اخبار ارز Ape؛ آخرین خبر ایپ کوین: جهش 22 درصدی قیمت ape در یک روز
اخبار ارز دیجیتال

اخبار ارز Ape؛ آخرین خبر ایپ کوین: جهش 22 درصدی قیمت ape در یک روز

صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال از روز پنجشنبه ارز ape یا apeCoin با نماد اختصاری ape را در لیست خود قرار دادند.به گزارش بخش ارز دیجیتال دنیای ترید، ارز ape در فهرست صرافی های بزرگی مانند بایننس، کوین بیس (Coinbase)، صرافی FTX، جمینی (Gemini) و صرافی کراکن  (Kraken) قرار گرفت. اخبار مهم و بنیادین ape coin را اینجا دنبال کنید.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: ape چیست؟

آخرین خبر ارز ape: علت افزایش 22 درصدی قیمت ارز Ape  (بروزرسانی 28 تیر)

در 24 ساعت گذشته، قیمت ApeCoin بیش از 22 درصد افزایش یافت. این افزایش قیمت، پس از آن صورت گرفت که یوگالبز، سازنده‌ی ان اف تی میمون‌های کسل (BAYC)، از بازی جدید متاورسی Otherside رونمایی اولیه کرد. شایان ذکر است که این دمو شامل یک تور انحصاری در «باتلاق بیوژنیک» Otherside بود که تنها به تعدادی محدودی از کاربران خوش شانس (4300 عضو جامعه BAYC که جزو مالکین زمین‌های «Otherdeeds» بودند) ارائه شد.

در حال حاضر، ApeCoin پس از 30 درصد افزایش قیمت در هفته‌ی گذشته، حدود 6 دلار معامله می‌شود.

در ماه می، طی مینت ان اف تی آدر دید (Otherdeed)، بیش از 157 میلیون دلار اتر، به عنوان کارمزد شبکه اتریوم سوزانده شد و هزینه‌ی گس اتریوم برای مدت کوتاهی، رشد باورنکردنی داشت.

برخی از کاربران گزارش دادند که بیش از دو برابر قیمت فروش ApeCoin (APE) (تقریباً معادل 5800 دلار! ) فقط به عنوان کارمزد سوزانده شد.

آخرین اخبار ارز ape (بروزرسانی 20 تیر)

قرار گرفتن نیمی از عرضه ایپ کوین در اختیار  هولدرهای برتر این توکن

به گزارش سایت ارز دیجیتال دنیای ترید، توکن ایپ کوین (APE) تاکنون ۸۱ درصد نسبت به اوج تاریخی خود کاهش را تجربه کرده است. اما چیزی که تغییر چندانی نکرده، تمرکز نهنگ‌های این توکن است. طبق اخبار منتشر شده، ۵۲ درصد عرضه در گردش توکن ایپ کوین، در اختیار ۱۰۰ آدرس از نهنگ‌های برتر قرار گرفته است. داده‌های اینتو‌د‌بلاک (intotheblock.com) حاکی از آنند که، شاخص تمرکز هولدرهای بزرگ ایپ کوین ۹۱ درصد است. در صورتی که تمرکز هولدرهای بزرگ بیت کوین تنها ۱۰ درصد است. همچنین، داده‌های بدست آمده از Google Trends (GT) نشان می‌دهند که در هفته 13 تا 19 مارس، عبارت جستجوی "apecoin" بالاترین امتیاز 100 را کسب کرده است و به دنبال آن، این هفته جستجوی "apecoin" امتیاز 5 را از آن خود کرده است.

داده‌های بدست آمده از google trands برای ایپ کوین

آخرین اخبار ارز ape (بروزرسانی 15 خرداد)

در حالی که ایپ کوین با مشکلات کارمزد بالای گس اتریوم دست به گریبان است و جامعه apeCoin تمایلی به ترک این زنجیره امن ندارند، یوگالبز (Yuga Labs)، در مدت زمان 14 روز، هدف دو حمله سایبری قرار گرفت. این حمله که خسارتی بالغ بر 260 هزار دلار به بار آورد، موجب شکل گیری موجی از بدبینی در جامعه یوگالبز و توکنداران 3 توکن غیرمثلی مشهور یوگالبز (BAYC، MAYC و Otherside) و همچنین دارندگان ایپ کوین شد.

هک یوگالبز و خسارت سرمایه گذاران مجموعه میمون های کسل

روز گذشته، خالق سه NFT محبوب BAYC، MAYC و Otherside هدف یک حمله فیشینگ سازمان‌یافته قرار گرفت. طی این حمله هکری به یوگالبز، بیش از 145 اتر (ETH) معادل 260 هزار دلار، از موجودی کیف پول های قربانیان به سرقت رفت. گفتنی است این دومین بار، طی 14 روز گذشته بود که یوگالبز قربانی حمله هکری شد.

جزئیات حمله فیشینک به یوگالبز

بر اساس تحقیقات تیم ردیابی شرکت اوکی هات شات (OKHotshot)، سارقان با هک حساب دیسکورد بوریس واگنر (BorisVagner)، مدیر شبکه های اجتماعی و انجمن یوگالبز، کنترل دیسکورد وی را به دست گرفتند و لینک های فیشینگ را در گروه‌های رسمی میمون های کسل و بازی آدر ساید به اشتراک گذاشتند.

بسیاری از کاربران گروه‌های Discord، پس ازمشاهده پیام‌های فیشینگ دریافتی از حساب رسمی دیسکورد یوگالبز، با کلیک روی لینک فیشینگ، به هکران دسترسی کامل به کیف پول هایشان را دادند.

حمله هکری به یوگالبز

متن پیام هک شامل سه بخش اصلی بود. در بخش اول، به هولدرهای سه توکن غیرمثلی BAYC، MAYC و Otherside دریافت توکن های رایگان وعده داده شده بود. در بخش دوم، لینک فیشینگ برای به دام انداختن قربانیان قرار داده شده بود. اما بخش سوم، شامل یک پیام تهییج کننده با محتوی "بشتابید، ظرفیت محدود است" بود.

تأثیر حمله فیشینگ یوگالبز بر قیمت apecoin

حملات فیشینگ به یوگالبز موجی از بدبینی را میان دارندگان توکن های یوگالبز به وجود آورده است. وقوع دو حمله هکری، تنها در یک دوره 14 روزه، یک ریزش 25 درصدی را برای apecoin رقم زد. ایپ کوین در 22 می، با قیمت 8.24 دلار معامله می شد و پس از این حملات، اکنون در محدود 6 دلار معامله می شود.

با وجودی که امروز نمای کلی بازار، سبز رنگ است و بیت کوین رشد مثبت 0.42 درصدی را ثبت کرده، ape coin شاهد 0.2 درصد رشد منفی در 24 ساعت گذشته و 3.53 درصد رشد منفی هفتگی بوده است.

برای دیدن قیمت لحظه ای و نمودار ارز Apecoin به ابتدای این مطلب مراجعه فرمایید.

مخالفت جامعه ایپ کوین با پیشنهاد مهاجرت از اتریوم

همانطور که در بروزرسانی 11 اردیبهشت ذکر شد، به علت کارمزد بالای شبکه اتریوم، یوگالبز پیشنهاد مهاجرت به زنجیره اولانچ را مطرح کرد. این لایحه به عنوان پیشنهاد شماره AIP-41 و با موضوع حفظ ApeCoin (APE) در اکوسیستم اتریوم و اجتناب از مهاجرت به زنجیره دیگر، در جامعه مطرح شد. رأی گیری از روز گذشته آغاز شده؛ با این حال، طی تنها یک روز، با 99٪ رأی موافق جامعه ایپ کوین روبرو شده است. رأی گیری تا 5 ژوئن ادامه دارد.

مهاجرت از اتریوم برای ایپ کوین خطرناک است!

در زمان نگارش این خبر، 99.94 درصد از دارندگان ایپ کوین، به پیشنهاد ماندن در شبکه اتریوم، رأی موافق و 0.06 درصد رأی مخالف داده اند. از زمان آغاز رأی گیری، 285 هزار واحد توکن APE برای رأی مثبت و تنها 174 APE برای رأی مخالف استفاده شده است.

ApeCoin DAO معتقد است مهاجرت به یک زنجیره دیگر پرهزینه، پر ریسک و پیچیده است.

آخرین اخبار ارز ape (بروزرسانی 10 خرداد)

تحلیل تکنیکال ApeCoin: هشدار ریزش قیمت در روز آتی

Ape کوین نسبت به ماه گذشته، 66 درصد سقوط کرده است. رشد هفتگی مثبت 10 درصدی این ارز، نشان از تلاش خریداران در هفته گذشته دارد. اکنون روی نمودار یک ساعته ایپ کوین یک الگوی هد اند شولدر شکل گرفته، خط گردن شکسته و با توجه به RSI در منطقه زیر 50، احتمال ریزش تا سطح حمایت واقع در قیمت 6.14 دلار وجود دارد. برای بررسی پرایس اکشن، به نمودار APE Coin در ابتدای این صفحه مراجعه فرمایید.


آخرین اخبار ارز apecoin (بروزرسانی 14 اردیبهشت)

ماجرای توییت ایلان ماسک و رشد ناگهانی apecoin چه بود؟ 

روز چهارشنبه، مورخ 4 می، سیل عظیمی از سرمایه به سوی ارز ApeCoin  روانه شد. این جذب عظیم سرمایه پس از آن صورت گرفت که ایلان ماسک، اسکرین شاتی از یکی از قطعات NFT متعلق به مجموعه میمون های کسل را به عنوان عکس پروفایل صفحه توییتر خود قرار داد و  با زبانی طنز آمیز خطاب به 91 میلیون فالوور خود توییت کرد:

"نمی دونم چرا یه جورایی قابل تعویض به نظر می رسه"

توییت ایلان ماسک که موجب رشد ناگهانی ape شد

قطعاً این توییت مفهوم "غیرقابل تعویض بودن" nft را به چالش می کشد، اما در کمتر از یکساعت پس از این اقدام ایلان ماسک، قیمت ApeCoin، ارز بومی اکوسیستم میمون های کسل (BAYC) با 19 درصد صعود، از 14.43 دلار به 17.64 دلار افزایش یافت. در طول این افزایش قیمت، ارزش بازار رمز ارز APE با حدود یک میلیارد دلار افزایش، از قیمت 4.13 به 4.98 میلیارد دلار رسید.

تصویر پروفایل  توییتر ایلان ماسک که موجب افزایش ناگهانی قیمت ape شد

در مورد nft معجزه آسا بیشتر بدانید!

این nft که موجب رشد انفجاری ایپ کوین شد، اثر مایکل بوهانا (Michael Bouhanna) یکی از مدیران بخش هنر دیجیتال گالری حراج آثار هنری ساتبیز (Sotheby’s) است. ایلان ماسک از اسکرین شات این nft، بدون کسب  اجازه از صاحب اثر آن، به عنوان عکس پروفایل خود استفاده کرد. البته این اقدام ایلان ماسک اعتراض مایکل بوهانا را برانگیخت. بوهانا در اعتراضی نرم توییت کرد:

" با اینکه کار شما را تحسین می کنم، خواهشمندم عکس پروفایل خود را که برای فروش در گالری ساتبیز ایجاد کرده ام حذف کنید. یا نام مرا به عنوان خالق اثر ذکر کنید ?. خوشحال می شوم اگر فایل اصلی مینت شده را به همراه سند فروش آن برای شما ارسال کنم. "  

واکنش مایکل بوهانا نسبت به اقدام ایلان ماسک

واکنش ها نسبت به اقدام ایلان ماسک

واکنش ها نسبت به این اقدام ایلان ماسک متنوع بود. برخی این اقدام را نقد، برخی آن را تحسین کردند و دسته ای دیگر، از این اقدام ایلان ماسک سردرنیاورند و به ابراز تعجب اکتفا کردند. با اینحال به نظر می رسد که ایلان ماسک با این کار خود قصد داشت از سویی امپراطوری NFT را به سخره بگیرد و از سوی دیگر قدرت رسانه توییتر را برای چندمین بار تست کند.

در ژانویه 2022، ماسک تصمیم توییتر برای ایجاد قابلیت افزودن NFT به عنوان تصویر پروفایل را "خسته کننده" خوانده و افزوده بود:

"توییتر منابع مهندسی را برای این مسخره بازیها هدر می دهد، در حالیکه کلاهبرداران کریپتویی در هر گوشه کنار، یک بلاک پارتی با تم ربات های اسپم راه انداخته اند."

اکنون به نظر می رسد استفاده از تم " میمون های کسل" ادامه همین توییت ماسک باشد. اما قصد ایلان ماسک هر چه که بود، به نفع ارزش بازار ارز ایپ کوین تمام شد و این نقش بزرگ رسانه توییتر در کنترل افکار عمومی را نشان می دهد و می تواند یکی از علت های سرمایه گذاری چند میلیارد دلاری ایلان ماسک در توییتر باشد. چه چیز جز یک رسانه قدرتمند قادر است با یک توییت چند کلمه ای، ارزش بازار یک ارز را به میزان یک میلیون دلار بالا ببرد؟

جشن ماینرهای اتریوم در مینت NFT جدید میمون های کسل

رافائل شولتز کرافت (Rafael Schultze-Kraft)، مدیر ارشد گلسنود (Glassnode)، فاش کرد که میانگین کارمزد گس اتریوم در حدود 4830 دلار برای هر تراکنش در یک پنجره یک ساعته است که تقریباً با قیمت مینت آدردید (Otherdeed)، توکن جدید یوگالبز برابری می کند. از سوی دیگر، ماینرهای اتریوم در عرض یک ساعت حدود 87.6 میلیون دلار کسب درآمد کردند که به گفته مدیر اجرایی گلسنود، بالاترین رقم تاریخ در بلاکچین اتریوم است.

مینت  NFT آدردید که برای 55000 قطعه زمین در بازی Otherside به قیمت 305 واحد ApeCoin (6000 دلار) در هر مینت، اسناد دیجیتال صادر می کرد، یکی از مهمترین رویدادهای NFT و Metaverse تاریخ ارز دیجیتال بود. انتظار برای فرارسیدن رویداد مینت، موجب افزایش قیمت ApeCoin توکن بومی یوگالبز و قیمت پایه NFT میمونهای کسل شد.


آخرین اخبار ارز ape (بروزرسانی 11 اردیبهشت)

واکنش نهنگ های اتریوم در مواجه با شکست اخیر APE و اصلاح قیمت گسترده

پس از عرضه nft بازی Otherside در روز شنبه، قیمت ApeCoin از 24.86 دلار به زیر 16 دلار سقوط کرد.

تراکم ایجاد شده در شبکه اتریوم و کاهش عملکرد این بلاکچین منجر به کنسلی و تعلیق برخی از تراکنش ها و کاهش سرعت خدمات صرافی های غیرمتمرکز مانند صرافی یونی سواپ شد.

به دنبال این اختلال عملکرد، ارز ایپ کوین به سرعت 10 هزار هولدر از دست داد. اما نهنگ های اتریوم به سرعت وارد عمل شدند تا از افت قیمت بیشتر جلوگیری کنند. وبسایت ردیابی کریپتو، وال استیتز (WhaleStats)، گزارش داد که دو نهنگ بزرگ اتریوم پس از شکست قیمت، اقدام به خرید حجم بزرگی از ایپ کوین به ارزش ۹ میلیون دلار کردند.

اکنون ایپ کوین در قیمت 15.22 دلار معامله می شود که یک کاهش هفتگی 16 درصدی را نشان می دهد. برای مشاهده قیمت لحظه ای ایپ کوین به نمودار بالای صفحه مراجعه فرمایید.

اپن سی، ارز ایپ کوین را به عنوان روش پرداخت پذیرفت 

OpenSea، بازار پیشرو NFT در جهان، در 30 آوریل اعلام کرد که پذیرش ارز APE را به عنوان یک روش پرداخت در پلتفرم خود آغاز کرده است. این اقدام به علت افزایش محبوبیت ارز ایپ کوین صورت گرفت و خود به عاملی برای افزایش توکنداران ایپ کوین در آینده تبدیل خواهد شد. در همین حال، یوگالبز از ApeCoin DAO درخواست کرده است تا در مورد اینکه آیا APE می‌تواند از اتریوم به بلاک چین خود مهاجرت کند یا خیر، رای‌گیری کند.

بزرگترین رویداد مینت nft برای متاورس Otherside موجب ترافیک شدید در شبکه اتریوم شد 

به دنبال انتشار بیانیه‌ یوگا لبز در مورد یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای مینت در صنعت NFT و متاورس، کارمزدهای تراکنش در شبکه اتریوم افزایش یافت. این رویداد مربوط به مینت nft بازی متاورسی آدر ساید (Otherside) بود که ارز اصلی این بازی ایپ کوین است.

یوگا لبز با انتشار این بیانیه اعلام کرد که به علت ناتوانی شبکه اتریوم در مواقع افزایش تراکم تراکنش، ناگزیر به انتقال پروژه های خود به یک بلاکچین جداگانه است. شرکت کنندگان در رویداد مینت nft ایپ کوین، به علت کارمزدهای گس بسیار بالای شبکه اتریوم مجبور شدند تراکنش‌های خود را به تعویق بیاندازند.

امروز یوگا لبز  در این مورد در صفحه توییتر خود نوشت:

از اینکه مدتی موجب خاموشی چراغ های شبکه اتریوم شدیم، متأسفیم . کاملاً واضح است که ApeCoin باید به یک زنجیره مقیاس پذیر مهاجرت کند. مایلیم به DAO پیشنهاد دهیم گزینه مهاجرت به بلاکچین جدید را بررسی کند.

شایان ذکر است ApeCoin به عنوان توکن اصلی برای پرداخت هزینه همه محصولات و خدمات یوگالبز عمل می کند. علاوه بر این، یک دارایی حاکمیتی در "ApeCoin DAO" به شمار می رود.

انتقادها از عملکرد یوگالبز

برخی از کاربران در واکنش به انتقاد یوگا لبز از ناتوانایی‌های مقیاس‌پذیری شبکه اتریوم، خاطرنشان کردند که مسئله مربوط به هزینه‌های هنگفت گس بیشتر متوجه سازندگان قرارداد (یوگالبز) است، زیرا این شرکت پیش از فروش انبوه، به‌اندازه کافی قرارداد را بهینه نکرده‌ است.

برخی کاربران  پیشنهاد کردند که برای اجتناب از پرداخت صدها و هزاران دلار کارمزد برای یک تراکنش ساده در شبکه، به شبکه های لایه 2 سوئیچ کنند. شایان ذکر است که یوگالبز، با درخواست احراز هویت (KYC) و اعمال محدودیت های مینت، سعی در کاهش سرعت مینت داشت، اما با اینحال این تلاش ها برای کاهش بار شبکه کافی نبود.

رکورد کسب درآمد ماینرهای اتریوم

به لطف رویداد مینت nft بازی متاورسی آدرساید (otherside)، استخراج‌کنندگان اتریوم حدود ۸۰ میلیون دلار کسب درآمد کرده‌اند. این یک رکورد برای صنعتی است که برای یک دوره نسبتا طولانی در رکود بوده است. علاوه بر سود کلان برای ماینرها، شبکه اتریوم بزرگترین "ساعت کاهش تورم" را در تاریخ شبکه تجربه کرد، زیرا حدود 10000 ETH از شبکه حذف شد.


آخرین اخبار ارز ape (بروزرسانی 10 اردیبهشت)

هک عجیب پلتفرم nft میمون های کسل و کاهش قیمت ایپ کوین 

روز گذشته، قیمت ApeCoin به میزان قابل توجهی بیش از 15 درصد کاهش یافت. یک هکر با استفاده از اینستاگرام یک سرقت یک میلیون دلاری را در پلتفرم  nft محبوب میمون های کسل رقم زد.  این هکر پس از ایجاد  یک لینک فیشینگ مربوط به یک ایردراپ جعلی، کاربران اینستاگرام را ترغیب به کلیک روی این لینک کرد و بدین ترتیب با دسترسی به اطلاعات کاربری آن ها، NFT هایشان را به سرقت برد.

 میمون های کسل+ape coin

جزئیات این حمله فیشیک بدین صورت بود که یک دام برای دارندگان nft میمون های کسل پهن شد. این دام شامل شرکت در یک ایردراپ جعلی مخصوص دارندگان nft میمون های کسل بود. برای شرکت در این ایردراپ توکنداران باید کیف پول خود را به پلتفرم جعلی ایردراپ متصل می کردند. بدین ترتیب، سارق سایبری تمامی nftهای آن ها را به سرقت برد.

مطالعه مقاله امنیت کیف پول را به شما پیشنهاد میکنیم.

جالب اینجاست که این airdrop از طریق حساب های رسمی اینستاگرام BAYC تأیید شده است. به نظر می‌رسد که بنیاد یوگالبز (BAYC) باید در قبال کاربران خسارت دیده پاسخگو باشد و زیانهای ناشی از این هک را جبران کند.

آیا شما هم از کاربران شرکت کننده در این ایردراپ هستید؟

قیمت ApeCoin پس از هک معروف پلتفرم میمون های کسل

حتی پس از هک، قیمت ApeCoin به افزایش قیمت خود ادامه داد، البته روز گذشته APE در یک روز با بیش از 15 درصد کاهش قیمت مواجه شد. اما امروز بازار ایپ کوین دومرتبه صعودی شد. اکنون ایپ کوین با 35 درصد رشد هفتگی، در قیمت 22.81 معامله می شود.

رشد 90 درصدی ایپ کوین به دنبال خبر عرضه یک توکن متاورسی جدید توسط یوگا لبز 

این هفته ایپ کوین با یک افزایش قیمت 90 درصدی، میان 100 ارز برتر، بهترین عملکرد را ارائه داد. این افزایش قیمت پس از آن صورت گرفت که یوگا لبز، خالق nft های معرف میمون های کسل (BAYC) اعلام کرد که قرار است یک ارز متاورسی دیگر را در روز شنبه عرضه ‌کند.

90 درصد رشد هفتگی برای ایپ کوین

با انتشار این خبر، ApeCoin (APE)، ارز بازی آدر ساید (Otherside) یک سقف تاریخی جدید ساخت و اینگونه به بزرگترین توکن متاورسی از نظر ارزش بازار تبدیل شد. بدین ترتیب ایپ کوین از مانا ارز بازی دیسنترالند (Decentraland)، سند ارز بازی سند باکس (The Sandbox) و AXS، ارز بازی اکسی اینفنیتی Axie Infinity پیشی گرفته است. روز گذشته، قیمت  Ape coin با یک اسپایک به قیمت 27.5 دلار رسید و رشد 10 روزه 90 درصدی را رقم زد، سپس وارد فاز استراحت شد. اکنون ایپ کوین در قیمت 21 دلار معامله می شود. 


آخرین اخبار ارز ape (بروزرسانی 4 اردیبهشت)

رشد هفتگی حیرت انگیز برای apeCoin 

ایپ کوین در هفته گذشته بیش از 40 درصد رشد مثبت را به ثبت رسانده و از پایین ترین قیمت 10.90 دلار در 18 آوریل، به بالاترین سطح در قیمت 18.5 دلار در 23 آوریل رسیده است. اکنون ایپ کوین با 4 درصد ریزش نسبت به روز گذشته، ذر قیمت 16.8 دلار معامله می شود.  

با رشد قیمت مداوم ایپ کوین، تعداد هولدرهای این ارز، با بیش از 3000 نفر افزایش 6 روزه، به مرز 48 هزار هولدر رسید.

به نظر می رسد محرک اصلی صعود ناگهانی apeCoin، شایعاتی است که در مورد استفاده از ایپ کوین در یک بازی جدید در فضای توییتر پیچیده  است. گویا یوگا لبز  قصد دارد از ایپ کوین در پروژه جدید متاورسی خود، به نام Otherside، استفاده کند،

در حالی که یوگا لبز هنوز بازی متاورسی وعده داده شده را راه اندازی نکرده است، APE در حال حاضر با ارزش بازار 4.8 میلیارد دلار، بزرگترین توکن دنیای متاورس محسوب می شود.

اما باید توجه داشت که کنترل ایپ کوین که ترند این روزهای دنیای ترید است، در اختیار نهنگ های اتریومی است. بیش از 20 درصد عرضه در گردش ایپ کوین در دست 20 نهنگ است.


آخرین اخبار ارز apecoin (بروزرسانی 24 فروردین)

میمون های کسل دنیای NFT، ستاره هالیوود می شوند 

تیم توسعه توکن غیرمثلی میمون های کسل (Bored Ape Yacht Club) از تولید یک انیمیشن سه قسمتی کوتاه با موضوع میمون های کسل خبر داد. این تیم با اعلام این خبر افزود: تولید این سه گانه با همکاری صرافی Coinbase و در هالیوود صورت می گیرد.

قطعا این سه گانه میمونی با هنرنمایی شخصیت های کسل و جذاب دنیای توکن غیرمثلی "میمون های کسل" بسیار در افزایش محبوبیت و در نتیجه افزایش ارزش تمامی محصولات این گروه، از جمله ایپ کوین تأثیرگذار خواهد بود. 

قرار است اولین قسمت از این سه گانه میمونی، با عنوان «سه‌گانه قمارباز قهار» (The Degen Trilogy) در ماه ژوئن در کنفرانس نیویورکی NFT.NYC نمایش داده شود. شایان ذکر است جامعه میمونی و غیرمیمونی NFT به طور یکسان در بخش‌هایی از سکانس های این انیمیشن ظاهر شده و به هنرنمایی می پردازند.

تولید انیمیشن میمون های کسل در هالیوود با همکاری صرافی کوین بیس

سینما، بازوی رسانه ای ایپ کوین

اکنون تیم توسعه Bored Ape، با همکاری یک کارگردان هالیوودی، در حال بررسی و شخصیت پردازی برای این سری انیمیشن های کوتاه هستند.

به گزارش سایت کوین دسک، در حال حاضر، صرافی کوین بیس در حال آزمایش بازوی رسانه ای جدید خود، برای تولید فیلم و انیمیشن است. کوین بیس اعلام کرد ویلیام سوان (William Swann) مدیر مارکتینگ فرهنگی-هنری صرافی، هدایت این تیم تولید فیلم را برعهده دارد.

سوان در مصاحبه با کوین دسک گفت: «می‌توانید این رویداد را به‌عنوان یک نامه عاشقانه، به فناوری NFT در نظر بگیرید. صنعتی که آزادی خلاقانه زیادی را برای هنرمندان فراهم کرده است». ما واقعاً به [میمون‌های کسل] به‌عنوان نوعی ستاره اقبال خود در فضای NFT نگاه می‌کنیم. این میمونها هستند که چنین جامعه عظیم و جذابی را ایجاد کرده اند.»

این فیلم‌ها پس از انتشار، در وب‌سایت کوین‌بیس « فیلم های کیف پول محور» خواهند بود؛ بدین معنی که کاربران باید برای دیدن این انیمیشن ها، ابتدا یک کیف پول کوین بیس ایجاد کنند. به گفته سوان، این سری همچنین به مارکت پلیس یا بازار NFT کوین بیس متصل خواهد شد. بنا به اظهارات سوان این بازار NFT در آینده بسیار نزدیک راه اندازی خواهد شد.

ظهور تلویزیون NFT با میمون های کسل

میمون های کسل تنها NFT هایی نیستند که قرار است روی پرده سینما به حرکت دربیایند. بنا به اظهارات مدیر مارکتینگ صرافی کوین بیس، میمون‌های جهش‌یافته (Mutant Apes)، یکی دیگر از پروژه‌های متعلق به یوگا لبز خواهد بود که به همراه پروژه‌های محبوب دیگری که هنوز نامی از آن‌ها به میان نیامده، در صف تولید قرار دارند.

سوان افزود، تیم یوگا لبز مستقیماً دخالتی در فرایند تولید فیلم ندارد، اما فرایند شخصیت پردازی زیر نظر این تیم انجام می شود.

