برترین سه ارز متاورس هفته با سودهای بالای 200 درصد
اخبار ارز دیجیتال

برترین سه ارز متاورس هفته با سودهای بالای 200 درصد

کدام ارزها بیشترین رشد را در این هفته داشته اند؟ امروز نمای کلی بازار کریپتو قرمز و بازار بیشتر فروشنده بوده است.در حالی که بازار ارزهای دیجیتال در این هفته به فروش بی رویه ادامه می دهند، برخی از ارزهای متاورس افزایش قیمت قابل توجهی داشته اند.

نمای کلی بازار ارز دیجیتال+18 ژانویه 2022+27 دی 1400

در این مطلب از بخش اخبار ارز دیجیتال دنیای ترید، سه ارز متاورس را که در اوضاع قرمز بازار بیشترین رشد را داشته اند معرفی می کنیم.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می‌شود: ارز بیبی دوج

 ارز متاورس مینی گیم (MiniGame) با 200 درصد رشد تنها در یک روز

MiniGame که در ماه دسامبر 2021 راه اندازی شد، یک ارز جامعه محور است که روی اسمارت چین بایننس راه اندازی شده است. این پروژه دارای یک پلتفرم انکوباتور بازی های متاورس در اسمارت چین بایننس و بسیار مشابه برنامه محبوب استیم (Steam) است.

 ارز متاورس مینی گیم (MiniGame)

مینی گیم بر گسترش جنبه اجتماعی پروژه خود تمرکز دارد، به این معنی که توسعه پلتفرم زیر نظر یا کنترل هیچ نهاد خاصی نیست.

یکی از دلایل بالقوه افزایش قیمت اخیر مینی گیم پشتیبانی جامعه از این توکن است. در واقع تیم توسعه این ارز، جامعه آن است و همین مورد  این پروژه را از سایر پروژه ها متمایز می کند. این همان موردی بود که موجب شد ارزش بازار میم کوین محبوب شیبازیلا از 100 هزار دلار به بیش از 58 میلیون دلار برسد.

مینی گیم یکی از ارزهای برتر امروز است که در 24 ساعت گذشته عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و بیش از 226 درصد رشد داشته است. ارزش بازار آن 484 هزار دلار با حجم 24 ساعته 69 هزار دلار است.

حال سؤال پیش می آید که مینی گیم را از کجا بخریم؟ می توانید MINIGAME را از صرافی پنکیک سواپ خریداری کنید.

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود: صرافی پنکیک سواپ

ارز اسکوئیدانومیکز (SQUID) : رشد 270 درصدی در 24 ساعت گذشته

اسکوئیدانومیکز (Squidanomics) در اکتبر 2021 روی اسمارت چین بایننس راه اندازی شد. ارز اسکوئید توکن غیرمثلی (NFT) بازی متاورسی برای کسب درآمد است. شرکت کنندگان در این بازی می توانند صرفاً با توکنداری ارز SQUID جایزه بگیرند.

ارز اسکوئیدانومیکز (SQUID)

کاربران در حال حاضر می توانند کیف پول تراست ولت یا متاماسک خود را به اسمارت چین بایننس متصل کنند و در صورت تمایل بازی را نصب و به کسب درآمد بپردازند و یا صرفا با خریداری این توکن در پنکیک سواپ از رشد سریع آن بهره مند شوند.

امروز قیمت SQUID بیش از 270 درصد افزایش یافت و سپس تا این لحظه به 135% رشد اکتفا کردSQUID ارزش توجه را دارد.

SQUID دارای ارزش بازار 4.3 میلیون دلار با حجم 24 ساعته 71 هزار دلار است.

می توانید SQUID را از پنکیک سواپ خریداری کنید.

مطالعه این مقاله پبیشنهادد می شود:  توکن های متاورس

رشد حیرت انگیز ارز متاورسی بازی نایت وار : 340 درصد

بازی Knight War: The Holy Trio که در 15 ژانویه 2022 راه اندازی شد، اولین بازی رزمی در دنیای متاورس است. این بازی نیز بر روی اسمارت چین بایننس راه اندازی شده و توانسته در یک روز 340 درصد سود را به ثبت برساند.

ارز اسکوئیدانومیکز (SQUID)

می توانید توکن این بازی را نیز از پنکیک سواپ خریداری کنید.

و اما سخن پایانی

توکن های متاورس به علت اینکه دو مفهوم سرگرمی و کسب درآمد را با هم آمیخته اند، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و پروژه های جدیدی که اکثراً روی اسمارت چین بایننس راه اندازی می شوند، در کوتاه مدت سودهای شیرینی نصیب توکنداران می کنند.

اما باید توجه داشته باشید هنگامی که می خواهید در پروژه ای سرمایه گذاری کنید، در مورد آن تحقیق کنید و با آگاهی وارد بازار یک ارز دیجیتال شوید. به خاطر داشته باشید حتی سودده ترین پروژه ها ممکن است در یک بازه زمانی خاص زیان ده باشند. بهتر است با افزایش دانش خود در زمینه تحلیل تکنیکال و ارز دیجیتال بازدهی معاملات خود را افزایش و ضریب زیان دهی را کاهش دهید.

با مراجعه به صفحه آموزش ارز دیجیتال رایگان، دانش خود را بیش از پیش در این زمینه افزایش دهید.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام