از 300000 طرفدار، به سیستم هوشمند یکپارچه "Babydoge" اعتقاد دارد و این ارز را تبلیغ و به کارگیری می کد. بخش دیگر اما احساس می کند که این فقط یک کوین با تبلیغ ایده سریع ثروتمند شدن است، که در نهایت اقبال خود را از دست خواهد داد. به عنوان حرف آخر، "BabyDoge" کوینی است که در حال حاضر توسط جنون "ترس از دست دادن" یا همان “FOMO” هدایت می شود و در آینده ای نزدیک استفاده خاصی نخواهد داشت. تا زمانی که توسعه دهندگان، مورد استفاده ای، از این ارز رمزنگاری کشف نکنند، احتمال اینکه تغییر بزرگی در صنعت رمزنگاری ایجاد کند وجود نخواهد داشت."

 

آیا ارزش هیاهو دارد؟

شما باید صبر کنید و ببینید. در حالی که بازار ارزهای رمزنگاری شده در حجم معاملات خود طی 24 ساعت گذشته افزایش 132 درصدی را تجربه کرده است، باید دید که آیا دوج کوین کودک، تسلیم سرنوشت محتومی می شود که اکثر ارزهای میم (Meme) بزرگ با آن روبرو هستند یا در آینده یک برنامه هوشمند ارائه می دهد تا حضور طولانی مدت خود را تضمین کند.

طبق گفته سخنگوی CoinDCX: "پس از مدتی حمایت تقریباً یک نفره برای Dogecoin، ایلان ماسک، سرمایه گذار مشهور دنیای رمزنگاری، همانطور که از توییت اخیر او دیده می شود، به بیبی دوج علاقه پیدا کرده است. با این حال ، آنچه باید درک کنیم این است که بیبی دوج اساساً دنباله دوج کوین اصلی  است. بیبی دوج ماهیت تورمی دارد، زیرا عرضه آن محدود است و عرضه پایین تر و پویایی تقاضای بالاتر عمدتا باعث افزایش قیمت ها می شود. علاوه بر این ها، BABY DOGE در اصل یک دارایی رمزنگاری شده بر اساس DOGE است که در جامعه کریپتو، شک و تردیدهای زیادی در مورد ارزش تکنیکی آن وجود دارد. علی رغم هیاهوی زیاد پیرامون آن، سرمایه گذاران باید قبل از سرمایه گذاری روی چنین کوین هایی، رفتاری محتاط داشته باشند، زیرا قابلیت های فنی آنها محدود است و در حال حاضر به دلیل تأثیر برخی از افراد مشهور است که تقاضا برای آن ها زیاد است."

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام