پذیرش دات توسط اوکراین؛ کمک 5.8 میلیون دلاری بنیان‌گذار پولکادات
اخبار ارز دیجیتال

پذیرش دات توسط اوکراین؛ کمک 5.8 میلیون دلاری بنیان‌گذار پولکادات

کیف پول رسمی ارزهای دیجیتال‌ اوکراین اکنون کمک‌های مالی را از اکوسیستم پولکادوت (DOT) می‌پذیرد. بنیان‌گذار پولکادات گوین وود، 5.8 میلیون دلار معادل298,367 دات را به این کشور اهدا کرد.

به‌نظر می‌رسد خواسته‌ی جامعه‌‌ی بزرگ کریپتو برای پذیرش سایر ارزهای دیجیتال در اوکراین آرام‌آرام در حال محقق‌شدن است. دولت اوکراین در حساب رسمی توییتر‌ش اعلام کرد که کمک های مالی از شبکه بلاک چینی پولکادوت (DOT) را می پذیرد و به زودی سایر ارزهای دیجیتال نیز به جمع دارایی‌هایی مورد پذیرش کیف پول‌های رسمی ارزهای دیجیتال این کشور افزوده خواهد شد.

مردم اوکراین در حالی که از آزادی خود حفاظت می‌کنند از حمایت و کمک های مالی جامعه جهانی ارزهای دیجیتال نیز سپاسگزارند. ما در حال حاضر کمک های پولکادات را می‌پذیریم.

گوین وود، هم‌بنیان‌گذار Polkadot (پولکادات) پیش‌تر اشاره کرده بود که اگر کیف پول رسمی این کشور، دات را به‌مجموعه ارزهای دیجیتال مورد پشتیبانی‌اش اضافه کند او شخصاً 5 میلیون دلار از این ارز دیجیتال را به مردم اوکراین اختصاص خواهد داد. او پس از اعلام رسمی دولت اوکراین، به قول خود عمل کرد و مبلغ 298,367 دات، معادل 5.8 میلیون دلار به کیف پول ارز دیجیتال اوکراین اهدا کرد.

بر اساس برآوردهای سایت کوین تلگراف، مجموع کمک های مالی ارزهای دیجیتال برای مؤسسات خیریه، ارتش و دولت اوکراین به بیش از 37 میلیون دلار رسیده است. اهدای مبلغ اخیر توسط گوین وود بیش از 10٪ از کل کمک‌های ارز‌های دیجیتالی که به این کشور شده است را شامل می‌شود.

در حقیقت، اهدای بنیان‌گذار پولکادات یکی از بزرگ‌ترین کمک‌های شخصی ارز دیجیتال تا به امروز است. پلتفرم سم بنکمن فراید (Sam Bankman-Fried) یعنی صرافی FTX، مبلغ 25 دلار به هر اوکراینی در پلتفرم خود اهدا کرد، در حالی که مدیر عامل دی‌پک تاپلیال (Deepak Thapliyal) مبلغ 100 اتر (ETH) معادل 280,000 دلار آمریکا به این کشور کمک کرده است.

بر اساس داده‌های بلاک چین پولکادوت، علاوه بر گوین وود، سایر کاربران اکوسیستم پولکادوت از صبح امروز بیش از 210 هزار دلار به کیف پول رسمی اوکراین کمک کرده‌اند.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام