بزرگترین ایردراپ جهان برای کمک رسانی به مناطق جنگ زده اوکراین
اخبار ارز دیجیتال

بزرگترین ایردراپ جهان برای کمک رسانی به مناطق جنگ زده اوکراین

در حالیکه اوکراین با جنگی که روسیه به راه انداخته دست و پنجه نرم می کند، هر روز کمک های کریپتویی فراوانی از سراسر جهان، در حال ارسال به این کشور است.

به گزارش بخش اخبار ارز دیجیتال دنیای ترید، بیشتر کمک‌های نقدی به صورت ارز دیجیتال بوده است. حتی دولت اوکراین از تمامی ملل جهان درخواست کمک از طریق ارز دیجیتال کرده است. با سرازیر شدن کمک‌های کریپتویی به کشور اوکراین، دولت تصمیم گرفت این کمک ها را به صورت ایردراپ به مردم جنگ زده برساند.

مطالعه این خبر پیشنهاد می شود: جدیدترین ایردراپ های معتبر؛اولین نفری باشید که متوجه میشید!

اوکراین اولین کشور در استفاده از ایردراپ برای کمک رسانی

کمک های اصلی از کدام رمز ارزها تشکیل شده اند؟

عمده کمک های جهانی از طریق بیت کوین [BTC]، اتریوم [ETH]، تتر [USDT] و پولکادات [DOT] به اوکراین رسیده است. روز گذشته، بنیانگذار پولکادات، 5 میلیون دلار DOT به کشور جنگ زده اهدا کرد. به دنبال این اقدام، شایعاتی مبنی بر دخالت دولت در ایردراپ نیز منتشر شد. 

روز گذشته، دولت اوکراین چراغ سبزی در خصوص ایردراپ نشان داد و اعلام کرد که امروز یک اسنپ شات از آدرسهای ثبت شده گرفته خواهد شد. این امر اوکراین را به اولین کشوری در جهان تبدیل می‌کند که برای کمک رسانی به مردم جنگ زده اقدام به استفاده از ایردراپ می‌کند. دولت اوکراین در توییتی خبر ایردراپ را تأیید کرد.

ایردراپ تأیید شد. اسنپ شات فردا مورخ 3 مارس، در ساعت 6 بعد از ظهر به وقت کی یف گرفته خواهد شد.

 

توییت دولت اوکراین برای استفاده از ایردراپ به منظور کمک رسانی به مردم جنگ زدهصفحه رسمی توییتر اوکراین

 

کارشناسان این اقدام دولت اوکراین برای اهدای توکن های رایگان به مردم مصیبت زده از طریق ایردراپ را یک عامل مثبت در گسترش پذیرش ارزهای دیجیتال ارزیابی کردند. به عقیده کارشناسان ارز دیجیتال بهترین و کارآمدترین روش برای کمک رسانی در زمان بحران است.

 

 

 

آمار اهدای ارزهای دیجیتال به اوکراین

دولت برای اولین بار، پذیرش رمزارز را در 26 فوریه 2022 آغاز کرد. از 2 مارس 2022، کمک های مالی کریپتو به اوکراین از 50.97 میلیون دلار فراتر رفته است.

این آمار قطعاً  افزایش خواهد یافت؛ زیرا دولت قصد دارد کوین های بیشتری را به لیست اهدای خود اضافه کند.

همکاری یونی سواپ در فرایند کمک رسانی

روز گذشته پلتفرم Uniswap، امکان اهدای توکن ERC-20 را مهیا کرد. جدیدترین رابط پلتفرم یونی سواپ، این قابلیت را داراست که بلافاصله هر توکن را به اتر (ETH) تبدیل کند. پس از آن، ETH تبدیل شده در یک تراکنش، به آدرس کیف پول دولت اوکراین ارسال می شود.

یونی سواپ با اعلام این خبر افزود:

«آدرسی که دولت اوکراین برای دریافت کمک های مالی به اشتراک گذاشته است، آدرس کیف پولی در یک صرافی متمرکز است که به نظر می‌رسد فقط تتر و اتر را می‌پذیرد. ما این رابط را راه اندازی کردیم تا اهداکنندگان ارز دیجیتال که توکن‌های دیگر ERC-20 را در اختیار دارند، ‌بتوانند به راحتی و با یک کلیک، توکن های خود را اهدا کنند."

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام