PancakeSwap؛ آیا باید توکن پنکیک سوآپ را بخریم؟
اخبار ارز دیجیتال

PancakeSwap؛ آیا باید توکن پنکیک سوآپ را بخریم؟

پنکیک سوآپ (PancakeSwap) با جفت ارز معاملاتی CAKE/USD، یک صرافی غیر متمرکز (DEX) مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس(بایننس اسمارت چین) است. این صرافی غیر متمرکز توسط توسعه دهندگانی ناشناس راه اندازی شد. پنکیک سوآپ یک برنامه بازار ساز خودکار (AMM) و یک پلت فرم مالی غیر متمرکز (DeFi) به حساب می آید که اخیراً توجهات زیادی را به خود دیده جلب کرده است.

در 29 ژوئن، شاهد راه اندازی Intelligence Automation (اوتوماسیون هوشمند) توسط Fetch.ai، برای پنکیک سوآپ (PancakeSwap) و نسخه دوم یون سوآپ (Uniswap v2) بودیم. این اتفاق به کاربران امکان می دهد تا پنج عامل DeFi با قابلیت حد ضرر (Stop Loss) ایجاد کنند. این امر به طور کلی منجر به افزایش استفاده از پنکیک سوآپ (PancakeSwap) می شود که طبیعتا تقاضا برای توکن CAKE را افزایش می دهد.

در 22 ژوئیه، پنکیک سوآپ استخر سیروپ (به وسیله Syrup Pool می توانید در پنکیک سوآپ توکن های مجانی دریافت کنید) C98 را معرفی کرد، که مجموع پاداش ها را تا 3،000،000 توکن از C98 نشان می داد. به عبارت دیگر، این قابلیت کاربران را قادر می سازد تا نقدینگی را در قالب توکن های C98-BNB LP در اختیار پنکیک سوآپ بگذارند و توکن های CAKE را به عنوان پاداش دریافت کنند.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: انواع تتر

علاوه بر این، شاهد بودیم که مزرعه (Farm) و استخر سوپ (Soup Pool) آکسی اینفینیتی (Axie Infinity) نیز در این زمان به صورت زنده راه اندازی شد، جایی که کاربران می توانند CAKE را استیک کنند و AXS دریافت کنند یا AXS را استیک کنند و CAKE کسب کنند. کاربران پنکیک سوآپ همچنین می توانند AX-BNB را استیک کرده و CAKE دریافت کنند.

اگر این ها کافی نیست، باید گفت که به تازگی شاهد اضافه شدن توکن Tranchess CHESS نیز بوده ایم.

در این برهه از زمان، کافی است بگوییم که صرافی غیر متمرکز پنکیک سوآپ مشغول فعالیت های زیادی بوده است و به همین دلیل می توانیم انتظار افزایش نقدینگی در گردش، تقاضا و مهمتر از همه ارزش این توکن را داشته باشیم.

آیا باید CAKE (توکن بومی صرافی پنکیک سوآپ) بخریم؟

در اواخر ماه جولای ارزش CAKE به عنوان توکن اصلی پنکیک سواپ چیزی معادل 13 دلار بود.

CAKE بالاترین قیمت خود را در 30 آپریل تجربه کرد، جایی که توانست به ارزش 43.96 دلاری برسد.

با توجه به همین مسائل، به راحتی می توانیم ببینیم که این توکن چقدر می تواند رشد کند. برای برآورد بیشتر ارزش آن، به عملکرد این توکن در ماه ژوئن به عنوان یک نقطه مرجع نگاه خواهیم کرد.

در 5 ژوئن، شاهد بودیم که CAKE به سطح 20 دلار رسید. حالا در مورد پایین ترین قیمت در ماه ژوئن، در 22 ژوئن شاهد آن بودیم که تا 10 دلار کاهش یافت.

تفاوت 10 دلار از بالا به پایین آن در طول یک ماه است که باعث می شود با قیمتی کمتر از ATH گزینه ای مناسب برای خرید باشد.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: ارز دیجیتال لایت کوین

با اضافه شدن تعداد زیادی ارز دیجیتال در PancakeSwap، می توان انتظار داشت که بسیاری از افراد شروع به خرید CAKE یا استیک کردن CAKE کنند. در هر صورت، این باعث افزایش تقاضا و به نوبه خود، ارزش آن خواهد شد.

داشتن حجم معاملات روزانه 336 میلیون دلار نشان دهنده میزان محبوبیت PancakeSwap است و بنابراین می توان انتظار داشت که ارزش آن تا پایان ماه آگوست با رشد همراه باشد.

علاوه بر این، اگر شتاب اخیر را حفظ کند، ممکن است حتی تا پایان آگوست سطوحی بالا تر از 25 دلار را ببیند. به همین دلایل است که پنکیک سواپ در محدوده قیمت 20 دلار یک سرمایه گذاری بلند مدت مناسب به حساب می آید.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام