صرافی رمزینکس خوبه؟ استعلام، آموزش تصویری ثبت نام و احراز هویت
ارز دیجیتال

صرافی رمزینکس خوبه؟ استعلام، آموزش تصویری ثبت نام و احراز هویت

صرافی رمزینکس یکی از صرافی‌های پیشروی داخلی در حوزه‌ی ارز دیجیتال است. شعار اصلی رمزینکس ایجاد بستری مناسب برای معاملات همتا به همتا و حذف واسطه‌هاست. در این مطلب نکات کلیدی این صرافی بررسی شده است. 

تو انتخاب صرافی حساس باش!

صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی دروازه‌ی ورود به بازار ارز دیجیتال هستند. سابقه‌ی فاجعه‌ی صرافی کریپتولند نشان داد که باید در انتخاب صرافی حساس باشید. بنابراین، یکی از مهم‌ترین کارهایی که جزو واجبات معامله‌گری به حساب می‌آید، انتخاب یک صرافی ایرانی ایمن، مطمئن، بروز و کم دردسر است و هر چه در این مسیر حساس‌تر باشید، جای ارزهای شما امن‌تر می‌شود. ما در این مطلب تمامی نکات مهم و ضروری در مورد صرافی رمزینکس را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید با دقت بیشتری مقایسه و انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

مزایای رمزینکس

صرافی رمزینکس جزو قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال است و از مزایای زیادی برخوردار است که در جدول زیر آمده است.

مزایای صرافی رمزینکس ⭐⭐⭐⭐⭐
✔️امنیت 
✔️پشتیبانی فنی و پاسخگویی 24 ساعته
✔️کارمزد
✔️تعداد ارز
✔️حجم معاملات
✔️مناسب برای مبتدیان
✔️مناسب برای حرفه‌ای‌ها
✔️دارای اپلیکیشن موبایلی

دسترسی آسان به صرافی رمزینکس

ثبت نام دانلود اپلیکیشن

خرید بیت کوین خرید تتر

خرید اتریومخرید دوج

مشخصات و تاریخچه صرافی رمزینکس 

صرافی رمزینکس یک شرکت دانش بنیان است که توسط محمد حکیمی در سال 1397 تأسیس شد. رمزینکس جزو صرافی‌های فعال و قدیمی در حوزه‌ی ارز دیجیتال است که با 5 سال سابقه‌ی مستمر نشان داده که جایگاه مهمی در صنعت ارز دیجیتال در ایران دارد. اکنون که چند سالی از فعالیت رمزینکس می‌گذرد، با بیش از 100 رمز ارز و 140 بازار معاملاتی، با تیم پشتیبانی فنی و امنیتی قوی خود توانسته است به یکی از بزرگ‌ترین بازار معاملاتی کشور تبدیل شود.

شما می‌‌توانید مشخصات ثبتی این صرافی را در جدول زیر مشاهده کنید.

اطلاعات ثبتی صرافی رمزینکس
نام ثبتی نوآوران تجارت رمزینه
کد عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران 21014815
آدرس وبسایت https://ramzinex.com
مدت فعالیت از سال 98 به مدت 5 سال

تیم توسعه صرافی رمزینکس

واضح است که هر محصولی را باید از اهلش خرید. بنابراین یکی از اولین معیارهای انتخاب یک صرافی ایرانی، تیم توسعه و سابقه‌ی آن است. باید بررسی کنید که آیا اعضای تیم توسعه تخصص و سابقه‌‌ی مرتبط دارند یا برای سودای یک شبه پولدار شدن وارد این صنعت تخصصی شده‌اند. بررسی این مورد ضروری است و رابطه‌ی تنگاتنگی با سرمایه‌ گذاری ما دارد. 

صرافی رمیزینکس توسط دو تن از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف پایه‌گذاری شد. مدیر عامل این صرافی محمد حکیمی و مدیر ارشد فنی روح اله جهنده، هر دو از دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف هستند.

تیم توسعه صرافی رمزینکس

اعضای اصلی تیم توسعه صرافی رمزینکس

حکیمی پیش از آغاز کار در این صرافی، جزو اعضای اصلی استارت آپ madreseh.org بوده و مشارکت در تأسیس صندوق قرض‌الحسنه شریفا در دانشگاه شریف و باشگاه پزشکان را در کارنامه کاری خود دارد. از دیگر فعالیت‌های حکیمی می‌توان به تأسیس شرکت تدبیر و توسعه شفق (آیکواد) و عضویت در المپیاد هندسه ایران اشاره کرد. 

مشخصات مدیر عامل این صرافی در جدول زیر آمده است:

اطلاعات مدیرعامل صرافی رمزینکس
نام و نام خانوادگی مدیرعامل محمد حکیمی
تحصیلات 

دانشگاه صنعتی شریف - ورودی 1397

کارشناسی مکانیک و کارشناسی ارشد مدیریت کسب‌وکار

تولد 1372
آدرس لینکدین لینکدین

ارزهای صرافی رمزینکس

از جمله ویژگی‌های مثبت صرافی رمزینکس تیم توسعه‌ی بروز است. ارزهای ترند و پرطرفدار، به سرعت از سوی تیم پشتیبانی رمزینکس شناسایی می‌شود و در صورت داشتن پایه‌های فاندامنتالی مناسب، در لیست این صرافی قرار می‌گیرند. در حال حاضر، این صرافی بیش از 100رمز ارز و 140 بازار معاملاتی را پوشش می‌دهد و از این جهت جزو بزرگترین صرافی‌های ایرانی به لحاظ پوشش ارز دیجیتال است.

حجم معاملات صرافی رمزینکس

حجم معاملات پارامتر مهم دیگری است که شما باید قبل از ثبت نام در یک صرافی به آن توجه کنید؛ زیرا حجم معاملات بالا نشان دهنده‌ی پویایی بازار یک صرافی است. حجم معاملات بالا یعنی اینکه احتمالاً شما برای خرید و فروش ارز دیجیتال زیاد منتظر نخواهید ماند و در واقع صرافی از نقدشوندگی بالایی برخوردار است. 

در حال حاضر، صرافی‌های ایرانی چندان تمایلی به انتشار لحظه‌ای حجم معاملات ندارند. با این حال، صرافی رمزینکس حجم معاملات هر ارز دیجیتال را به صورت اختصاصی نمایش می‌دهد. 

حجم معاملات در صرافی رمزینکس

برای مثال، با کلیک کردن روی هر ارز می‌توانید به اطلاعاتی که در تصویر بالا نمایش داده شده، دسترسی داشته باشید.

کارمزد معاملات در صرافی رمزینکس

در صرافی رمزینکس کارمزد معاملات به شرح زیر است:

  • برای واریز و برداشت ریالی کارمزدی دریافت نمی‌شود. تنها کارمزد بانک مقصد کسر می‌گردد.
  • کارمزد معاملات بسته به میکر و تیکر بودن و همچنین حجم معاملات کاربر از 0.07 الی 0.25 درصد متغییر است.
  • کارمزد انتقال، بسته به شبکه‌ی انتقال برای هر ارز متفاوت بوده و در مقابل آن قید شده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد کارمزدهای صرافی رمزینکس اینجا کلیک کنید.

 امنیت صرافی رمزینکس

احساس خیلی بدی است وقتی می‌بینید موجودی حساب شما خالی است و یکی قبلاً آن‌ها را برداشت کرده است. حتماً شما هم با من هم عقیده هستید که امنیت فاکتور بسیار مهمی در انتخاب یک صرافی است.

 

💡 بدیهی است که شما به عنوان کاربر یک صرافی باید رمز قوی و خوبی برای حساب کاربری خود ایجاد کنید و از سپردن اطلاعات حساب کاربری خود به شخص ثالث جداً خودداری کنید. بنابراین وقتی سخن از امنیت یک صرافی به میان می‌آید، شامل لو رفتن اطلاعات حساب کاربری نیست؛ زیرا شما مستقیماً مسئول حفظ امنیت حسابتان هستید.

 

اما منظور از امنیت یک صرافی، ساز و کارهایی است که برای جلوگیری از هک کیف پول‌های صرافی توسط تیم پشتیبان فنی در نظر گرفته می‌شود. در ادامه این پارامتر در صرافی رمزینکس بررسی می‌شود.

قابلیت ضد هک: ذخیره سازی سرد

صرافی رمزینکس، از ذخیره سازی سرد یا (Cold Storage) برای ذخیره‌سازی موجودی کیف پول‌های کاربران استفاده می‌کند. قابلیت ذخیره‌سازی سرد کیف پول‌های صرافی را ضد هک می‌کند.

وجود سرورهای صرافی در داخل ایران

همچنین سرورهای صرافی رمزینکس در داخل ایران قرار دارند. بنابراین هرگونه تحریم بین الملی، در امنیت داده‌های شخصی کاربران هیچ خللی ایجاد نمی‌کند.

لایه‌های امنیتی مختلف

صرافی رمزینکس بیش از 10 لایه‌ی امنیتی برای وجود شخص احراز هویت شده استفاده می‌کند تا دسترسی شخص ثالث به حساب کاربری غیرممکن شود. این روش‌ها شامل تأیید ایمیلی، پیامکی، گوگل آتنتیکتور، ورود با اثر انگشت، رمز و پین کد در اپلیکیشن موبایلی است. این به شما بستگی دارد که این لایه‌های امنیتی را فعال و حساب خود را ضد هک کنید.

به هر حال، اگر هر زمان احساس کردید اطلاعات حساب شما به خطر افتاده، حتماً در اسرع وقت تیم پشتیبانی را جهت مسدودی حساب با خبر کنید.

محصولات معاملاتی صرافی رمزینکس

در صرافی رمزینکس مشابه بیشتر صرافی‌های ایرانی بخش پرپچوال و فیوچرز (معاملات اهرمی) وجود ندارد و فقط خرید و فروش در بخش اسپات فعال است.

مطالعه این بخش پیشنهاد می‌شود: فرق اسپات و فیوچرز

در این صرافی به هر دو طیف کاربران مبتدی و پیشرفته توجه شده است و شما می‌توانید به سه مدل معامله کنید:

  1. معاملات آسان: این بخش مخصوص کاربران مبتدی در نظر گرفته شده که بدون دغدغه با تعیین مبلغ دلخواه، ارز خریداری کنند.
  2. معاملات حرفه ای: رمزینکس کاربران پیشرفته را فراموش نکرده و بخش معامله حرفه‌ای را برای معاملات با تنظیمات بیشتر در بخش اسپات برای آن‌ها در نظر گرفته است. در این بخش شما با یک محیط حرفه‌ای مشابه پلتفرم‌های خارجی مواجه هستید و می‌توانید برای معاملات خود اسپات خود حد زیان تعیین کنید. به همین علت این بخش مخصوص خریداران حرفه‌ای است.
  3. معامله با API: این بخش نیز مخصوص معامله‌گران حرفه‌ای است تا با دسترسی به API بتوانند از انواع ربات‌های معاملاتی، مانند ربات آربیتراژ استفاده کنند.

شروع کار در رمزینکس

شما به راحتی می‌توانید به صورت آنلاین، با کارت ملی، به طور رایگان در صرافی رمزینکس ثبت نام کنید، مراحل احراز هویت را طی کنید و معاملات خرید و فروش ارز را به سادگی انجام دهید. 

فرایند احراز هویت کامل در صرافی رمزینکس بسیار آسان است و در کمتر از 5 دقیقه انجام می‌شود. دریافت تأییدیه احراز هویت سطح ویژه کمتر از یک ساعت طول می‌کشد.

سطح دسترسی در صرافی رمزینکس
فرایند مدارک مورد نیاز میزان دسترسی
ثبت نام شماره تلفن یا ایمیل واریز و برداشت ارز دیجیتال
احراز هویت سطح پایه مشخصات اولیه (کدملی، نام و نام خانوادگی) واریز و برداشت ارز دیجیتال و ریال
احراز هویت سطح ویژه

اطلاعات محل سکونت (کدپستی - تصویر و شماره سریال کارت ملی - آدرس) 

عکس احراز هویت

دسترسی کامل (واریز و برداشت، خرید و فروش)

در ادامه، مراحل قدم به قدم ثبت نام آمده است.

ثبت نام

در مرورگر اینترنت خود، به سایت اصلی رمزینکس در آدرس https://ramzinex.com بروید یا از لینک‌های ابتدای مطلب استفاده کنید.

بالا، سمت چپ، روی دکمه‌ی ثبت نام کلیک کنید.

ثبت نام در صرافی رمزینکس

در صفحه‌ای که وارد می‌شوید، اطلاعات را تکمیل کنید. شما می‌توانید به انتخاب خود، شماره موبایل یا ایمیل وارد کنید. (شماره موبایل پیشنهاد می‌شود.)

توجه داشته باشید رمز عبور باید حداقل 8 کاراکتر، شامل حروف کوچک و بزرگ انگلیسی و عدد باشد.

مرحله دوم ثبت نام در صرافی رمزینکس

در ادامه، با زدن کلید "ارسال کد"، کد تأییدی به شماره موبایل یا ایمیلی که در ابتدا وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

مرحله سوم ثبت نام در رمزینکس

در این مرحله وارد صفحه‌ای می‌شوید که باید در آن تیک پذیرش قوانین پول شویی را بزنید.

مرحله چهارم ثبت نام در رمزینکس

با زدن دکمه‌ی ادامه، شما می‌توانید واریز و برداشت ارز را انجام دهید ولی برای فعالسازی واریز و برداشت ریالی و همچنین خرید و فروش ارز باید احراز هویت انجام دهید.

احراز هویت

پس از ثبت نام، به صفحه‌ای با مشخصات زیر وارد می‌شوید.

احراز هویت در صرافی رمزینکس

فرایند احراز هویت در صرافی رمزینکس دو سطح است:

  1. سطح پایه،
  2. سطح احراز ویژه.

شما می‌توانید با تکمیل مدارک، حساب خود را به ترتیب به سطح احراز پایه و احراز ویژه ارتقا دهید. تمامی این کارها در کمتر از 10 دقیقه انجام می‎شوند. بعد برای تأیید و فعالسازی حساب باید حدود یک ساعت منتظر بمانید. پس از آن می‌توانید به صنعت پر سود ارز دیجیتال وارد شوید. این آغازی است برای تبدیل شدن به یک معامله گر پولساز!

و اما سخن پایانی ...

در این مطلب، ما ابعاد مختلف صرافی رمزینکس را بررسی کردیم تا فرایند انتخاب را برای شما همراهان همیشگی دنیای ترید آسان کنیم. تیم پشتیبانی قوی این صرافی، سابقه‌ی خوب، فرایند ساده‌ی احراز هویت و نام نیک این صرافی، از اصلی‌ترین نقاط قوت آن است. 

حال این شما هستید که با در نظر گرفتن همگی این پارامترها تصمیم می‌گیرید.

البته همیشه در نظر داشته باشید که پس از تمام شدن کار خرید و فروش، بهتر است با انتقال ارزهای خود به یک کیف پول ارز دیجیتال مطمئن، جای آن‌ها را امن کنید.

در پایان اگر سؤالی داشتید، در بخش نظرات از ما بپرسید. همیشه می‌توانید برای پاسخگویی دقیق و حرفه‌ای، روی تیم کارشناسی دنیای ترید حساب کنید.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: کیف پول تراست ولت

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


0 دیدگاه