کیف پول پوینت پی چیست؟ معرفی و بررسی کامل کیف پول PointPay
ارز دیجیتال

کیف پول پوینت پی چیست؟ معرفی و بررسی کامل کیف پول PointPay

پوینت پی (PointPay) یک صرافی ارز دیجیتال آنلاین است که به عنوان یک بستر منحصر به فرد برای ارائه خدمات بانکی ارز دیجیتال نیز عمل می‌کند. پوینت پی یک صرافی نوآور در بازار ارز دیجیتال است که به دارندگان BTC ، ETH و سایر کوین‌های دیجیتال برتر با خدمات وام دهی ارز دیجیتال سرویس می‌دهد. Point Pay Ltd به عنوان یک شرکت فین تک، یک نهاد تجاری قانونی است که تحت قوانین ارزهای دیجیتال انگلستان و استونی مجوز فعالیت دارد. شاید این تنها صرافی با یک اکوسیستم ارز دیجیتال جامع با حدود ده سرویس تأمین مالی غیر متمرکز یا دیفای باشد. این پلتفرم جامع، با خدمات مالی که ارائه می‌دهد، بانک‌داری کریپتو را به یک امر آسان و در دسترس تبدیل کرده است.

بانک بلاک چین پوینت پی، جاذبه اصلی این پلتفرم است. این بانک بلاک‌چینی با ایجاد یک محیط بانکی رمزنگاری با رابط کاربری آسان و روان، کارآیی بیشتری را برای این صرافی ارز دیجیتال به ارمغان آورده. این سرویس به کاربران امکان می‌دهد تا با وام دادن BTC و سایر دارایی‌های دیجیتال خود به سودهای مرکب مناسب روزانه دسترسی داشته باشند.

این دارایی‌ها از استیبل‌کوین‌ها تا طلای توکن‌شده متغیر هستند. صرافی ارز دیجیتال پوینت پی یک تجربه کاربری سفارشی نیز ارائه می‌دهد که مخصوص معامله‌گران طراحی شده است. این سرویس ارائه شده نیز، تبدیل ارز فیات به ارز دیجیتال را ساده‌تر می‌کند.

کیف پول ارز دیجیتال پوینت پی (PointPay) یکی از بهترین کیف پول‌های موجود در صنعت است. این کیف پول به معامله‌گران در نظارت روزانه بر تغییر قیمت ارزهای دیجیتال کمک می‌کند. با کیف پول پوینت پی (PointPay)، مشتریان می‌توانند پورتفوی سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال خود را گسترش داده و تا آنجا که ممکن است ثروت دیجیتالی ذخیره کنند.

این کیف پول همچنین یک سیستم پرداخت را فراهم می‌کند، راهی عالی برای مشتریان تا تسویه پرداخت‌های ارز دیجیتال خود را با استفاده از کارت‌های اعتباری و کارت‌های دبیت انجام دهند. برای خرید و فروش آسان ارز دیجیتال، پوینت پی (PointPay) ارزهای مختلف فیات مانند USD ، RUB و UAH را می‌پذیرد. داشتن یک حساب معاملاتی در پوینت پی (PointPay)، همه این خدمات و محصولات فین‌تک را در یک پلتفرم واحد در اختیار شما قرار می‌دهد.

کیف پول پوینت پی

کیف پول ارز دیجیتال پوینت پی چه امکاناتی دارد؟

برای کسب شهرت بیشتر، پوینت پی مجموعه‌ای از خدمات ویژه را ارائه می‌دهد. این ویژگی‌ها عمدتا در مورد ذخیره‌سازی و وام دادن ارزهای دیجیتال است. در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌ها و امکانات کیف پول ارز دیجیتال پوینت پی اشاره‌ای اجمالی کرده‌ایم.

مطالعه مقاله پلتفرم ارز دیجیتال را پیشنهاد میکنیم.

بانک بلاک‌چینی

خب! این پلتفرم محصول شاخص خود، بانک مبتنی بر بلاک چین پوینت پی (PointPay) را تحت عنوان مهم‌ترین سرویس ارائه می‌دهد. این بانک کریپتو تنها برای انتقال و ذخیره‌سازی استیبل‌کوین‌ها و طلای توکن‌شده استفاده می‌شود. این بانک همچنین اولین بانک بلاک‌چینی جهان نیز به حساب می‌آید. این سرویس به طور یکپارچه با خدمات صرافی ارز دیجیتال در PointPay.io ادغام شده است.

ارائه نرخ بهره مناسب

این بانک ویژگی‌های دیگری مانند ثبت حساب کاربری جدید با چک و میانگین حساب‌ها را نیز ارائه می‌دهد. همچنین درآمدی با نرخ بهره مرکب روزانه ارائه می‌دهد. برخی از ارزهای رمزپایه برتر پشتیبانی شده در این پلتفرم عبارتند از BTC ، ETH و USDt. این توکن‌ها به طور گسترده در این پلتفرم پذیرفته شده و به ایجاد ثروت شما کمک می‌کنند.

وام‌دهی بر اساس ارز دیجیتال

پلتفرم پوینت پی (PointPay) امکانات وام‌دهی رمزنگاری برای ارز های دیجیتال و البته با بازدهی بیشتر برای دارندگان توکن بومی PXP خود ارائه می‌دهد. این نوع کسب درآمد بطور پیشرونده برای شما رشد می‌کند. در مرحله بعد، صرافی ارز دیجیتال پوینت پی (PointPay) را داریم. به عنوان یک صرافی پیشرو، پوینت پی تجارت را برای کاربران خود ساده‌تر می‌کند.

پشتیبانی از انواع معاملات

از انواع بازارهای ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. قرار دادن، اجرا و زمان بندی سفارشات لیمیت و حد ضرر با توجه به ویژگی‌های این صرافی آسان است. پوینت پی (PointPay) همچنین روند تبدیل ارزهای دیجیتال را به ارزهای فیات ساده‌تر می‌کند. امکان تبدیل ارز دیجیتال به ارز دیجیتال دیگر یا تبدیل ارز فیات به دیجیتال با امکانات مختلف در پوینت پی (PointPay) به راحتی در دسترس است. مبتدیان در حوزه ارز دیجیتال می‌توانند با ثبت‌نام در سیستم زیرمجموعه‌گیری (Referral Program) نیز درآمد کسب کنند. این برنامه زیرمجموعه‌گیری به آن‌ها کمک می‌کند تا پاداش‌های سخاوتمندانه‌ای از سوی پوینت پی کسب کنند. علاوه بر این‌ها، این پلتفرم تخفیفات پی در پی خوبی در فروش PXP خود نیز ارائه می‌دهد.

مدیریت پورتفو

دارندگان توکن در این صرافی، همچنین می‌توانند از کیف پول ارز دیجیتال پوینت پی (PointPay) برای ایجاد تعاملات گرافیکی بین پورتفوهای خود استفاده کنند. این کیف پول ویژگی‌هایی مانند گزارش قیمت در لحظه، پرداخت‌‌های انجام شده از طریق ایمیل و انتقال وجوه خودکار ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند به صورت خودکار آیتم‌های تعهدی PXP را با خرید توکن از طریق پنجره ‘Token Sale’ در پلتفرم، به کیف پول خود منتقل کنند. این ویژگی فقط برای دارندگان BTC و ETH قابل استفاده است.

سیستم پرداختی کارآمد

سیستم پرداخت (PointPay) امکانات زیادی ارائه می‌دهد که به کاربران امکان می‌دهد ارز دیجیتال را مستقیماً از طریق کارت‌های بانکی و کارت‌های اعتباری خریداری کنند. USD ، RUB و UAH ارزهای اصلی فیات هستند که توسط این ویژگی پشتیبانی می‌شوند. سیستم پرداخت پوینت پی، همچنین در فروش ارز دیجیتال و برداشت وجوه بیت‌کوینی به یک بانک دوست‌دار رمزنگاری کمک می‌کند. کاربران همچنین می‌توانند دارایی‌های BTC و ETH خود را برای پرداخت با ارزهای فیات USD ، UAH و RUB بفروشند.

PointPay یکی از گسترده ترین پشتیبانی‌ها را نسبت به سایرین در ارائه سرویس‌های پرداخت داراست. سیستم پرداخت این پلتفرم، یک فرایند کاملاً خودکار با ابزارها و ویژگی‌هایی منحصر به فرد است. این وب سایت اطلاعات زیادی در مورد نحوه انجام پشتیبانی و آموزش با مشتریان خود به اشتراک می‌گذارد.

کیف پول پوینت پی

آموزش ثبت‌نام در کیف پول پوینت پی (PointPay)

روند ثبت نام در پوینت پی (PointPay) ساده و آسان است:

  1. از گوشه بالا سمت راست سایت، صفحه ثبت‌نام باز می‌شود. کاربر باید اطلاعات شخصی خود را در پنجره ثبت‌نام از جمله نام، نام مستعار و آدرس ایمیل پر کند. کاربر کشور محل اقامت را انتخاب می‌کند تا بررسی کند که آیا پوینت پی (PointPay) قانونی است و در آن منطقه پذیرفته شده است یا خیر. در ادامه، این پلتفرم یک فرایند تأیید آدرس ایمیل را اجرا می‌کند.
  2. این فرآیند آنلاین زمانی تکمیل می‌شود که کاربر روی پیوند ایمیل تأیید ارسال شده توسط پوینت پی (PointPay) کلیک کند. این پلتفرم به کاربران تازه ثبت شده اجازه می‌دهد تا گذرواژه‌های چند کاراکتری ایجاد کنند. این امر به بهبود امنیت حساب کاربری کمک می‌کند.
  3. طبق بررسی ما، متوجه شدیم که در این پلتفرم هر کاربر ثبت شده باید به یک کیف پول ارز دیجیتال یا یک حساب بانکی متصل شود. در همینجا البته، کاربران می‌توانند یک کیف پول ارز دیجیتال جدید و حساب بانکی مبتنی بر بلاک‌چین در پوینت پی (PointPay) ایجاد کنند. این حساب‌ها برای ذخیره‌سازی و مدیریت دارایی‌های رمزنگاری شده کاربر استفاده می‌شوند.

چگونه می توان ارزهای دیجیتال را در پوینت پی خرید و فروش کرد؟

فرآیند خرید و فروش ارز دیجیتال عمدتا از طریق کیف پول پوینت پی (PointPay) انجام می‌شود. این کیف پول ارز دیجیتال یک پلتفرم کارآمد است که تحت وب، یک برنامه تلفن همراه و یک برنامه نرم افزاری دسکتاپ کار می‌کند. این نسخه‌ها ویژگی‌های کلیدی کیف پول را ارائه می‌دهند که ذخیره‌سازی کوین‌های دیجیتال با استفاده از کلیدهای خصوصی و عمومی است.

این کیف پول همچنین به کاربران در تعامل با سایر کاربران در بلاک‌چین‌های مختلف نیز کمک می‌کند. به این ترتیب، ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال در سراسر سیستم عامل‌ها آسان خواهد بود. به طور مشابه، کاربران تأیید شده این کیف پول می‌توانند به یکدیگر اعتماد کنند و موجودی حساب خود را با خیال راحت ردیابی کنند. کاربران بیت کوین به دلیل ویژگی‌های دیجیتالی و راحتی استفاده، این کیف پول را بسیار مفید دانسته‌اند.

برای خرید ارز دیجیتال، کاربر باید وارد سیستم شده و به کیف پول پوینت پی (PointPay) برود. این کیف پول ارز دیجیتال کاربر را از طریق بهترین روش‌های اثبات شده در معاملات ارز دیجیتال راهنمایی و کمک می‌کند. به طور مشابه، قیمت ارزهای دیجیتال را در لحظه و فوری نشان می‌دهد. با انتخاب کوین دیجیتال مورد نظر، کاربران می‌توانند روش‌های پرداخت دلخواه خود را انتخاب کنند.

مطالعه مقاله قیمت فلوکی اینو پیشنهاد میشود.

در اینجا، کاربران می‌توانند BTC را با ارز فیات مانند USD خریداری کنند یا آن را در ازای سایر دارایی های محبوب ارز دیجیتال دریافت کنند. کاربران می‌توانند فقط آن دارایی‌های دیجیتالی را که توسط روش‌های پرداخت و تنظیم‌کننده کیف پول پشتیبانی می‌شود خرید و فروش کنند. با این وجود، انتقال این وجوه دیجیتالی بین کیف پولها و سیستم‌عامل‌های مختلف بسیار آسان است. کاربران همچنین می‌توانند این خرید و فروش‌ها را با استفاده از کنترل دسترسی از طریق تلفن، آدرس ایمیل و شناسه تعریف شده توسط کاربر خودکار کنند.

خود صرافی نیز طیف گسترده‌ای از ارزها را در سیستم پرداخت (PointPay) خود پشتیبانی می‌کند. هر BTC که در این پلتفرم خرید و فروش می‌شود را می‌توان به وضوح دنبال کرد و معاملات و تراکنش‌های خود را مرور کنید. این کیف پول همچنین انتقال BTC بین کاربران و کسانی که ثبت‌نام نکرده‌اند را نیز تسهیل می‌کند. چنین پشتیبانی چند پلتفرمی برای معاملات سودآور دارایی‌های دیجیتال عالی است.

ارزها و کشورهای پشتیبانی شده توسط پوینت پی (PointPay)

PointPay در کشورهای اروپایی و اکثر نقاط جهان قانونی است. این پلتفرم در حال حاضر پرداخت‌ها و معامله گران ارز دیجیتال را در بیش از 200 کشور در سراسر جهان می‌پذیرد.

ارزهای فیات پشتیبانی شده در این پلت فرم عبارتند از:

  1. UAH (hryvnia اوکراین)
  2. RUB (روبل روسیه)
  3. USD (دلار آمریکا)

ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده:

  1. PXP
  2. BTC
  3. ETH
  4. USDT (Tether)
  5. DAI
  6. XAUT (Tether Gold)
  7. LTC (Litecoin)
  8. BCH
  9. TRX
  10. XRP
  11. LINK (ChainLink)

نتیجه گیری

براساس بررسی‌های معتبر از پوینت پی (PointPay)، ما این پلتفرم را برای بانکداری ارزهای دیجیتال معتبر می‌دانیم. همچنین پتانسیل بسیار خوبی را برای تبدیل شدن به جایگزینی برای مدل‌های سنتی بانک‌داری را داراست. این صرافی راه‌حل‌های کم هزینه‌ای را برای انتقال‌های فوری دارایی‌های دیجیتال ارائه می‌دهد.

افراد از نقاط مختلف جهان می‌توانند از فناوری خارج از زنجیره PXP برای ایجاد توکن خود استفاده کنند. این پلتفرم به کاربران در کسب مهارت‌های سواد مالی با معاملات BTC و ETH نیز کمک می‌کند. علاوه بر این‌ها، استفاده از توکن بومی PXP به دارندگان این ارز کمک می‌کند تا پرداخت‌های زنجیره‌ای خود را ساده‌تر انجام دهند.

قانون‌گذار بریتانیا نیز تمام سرویس‌های پوینت پی  (PointPay) را به دقت بررسی کرده و تایید می‌کند. کمیسیون‌های کمتر در معاملات، صرافی ارز دیجیتال پوینت پی (PointPay) را برای کاربران جدید ضروری و جذاب می‌کند. دارندگان BTC همچنین می‌توانند در قالب آموزش‌های ویدئویی که استراتژی‌های پیشرفته معاملات ارز دیجیتال را نشان می‌دهد، از سرمایه‌گذاری در پوینت پی لذت ببرند. به طور کلی، پوینت پی (PointPay) بانک‌داری ارز دیجیتال را به یک قدمی ما آورده است.

کیف پول ارز دیجیتال پوینت پی

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


10 دیدگاه