کاردانو در تراست ولت (راهنمای کامل واریز، برداشت، رفع مشکل)
ارز دیجیتال

کاردانو در تراست ولت (راهنمای کامل واریز، برداشت، رفع مشکل)

با آپدیت های جدید تراست ولت، پیشرفت‌هایی مانند قابلیت سپرده‌گذاری کاردانو در تراست ولت فعال شده. اما هنچنان شبکه اصلی کاردانو توسط تراست ولت پشتیبانی نمی‌شود و دو شبکه‌ی bep2 و bep20 برای کاردانو وجود دارد. این مورد باعث یک سری مشکلات کاربری شده که در این مقاله به طور کامل به آن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

مهم ترین نکته انتقال کاردانو به کیف پول تراست ولت 

اگر کاردانو با نماد آدا (ada) را روی شبکه‌ی اصلی این ارز، یعنی شبکه‌ی کاردانو دارید، این یعنی شما ان را در صرافی یا در یکی از کیف پول‌های کاردانو مثل یورویی ولت هولد می‌کنید. قبل از این که از مبدأ صرافی کاردانوی خود را به مقصد دیگری (کیف پول یا صرافی) بفرستید، حتماً چک کنید که کیف پول مبدأ و مقصد هر دو شبکه‌ی انتخابی شما را ساپورت می‌کند. این را می‌توانید با پرسش از پشتیبانی صرافی یا با کمی جستجو در اینترنت متوجه شوید. همچنین در هنگام انتقال ارز و انتخاب شبکه هم، شبکه‌های در دسترس مشخص هستند.

مطالعه این مقاله پیشنهاد میشود: آموزش رفع خطاهای تراست ولت

آیا انتقال کاردانو به تراست ولت امکان پذیر است؟

ارز کاردانو در تراست ولت، فقط در دو شبکه‌ی bep2 و bep20 پشتیبانی می‌شود و در دسترس است. بنابراین اگر صرافی مبدأ شما هر یک از این شبکه‌ها را پشتیبانی می‌کند، می‌توانید انتقال را انجام دهید.

⚠️فقط حواستان باشد بسته به اینکه در صرافی مبدأ شبکه‌ی bep2 یا bep20 را انتخاب کردید، برای نمایش در تراست ولت، باید نام cardano را سرچ کنید و شبکه‌ی مربوطه را انتخاب کنید.

برای مثال در تصویر زیر، پس از جستجوی عنوان cardano در تراست ولت دو شبکه متفاوت نمایش داده می‌شود که در تصویر با عدد 3 و 4 مشخص شده. 

در مثال ما، برای ارسال در صرافی مبدا شبکه bep20 در دسترس است. بنابراین کیف پول تراست ولت را باز می‌کنیم، نام توکن را جستجو می‌کنیم و تاگل شبکه bep20 را روشن می‌کنیم.

کاردانو در تراست ولت

نحوه پیدا کردن آدرس واریز و برداشت کاردانو در تراست ولت

پس از این که با رعایت موارد بخش قبلی کیف پول‌های کاردانو در یکی از شبکه‌های bep2 یا bep20 را فعال کردیم، به صفحه نخست باز می‌گردیم.

در مثال بالا، چون صرافی ما شبکه bep20 را پوشش می‌داد، این کیف پول را فعال کردیم. (شما می‌توانید بسته به نیاز خود، کیف پول bep2 را هم فعال کنید.) 

مرحله اول

در صفحه نخست تراست ولت مطابق شکل زیر، با کلیک روی کاردانو bep20، به کیف پول کاردانو در تراست ولت منتقل می‌شویم. (توجه داشته باشید کاردانو نسخه bep20 نماد مشکی دارد.)

مرحله اول پیدا کردن آدرس کاردانو در تراست ولت

پس از انتخاب کاردانو bep20، به کیف پول مربوطه منتقل می‌شویم.

مرحله 2

در هر کیف پولی برای هر ارز دیجیتالی، دو آدرس تعریف شده که دقیقاً مثل شماره کارت عابر بانک شماست.

همانطور که ذکر شد، پس از انتخاب کاردانو bep20، مطابق تصویر زیر به کیف پول کاردانو در شبکه bep20 منتقل می‌شویم.

  1. آدرس واریز (receive ): برای دریافت کاردانو این آدرس را باید به دیگران بدهید. اگر خودتان قصد دارید کاردانو به کیف پول تراست ولت بفرستید، این آدرس را باید در قسمت برداشت صرافی خود وارد کنید.
  2. آدرس برداشت (send): اگر از کیف پول تراست ولت خود قصد دارید به مقصد دیگری کاردانو بفرستید روی send کلیک می‌کنید و آدرس را در قیمت دریافت صرافی درج می‌کنید.

مرحله دوم پیدا کردن آدرس واریز و برداشت کاردانو

حالا بسته به نیاز خود یکی از گزینه‌های receive یا send را بزنید. به صفحه‌زیر منتقل می‌شوید. در این مثال ما قصد داریم آدرس واریز را پیدا کنیم.

مرحله سوم پیداکردن آدرس واریز و برداشت کاردانو در تراست ولت

با زدن گزینه آبی copy پایین سمت راست، آدرس دریافت کاردانو در تراست ولت را کپی کنیم و در صرافی مبدا در قسمت برداشت یا withdraw درج کنیم.

اگر شما قصد فرستادن کاردانو به صرافی یا یک کیف پول دیگر را دارید، در مرحله‌ی دوم، به جای receive، گزینه‌ی send را بزنید.

اگر شما قصد واریز و برداشت کاردانو در شبکه‌ی bep2 را دارید، در مرحله‌ی اول روی کاردانو bep2 که نماد آبی رنگ دارد، کلیک کنید.

مطالعه مقاله تراست ولت چیست پیشنهاد میشود.

انتقال کاردانو از نوبیتکس به تراست ولت

کاردانو با استاندارد BEP2 در نوبیتکس پشتیبانی نمی شود. در حال حاضر فقط توکن بومی کاردانو و همچنین نسخه bep20 کاردانو در صرافی نوبیتکس پشتیبانی می شود. بنابراین اگر سعی کنید توکن کاردانو (ADA) را به تراست ولت انتقال دهید، خوشبختانه نوبیتکس پیغام خطای «آدرس اشتباه است» را می دهد. اما ممکن است در سایر صرافی های ایرانی این پیغام خطا را مشاهده نکنید. بنابراین این بر عهده شماست که پیش از انتقال از صحت شبکه انتقال انتخابی و پشتیبانی توکن در کیف پول اطمینان حاصل کنید.

و اما سخن پایانی...

توجه داشته باشید شبکه‌ی اصلی ارز دیجیتال کاردانو با نماد ada شبکه‌ی کاردانو است. کیف پول‌ها این شبکه را پوشش نمی‌دهند بنابراین اگر می‌خواهید کاردانو را روی شبکه‌ی اصلی انتقال دهید، باید این کار را فقط با کیف پول های کاردانو مانند یورویی ولت و همچنین صرافی های ارز دیجیتال مانند کوینکس و بینگ ایکس انجام دهید. اگر قصد دارید کاردانو را به تراست ولت بفرستید، باید بررسی کنید که آیا صرافی شما از شبکه bep2 یا bep20 پشتیبانی می کند یا نه. اگر پشتیبانی نمی کند، اقدام به ارسال ارز نکنید، چون اینطور ارزهای خود را از دست می‌دهید و این عملیات غیرقابل برگشت است.

اگر صرافی شما این دو شبکه یا یکی از آن‌ها را پوشش می‌دهد، دستورالعمل قدم به قدم واریز و برداشت کاردانو در تراست ولت را برای شما توضیح دادیم.

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


0 دیدگاه