تولید انیمیشن با محوریت nft در صرافی کوین بیس

نیکول مونیز، مدیرعامل یوگا لبز در بیانیه ای به CoinDesk گفت:

"نظاره گر هستیم که چگونه NFT ها در حال تبدیل شدن به ابزاری برای دسترسی و مشارکت در شبکه ها، بازی ها، کالاها و اکنون سرگرمی های تعاملی هستند. این یک پروژه موفقیت‌آمیز است و ما از دیدن اینکه چگونه NFT، آینده وب 3 را برای همه جوامع ترسیم می کند، هیجان زده هستیم."

این اولین باری نیست که کاراکتر میمون های کسل اما پرهیاهو، در دنیای واقعی استفاده می شود. گروه موسیقی یونیورسال، پس از خرید NFT میمون های کسل در ماه مارس، اکنون در حال ایجاد یک کلیپ با موضوع NFT میمون های کسل است. همچنین هفته گذشته (9 آوریل) یک رستوران کالیفرنیایی با تم BAYC افتتاح شد و ایپ کوین ( ApeCoin) را به عنوان یکی از روش های پرداخت تعیین کرد.

آخرین اخبار ارز APECoin بروزرسانی 22فروردین

 APE : باز هم رکورددار بیشترین حجم معاملات توسط نهنگ های اتریوم

داده‌های وال استیتز (Whalestats) نشان می دهند که APE در تاریخ 11 آوریل، بیشترین حجم معاملات توسط نهنگ‌های اتریوم را به ثبت رسانده است. ایپ کوین چهارمین توکن خریداری شده توسط نهنگ های اتریوم بوده و در 24 ساعت گذشته حجمی حدود 57000 دلار APE خریداری شده است.

داده ها نشان می دهند که علاقه نهنگ ها به این کوین از زمان عرضه آن در ماه گذشته (مارس 2022) افزایش یافته است. در حالیکه APE شاهد یک دوره پرنوسان بوده است، اکنون در محدوده 10 تا 20 دلار معامله می شود. ضعف اخیر در بازار کریپتو نیز این توکن را تحت تأثیر قرار داد که طی هفت روز گذشته، 9.2 درصد کاهش قیمت داشته است.

علت داغ شدن بازار ایپ کوین

یکی دیگر از عوامل افزایش محبوبیت APE در آخر هفته، تبلیغات گستره توسط گروه موسیقی محبوب بسجکرز (Bassjackers) است که در کنسرت اخیر در شیلی، تصاویر گرافیکی با مضمون BAYC را به نمایش گذاشت و حسابی برای ایپ کوین تبلیغات کرد.

تازه ترین اخبار ایپ کوین

با این حال، شاخص های تحلیل تکنیکال نشان می دهند که APE سطح مقاومت 12.6 دلار را در پیش دارد. در صورت شکست این سطح مقاومت، به احتمال زیاد، قیمت تا سطح 13.82 پیش خواهد رفت.

تبدیل ایپ کوین به توکن ابزار بازی متاورسی

یوگا لبز خالق توکن غیر مثلی BAYC و توسعه دهنده APE اعلام کرد قرار است، ایپ کوین به توکن اصلی یک بازی متاورسی تبدیل شود. هنوز اطلاعات کاملی، فراتر از یک تیزر تریلر، در مورد این پروژه در دسترس نیست، اما بدیهی است که راه اندازی آن به سود توکن خواهد بود.

این پروژه که "Otherside" نام دارد، NFT هایی از چندین مجموعه متعلق به یوگا، از جمله Bored and Mutant Apes، کریپتو پانکز و میبیتز (Meebits) را به نمایش می گذارد.

APE با استفاده از محبوبیت NFT های BAYC، از زمان راه اندازی خود شاهد حجم معاملات بالایی بوده است. این توکن در حال حاضر رتبه 42 را در لیست بزرگترین ارزهای دیجیتال دارد و دارای 3 میلیارد دلار ارزش بازار است.


آخرین اخبار ارز APE Coin(بروزرسانی 11 فروردین)

راه اندازی صندوق بازدهی ارز apeCoin با بهره ثابت و قابلیت وامدهی بدون بهره

توکنداران ارز ape، توکن مدیریتی و توکن ابزار اکوسیستم توکن غیرمثلی میمون های کسل (BAYC) ، اکنون برای اولین بار می توانند کسب سود پایدار داشته باشند.

پلتفرم وام‌دهی و استقراض کریپتو، موسوم به نکستو (Nexo ) روز سه‌شنبه، با اعلام خبر از لیست شدن apeCoin  در صندوق بازدهی گفت:

 بازدهی سالانه قفل کردن ape در پلتفرم (NEXO) بین 7 تا 12 درصد خواهد بود.

راه اندازی صندوق بازدهی ارز ApeCoin  با بهره ثابت+ افزایش قیمت ارز

 تیم نکستو در اطلاعیه این شرکت با ارزشمند خواندن نقش apeCoin  در اکوسیستم مجموعه توکن غیرمثلی میمون های کسل  افزود:

«ما دقیقاً نمی‌دانیم آینده چه خواهد شد، اما مطمئناً می‌دانیم که نقش Nexo در این اکوسیستم چیست - نکستو برای apeCoin ابزارهای کاربردی را که تاکنون وجود نداشته است ایجاد می کند – و این امر موجب می شود که در ازای هولد کردن ape به کاربران بازدهی ارائه دهد. زیرا قطعاً کاربران در جهان BAYC، به ape بیشتری نیاز خواهند داشت."

در ادامه این اطلاعیه آمده است که شرکت نکستو ape را برای خرید، شارژ کردن، کسب درامد، مبادله و استقراض در پلتفرم در دسترس قرار داده است و افزود که این شرکت به عنوان یک کیف پول ape تمام عیار عمل خواهد کرد.

شایان ذکر است که کاربران در پلتفرم نکستو می توانند با وثیقه قرار دادن توکن های ape خود، وام کم بهره تا بدون بهره دریافت کنند.

این شرکت در مورد بهره و سقف وام های با وثیقه apeCoin  افزود:

اعضای طلایی و پلاتینیوم می توانند به ترتیب با نرخ های بهره 1.9 و 0 درصد وام بگیرند و خط اعتباری تا سقف 2 میلیون دلار را با "تایید فوری" دریافت کنند.

این حرکت توسط Nexo پس از آن صورت گرفت که خبری از تیم یوگا لبز خالق مجموعه nft میمون های کسل، به دنیای ارز دیجیتال درز کرد و مشخص شد این گروه در حال برنامه‌ریزی برای پیشروی بیشتر در دنیای DeFi با توکن جدید ape است.

با توجه به اینکه apeCoin تنها یک هفته پیش، از طریق Airdrop راه اندازی شد، اضافه شدن توکن در Nexo نمونه ای از سرعت پشتیبانی از دارایی های رمزنگاری شده توسط پلتفرم های بزرگ است.


آخرین اخبار ارز ape (بروزرسانی 8 فروردین)

افزایش قیمت ارز ape بیش از 60 درصد قراردادهای آتی را لیکویید کرد

طبق گزارش سایت ردیابی Coinglass، در 24 ساعت گذشته، تریدرهای معاملات آتی ارز ape بیش از 4.5 میلیون دلار  زیان کردند؛ زیرا قیمت‌ها برخلاف پیش بینی های ریزشی، 13 درصد افزایش یافت، 

حدود 66 درصد از تمام معامله‌گران آتی ape، که وارد معاملات شورت شده بودند، لیکویید شدند. 
ape یکشنبه شب در قیمت13.88 دلار معامله شد و در ساعات اولیه آسیا در روز دوشنبه به بیش از 15.44 دلار رسید.
صرافی کریپتو بایننس بیش از 1 میلیارد دلار در معاملات آتی ape لیکویید کرد که بیشترین میزان در میان تمام صرافی‌های ارز دیجیتال است. 

این نشان می دهد که ارز ape از محبوبیت زیادی برخوردار است و افق کوتاه مدت آن صعودی است.


آخرین اخبار ارز apecoin بروزرسانی 5 فروردین

apeCoin: پرمعامله ترین توکن توسط نهنگ های اتریوم 

صحبت در مورد NFT، یعنی صحبت از مجموعه Bored ape Yacht Club (BAYC) که 145000%+ سود را برای هر کسی که کمتر از یک سال پیش با حداقل قیمت خریده، فراهم کرده است. و اتفاقی مشابه با توکن جدید apecoin آن در حال رخ دادن است.

apecoin پرمعامله ترین توکن در میان نهنگ های اتریوم

apeCoin (ape) تبدیل به پرمعامله‌ترین توکن توسط نهنگ‌های اتریوم در 24 ساعت گذشته شده است و تنها 6 روز پس از فهرست شدن در بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال، تعداد دارندگان آن، از 36500 کیف پول فراتر رفته است.

 

سوالات متداول (FAQ)

ارز apeCoin چیست؟

ارز apeCoin، توکنی برای فرهنگ سازی، بازی و تجارت است که برای تقویت یک جامعه غیرمتمرکز، از فضای وب 3 استفاده می کند.

ارز ape در کدام شبکه راه‌اندازی شده؟

ارز ape  در شبکه‌ی اتریوم راه اندازی شده و یک ارز Erc20 محسوب می‌شود. آخرین اخبار ape حاکی از تمایل توسعه‌دهندگان ارز ape به مهاجرت از شبکه‌ی اتریوم، به دلیل هزینه‌ی بالای گس شبکه است.

آیا ارز ape در بایننس لیست شده؟

ارز ape در لیست صرافی بایننس و بسیاری از صرافی‌های معتبر قرار گرفته است.

آیا ارز ape پرطرفدار است؟

ارز ape در 5 و 22 فروردین پرمعامله‌ترین ارز نهنگ‌های اتریوم شد.

 

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام