صرافی بیت پین خوبه؟ استعلام، آموزش تصویری ثبت نام و احراز هویت
ارز دیجیتال

صرافی بیت پین خوبه؟ استعلام، آموزش تصویری ثبت نام و احراز هویت

آیا صرافی بیت پین خوب است؟ در این مطلب قصد داریم صرافی بیت پین را نقد و بررسی کنیم. اگر تمایل دارید در یک صرافی ایرانی حساب کاربری افتتاح کنید، این مطلب برای شماست.

برای اینکه بتوانید ارز دیجیتال خود را به تومان تبدیل کنید، شما باید حتماً در یک صرافی ایرانی حساب باز کنید. صرافی بیت پین با بیش از 200 میلیارد حجم معاملات 24 ساعته، یکی از بزرگترین صرافی‌های ایرانی است. در این مطلب با دلایل و مستندات، استعلامات و اعتبارسنجی این صرافی را انجام می‌دهیم.

اطلاعات عمومی و ثبتی صرافی بیت پین
نام ثبتی

سنا ایمن مبادله (منطقه آزاد انزلی)

شناسه ملی 14009960142
کد عضویت در سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران 13010609
آدرس وبسایت https://bitpin.ir
سابقه فعالیت 2.5 سال - از سال 1400
وسعت شرکت 78 کارمند فعال در لینکدین
پشتیبانی

چت آنلاین در سایت (24/7)

تماس تلفنی با شماره  01391033333 (وقت اداری - روزهای غیر تعطیل) 

ربات تلگرام ( bitpinbot@)

ارسال ایمیل به آدرس [email protected]

لینکدین لینکدین
توییتر توییتر

مزایا و قابلیت های بیت پین

صرافی بیت پین یک صرافی آنلاین برای خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال به صورت تخصصی است.

مزایا و قابلیت‌های صرافی بیت پین ⭐⭐⭐⭐
مزایای صرافی بیت پین
امکانات
احراز هویت ساده و سریع ✔️بیش از 120 ارز دیجیتال
✔️رتبه 2 از لحاظ حجم معاملات ✔️ پشتیبانی از شبکه لایتنینگ
✔️کارمزد مناسب ✔️ پشتیبانی از شبکه‌های BTC-LN,ETH,BNB,BSC,TRX,BTC
✔️مناسب برای حرفه‌ای‌ها (سفارش های استاپ اوردر) دارای اپلیکیشن موبایلی برای اندروید و iOS
 ✔️مناسب برای مبتدیان ✔️دسترسی به API برای معاملات خودکار با ربات
✔️پشتیبانی فنی خوب و پاسخگویی 24/7 ✔️دسترسی به وام آنی 

ثبت نام در صرافی بیت پین با 10 درصد تخفیف

برای بهره‌مندی از تخفیفات کارمزد دائمی به میزان 10 درصد، همین حالا با کلیک روی تصویر زیر، ثبت نام کنید.👇👇👇

لینک ثبت نام در صرافی بیت پین

  • ⚠️لازم است پیش از خرید ارز دیجیتال ثبت نام کنید. در ادامه دستورالعمل ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت پین را دنبال کنید.

شروع کار در بیت پین

شما به راحتی می‌توانید به صورت آنلاین و رایگان، با کارت ملی یا مدارک جایگزین، در صرافی بیت پین ثبت نام کنید، مراحل احراز هویت را طی کنید و معاملات خرید و فروش ارز را به سادگی انجام دهید. 

فرایند احراز هویت کامل در صرافی بیت پین بسیار آسان است و در کمتر از 10 دقیقه انجام می‌شود. دریافت تأییدیه احراز هویت سطح 3 و 4 حدود 24 ساعت طول می‌کشد.

سطح دسترسی در صرافی بیت پین
فرایند مدارک مورد نیاز  میزان دسترسی
ثبت نام (احراز هویت سطح 1) شماره موبایل یا ایمیل به نام کاربر
  • ✔️دسترسی به سایت، واریز ارز 
احراز هویت سطح دو
  1. ایمیل
  2. کارت ملی (کدملی، نام و نام خانوادگی)
  3. کارت بانکی
  • ✔️ثبت سفارش؛ 
  • ✔️خرید آسان؛
  • ✔️واریز نامحدود تومان و ارز دیجیتال
  • ✔️ سقف برداشت ریالی و رمزارزی: 1 میلیون تومان در 24 ساعت
احراز هویت سطح سه

تهیه عکس از متن تعهد نامه به همراه کارت ملی

  • ✔️برداشت آنی تومان؛
  • ✔️برداشت ارز دیجیتال؛
  • ✔️سقف برداشت 24 ساعته: 200 میلیون تومان.
احراز هویت سطح چهار

شماره ثابت

  • ✔️افزایش سقف برداشت؛
  • ✔️واریز تومان نامحدود؛
  • ✔️برداشت روزانه تا سقف 500 میلیون تومان.

در ادامه، مراحل قدم به قدم ثبت نام آمده است.

آموزش ثبت نام در صرافی بیت پین

  • برای ثبت نام در صرافی بیت پین، مطابق تصویر زیر، در سایت اصلی، با استفاده از لینک https://bitpin.ir/signup ، وارد صفحه‌ی ثبت نام شوید. 

مرحله اول ثبت نام در صرافی بیت پین

با کلیک روی این دکمه، تنها کاری که باید انجام دهید، طی مسیر بسیار ساده است. مطابق تصویر زیر:

  1. شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. (توجه داشته باشید، شماره موبایل حتماً باید به نام شما باشد. کیبورد خود را انگلیسی کنید.)
  2. کد رفرال X0OfgG58 را وارد کنید.
  3. روی دکمه‌ی «ثبت» کلیک کنید. 

حال کد تأیید به شما پیامک شده، آن کد را در جای خالی وارد کنید. اگر کد را دریافت نکردید، احتمالاً شماره را اشتباه وارد کرده‌اید، با کلیک روی «تغییر موبایل»، آن را تغییر دهید.

مرحله سوم ثبت نام در صرافی بیت پین

یک رمز عبور قوی شامل حروف بزرگ و کوچک انگلیسی و عدد وارد کنید. رمز شما باید حداقل شامل 8 کاراکتر باشد.

مرحله چهارم ثبت نام در صرافی بیت پین

پس از کلیک روی دکمه‌ی «تایید»، ثبت نام شما تمام می‌شود. حالا کافیست 2 دقیقه‌ی دیگر برای احراز هویت وقت بگذارید. ابتدا مدارک مورد نیاز را آماده کنید و بعد، روی گزینه‌ی «شروع احراز هویت» کلیک کنید.

آموزش احراز هویت در صرافی بیت پین

  • پس از ثبت نام در صرافی بیت پین، به صفحه‌ی اصلی بروید. مطابق تصویر زیر، بالا، گوشه‌ی سمت چپ، موس را روی فلش رو به بالا نگه دارید، تا منوی احراز هویت نمایش داده شود. 
  • روی گزینه‌ی «ارتقا سطح» کلیک کنید.

مرحله اول احراز هویت در صرافی بیت پین

به صفحه‌ی زیر هدایت می‌شوید. در این صفحه، روی دکمه‌ی  «شروع احراز هویت» کلیک کنید. 

مرحله دوم احراز هویت در صرافی بیت پین

آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

مرحله سوم احراز هویت در صرافی بیت پین

صرافی یک ایمیل به آدرس ایمیلی که در مرحله‌ی قبل وارد کردید، ارسال می‌کند. به صندوق ورودی ایمیل خود مراجعه کنید، ایمیل صرافی بیت پین را باز و از آنجا کد را کپی کنید؛ آن را در کادر درج کنید و تأیید را بزنید.

مرحله چهارم احراز هویت در صرافی بیت پین

اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد و کد ملی است. در کادر مقابل، تصویر کارت ملی را وارد کنید و دکمه‌ی «تأیید» را بزنید.

مرحله پنجم احراز هویت در صرافی بیت پین

در مرحله‌ی بعدی، صرافی از شما یک شماره کارت به نام خودتان درخواست می‌کند. آن را وارد کرده و چند لحظه منتظر بمانید تا استعلام بانکی انجام شود.

مرحله ششم احراز هویت در صرافی بیت پین

پس از تکمیل این مرحله، شما قادر به ثبت سفارش، واریز ریالی و ارز دیجیتال هستید ولی برای اینکه بتوانید برداشت آنی ریالی و ارز دیجیتال را فعال کنید، باید احراز هویت سطح 3 را انجام دهید. برای این کار روی «تکمیل پروفایل و ارتقا به سطح 3» کلیک کنید. فقط یک مرحله دیگر تا احراز هویت کامل باقی مانده که به سرعت انجام می‌شود. 

مرحله هفتم احراز هویت در صرافی بیت پین

در این مرحله، باید در یک قطعه برگه سفید، متن تعهدنامه را به صورت دست نویس درج کنید، کارت ملی خود را زیر تعهدنامه بچسبانید؛ این برگه را رو به دوربین بگیرید؛ از خود یک عکس تمام رخ سلفی تهیه بفرمایید و این تصویر را بارگذاری کنید. برای دریافت متن تعهدنامه روی واژه‌ی «راهنما» کلیک کنید.

  • ⚠️ توجه داشته باشید در صورت ریز یا ناخوانا بودن نوشته یا کیفیت پایین عکس یا تار بودن آن، صرافی تکرار این مرحله را درخواست می‌کند. کیفیت عکس باید به گونه‌ای باشد که در صورت زوم کردن، اطلاعات کارت ملی قابل خواندن باشد.

مرحله هشتم احراز هویت در صرافی بیت پین

پس از بارگذاری عکس تعهدنامه، تیم پشتیبانی اطلاعات شما را حداکثر تا 24 ساعت تأیید می‌کند. اکنون برای دسترسی به سقف برداشت بالاتر و پشتیبانی ویژه، مطابق تصویر زیر، روی «تکمیل پروفایل و ارتقا به سطح 4» کلیک کنید.

مرحله نهم احراز هویت در صرافی بیت پین

در این مرحله کافیست شماره منزل خود را در کادر وارد و  دکمه‌ی ارسال کد را بزنید. یک تماس از صرافی دریافت می‌کنید که کد تأیید را برای شما می‌خواند. این کد را وارد کرده و تأیید را بزنید.

مرحله دهم احراز هویت در صرافی بیت پین

اکنون می‌توانید برداشت ارز دیجیتال و ریالی را به صورت نامحدود انجام دهید. همان طور که مشاهده کردید، تمامی مراحل ثبت نام و احراز هویت در صرافی بیت پین بسیار آسان است و در کمتر از 10 دقیقه انجام می‌شود. این آغازی است برای تبدیل شدن به یک معامله‌گر ارزهای دیجیتال!

مشخصات و تاریخچه صرافی بیت پین

صرافی بیت پین در فروردین 1400 به عنوان یک شرکت سهامی خاص پایه‌گذاری شد. با این که مدت زمان اندکی از فعالیت صرافی بیت پین می‌گذرد، شفافیت این شرکت در مورد مدیر عامل و تیم توسعه، واریز و برداشت و تسویه حساب آنی، موجب شده که جایگاه خود را به درستی پیدا کند و رتبه‌ی دوم حجم معاملات را در میان صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی به دست آورد.

در حال حاضر، بیش از 120 ارز دیجیتال در این صرافی لیست شده است. کارمزد معاملات و همچنین قیمت‌های رقابتی این صرافی از نقاط قوت آن هستند. شما می‌توانید اطلاعات کامل و مزایای صرافی بیت پین را در ابتدای مقاله مطالعه  کنید.

آیا صرافی بیت پین معتبر است؟

صرافی بیت پین یک شرکت دانش‌بنیان و ثبت‌شده است. این صرافی از درگاه پرداخت پشتیبانی می‌کند، دارای کدثبتی و مالیاتی است و مطابق با قوانین نهادهای نظارتی چون پلیس فتا عمل می‌کند. شما می‌توانید با کلیک بر لینک‌های موجود در جدول ابتدای مطلب، اطلاعات ثبتی صرافی بیت پین را مشاهده کنید. 

با توجه به عواملی مانند پشتیبانی بی وقفه توسط تیم پشتیبانی، نظرات کاربری مثبت، امنیت بالا و همچنین وسعت شرکت با بیش از 70 کارمند، صرافی بیت پین یکی از صرافی‌های معتبر در ایران است. 

تیم توسعه صرافی بیت پین

صرافی بیت پین توسط اميرحسين مرداني، عرفان لاجوردی و علي جهاني ثبت و راه‌اندازی شد. در حال حاضر، مدیرعامل این صرافی امیرحسین مردانی است. وی در حال حاضر در مقطع دکتری در دانشگاه تربیت مدرس در حال تحصیل است. موضوع رساله‌ی دکتری وی در مورد صنعت بلاکچین، مدلهای حاکمیتی و راه‌حل‌های آن برای رفع موانع است.

بر اساس اطلاعات لینکدینلینکدین  سوابق تحصیلی مدیرعامل صرافی بیت پین عبارتند از:

  • 2011 - 2015 : دانشگاه گیلان، مدیریت صنعتی، مقطع کارشناسی؛
  • 2015 - 2018: دانشگاه تهران، مدیریت فنی، کارشناسی ارشد؛
  • 2018: دانشگاه تربیت مدرس، فلسفه، دکتری.

مهم‌ترین سوابق حرفه‌ای در کارنامه‌ی کاری مدیرعامل صرافی بیت پین عبارتند از:

  • 2014 - 2017 : تحلیلگر کسب و کار - شرکت همراه اول؛
  • 2017 - 2021: مدیر توسعه کسب و کار - شرکت آریا همراه؛
  • 2020: مدیر عامل صرافی بیت پین.
مدیرعامل صرافی بیت پین - امیرحسین مردانی

ارزهای موجود در صرافی بیت پین

از جمله ویژگی‌های مثبت صرافی بیت پین تیم توسعه‌ی بروز است. ارزهای ترند و پرطرفدار، به سرعت از سوی تیم پشتیبانی بیت پین شناسایی می‌شوند و در صورت داشتن پایه‌های فاندامنتالی مناسب، در لیست این صرافی قرار می‌گیرند. در حال حاضر، این صرافی بیش از 120 رمز ارز و 200 بازار معاملاتی را پوشش می‌دهد.

حجم معاملات صرافی بیت پین

حجم معاملات از مهم‌ترین پارامترها در انتخاب صرافی است که باید پیش از افتتاح حساب در صرافی بیت پین به آن توجه کنید. این شاخص نه تنها نشان‌دهنده‌ی پویایی بازار این صرافی است، بلکه معیاری برای نشان دادن گردش نقدینگی در این صرافی و در نتیجه نقدشوندگی در آن است. 

در صرافی بیت پین امکان مشاهده‌ی حجم معاملات ارزها در بازار بیت پین وجود ندارد و تنها حجم معاملات کل مشخص است. در حال حاضر، صرافی بیت پین با 235 میلیارد حجم معاملات 24 ساعته، دومین صرافی بزرگ از لحاظ حجم معاملات است.

مقایسه حجم معاملات 24 ساعته در صرافی‌های ایرانی -منبع: وبسایت ارز اکس

کارمزد معاملات در صرافی بیت پین

بر اساس اطلاعات پلتفرم بیت پین، کارمزد خرید و فروش در بخش خرید آسان صرافی بیت پین، بین 0.32 الی 0.06 درصد متغییر است و بر اساس حجم معاملات ۳۰ روز اخیر کاربر محاسبه می‌شود. کارمزد از ارزی که پس از معامله دریافت می‌کنید، کسر می‌شود. به‌عنوان مثال اگر شما بخواهید با تومان، بیت کوین بخرید، کارمزد شما از بیت کوین دریافتی شما کسر می‌شود و یا اگر به‌عنوان فروشنده بخواهید، بیت کوین خود را به فروش برسانید، کارمزد از مقدار تومانی که دریافت می‌نمایید، کسر می‌شود. 

در صرافی بیت پین با توجه به حجم معاملات هر کاربر، 6 سطح تعیین شده است. بسته به اینکه به کدامیک از این سطح‌ها تعلق داشته باشید، کارمزد متفاوتی پرداخت می‌کنید. در تصویر زیر سطوح مختلف و کارمزدشان نمایش داده شده است.

کارمزد معاملات در صرافی بیت پین

سقف برداشت از صرافی بیت پین

  1. در صرافی بیت پین برای برداشت تومانی و ارزی حتماً باید مراحل احراز هویت را انجام داده باشید. 
  2. تسویه‌های تومانی آنی است و تاکنون گزارشی مبنی بر دیرکرد در برداشت‌ها مشاهده نشده است. 
  3. انتقال ارز در شبکه بسته به وضعیت و سرعت شبکه‌ی انتخابی متغییر است. ممکن است گاهی به بیش از یک ساعت نیز زمان نیاز داشته‌باشد. 
  4. با توجه به سطح کاربری، سقف برداشت روزانه از 1 الی 500 میلیون تومان متغییر است.

 امنیت صرافی بیت پین

صرافی ارز دیجیتال بیت پین از نظر حقوقی، یک شرکت ثبت‌شده است که موفق به اخذ مجوز دانش‌بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری شده‌است. برای استعلام، می‌توانید نام ثبتی شرکت (سنا ایمن مبادله منطقه آزاد انزلی) را در آدرس https://pub.daneshbonyan.ir/dashboard جستجو کنید.

بیت پین دارای درگاه پرداخت قانونی و کد مالیاتی است و تحت نظارت نهادهای نظارتی مانند پلیس فتا عمل می‌کند. بیت پین تاکنون هیچ‌گونه نفوذ امنیتی را تجربه نکرده‌است. تیم امنیت بیت پین به‌صورت ۲۴ ساعته و در 7 روز هفته، در حال پایش وضعیت وب‌سایت صرافی و حفاظت از دارایی‌های کاربران است. 

 

💡 بدیهی است که شما به عنوان کاربر یک صرافی باید رمز قوی و خوبی برای حساب کاربری خود ایجاد کنید و از سپردن اطلاعات حساب کاربری خود به شخص ثالث جداً خودداری کنید. بنابراین وقتی سخن از امنیت یک صرافی به میان می‌آید، شامل لو رفتن اطلاعات حساب کاربری نیست؛ زیرا شما مستقیماً مسئول حفظ کلیدهای خصوصی حسابتان هستید.

 

اما منظور از امنیت یک صرافی، ساز و کارهایی است که برای جلوگیری از هک کیف پول‌های صرافی توسط تیم پشتیبان فنی در نظر گرفته می‌شود. در ادامه این پارامتر در صرافی بیت پین بررسی می‌شود.

امکان تسویه حساب لحظه‌ای

امکان تسویه ریالی کاربران صرافی‌ بیت پین تحت هر شرایطی میسر بوده و افراد می‌توانند در صورت لزوم و بدون اختلال، دارایی خود را در هر زمان تسویه کنند. 

لایه‌های امنیتی مختلف

صرافی بیت پین از 5 لایه‌ی امنیتی برای وجود شخص احراز هویت شده استفاده می‌کند تا دسترسی شخص ثالث به حساب کاربری غیرممکن شود. این روش‌ها شامل تأیید ایمیلی، پیامکی، گوگل آتنتیکتور، رمز و پین کد در اپلیکیشن موبایلی است. این به شما بستگی دارد که این لایه‌های امنیتی را فعال و حساب خود را ضد هک کنید.

به هر حال، اگر هر زمان احساس کردید اطلاعات حساب شما به خطر افتاده، حتماً در اسرع وقت تیم پشتیبانی را جهت مسدودی حساب با خبر کنید.

محصولات معاملاتی صرافی بیت پین

همان طور که در جریان هستید، اکثر صرافی‌های ایرانی فقط از معاملات در بخش اسپات پشتیبانی می‌کنند. صرافی بیت پین هم بازار فیوچرز ندارد؛ بنابراین در این صرافی، امکان انجام معاملات لانگ و شورت وجود ندارد. 

محصول جدیدی که به تازگی توسط تیم توسعه‌ی صرافی بیت پین راه‌اندازی شده، «وام آنی» نام دارد. شما می‌توانید بدون ضامن، به پشتوانه‌ی موجودی ارز دیجیتالتان، وام فوری دریافت کنید. بازپرداخت این وام 9 ماهه و سود سالانه‌ی وام، 23 درصد است.

مطالعه این بخش پیشنهاد می‌شود: فرق اسپات و فیوچرز

و اما سخن پایانی ...

در این مطلب، ما ابعاد مختلف صرافی بیت پین را بررسی کردیم تا فرایند انتخاب را برای شما همراهان همیشگی دنیای ترید آسان کنیم. 

حال این شما هستید که با در نظر گرفتن همگی این پارامترها تصمیم می‌گیرید.

البته همیشه در نظر داشته باشید که پس از تمام شدن کار خرید و فروش، بهتر است با انتقال ارزهای خود به یک کیف پول ارز دیجیتال مطمئن، جای آن‌ها را امن کنید.

در پایان اگر سؤالی داشتید، در بخش نظرات از ما بپرسید. همیشه می‌توانید برای پاسخگویی دقیق و حرفه‌ای، روی تیم کارشناسی دنیای ترید حساب کنید.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود: کیف پول تراست ولت

donyaye-trade.com

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام

ارسال دیدگاه


0 دیدگاه