اخبار بیت تورنت؛ به روزترین اخبار btt
اخبار ارز دیجیتال

اخبار بیت تورنت؛ به روزترین اخبار btt

BTT ارز دیجیتال پلتفرم بیت تورنت است که بر روی بلاک چین TRON به عنوان یک توکن استاندارد TRC-10 انتشار داده شده است. همانطور که در وایت پیپر بیت تورنت ذکر شده است، کل عرضه این ارز دیجیتال، 990,000,000,000 BTT است.

BTT نقش های مختلفی در محصولات BitTorrent ایفا می کند، به عنوان مثال، به کاربران اجازه می دهد هزینه دانلود پرسرعت با BitTorrent Speed ​​را پرداخت کنند. و این دستاوردی است که قرار است پس از راه‌اندازی شبکه اصلی بیت‌تورنت در ۱۲ دسامبر (21 آذر) حاصل می‌شود.

راه اندازی شبکه اصلی با برنامه هایی برای تغییر نام توکن های BTT نیز همراه است.

از کدام صرافی بیت تورنت بخریم؟

صرافی های زیادی بیت تورنت را در لیست خود قرار داده اند. اما بهترین صرافی ها برای ایرانیان برای خرید بیت تورنت (BTT) صرافی کوکوین، صرافی کوینکس و صرافی Gate.io هستند.

جهت آشنایی با صرافی مناسب ایرانیان مقاله بهترین صرافی خارجی برای ایرانیان را مطالعه کنید.

چرا قیمت ارز دیجیتال بیت تورنت در یک روز به رشد 42 درصدی رسید؟

تنها دو روز تا روز موعود 12 دسامبر (21 آذر) و راه اندازی شبکه اصلی بیت تورنت باقیست. انتظار برای این راه اندازی بلاکچین تورنت موجب رشد چشمگیر توکن BTT در روز گذشته شد. بطوریکه در 9 دسامبر توکن بیت تورنت رشد 24 ساعته 42% را به خود دید.

اما پس از این رشد، در پی صدور اعلامیه بیت تورنت، مبنی بر لزوم تبدیل توکن قدیمی به جدید، یک ریزش قابل توجه در نمودار بیت تورنت رخ داد.

با اینحال، در حال حاضر، جفت ارز بیت تورنت به دلار آمریکا (BTT/USD) یکی از بهترین عملکردها را در بازار ارز دیجیتال به ثبت رسانده است.

برای دریافت آخرین خبرهای ارز دیجیتال در کانال تلگرامی دنیای ترید عضو شوید.

راه اندازی شبکه اصلی بیت تورنت

BitTorrent یک پروتکل میان زنجیره ای است که از طریق الگوریتم اجماع اثبات سهام (PoS) در شبکه ترون (Tron) اجرا می شود. پروتکل بیت تورنت علاوه بر سازگاری با بلاک چین های اتریوم، بایننس اسمارت چین و ترون و امکان تعامل با این بلاکچین ها، امور مالی غیرمتمرکز دیفای را نیز پوشش می دهد و با راه اندازی بلاکچین بیت تورنت، کاربران می توانند دارایی ها و توکن های دیفای خود را به این بلاکچین ها انتقال دهند.

راه اندازی بلاکچین بیت تورنت: اطلاعیه پروتکل بیت تورنت

توسعه‌دهندگان بیت ‌تورنت در اطلاعیه ای اعلام کرده‌اند که در روز راه‌اندازی توکن شبکه اصلی که برای ۱۲ دسامبر برنامه‌ریزی شده است، نام BTT تغییر خواهد یافت. بیت تورنت به توسعه‌دهندگان، صرافی‌ها و کیف پول‌هایی که روی بلاک چین ترون کار می‌کنند، توصیه کرده است که فرآیند تغییر نام را تکمیل کرده و ظرف 30 روز ارزهای خود را سواپ کنند.

 

برنامه راه اندازی شبکه بیت تورنت چیست؟

راه اندازی شبکه اصلی با تغییراتی برای توکن BTT همراه خواهد بود، زیرا این توکن مجدداً نامگذاری شده و با توکن های جدید BTT با نسبت 1:1000 سواپ می شود. علاوه بر این، عرضه توکن به 990 تریلیون دلار افزایش خواهد یافت.

قرار است توکن‌های جدید، BTT نام گیرند و توکن‌های قدیمی به BTTOLD تغییر نام دهند، این امر نشان می‌دهد که این توکن‌های قدیمی پس از راه‌اندازی از بین نخواهند رفت.

 

 

در راه اندازی  12 دسامبر بیت تورنت، توکن‌های قدیمی BTT از TRC10 به TRC20 ارتقا خواهند یافت، در حالی که توکن‌های جدید BTT به عنوان توکن‌های TRC20 در شبکه اصلی ترون منتشر خواهند شد. در این اطلاعیه آمده است: «توکن های جدید BTT در اکوسیستم زنجیره بیت تورنت که به زودی به صورت زنده عرضه می شود، منتشر می شوند.»

این اطلاعیه همچنین می افزاید، پس از فعالسازی شبکه اصلی بیت تورنت، توکن های قدیمی همچنان به فعالیت خود ادامه خواهند داد. قراردادهای تبدیل یا سواپ توکن‌های قدیمی به توکن‌های جدید به‌طور دائمی فعال خواهند بود و کاربران می‌توانند در هر زمان اقدام به تبدیل و سواپ توکن قدیمی به جدید کنند. صرافی هایی که از توکن جدید پشتیبانی نمی کنند، می توانند به حمایت از مبادله BTTOLD ادامه دهند.

از توکن‌های BTT، به عنوان توکن ابزار جدید برای شبکه BitTorrent استفاده خواهد شد، اما طبق اعلامیه بیت تورنت توکن‌های BTTOLD نیز، موارد استفاده خود را حفظ خواهند کرد.

تحلیل تکنیکال بیت تورنت : آیا وقت خرید ارز دیجیتال BTT بیت تورنت فرارسیده؟

با وجودیکه این توکن رشدهای خوبی را به ثبت رسانده است، ولی یکی از ارزهای دیجیتال پرنوسان است و حرکت های هیجانی زیادی در نمودار آن به چشم می خورد. اکنون در نمودار یکساعته آن یک روند ساید شکل گرفته است. در روز 6 دسامبر بیت تورنت خط روند خود را با حجم بالا و با یک کندل بلند شکست. روز گذشته نیز بیت تورنت پس از شکستن منطقه مقاومت 0.0031، این سطح را تبدیل به سطح حمایت کرد. این ارز دیجیتال تا 0.0042 نیز پیش رفت و سپس به سوی خط روند خود پول بک داشت. انتظار می رود پس از این پول بک قیمت روند صعودی در پیش گیرد.

نمودار روزانه بیت تورنت

افق بلند مدت بیت تورنت صعودی است. اگر قصد سرمایه گذاری بلندمدت (سه تا 5 ماهه) در ارز دیجیتال را دارید، بیت تورنت قطعاً یکی از گزینه های پیش روی شما خواهد بود. اکنون به علت اعلامیه بیت تورنت برای فروش توکن ها، قدرت دست فروشندگان است. در روز 12 دسامبر انتظار یک افزایش قیمت می رود.

خبرهای فاندامنتال مثبت برای بیت تورنت: سرمایه گذاری 30 میلیون دلاری در شبکه WOO

بیت تورنت اولین پروتکل اثبات سهام است که از زنجیره‌های جانبی در شبکه ترون استفاده می‌کند. امروز 10 دسامبر (19 آذر)، شبکه غیرمتمرکز همتا به همتای BitTorrent اعلام کرد که سرمایه گذاری اولیه خود را در شبکه WOO به عنوان بخشی از دور سرمایه گذاری 30 میلیون دلاری سری A به پایان رسانده است.

قرار است پس از راه اندازی بلاکچین جدید بیت تورنت در روز 12 دسامبر، بیت تورنت و شبکه WOO در ارائه راه حل های تأمین نقدینگی با یکدیگر همکاری کنند.

شبکه WOO یکی از اولین شرکت کنندگان اکوسیستم در زنجیره جدید بیت تورنت است.

گفتنی است استراتژی شبکه WOO برای ارائه نقدینگی در پلتفرم‌های مختلف بلاک چین متمرکز و غیرمتمرکز، برای بلاکچین تازه تأسیس بیت تورنت گزینه بسیار مناسبی است.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام