بهترین و پرسودترین سه ارز دیجیتال برای نوسان گیری تا نیمه شهریور 1400
اخبار ارز دیجیتال

بهترین و پرسودترین سه ارز دیجیتال برای نوسان گیری تا نیمه شهریور 1400

سه ماه دوم سال، دوره چندان جالبی برای ارزهای دیجیتال نبود. ریزش کلی شاخص‌ها کمابیش تأثیر خود را بر همه ارزهای دیجیتال گذاشت. اما مرداد ماه (آگوست) چیز دیگری است. ماهی است که رالی‌های صعودی آغاز شد و بازار جان تازه‌ای گرفت. در این ماه شاهد رشد ملموس در کل صنعت ارز دیجیتال هستیم.

بسیاری از تحلیلگران پیش بینی می کنند که تا نیمه‌های شهریور ماه، (پایان ماه آگوست)، کل بازار روندهای پر قدرت صعودی و سودهای زیادی به همراه خواهد داشت و سپس اصلاحی نسبتاً جدی را به خود خواهد دید.

اما حتی اگر کل بازار هم دچار ریزش شود، هستند رمز ارزهای سوددهی که آینده کوتاه مدت درخشانی دارند و می توانند سود خوبی نصیب نوسان‌گیران کنند.

 3 آلت کوین برتر که باید بلافاصله روی آنها سرمایه گذاری کنید تا سود خوبی از جهش آن‌ها تا نیمه شهریور ماه نصیبتان شود، کدام‌ها هستند؟

در ابتدا باید گفت که هیچ تحلیلی نتیجه قطعی در پی ندارد و فقط رفتار خریداران و فروشندگان است که روند نهایی را در بازار سرمایه مشخص می‌کند. آنچه در این مقاله می‌خوانید بر پایه اخبار بازار و تحلیل نمودارها نگاشته شده و نشان می‌دهد که این ارزهای منتخب، به احتمال قوی روند صعودی خود را تا پایان ماه اگوست ادامه خواهند داد.

رمز ارز شماره یک شهریور ماه: اولنچ (AVAX)

اولنچ (AVAX) یکی از امیدوارکننده ترین آلت کوین ها در یک ماه اخیر بوده است. زیرا یکی از کارآمدترین، کم کارمزدترین و پرسرعت‌ترین بسترها را برای ایجاد قراردادهای هوشمند بر پایه فناوری بلاک چین ارائه کرده است.

در مقاله قبل، شرایط تکنیکال و فاندامنتال آن را مفصل شرح دادیم. اکنون فقط به ذکر این مورد اکتفا می‌کنیم که سقفی که آواکس (AVAX) توکن اولنچ، در بهمن ماه (فوریه) ایجاد کرد، حدود 59.96 دلار بود و این بسیار شگفت انگیز است زیرا قیمت توکن در ابتدا از 10 دلار شروع شد. بنابراین اکنون که یک موج صعودی قوی داریم، پیش بینی می کنیم که تا نیمه شهریور ماه (پایان آگوست) آواکس روی روند صعودی تا سقف ماه فوریه پیش برود.

رمز ارز شماره دو شهریور ماه: کاردانو

آدا (ADA) توکن کاردانو (Cardano) همواره یکی از محبوب ترین ارز‌های دیجیتال برای بسیاری از سرمایه گذاران حوزه ارز دیجیتال بوده است. این ارز دیجیتال می‌تواند این در کنار AVAX، به عنوان یکی از بهترین آلت کوین برای سرمایه گذاری و نوسان‌گیری در نیمه شهریور ماه در پورتفولیوی شما قرار گیرد.

Cardano یک پلتفرم اثبات سهام (proof-staking) است ، این پلتفرم نه تنها کاملاً عمومی و مبتنی بر بلاک چین بوده، بلکه یک پلتفرم متن باز و یک شبکه غیر متمرکز است. این برنامه در سال 2015 توسط یکی از بنیانگذاران اتریوم، چارلز هاسکینسون راه اندازی شده است. ADA توکن بومی Cardano است و اکنون براساس رتبه بندی بازار، جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است.

به تازگی پس از اظهارات هاسکینسون که ادعا کرده بود تا پایان سال میلادی، قیمت کاردانو به 150 دلار خواهد رسید، روند صعودی شتاب بیشتری به خود گرفت.

طبق نمودارها، فقط در ماه گذشته، قیمت ADA از 1.01 دلار به 2.25 دلار رسیده، یعنی بیش از 100 درصد رشد داشته است. در حال حاضر قیمت این ارز دیجیتال در حدود 2.12 دلار است و به احتمال قوی، در طول این ماه رشد خوبی خواهد داشت. البته اکنون اواسط موج صعودی است و افرادی که زودتر وارد پوزیشن خرید شده‌اند، سود بیشتری داشته‌اند. با اینحال، پیش بینی می شود تا نیمه شهریور جا برای صعود باشد و این توکن به بالاترین حد تاریخی خود برسد.

رمز ارز شماره دو شهریور ماه: اکسی اینفینیتی

اگر چم و خم بازار ارز دیجیتال را به خوبی بشناسید، مطمئناً نام اکسی به گوشتان خورده است.

در مقاله روز چهارشنبه 27 مرداد، مفصلاً به توکن اکسی اینفینیتی و تحلیل تکنیکال آن پرداختیم.

اکسی اینفینیتی Axie Infinity تحولی بزرگ در صنعت ارز دیجیتال ایجاد کرده است. Axie Infinity در واقع یک بازی آنلاین بلاک چین محور است. کاربران می‌توانند با بازی و سرگرمی در اکسی کسب درآمد کنند. AXS نام توکن اصلی پلتفرم این بازی و مبتنی بر شبکه اتریوم (ETH) است.

تنها در ماه گذشته شاهد افزایش 275 درصدی این توکن بودیم که آن را به ترند مرداد ماه تبدیل کرد. همچنین، در چند روز گذشته، به بالاترین قیمت تاریخی خود، یعنی 71.27 دلار رسیده و با توجه به انرژی زیاد موج صعودی، پیش بینی می‌شود که این افزایش تا نیمه شهریور ادامه داشته باشد.

جهت گذراندن دوره آموزش صفر تا صد ارز دیجیتال کلیک کلیک کنید.

صرافی های ارز دیجیتال

صرافی لینک
صرافی بیت 24 ثبت نام
صرافی تبدیل ثبت نام
صرافی اکسیر ثبت نام
صرافی والکس ثبت نام
صرافی بینگ ایکس ثبت نام
صرافی بیت پین ثبت نام